De B-junioren

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 03, 2007 10:43 pm

Klinkt als een verbitterde ouder.

Niet voor niets blonk hij uit op een internationaal toernooi, toch?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jan 03, 2007 11:47 pm

Bertje schreef:Anita was geen uitblinker, hoor. Tenminste, niet op het EK en WK onder 17 jaar. Van Ajax was alleen Goossens echt een uitblinker op het WK. Sarpong deed het ook goed. Op het EK was Vormer de absolute uitblinker van Nederland.
Ach hij scoorde meer maar kwam toen al niemand voorbij.
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jan 04, 2007 9:01 am

Ach hij scoorde meer maar kwam toen al niemand voorbij.
Martina (kan ook als linksbuiten spelen) zie ik per wedsrijd vele malen een tegenstander voorbij komen, maar daarna gebeurde er weinig tot niets meer.

Goossens hoeft een speler niet te passeren om een voorzet te geven.

Slechts doelpunten maken? Schamen wij ons voor doelpunten?

Ajax 1 heeft juist gebrek aan scorende spelers. Van onze middenvelders scoort alleen Sneyder. Gabri heeft er dit seizoen drie gemaakt, maar (info Talpa) in de seizoenen ervoor nooit meer dan twee!!!

Emanuelson scoort zelden of nooit, de score van De Mul valt me tegen (in de jeugd scoorde hij vaker), onze hoop in bange dagen Poepon moet eerst twee keer missen wil hij één keer scoren.

Blind of Rienstra? Ik weet het niet, ze zouden elkaar in de weg kunnen lopen, maar volgens mij debuteerde B-speler Rienstra eerder in de A1 dan Daley Blind.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » do jan 04, 2007 2:26 pm

joey schreef:
Bertje schreef:Vast wel, maar die jongen had geen contract en bij Ajax had hij (kennelijk) problemen.
Op AN meldt iemand dat Rienstra is vertrokken omdat hij boos is dat Daley Blind wordt voorgetrokken. Iemand die dit kan bevestigen? Iemand op de Toekomst (ouder van een jeugdspeler) vertelde mij ooit dat Daley Blind 'niets bijzonders is, maar wel als iets bijzonders wordt gezien omdat hij de zoon van is', maar ik hechtte daar toen geen waarde aan. Dat was in de tijd dat pa nog hoofd opleiding was.
En zo komen de verhalen dus gemakkelijk de wereld in. Ik zou het niet weten hoor, maar ik vind het wel gemakkelijk om het zo 'door te schuiven'.... :blush:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 20, 2007 7:31 pm

In Eindhoven speelde Ajax B1 de zware bekerwedstrijd tegen PSV B1. De ploeg van trainer Bryan Roy won met 0-2 en stelde zo een plaatsje in de halve finale veilig. Naast Ajax B1 hebben ook FC Groningen B1 en ADO Den Haag B1 zich geplaatst voor de halve finales.
AS
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jan 20, 2007 8:02 pm

Vlug doorschuiven naar het 1e :yes:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za jan 20, 2007 8:27 pm

Voetske schreef:Vlug doorschuiven naar het 1e :yes:
:D Won de E2 in december niet een keer met 22-0? Doorschuiven naar 1 :D
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo jan 24, 2007 7:40 pm

joey schreef:Zonde. Ik begrijp het niet goed. Bryan Roy lijkt me geen type waar je ruzie mee krijgt. :sad:

op www.azfanpage wordt gemeld dat er ook buitenlandse belangstelling zou zijn voor dit talent van Ajax.
Wat zou een speler in hemelsnaam van Roy kunnen leren? Waarom laat Ajax iemand als Roy op talenten los?! Kan daar echt giftig over worden!

Die kwam in interviews niet verder dan 'dat ronde ding moet in dat hoekige ding'. Dacht ie over het spel na? Kon ie het verwoorden, motiveren, had ie passie voor het spel? :nooo:

Op jeugdspelers moet je juist ervaren trainers loslaten, geen figuren als Roy en Witschge, die er als speler een mentaliteit van lik m'n vestje op nahielden. Kost de club een groot talent, terwijl ik er ernstig aan twijfel dat andere talenten iets van Roy zullen leren. Waardeloos!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 24, 2007 7:48 pm

Met alle respect hoor, Wimpey, maar wat weet jij nou van Roy en Witschge als trainer?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do jan 25, 2007 7:19 pm

Bertje schreef:Met alle respect hoor, Wimpey, maar wat weet jij nou van Roy en Witschge als trainer?
Ben jij al oud genoeg om ooit interviews met deze ´helden´ te hebben gehoord of te hebben gelezen? Het waren 2 spelers die er geregeld met de pet naar gooiden en geen zinnig iets over het spel te melden hadden. Ik herinner me een interview met Gullit die na het WK 1990 de vloer met hen aanveegde. Gebrek aan beroepsernst, zelfoverschatting, dat was de tendens. Bekijk de carrière van het illustere duo, het regende nou niet bepaald prijzen. Sterker nog, de terugkeer van Witschge ging niet geheel toevallig gepaard met het einde van het gouden tijdperk.

