Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door 999 » zo sep 27, 2009 3:38 pm

joey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Jol schrijft Sulejmani absoluut niet af, zegt juist hard met hem aan de slag te zijn. Die gaan we echt nog wel in het eerste zien.
GP, dat moet Jol wel zeggen. Sulejmani heeft immers een vermogen gekost. Kijk naar de feiten en je kunt niet anders dan concluderen dat Jol geen vertrouwen heeft in Sulejmani. Leg mij uit waarom hij hem niet opstelt en prutsers als Rommedahl en Kennedy wel.

Jol heeft de pest in dat hij geen grote bedragen heeft mogen uitgeven, maar of we daar zo rouwig om moeten zijn? Voorlopig voegt van zijn aankopen alleen De Zeeuw iets toe.
Misschien dat Jol wil proberen om via training Sulemani op de rails te krijgen.Dat steeds opstellen, zeker de eerste wedstrijden, en inval beurten zetten ook geen zoden aan de dijk .

En waarom MOET Jol dat zeggen, tis zijn aankoop niet.Hij kan gewoon zeggen Sulemani heeft het niet.Punt.En verder gaan met wat ie aan het doen is.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Giacomo Puccini » zo sep 27, 2009 3:44 pm

Ik snap niet waarom jij het zo voor Sulejmani opneemt, joey. Sulejmani presteert weinig tot niets en Jol presteert wel dus vertrouw ik erop dat Jol dit goed aanpakt. Jol moet inderdaad zeggen dat hij vertrouwen heeft in het talent van Sulejmani, anders brandt hij hem af. Maar dat wil toch niet automatisch zeggen dat Jol Sulejmani heeft afgeschreven? De selectie is groot, niet iedereen kan en moet altijd spelen.
Ajax!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door joey » zo sep 27, 2009 4:03 pm

Ik neem het niet voor Sulejmani op, ik zeg alleen dat Jol niet net moet doen alsof hij alleen Suarez voorin heeft en verder eigenlijk niets. Sulejmani is, in goede vorm, een van de beste spelers van de eredivisie.
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Scherrer » zo sep 27, 2009 4:08 pm

joey schreef:Ik neem het niet voor Sulejmani op, ik zeg alleen dat Jol niet net moet doen alsof hij alleen Suarez voorin heeft en verder eigenlijk niets. Sulejmani is, in goede vorm, een van de beste spelers van de eredivisie.
Denk je dat echt? Ik heb het met hem wel zo'n beetje opgegeven. Er zit al anderhalf seizoen geen enkele verbetering in, sterker, hij wordt steeds slechter. Zelfs tegen AGOVV liet hij geen enkel moment van klasse zien, terwijl hij daar voor het eerst sinds tijden in de basis stond en je dan toch iets van prestatiedrang verwacht.

Ik hoop dat ik er helemaal naast zit, maar ik ben erg bang dat het niet veel beter gaat worden.
***

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door 999 » zo sep 27, 2009 4:10 pm

joey schreef:Ik neem het niet voor Sulejmani op, ik zeg alleen dat Jol niet net moet doen alsof hij alleen Suarez voorin heeft en verder eigenlijk niets. Sulejmani is, in goede vorm, een van de beste spelers van de eredivisie.
Zijn conditie is goed maar verder laat ie geen ruk zien ..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door brigade zuid » zo sep 27, 2009 4:23 pm

Scherrer schreef:
joey schreef:Ik neem het niet voor Sulejmani op, ik zeg alleen dat Jol niet net moet doen alsof hij alleen Suarez voorin heeft en verder eigenlijk niets. Sulejmani is, in goede vorm, een van de beste spelers van de eredivisie.
Denk je dat echt? Ik heb het met hem wel zo'n beetje opgegeven.
Ik ook, zonde van al dat geld hoor..

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Giacomo Puccini » zo sep 27, 2009 4:24 pm

Spelers genoeg joey, maar ik wordt niet zo warm van wat die spelers voorin laten zien, op Suarez na dan. Terecht dat Jol daar ontevreden over is. Bij Cvitanich, Kennedy en Rommedahl zit er simpelweg niet meer in dan dit, maar de talenten bewijzen vooralsnog niet dat ze beter zijn. De talenten achterin gelukkig wel.

