Komen en gaan van talenten

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Yopii

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopii » za mei 24, 2025 1:49 pm

Zeker. Ze hebben het duidelijk gezellig. Dat is heel belangrijk bij die kleintjes.

Het gaat (en dat viel mij dus op) wel heel veel over het team en samen en met zijn allen, enz. Die jongens zijn pas tien. Aanvallers met name moet je niet constant vertellen dat ze moeten afspelen.

999

Bericht door 999 » za mei 24, 2025 3:03 pm

Yopii schreef:
za mei 24, 2025 1:49 pm
Zeker. Ze hebben het duidelijk gezellig. Dat is heel belangrijk bij die kleintjes.

Het gaat (en dat viel mij dus op) wel heel veel over het team en samen en met zijn allen, enz. Die jongens zijn pas tien. Aanvallers met name moet je niet constant vertellen dat ze moeten afspelen.
Hadden ze dat tegen Godts maar wel verteld ... :smallgrin.gif: .. Tja, tis altijd wat hé ..
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » za mei 24, 2025 3:21 pm

Zeker, de top stelt hoge eisen.

Yopii

Bericht door Yopii » wo mei 28, 2025 4:51 pm

Talentvolle Verhoeven maakt overstap van Feyenoord naar Ajax

Bron Ajax Showtime

Ajax haalt de talentvolle middenvelder Milan Verhoeven van Feyenoord naar Amsterdam. Het veertienjarige talent, dat in Rotterdam bij een oudere lichting speelt, sluit bij Ajax hoogstwaarschijnlijk aan bij de O15. Ajax-middenvelder Mees Arens bewandelt de omgekeerde weg. Hij mocht vertrekken bij de Amsterdammers en kiest voor een stap naar de concurrent.

Verhoeven staat te boek als een toptalent bij Feyenoord. De creatieve middenvelder annex buitenspeler staat bekend om zijn technische vaardigheden in balbezit, weet altijd de goede oplossing te vinden en speelt uitstekend tussen de linies. Verhoeven, klein van stuk, weet goed uit de duels te blijven. Het is ook niet voor niets dat hij bij Feyenoord in de O15 speelt, een lichting ouder dan zijn oorspronkelijke lichting.

Bij de Rotterdammers zou Verhoeven aansluiten bij Feyenoord O16. Bij Ajax komt hij hoogstwaarschijnlijk in de O15 terecht. De ploeg van Rik Verhage krijgt volgend seizoen nog een nieuwe middenvelder erbij. Julian van Toor komt namelijk over uit de jeugdopleiding van NAC Breda. Tevens zijn er nog meer versterkingen voor deze ploeg onderweg.

Ajax verliest Arens aan Feyenoord
Ajax verliest ook een speler aan Feyenoord. Arens kreeg van Ajax geen dispensatie en mocht uiteindelijk vertrekken. De felle middenvelder vertrekt naar Rotterdam om daar te gaan voetballen voor Feyenoord O16.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 28, 2025 5:53 pm

Allemaal toptalenten… :ajaxsmiley.gif:

Yopii

Bericht door Yopii » wo mei 28, 2025 8:30 pm

Kinderen.

Een paar jaar geleden haalde Ajax Speksnijder, ongeveer even oud als deze jongen, op bij F, die ' mag nu weg', einde contract. Het zegt nog zo weinig bij die jonkies.

Veel interessanter of Ajax Ouazane weet te behouden.

Yopii

Bericht door Yopii » do mei 29, 2025 10:34 am

https://x.com/AjaxYA/status/1927749345937412353

Wat zal zijn voetbalnaam worden? :confused.gif: :smallgrin.gif:

Overigens, dit artikel vond ik, interessant om te lezen (vind ik :blush.gif: ), hoewel het al wat ouder is:

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1683599/ ... yenoord-al

Ajax heeft die Kraaijeveld geprobeerd te halen, maar hij had geen trek in een overstap. Hetzelfde geldt voor Ouarghi, die trouwens uit Amsterdam komt.

In dit artikel wordt ook Milan Verhoeven genoemd, die dus twee jaar geleden al uitblonk. Voor wat het waard is.