Ik kan werkelijk niet 1 criterium bedenken dat voor dit duo als jeugdtrainer spreekt. Bij Winter en de Boer heb je tenminste nog te maken met mensen die passie toonden en over het spel nadachten. Roy en Witschge is domheid troef, niets meer of minder.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 25, 2007 7:48 pm

Lang stuk, maar je had ook gewoon 'je hebt gelijk' kunnen zeggen. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 10, 2007 11:02 am

Luciano Narsingh: ‘De bal en ik; dat is echte liefde’

Hij is voorlopig topscorer en beste speler in de landelijke B-competitie. Hij heeft een vers contract op zak. En met Nederland onder 17 heeft hij zich geplaatst voor de tweede EK-kwalificatieronde. Ja, je kan wel stellen dat het lekker gaat met Luciano Narsingh, de 16-jarige rechtsbuiten van sc Heerenveen B1.

Hoe is het als Amsterdammer nu in Heerenveen te wonen?
‘Dat is even wennen. Heerenveen is toch een klein dorp, terwijl Amsterdam een grote stad is waar je alles hebt. Maar dit is beter; ik kan me hier helemaal op het voetbal richten. Ik ben ook goed opgevangen door Heerenveen. Ik woon samen met twee A-spelers in een huis, naast onze verzorgers die voor ons koken en veel met ons praten; in goede en slechte tijden.’
Is zestien niet wat jong om al uit huis te gaan?
‘Ik vind van niet. Je leert kleren wassen, je huis opruimen. Als ik op maandag mijn kleren niet heb gewassen en ik moet dinsdag trainen, dan heb ik pech. Dat is goed voor je. En ik voel me hier echt thuis.’

Dit is je eerste jaar bij Heerenveen. Wat zijn de verschillen met je vorige clubs Ajax en AZ?
‘Ik ga hier buiten het voetbal meer om met mijn teamgenoten; we doen alles samen. En in de trainingen wordt er meer aandacht besteed aan je zwakke punten, zodat je je daarop kan verbeteren. Ik kan me hier goed ontwikkelen. Heerenveen is een goede club, ze staan hoog in de eredivisie en ze zijn hier altijd open en eerlijk tegen elkaar. Ze leren me hier mijn kop erbij te houden en er elke wedstrijd te staan.’



Wat zijn jouw kwaliteiten?
‘Mijn snelheid; ik kan aardig hard rennen. En mijn techniek, waarmee ik de verdediger op het verkeerde been kan zetten. Ik heb daar verschillende trucjes voor, maar het liefst ga ik buitenom. Natuurlijk, een schaar is ook altijd leuk. Maar het moet wel rendement hebben. Dat heeft de trainer bij Heerenveen me geleerd; dat er na de actie ook wat goeds moet uitkomen. Dat je bijvoorbeeld meteen een voorzet geeft in plaats van door te gaan in de actie. Dat gaat nu steeds beter. Waar ik me ook in moet verbeteren is mijn linkerbeen, omschakelen en keuzes maken. Waar ga ik staan? Hoe vraag ik de bal? In de voeten of in de diepte?’

Spelers als Robin van Persie hebben ook veel geleerd op straat. Geldt dat ook voor jou?
‘Ja, ik ben altijd wel op straat aan het voetballen met vrienden of mijn broer. Twee tegen twee, werken aan je techniek. Door te voetballen op straat kan je echt je techniek verbeteren; acties, scharen, balletje achter je standbeen langs. Dat zijn ook acties die leuk zijn voor het publiek, maar het moet wel rendement hebben. Ik hou er niet van een panna uit te delen zodat het publiek gaat schreeuwen, maar dat ik daarna de bal verlies. Ik heb op het pleintje trouwens ook veel geleerd van mijn broer Furdjel, die in AZ A1 zit en ook met Jong AZ meedoet. Hij leerde me hoe ik moet staan, hoe ik me moet aanbieden en hoe ik acties moet maken. Het is wel eens voorgekomen dat ik hem voorbij speelde door iets wat ik van hem had geleerd. Nee, daar kan hij wel tegen. Dan is hij alleen maar trots op me. Het is trouwens mijn droom om ooit samen met hem bij een profclub te spelen, misschien in Engeland of Spanje. Maar eerst concentreer ik me op Heerenveen, waar ik graag het eerste wil halen. Misschien dat ik dat over drie jaar haal als ik me goed doorontwikkel.’

