De plannen van Bergkamp en Jonk

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De plannen van Bergkamp en Jonk

Bericht door brigade zuid » za mar 23, 2019 11:41 am

Ik spreek zelf wel eens mensen die hun kind in de jeugdopleiding hebben zitten, verder heb ik mijn vraagtekens bij het aantrekken van trainers als bijv een Heitinga en ik lees hier op AT toch ook wel geregeld van wat insiders dat het er niet beter op wordt.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: De plannen van Bergkamp en Jonk

Bericht door Jinne » ma mar 25, 2019 9:23 am

Het is allemaal de schuld van Jonk, want via hem is Ouaali binnengehaald. :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De plannen van Bergkamp en Jonk

Bericht door Cruijff » za apr 11, 2020 11:20 pm

https://www.nu.nl/voetbal/6044276/jonk- ... izoen.html


Jonk blijft voorlopig bij Volendam:
Jonk verlengt contract bij FC Volendam na sterk debuutseizoen

Wim Jonk heeft zaterdag zijn contract met een jaar verlengd bij FC Volendam. De voormalig international van het Nederlands elftal ligt nu tot medio 2022 vast in het Kras Stadion.

"We zijn hier met z'n allen bezig met een duidelijke missie. Ik voel heel sterk dat iedereen binnen de club hard werkt om gezamenlijk naar een hoger niveau te groeien. Voor mij is het logisch dat we hier nog niet klaar mee zijn", zegt Jonk op de website van de club.

"Ik kijk dus met veel plezier uit naar de volgende stappen. We waren al goed op weg met steeds meer sfeer en beleving in het stadion. Zodra we weer mogen spelen voor publiek kunnen we ook verder met die mooie uitdaging: het stadion vol spelen."

De 53-jarige Jonk begon afgelopen zomer bij FC Volendam aan zijn eerste klus als hoofdtrainer. Hij kent vooralsnog een prima seizoen aan de dijk. Jonk won de tweede periodetitel met de oranjehemden en staat na 29 van de in totaal 38 speelrondes derde in de Keuken Kampioen Divisie.

De Keuken Kampioen Divisie ligt net als bijna alle andere Europese competities voorlopig nog stil door de coronacrisis. De KNVB wil waar mogelijk 19 juni verder gaan met de Keuken Kampioen Divisie en Eredivisie, en het seizoen ruim een maand later af te ronden.

Jonk, die in het verleden speler en bestuurslid was bij FC Volendam, was tussen 2008 en 2015 in dienst van Ajax. Hij werkte in Amsterdam eerst als techniektrainer en fungeerde er later als hoofd jeugdopleiding. Hij vertrok er bijna 3,5 jaar geleden na een conflict over de uitvoering van de visie van Johan Cruijff.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: De plannen van Bergkamp en Jonk

Bericht door Dubbel » do mei 07, 2020 1:19 pm

Voila, een nieuwe jeugdtrainer!
Luc Stolker naar Ajax: ‘Werken bij de beste club met de beste spelers is geweldig’
Dat Ajax in het hele land voetballers ophaalt, is heel gewoon. Dat een jeugdtrainer van FC Twente naar de Amsterdamse club verhuist, is bijzonder. Luc Stolker (29), in zijn vrije tijd speler van Quick’20, maakt de opvallende stap naar de beroemdste opleiding van het land.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/92 ... eest-.html
https://www.tubantia.nl/fc-twente/luc-s ... oogle.com/

Plaats reactie