Het blijft gissen welke spelers het halen. Daarom zijn die jeugdtransfers linke soep. Een club betaalt behoorlijk voor een talent. Ouarghi bijvoorbeeld werd altijd gezien als een supertalent, maar blijft toch wat hangen. Mike Kleijn is een ander voorbeeld, zelfs aanvoerder van nationale jeugdteams in het verleden, maar zit nu bij Sparta.

Bij Ajax steekt Ouazane er bovenuit, voor zulke talenten doe je het. Echter, hij heeft nog niet getekend, veel clubs willen hem. Uiteindelijk gaat het om kwaliteit boven kwantiteit - als je zulke spelers verliest, wordt het lastig.

Yopii

Bericht door Yopii » za mei 31, 2025 8:47 am

https://www.instagram.com/p/DFfz9nzMTeC/

Gerucht gaat op AS dat Eloi Gomez Saus, een verdedigende middenvelder van de o/16, de overstap maakt naar Ajax. Tegelijkertijd stelt een insider daar dat het nog niet zeker is.

https://www.youtube.com/watch?v=qqcABZ_0Eac

Een verdedigende middenvelder.

De concurrentie is natuurlijk moordend daar.

Nog eentje: https://www.youtube.com/watch?v=WtxrL860zas

Die wedstrijd heb ik destijds gezien, toen is deze jongen me niet speciaal opgevallen. Op basis van de beelden begrijp ik wel waarom niet.

Barcelona was veel balvaardiger dan Ajax, wat overigens geen schande is.
Laatst gewijzigd door Yopii op za mei 31, 2025 10:38 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za mei 31, 2025 9:11 am

Yopii schreef:https://www.instagram.com/p/DFfz9nzMTeC/

Gerucht gaat op AS dat Eloi Gomez Saus, een verdedigende middenvelder van de o/16, de overstap maakt naar Ajax. Tegelijkertijd stelt een insider daar dat het nog niet zeker is.

https://www.youtube.com/watch?v=qqcABZ_0Eac

Een verdedigende middenvelder.

De concurrentie is natuurlijk moordend daar.
Laat maar komen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii

Bericht door Yopii » za mei 31, 2025 9:28 am

Bij het zoeken kom ik trouwens hier en daar tegen dat Barcelona achter Ouazane aan zit. Linke soep.

Hier bijvoorbeeld:

https://www.instagram.com/p/DJ-MkJJoVlW/

Die jongen van Bodo is wel eens in verband gebracht met Ajax.

Edit: op proef zelfs, maar niet alleen bij Ajax. Bij Dortmund ook, bijvoorbeeld.

https://www.instagram.com/p/CyGiGFts6BQ/

Eerlijk gezegd is het een no-brainer voor een aanvallend toptalent als Barcelona komt. Hoop dus maar dat de belangstelling niet serieus is.

Yopii

Bericht door Yopii » ma jun 02, 2025 8:57 pm

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/13 ... iding.html

:1evil.gif:

Dit zou enorm jammer zijn, is een van de grootste talenten van de opleiding.

Over het algemeen vind ik het nogal meevallen met de kwaliteit van onze jeugdspelers. Ze worden snel omhooggeschreven. Deze jongen daarentegen steekt er op dit moment wel bovenuit, ook fysiek. Niet dat het een garantie is, er kan nog van alles misgaan, maar zulke jongens wil je juist behouden.

Yopii

Bericht door Yopii » do jun 05, 2025 12:53 pm

Ajax heeft zestienjarige buitenspeler van RSC Anderlecht op de radar'

Bron Het Nieuwsblad

Ajax heeft een talent van RSC Anderlecht op de radar. Het zou gaan om Jayden Onia Seke, zo schrijft het Nieuwsblad donderdagochtend. De zestienjarige buitenspeler geldt als de jongste debutant ooit in het Belgische profvoetbal en hoewel hij een lopend contract heeft, staat Ajax niet onwelwillend in het aantrekken van Onia Seke.

'Hij staat op de lijst met interessante profielen, maar er zijn nog geen onderhandelingen', zo is te lezen. 'De flankaanvaller was 15 jaar 3 maanden en 8 dagen toen hij voor het eerst mocht meespelen met de RSCA Futures in 1B en werd zo de jongste debutant in het Belgische profvoetbal. De linksbuiten die op 8 mei 16 jaar is geworden, speelde dit seizoen 12 keer mee met de Futures en gaf 1 assist.'