Je bent nu de voorlopige topscorer en beste speler in de B-competitie. Verrassend?
‘Het verbaast me dat ik topscorer ben, want ik ben buitenspeler en het is vooral mijn taak assists te geven. Maar het team draait lekker, zodat ik zelf ook veel goede assists krijg en mijn kwaliteiten naar voren kunnen komen. De mooiste goal? Dat was een individuele actie tegen AZ. Ik kwam naar binnen, schakelde twee man uit, kapte de keeper uit en scoorde de 1-1. Daarna maakte ik ook nog de 2-1. Dat was een lekker gevoel, ook omdat het tegen mijn oude club was. Dat zit toch in je achterhoofd.’

Het voetbal gaat lekker, hoe staat het met je school?
‘Dat gaat goed; daar ben ik ook trots op. Ik doe handel en administratie en waarschijnlijk haal ik dit jaar mijn diploma.’

Tot slot, hoe gek is Luciano Narsingh van voetbal?
‘Heel gek. Ik kan niet zonder voetbal. De bal en ik; dat is echte liefde.’

Bron: Voetbal Magazine
Vraag aan de insiders: waarom speelt deze jongen niet meer bij Ajax?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 10, 2007 2:48 pm

Ik ken hem niet, maar uit dit stuk maak ik toch op dat z'n voorzet niet alles is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 12, 2007 12:02 pm

Mooi verslag weer op AS! :worshippy:

Ajax B2 wint topper van FC Groningen B1

Koploper Ajax B2 heeft zaterdagmiddag in een leuke wedstrijd nummer twee FC Groningen B1 met 3-2 verslagen. De bezoekers uit Groningen hadden het beste van het spel in de eerste helft en gingen met een 0-1 voorsprong de rust in. De tweede helft was voor Ajax, dat uiteindelijk aan het langste eind trok.

Vooraf was al duidelijk welke belangen er op het spel stonden. Ajax wilde graag haar leidinge positie in het klassement behouden en FC Groningen kon bij winst de koppositie van Ajax overnemen. Ajax B2 ging goed van start en uit een prima voorzet van Florian Josefzoon had de vrijstaande Geoffrey Castillion een grote kans. De spits mistte echter. FC Groningen B1 sprong heel wat zorgvuldiger om met hun eerste kans. Spits Mamedov werd op links weggestuurd en liet Ajax-goalie Danny Burger kansloos met een knappe schuiver: 0-1. Vlak na deze treffer had Ajax direct de kans om op gelijke hoogte te komen. Lorenzo Ebecilio draaide goed weg bij twee tegenstanders, maar rondde vervolgens in kansrijke positie slordig af. Het compact spelende FC Groningen nam hierna het initatief over. Een goed ingeschoten vrije trap werd goed gepakt door Burger, evenals een hard schot van zestien meter. De Groningse middenvelder Menting had in de slotfase van het eerste bedrijf nog een goede kans, maar zijn kopbal verdween naast de Ajax-goal.

In de tweede helft kwam Ajax feller en scherper uit de startblokken. Zowel Tim Receveur als Rik Schouw kregen goede schotkansen op de gelijkmaker, maar misten het beetje geluk. In tegenstelling tot de eerste helft lagen de bezoekende spitsen nu aan de ketting bij laatste man Roly Bonevacia, rechtsback Daan Brinkman en stopper Ricardo van Rhijn. Na zo'n kwartier spelen in de tweede helft viel de terechte gelijkmaker. De naar rechts uitgeweken Castillion bediende de vrijstaande Rik Schouw, die beheerste scoorde: 1-1. Lang bleef het niet bij de gelijke stand. FC Groningen antwoordde direct en kreeg na een struikelpartij een vrije trap mee van de matig leidende scheidsrechter. De indraaiende vrije trap werd doeltreffend ingekopt door een Groningen-verdediger Steffen Vader: 1-2. Ajax toonde veerkracht en vocht zich weer terug in de wedstrijd. Na een afgeslagen corner van Rodney Sneijder schoot Rik Schouw prima raak: 2-2. De ploeg van trainer Robin Pronk drukte door, wat resulteerde in een kans voor Castillion. Zijn harde schot werd tot corner verwerkt door doelman Nienhuis. Castillion had even later de grootste kans op de 3-2. Startend van eigen helft kon de spits vogelvrij op Nienhuis afkomen, maar 'Goffa' schoot naast. Dat de 3-2 er toch kwam, was te danken aan invaller Marijn de Haas. De linkspoot bood met een uitstekende voorzet Lorenzo Ebecilio een niet te missen kopkans: 3-2.