Wat vind je zo goed aan Sulejmani, joey? Jij vind het dus maar overdreven van Jol dat hij 'met hem aan de slag' is gegaan, gewoon blijven opstellen en dan komt hij wel over zijn 'vormdipje' heen? Ik twijfel daar toch aan hoor. Ajax is bovendien een club waarbij je moet presteren, anders komt er voor jou een andere speler in. Of je nou 17 miljoen of niks hebt gekost.
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Jöhnk » zo sep 27, 2009 4:32 pm

Giacomo Puccini schreef:Wat vind je zo goed aan Sulejmani, joey? Jij vind het dus maar overdreven van Jol dat hij 'met hem aan de slag' is gegaan, gewoon blijven opstellen en dan komt hij wel over zijn 'vormdipje' heen?
Waarom niet? Dat doet hij met Kennedy toch ook?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Thijs » zo sep 27, 2009 4:34 pm

Ik zie nu beter voetbal dan vorig jaar, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik ben vooralsnog tevreden. Nu uit bij Roda en thuis tegen Willem II de 0 houden en steady winnen en dan komt de volgende test bij AZ. Moet ook gewoon 3 punten zijn.

Ons doelsaldo jongens, kijk eens naar ons doelsaldo. Uitstekend.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Giacomo Puccini » zo sep 27, 2009 4:50 pm

Jöhnk schreef:
Giacomo Puccini schreef:Wat vind je zo goed aan Sulejmani, joey? Jij vind het dus maar overdreven van Jol dat hij 'met hem aan de slag' is gegaan, gewoon blijven opstellen en dan komt hij wel over zijn 'vormdipje' heen?
Waarom niet? Dat doet hij met Kennedy toch ook?
Dat valt nog te bezien; Kennedy is denk ik geen blijvertje. Idem Cvitanich en Rommedahl. Aissati en De Jong zullen moeten ontwikkelen want ook zij spelen ondermaats. De selectie is groot dus Jol rouleert wat, maar al deze jongens maken geen sterke indruk op mij. Dus als Sulejmani goed traint dan komt hij vanzelf in het team, want potentie heeft hij wel.

Pantelic kan ik nog niet over oordelen, die is bezig fit te worden.
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41113
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Marillion » zo sep 27, 2009 5:07 pm

Waar de top van Sulejmani ligt weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat hij echt ruimschoots onder zijn kunnen presteert. Hij is werkelijk nog geen moment in de buurt gekomen van zijn niveau bij Heerenveen.

Kan hij niet tegen de hogere druk? Is hij met andere dingen bezig? Mist hij vertrouwen? Ik heb geen idee maar dit is nou echt een situatie waarin een coach moet laten zien wat hij waard is. Laat Jol er maar voor zorgen dat hij gaat presteren. Want als je hem alsnog aan het voetballen krijgt kan hij een enorme meerwaarde zijn. En misschien zien we dan ook ooit nog iets terug van die geïnvesteerde miljoenen. Dat zou ook wel prettig zijn...
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Daily Blind » zo sep 27, 2009 5:21 pm

999 schreef:
brigade zuid schreef:
999 schreef:Als ie hem nu niet had overgespeeld had ik hem zelf op zijn bek gaan slaan ..
Je kan wel elke week gaan lopen zeuren op Suarez maar A) heeft ie volgens mij zo'n beetje de meeste assists en B) stelt AJAX zonder Suarez geen fluit voor. Geniet er dus nog maar ff een paar maandjes van want volgend seizoen ga je hem nog missen.
Maar dat maakt hem voor mij geen god.Als iemand anders er beter voorstaat moet ie de bal AFSPELEN.Dan maak je het voor het team gemakkelijker en uiteindelijk ook voor Suarez ..
Suarez is gewoon de beste! Elke aanval wordt door hem opgezet of door een individuele actie of hij is het die mega veel meters maakt, waardoor er ruimtes voor anderen ontstaan. Daarnaast was vandaag goed te zien dat hij in het begin constant op zoek was naar afspeelmogelijkheden. Alleen als je mede spits Cvitanich heet heb je die niet. Deze man weet niet wat vrijlopen is. 2de helft met Pantelic ging daarom veel beter en na de 2-0 verdiende Suarez gewoon zijn doelpuntje.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Daily Blind » zo sep 27, 2009 5:30 pm

999 schreef:
joey schreef:Ik neem het niet voor Sulejmani op, ik zeg alleen dat Jol niet net moet doen alsof hij alleen Suarez voorin heeft en verder eigenlijk niets. Sulejmani is, in goede vorm, een van de beste spelers van de eredivisie.
Zijn conditie is goed maar verder laat ie geen ruk zien ..
Via een goede bekende heb ik exact het zelfde verhaal gehoord wat Feest/Steef hier eerder al heeft aangegeven. Sulejmani heeft kraakbeen en of weefsel problemen in zijn knie en daar gaat hij nooit meer optimaal van herstellen. Deze problemen zijn destijds gewoon door de medische keuring gekomen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door brigade zuid » zo sep 27, 2009 5:42 pm

Oei wat een blunder dan zeg.. Ik zeg verlies nemen en proberen hem nog ergens te slijten. Wat zou je er nog voor kunnen vangen, 4 a 5 miljoen? Misschien wel minder en zie eerst maar eens door de medische keuring te komen bij een nieuwe club.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door LucaS » zo sep 27, 2009 5:48 pm