Vooralsnog staat de zestienjarige Onia Seke echter tot medio 2027 onder contract bij RSC Anderlecht. Desalniettemin houdt Ajax hem nauwgezet in de gaten. De jeugdinternational van België, zoon van een Belgische moeder en een Congolese vader, schopte het recent nog tot de zelf opgestelde Talent Top 50 van het eerder genoemde Belgische medium. Onia Seke kon op die lijst van vijftig talenten rekenen op plek 24.

De dribbelaar kwam in 2016 in de jeugdopleiding van RSC Anderlecht terecht. Daarvoor kwam hij uit voor KSC Grimbergen, een amateurclub uit België. In 2024 stroomde Onia Seke vanuit de jeugdopleiding van RSC Anderlecht vervolgens door naar de RSCA Futures, het Jong Ajax van die club. Die ploeg komt uit in de Challenger Pro League, wat gelijkstaat aan de Keuken Kampioen Divisie in Nederland en dus de laagste betaald voetbalcompetitie vormt. Op het tweede niveau van België staat het talent momenteel op twaalf wedstrijden, waarin hij nog niet tot scoren kwam.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » do jun 05, 2025 2:54 pm

Ligt niet aan jou, maar wat een enorm nietszeggend artikeltje. Ik vraag me soms oprecht af of de functie van voetbalsportjournalist nog enige waarde heeft. Want dit heeft toch nauwelijks meer niveau dan een gemiddelde middelbare schoolkrant of hetgeen een stagiaire uit ChatGPT weet te trekken.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Arthur

Bericht door Arthur » do jun 05, 2025 3:29 pm

Dat is wel een algemeen probleem. Het is ook wel logisch, want bijna niemand wil meer betalen voor nieuws en journalistiek. Dan krijg je daar ook de kwaliteit naar. Op hier en daar wat uitzonderingen na is het daarom ook niet meer de moeite waard om die kanalen te volgen.

Yopii

Bericht door Yopii » vr jun 06, 2025 8:58 am

Dan hebben we het nog niet over de stijlfouten en de spellingsfouten. :frusty.gif:

Overigens lijkt het erop dat Ouazane inderdaad naar Madrid gaat. Ook Simeon zou 'rondkijken' , vorig seizoen had hij al contact met F. Op deze manier raken we de grootste talenten kwijt, ik neem die jubelverhalen over jeugdspelers die tekenen dus met een korrel zout. Een jaar geleden haalde F. bij ons De Koning en Zinhagel op, twee jongens die eerder bij Sparta speelden. Met name Zinhagel schijnt het enorm goed te doen, hij schijnt zelfs een kans te krijgen in de voorbereiding van Feyenoord 1.

Yopii

Bericht door Yopii » za jun 07, 2025 11:51 am

Vandaag spelen de o/15 en o/16 tegen F. om de titel (aanvang 12.00 uur). Voor ons zijn beide wedstrijden helaas niet te zien. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat iemand hier bereid is om 65 euro te betalen voor het F-kanaal, alleen om de o/15 te zien. :smallgrin.gif:

o/16 staat op het moment van schrijven 1-1, en bij de o/15 schijnt het 0-1 te zijn in het voordeel van Ajax, maar dat is niet geheel duidelijk, omdat de stream op het F-kanaal hapert. De frustraties lopen hoog op, lees ik op fr.nl
Krijg de tering met je betaalmuurr voor zoiets.
:smallgrin.gif:

Erg blij met het spel van de eigen ploeg zijn ze ook niet.
Het doen pijn aan je ogen om het spel te zien van onder 15. Ze zijn wel enorm intensief druk aan het zitten, maar de bal 4 keer naar elkaar overspelen is al te veel gevraagd. Ik word er wel verdrietig van. Onder 17 tegen PSV vond ik ook lange tijd hetzelfde verhaal. Grote sterke jongens voorin, maar voetballend schieten ze nog wel wat te kort. Ik vraag me af of dat op termijn de juiste strategie is, maar misschien zijn dit wel de randvoorwaarden om door te kunnen breken en kan je beter investeren in zulk soort gasten dan in kleine technische spelers.
En van FeyenoordYouthWatcher:
Zoals in eerdere confrontaties okk te zien was: Ajax O15 speelt verzorgd combinatievoetbal, Feyenoord speelt vooral de lange bal.
Overigens zeggen ook insiders op AS nu dat Ouazane naar Madrid gaat, een forse klap. Deze jongen is buitencategorie, in tegenstelling tot al die jongens die wel tekenen. Hetzelfde geldt overigens voor Simeon, die vandaag meedoet bij de o/16.