Opstelling: 1. Danny Burger 2. Daan Brinkman 3. Roly Bonevacia 4. Ricardo van Rhijn 5. Lorenzo Burnet 6. Tim Receveur (Jeffrey Dekker) 7. Florian Josefzoon (Marijn de Haas) 8. Rodney Sneijder 9. Geoffrey Castillion 10. Rik Schouw 11. Lorenzo Ebecilio. Op de bank bleven: Bryan Ottenhoff, Mehran Hushyari, Gino Heerings en Ricardo Flierman.
AS
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 12, 2007 6:23 pm

Ebecilio staat toch bekend als een groot talent?

Chivu 05
Berichten: 352
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 1:17 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Chivu 05 » di feb 13, 2007 4:42 pm

In de B2 zit zeer veel talent. Vanaf zaterdag staat er echtere zwaardere wedstrijden als Bonvecia, van Rhijn, Schouw, Burnet, Ebecilio, Castillion en Sneijder met Oranje onder 16 jaar een internationaal toernooi spelen in Portugal. Ben zeer benieuwd of men daar ook een positief resultaat kan neerzetten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za feb 17, 2007 9:54 pm

Voorlopig alles naar wens:
Snelle goal Sneijder voor winnend Onder 16

Het Nederlands elftal voor spelers onder 16 jaar is het vierlanden toernooi in Portugal goed begonnen. Het team van KNVB-coach Ruud Dokter won zaterdag dankzij een snelle goal van Rodney Sneijder (foto) met 0-1 van Slowakije. De andere ontmoeting tussen gastland Portugal en België eindigde onbeslist: 1-1.

Afbeelding



Uit een vrije trap van Rodney Sneijder, de jongere broer van Ajacied Wesley Sneijder, kwam Onder 16 al in de 8e minuut op voorsprong. De eerste helft domineerde de jonkies van KNVB-coach Ruud Dokter en in het bijzonder de voorzetten vanaf de rechterkant van Josemar Makiavala (PSV) zorgden voor veel gevaar tegen een verdedigend ingesteld Slowakije. Na rust kwamen de leeftijdgenoten van Slowakije wat meer uit hun schulp en had Onder 16 weinig in te brengen. Aan de stand zou echter niets meer veranderen.

,,Je speelt om te winnen. En dat hebben we gedaan. Verdedigend hebben we niets weggegeven, opbouwend moeten we meer brengen. Het veldspel kan beter en we moeten meer kansen creëren”, analyseerde Dokter na afloop.

Zondag staat het duel tegen België op het programma met een ander Onder 16. ,,We spelen drie wedstrijden in vier dagen. Er zal gerouleerd worden, alle spelers krijgen kansen.”

Statistieken:
Internationaal vierlanden toernooi Onder 16 te Portugal
17-02-2007

Slowakije – Nederland 0-1 (0-1)
8. Rodney Sneijder (Ajax)

Opstelling Onder 16: Fons Mulder (FC Utrecht), Imad Najah (PSV), Josemar Makiavala (PSV), Roly Bonevacia (Ajax), Lorenzo Burnet (Ajax), Geoffrey Castillion (Ajax), Lorenzo Ebicilio (Ajax), Ricardo van Rhijn (Ajax), Rodney Sneijder (Ajax), Jeffrey Bruma (Feyenoord), Rick van Haaren (Feyenoord).

Wissels Onder 16: 41. Quenten Martinus (SC Heerenveen) voor Ebicilio, 41. Cayfano Latupeirissa (NEC) voor Castillion, 55. Rik Schouw (Ajax) voor Najah.
knvb.nl

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za feb 17, 2007 11:09 pm

6 Jongens van Ajax in de basis, niet slecht.
Ajax!

Chivu 05
Berichten: 352
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 1:17 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Chivu 05 » zo feb 18, 2007 1:13 pm

Goede prestatie. Van die opstelling klopt weinig qua posities. De opstelling was waarschijnlijk zo: Mulder; Najah, Bonevacia, van Rhijn, Burnet; Van Haaren, Bruma, Sneijder; Makiavala, Castillion en Ebecilio.