Ach, we leven in het internet tijdperk, waarin iedereen een nieuwtje kan verzinnen en binnen de kortste keren komt het verzonnen verhaal via 80 'bronnen' weer terug. Jol zegt dat hij fit is, daar ga ik dus van uit.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door 999 » zo sep 27, 2009 5:55 pm

Zlatan Son of God schreef:
999 schreef:
brigade zuid schreef:
Je kan wel elke week gaan lopen zeuren op Suarez maar A) heeft ie volgens mij zo'n beetje de meeste assists en B) stelt AJAX zonder Suarez geen fluit voor. Geniet er dus nog maar ff een paar maandjes van want volgend seizoen ga je hem nog missen.
Maar dat maakt hem voor mij geen god.Als iemand anders er beter voorstaat moet ie de bal AFSPELEN.Dan maak je het voor het team gemakkelijker en uiteindelijk ook voor Suarez ..
Suarez is gewoon de beste! Elke aanval wordt door hem opgezet of door een individuele actie of hij is het die mega veel meters maakt, waardoor er ruimtes voor anderen ontstaan. Daarnaast was vandaag goed te zien dat hij in het begin constant op zoek was naar afspeelmogelijkheden. Alleen als je mede spits Cvitanich heet heb je die niet. Deze man weet niet wat vrijlopen is. 2de helft met Pantelic ging daarom veel beter en na de 2-0 verdiende Suarez gewoon zijn doelpuntje.
Mooi, maar wat ik schrijf snappen ze zelfs bij de pupillen .. Als ie de bal vandaag ( en de andere weken ) afspeelt dan sta je nog voor de rust op een comfortabele voorsprong en is de tweede helft een formaliteit .. was trouwens ook goed te zien aan de gelaatsuitdrukking en houding van enkele medespelers ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door 999 » zo sep 27, 2009 5:58 pm

LucaS schreef:Ach, we leven in het internet tijdperk, waarin iedereen een nieuwtje kan verzinnen en binnen de kortste keren komt het verzonnen verhaal via 80 'bronnen' weer terug. Jol zegt dat hij fit is, daar ga ik dus van uit.
Inderdaad, AJAX kan dit gerucht ontkrachten wat het wil maar Sulejmani heeft vanaf nu een kraak en weefsel probleem en komt daar nooit meer vanaf ..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door brigade zuid » zo sep 27, 2009 6:01 pm

Steef had dat ook al eerder aangegeven hoor.. en nu hoor ZSOG het van een andere bron, dan moet het haast wel waar zijn.. bovendien waarom speelt ie anders niet een keer beter.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door 999 » zo sep 27, 2009 6:04 pm

brigade zuid schreef:Steef had dat ook al eerder aangegeven hoor.. en nu hoor ZSOG het van een andere bron, dan moet het haast wel waar zijn.. bovendien waarom speelt ie anders niet een keer beter.
En wat wil dat zeggen BZ.Dat ZSOG en ene Steef dat zeggen ?.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door brigade zuid » zo sep 27, 2009 6:16 pm

Dat de kans groot is dat het waar is.. Maar waarom speelt ie niet beter?

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door Scherrer » zo sep 27, 2009 6:28 pm

brigade zuid schreef:Dat de kans groot is dat het waar is.. Maar waarom speelt ie niet beter?
Dus iedereen die niet bij de beste 5 aanvallers van de Eredivisie hoort heeft kraakbeenproblemen? :confused.gif:
***

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door 999 » zo sep 27, 2009 6:32 pm

brigade zuid schreef:Dat de kans groot is dat het waar is.. Maar waarom speelt ie niet beter?
Komop BZ, er is een even grote kans dat het een fabeltje is .. Ik zou denken dat iemand met kraak en weefsel problemen in zijn KNIE ( een van DE scharnierpunten van je benen ) dit als heel PIJNLIJK zou moeten ervaren .. constant een dikke knie moeten hebben en volgens mij niet zo als Sulejmani over het veld zou rennen ..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door brigade zuid » zo sep 27, 2009 6:33 pm

@Scherrer: Misschien wel als je eerst wel bij de beste 5 hoorde maar nu niet meer.. :smallgrin.gif:

Maar ff serieus, heb net van ZSOG zn bron mogen vernemen, gaat er maar vanuit dat het waar is.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door LucaS » zo sep 27, 2009 6:36 pm

Alle respect voor Zlatan sog en Steef, maar ik heb al zo vaak mensen op internet dingen horen beweren die niet waar bleken te zijn. En ze hadden altijd de meest betrouwbare bron die er maar zijn kan.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009

Bericht door 999 » zo sep 27, 2009 6:41 pm

Een kettingbrief is er niks bij ..

Plaats reactie