Natuurlijk is er weinig aan te doen als Madrid komt. Madrid is Madrid, geld en prestige. Daarbij leidt Ajax amper creatieve middenvelders of aanvallers van niveau op. Het is erg jammer dat Ouazane voor Marokko heeft gekozen, wat daardoor blonk hij uit tijdens de Afrika Cup o/17. Misschien was hij anders onder de radar gebleven.

Yopii

Bericht door Yopii » za jun 07, 2025 12:56 pm

Uitgerekend aanstaand Ajacied Verhoeven scoort de gelijkmaker bij de o/15.

https://x.com/Feyenoord/status/1931312769334173876?s=19

o/16 1-1 eindstand dus verlengen.

En ook bij de o/15 verlengen, inmiddels 2-1 voor F, dat dus thuis speelt. Update: en 2-2 blijkbaar, door een fout van de keeper.

onder/15:

https://x.com/Feyenoord?ref_src=twsrc%5 ... r%5Eauthor

Onder 16 op AS

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... rd-o16-1-1

Update: beide teams verliezen na strafschoppen. Felicitaties voor de jeugdteams van F.

Zo dicht ligt het dus bij elkaar. Het is maar net wie er meedoen. Ajax miste Ouazane, die met Marokko o/17 op pad is. Dat scheelt een slok op een borrel.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za jun 07, 2025 2:03 pm

Dank voor het verslag Yopi

Yopii

Bericht door Yopii » za jun 07, 2025 2:56 pm

Graag gedaan. :biggthumpup.gif:

https://bsky.app/profile/varkenoordfan. ... zets7yec2e

Hmm, dit zou wel erg zijn, betekent dat Ajax in twee jaar vier toptalenten kwijtraakt.

Voor wat het waard is dan, want die jongens hebben nog een lange weg te gaan.

Desondanks, een veeg teken. Iedereen vindt dat Beuker zo goed bezig is, mwah. Volgens hem moeten spelers vooral graag voor Ajax willen spelen en kiezen voor het Plan, blabla. Ik denk dat hij overschat hoe onze opleiding erop staat, in elk geval nationaal. We zien aan de resultaten en aan de samenstelling van de nationale jeugdselecties dat Ajax het echt niet beter doet dan de concurrentie.

De mindere goden vastleggen kan ik ook. Die hebben geen noemenswaardige opties.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za jun 07, 2025 8:44 pm

Yopii schreef:Graag gedaan. :biggthumpup.gif:

https://bsky.app/profile/varkenoordfan. ... zets7yec2e

Hmm, dit zou wel erg zijn, betekent dat Ajax in twee jaar vier toptalenten kwijtraakt.

Voor wat het waard is dan, want die jongens hebben nog een lange weg te gaan.

Desondanks, een veeg teken. Iedereen vindt dat Beuker zo goed bezig is, mwah. Volgens hem moeten spelers vooral graag voor Ajax willen spelen en kiezen voor het Plan, blabla. Ik denk dat hij overschat hoe onze opleiding erop staat, in elk geval nationaal. We zien aan de resultaten en aan de samenstelling van de nationale jeugdselecties dat Ajax het echt niet beter doet dan de concurrentie.

De mindere goden vastleggen kan ik ook. Die hebben geen noemenswaardige opties.
Ik snap niet goed waarom jeugdspelers van Ajax overstappen naar Feyenoord. Dat gebeurde vroeger nooit. Via Jong Ajax kunnen ze bovendien eerder betaald voetbal spelen. Betaald Feyenoord soms beter dan Ajax? Real Madrid kan ik nog begrijpen, maar fucking Feyenoord Afbeelding

Yopii

Bericht door Yopii » zo jun 08, 2025 11:23 am

Tja, ik volg het van een afstandje, maar je merkt wel dat clubs steeds agressiever jeugdspelers scouten. Neem dit:
NAC raakt toptalent Safouane Benzahra kwijt aan AS Monaco. De zestienjarige scherpschutter heeft een langdurig contract in de pen in het prinsdom. In Breda viel er weinig aan te doen. De ‘nummer 10’ tekent tot medio 2028 bij de Franse topclub, bevestigen ingewijden. #NACpraat
Die jongen heeft nooit een jeugdinterland gespeeld, dus met dat 'toptalent' zal het wel meevallen, of ze hebben zitten pitten in Zeist. :smallgrin.gif:
Muy Manero zit erachter, dat kan meteen aan die jongen verdienen.