Nu eens kijken of ze vandaag en dinsdag ook goede resultaten kunnen behalen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 18, 2007 1:17 pm

Chivu 05 schreef:In de B2 zit zeer veel talent . Vanaf zaterdag staat er echtere zwaardere wedstrijden als Bonvecia, van Rhijn, Schouw, Burnet, Ebecilio, Castillion en Sneijder met Oranje onder 16 jaar een internationaal toernooi spelen in Portugal. Ben zeer benieuwd of men daar ook een positief resultaat kan neerzetten.
Wat zijn de grote talenten Chivu 05? Zijn het weer van die kleine 'mennekus' of hebben ze deze keer fysiek ook wat in hun mars?

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » zo feb 18, 2007 2:55 pm

Rodney Sneijder is dus ook een middenvelder??
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 18, 2007 11:35 pm

Alaindebanaan schreef:Rodney Sneijder is dus ook een middenvelder??
Ja, het is er net zo eentje als zijn broer. Speelt ook graag op 10.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 19, 2007 12:52 pm

Dokter goed te spreken ondanks verlies Onder 16


Afbeelding

Na de zege op zaterdag tegen Slowakije ging het Nederlands elftal voor spelers onder 16 jaar zondag onderuit tegen België. In een tijdsbestek van drie minuten scoorden de Belgen na rust twee keer uit een spelhervatting.

Dinsdag speelt het team van KNVB-coach Ruud Dokter de laatste wedstrijd in het vierlandentoernooi tegen gastland Portugal, dat zondag niet verder kwam dan een 1-1 gelijkspel tegen Slowakije.

Progressie geboekt

Ondanks de nederlaag was Ruud Dokter te spreken over de uitvoering van zijn jonge team. ,,Er is duidelijk progressie geboekt. We hebben België de eerste helft goed onder druk gezet en het positiespel was verzorgd'', vertelde de KNVB-coach, die in deze fase Cayfano Latupeirissa en Rik Schouw (foto) goede mogelijkheden zag krijgen.

Direct na de aftrap in de tweede helft brak Quenten Martinus goed door over de linkerkant, maar zijn voorzet miste de precisie. Vlak daarna scoorde België wel tweemaal. En twee keer uit identieke situaties. Een vrije trap vanaf rechts die werd ingekopt. Een paar schietkansjes kreeg Onder 16 nog wel, maar aan de 0-2 stand zou niets meer veranderen. ,,Zonder een uitblinker te kunnen noemen, heeft iedereen zijn taken naar behoren uitgevoerd en de samenwerking was goed'', toonde Ruud Dokter zijn tevredenheid.

Statistieken:
Internationaal vierlandentoernooi, Onder 16 te Portugal, 18-02-2007.
Nederland - België 0-2 (0-0).

Opstelling Onder 16: Sander Maas (FC Den Bosch), Bart van Wieringen (FC Utrecht), Imad Najah (PSV), Lorenzo Ebicilio (Ajax), Ricardo van Rhijn (Ajax), Rik Schouw (Ajax), Rodney Sneijder (Ajax), Lion Kaak (De Graafschap), Jeffrey Gouweleeuw (SC Heerenveen), Quenten Martinus (SC Heerenveen), Cayfano Latupeirissa (NEC),

Wissels Onder 16: 41. Roly Bonevacia (Ajax) voor Van Rhijn, 41. Rick van Haaren (Feyenoord) voor Sneijder, 55. Jeffrey Bruma (Feyenoord) voor Najah, 65. Geoffrey Castillion (Ajax) voor Gouweleeuw.
knvb

Verloren van België en dan tevreden????? :X

Roly stond niet in de basis. Vreemd.
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14579
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma feb 19, 2007 1:09 pm

Niet vreemd, want Dokter heeft al aangegeven dat hij gaat rouleren vanwege het drukke schema. Ook niet zo heel raar dus dat Oranje hier een wat minder uitslag heeft neergezet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma feb 19, 2007 1:11 pm

Ja, maar dit is Belgie. Van een dergelijk Derde Wereld-land op voetbalgebied dient te allen tijde gewonnen te worden.

Is er een dokter in de zaal? :redcard:

Plaats reactie