Hoe komt Monaco terecht in Breda? Een jongen valt een keer op tijdens een toernooi, schat ik. Of neem Eloi Gomez, die Barcelona zou verruilen voor Ajax. Hij werd uitgeroepen tot speler van het Marveld-toernooi vorig seizoen, dat blijft wellicht hangen. Voor zover ik het begrepen heb is hij best een aardige speler, maar subtop binnen La Masia.

Je ziet dat spelers en zeker ook hun ouders en zaakwaarnemers een Plan eisen, dat klinkt reuze interessant. Eerlijk gezegd den ik dat zo'n Plan weinig waard is als de speler niet presteert. Vaak is er een contract aan zo'n Plan gekoppeld, maar niet altijd. Zaakwaarnemers, ouders en spelertjes wegen hun opties, clubliefde is minder belangrijk dan Perspectief. Neem die Verhoeven, zijn broertje blijft gewoon bij F. Met de club heeft het dus weinig te maken. Meneertje speelt liever niet op de vleugel, waar F. hem heeft neergezet vanwege zijn fysiek, begrijp ik. Meneertje wil op 10 spelen. Ajax heeft hem een Plan en Perspectief en weet ik veel wat voorgespiegeld. Op internet valt te lezen dat zelfs Van Persie zijn best heeft gedaan om hem voor F. te behouden, hoezo geen Plan of Perspectief?

Zo hoppen er op dit moment veel spelers van de ene club naar de andere. F. haalt de broers van Kalokoh weg bij PSV, het hengelt ook naar Landvreugd, maar die schijnt bij Ajax te blijven. Met Simeon zijn ook gesprekken gevoerd, al heeft die buitenlandse opties. Ajax heeft de Abdalla-broers weggehaald bij PSV, dat was een behoorlijke aderlating voor die club. Sowieso heeft PSV moeite om het tempo van Ajax en F te volgen.

Je ziet wel dat het taboe er onderhand achter is, er zijn nog maar weinig supporters die extreem reageren. Dat was een jaar of wat geleden wel anders. Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Ajax heeft veel spelers weggehaald bij F, vaak zonder succes. Alleen de Timbers en Noa Lang (een verhaal apart) zijn doorgebroken. Dat hele circus dient ook een ander doel: laten zien hoe goed je bezig bent.

Ajax raakt nu Ouazane en wellicht Simeon kwijt aan buitenlandse clubs, dat zijn de krenten uit de pap. Over die nationale overstappers maak ik me niet zo druk. Die buitenlandse clubs zijn niet gek. Ouazane heeft het hele pakket.

Wat buitenlandse talenten betreft, het slagingspercentage is niet zo hoog. Helaas. Ajax kan de beste talenten niet halen.

Yopii

Bericht door Yopii » zo jun 08, 2025 11:49 am

https://www.bd.nl/binnenland/dolblije-i ... a96d1d456/

Dit is ook een mooi voorbeeld van agressief jeugdspelers scouten. Binnenkort worden de eerste embryo's vastgelegd.

https://www.bd.nl/binnenland/dolblije-i ... a96d1d456/

Grootfaam is overigens een leuk talent, inmiddels o/15.

https://www.youtube.com/watch?v=M4zAwj0EHO8

Zo'n trainer is wel een selfkicker. Uiteindelijk gaat het om kwaliteit. Grootfaam ziet net wat sneller dan anderen. Hopelijk blijft hij bij Ajax.

Trab
AT Toto winner 04/05

Komen en gaan van talenten

Bericht door Trab » zo jun 08, 2025 12:34 pm

Yopii schreef:Tja, ik volg het van een afstandje, maar je merkt wel dat clubs steeds agressiever jeugdspelers scouten. Neem dit:
NAC raakt toptalent Safouane Benzahra kwijt aan AS Monaco. De zestienjarige scherpschutter heeft een langdurig contract in de pen in het prinsdom. In Breda viel er weinig aan te doen. De ‘nummer 10’ tekent tot medio 2028 bij de Franse topclub, bevestigen ingewijden. #NACpraat
Die jongen heeft nooit een jeugdinterland gespeeld, dus met dat 'toptalent' zal het wel meevallen, of ze hebben zitten pitten in Zeist. :smallgrin.gif:
Muy Manero zit erachter, dat kan meteen aan die jongen verdienen.

Hoe komt Monaco terecht in Breda? Een jongen valt een keer op tijdens een toernooi, schat ik. Of neem Eloi Gomez, die Barcelona zou verruilen voor Ajax. Hij werd uitgeroepen tot speler van het Marveld-toernooi vorig seizoen, dat blijft wellicht hangen. Voor zover ik het begrepen heb is hij best een aardige speler, maar subtop binnen La Masia.

Je ziet dat spelers en zeker ook hun ouders en zaakwaarnemers een Plan eisen, dat klinkt reuze interessant. Eerlijk gezegd den ik dat zo'n Plan weinig waard is als de speler niet presteert. Vaak is er een contract aan zo'n Plan gekoppeld, maar niet altijd. Zaakwaarnemers, ouders en spelertjes wegen hun opties, clubliefde is minder belangrijk dan Perspectief. Neem die Verhoeven, zijn broertje blijft gewoon bij F. Met de club heeft het dus weinig te maken. Meneertje speelt liever niet op de vleugel, waar F. hem heeft neergezet vanwege zijn fysiek, begrijp ik. Meneertje wil op 10 spelen. Ajax heeft hem een Plan en Perspectief en weet ik veel wat voorgespiegeld. Op internet valt te lezen dat zelfs Van Persie zijn best heeft gedaan om hem voor F. te behouden, hoezo geen Plan of Perspectief?

Zo hoppen er op dit moment veel spelers van de ene club naar de andere. F. haalt de broers van Kalokoh weg bij PSV, het hengelt ook naar Landvreugd, maar die schijnt bij Ajax te blijven. Met Simeon zijn ook gesprekken gevoerd, al heeft die buitenlandse opties. Ajax heeft de Abdalla-broers weggehaald bij PSV, dat was een behoorlijke aderlating voor die club. Sowieso heeft PSV moeite om het tempo van Ajax en F te volgen.

Je ziet wel dat het taboe er onderhand achter is, er zijn nog maar weinig supporters die extreem reageren. Dat was een jaar of wat geleden wel anders. Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Ajax heeft veel spelers weggehaald bij F, vaak zonder succes. Alleen de Timbers en Noa Lang (een verhaal apart) zijn doorgebroken. Dat hele circus dient ook een ander doel: laten zien hoe goed je bezig bent.

Ajax raakt nu Ouazane en wellicht Simeon kwijt aan buitenlandse clubs, dat zijn de krenten uit de pap. Over die nationale overstappers maak ik me niet zo druk. Die buitenlandse clubs zijn niet gek. Ouazane heeft het hele pakket.

Wat buitenlandse talenten betreft, het slagingspercentage is niet zo hoog. Helaas. Ajax kan de beste talenten niet halen.
Kennelijk bestaat het zogenaamde herenakkoord niet meer in Nederland. Grote buitenlandse clubs kan je weinig tegen beginnen. We hebben het eerder gezien met Redan enzo en laatst nog met Rijkhoff.

Yopii

Bericht door Yopii » zo jun 08, 2025 12:54 pm

Dat herenakkoord sloeg nergens op. Jeugdspelers zijn geen eigendom van een club.

Zeg maar eens nee tegen Madrid. Of het verstandig blijkt om te gaan is een tweede. Dat hangt ervan af in welke categorie de speler valt. Voor (echte) toptalenten is Madrid een geweldige uitdaging. Ik snap Ouazane wel. Bij Ajax breekt amper een creatieve speler door.

Redan, Rijkhoff, die waren veel minder getalenteerd.

Yopii

Bericht door Yopii » zo jun 08, 2025 2:35 pm

Landvreugd wijst Feyenoord, PSV en AZ af en blijft bij Ajax, meldt Ajax-watcher Bram Bark. Hij sluit aan bij de o/19. Het afgelopen jaar was hij dispensatiespeler bij de o/16.

Overwoog een vertrek vanwege heftige concurrentie.

Plaats reactie