Spelers van de A1 krijgen contract

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 29, 2006 10:22 pm

Schilder is ook linksbenig. :yes:

Van Gaal kent de talenten van Ajax wel hoor. Soms was hij ook even NIET met zijn beleidsplan bezig. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo mar 29, 2006 10:29 pm

maar Schilder is geen verdediger, Urby wel. Van Gaal had zoveel vertrouwen in Urby dat Urby maar besloot bij Ajax te blijven, dat zegt me veel meer.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 29, 2006 10:42 pm

Schilder is wel een verdediger. Een centrumverdediger.

Van Gaal nam een succesvol team over, dan verander je in het begin niet veel.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo mar 29, 2006 10:45 pm

Schilder is een verdediger die niet kan verdedigen.

Duidelijk produkt van de Ajax-opleiding.

Wordt in het profvoetbal een defensieve (linker) middenvelder (in een 4-4-2 denk ik)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo mar 29, 2006 10:52 pm

Mr. Ajax schreef:
Maak je overigens maar geen zorgen over Sarpong en Anita. Die jongens zijn grote talenten. Vooral van Sarpong ben ik overtuigd.
Vreemd, ik juist van Anita. Ik vind dat Aita tijdens die anderhalve wedstrijd van hem meer heeft laten zien dan Sarpong in 5 (?) wedstrijden. Niets ten nadele van Sarpong, hij is zeker talentvol en kan nog groeien. Maar ik vind Anita in potentie wat beter.
Ach, kan gebeuren. Ik denk dat Sarpong op zijn positie en met zijn speelstijl meer last heeft van z'n fysieke tekortkomingen dan Anita. Ik heb Sarpong gezien tegen spelers van z'n eigen fysiek en dat ging hem beter af. Indien die jongen fysiek sterker wordt en zich blijft ontwikkelen, zie ik hem een hele goede speler worden.


Steef schreef:Schilder is een verdediger die niet kan verdedigen.

Duidelijk produkt van de Ajax-opleiding.

Wordt in het profvoetbal een defensieve (linker) middenvelder (in een 4-4-2 denk ik)
Als dat waar is hebben we het dus over de volgende speler die uit de jeugd wordt voortgebracht en niet bij Ajax past. :sad:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr mar 31, 2006 11:45 am

Steef schreef:Schilder is een verdediger die niet kan verdedigen.

Duidelijk produkt van de Ajax-opleiding.

Wordt in het profvoetbal een defensieve (linker) middenvelder (in een 4-4-2 denk ik)
Hij heeft "daar" al gespeeld, in zijn eerste jaar in A1 speelde hij regelmatig op het middenveld.

Een goed linkerbeen, maar zijn (start)snelheid is niet denderend.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Lionel
Berichten: 47306
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mar 31, 2006 5:40 pm

Ajax produceert vooral voor de '4' en '10'.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » vr mar 31, 2006 6:54 pm

Nu nog een trainer vinden die een tactiek bedenkt met een '4' en een '10'... :X
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 31, 2006 8:41 pm

Rishi schreef:Ajax produceert vooral voor de '4' en '10'.
Inderdaad, ongelooflijk. Om het seizoen komt er weer een aanvallende middenvelder bij of een verdediger met een goede traptechniek. Maar een echte verdediger, controleur op het middenveld of een linksbuiten met een voorzet en een actie, ho maar. :nooo:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr apr 28, 2006 9:45 am

Afbeelding

Ajax contracteert jeugdspeler Van der Wiel

Amsterdam, 28 april 2006
Ajax heeft vandaag met jeugdspeler Gregory van der Wiel overeenstemming bereikt over een contract. Van der Wiel tekende een contract voor twee jaar, dat ingaat op 1 juli 2006.

Gregory van der Wiel, die op 3 februari 1988 in Amsterdam is geboren, speelt sinds juni 1996 bij Ajax. In juni 2002 maakte de centrale verdediger de overstap naar HFC Haarlem, de club waarmee Ajax een technisch samenwerkingsverband heeft, om per juli 2005 terug te keren naar Ajax. Dit seizoen speelt de 18-jarige Van der Wiel in de A1 van trainers Sonny Silooy en Dick de Groot. Volgend seizoen zal hij de overstap naar Jong Ajax maken.

Afbeelding

De Amsterdammer is blij met zijn overeenkomst met Ajax, na de ´tussenstop´ in Haarlem. ,,Mijn mentalitieit en instelling waren niet zo goed. Bij Haarlem ben ik volwassener geworden en dat was even nodig." Toen Ajax hem vorig jaar weer vroeg voor de A-jeugd, hoefde hij niet lang na te denken, ondanks belangstelling van andere clubs. ,,Ik kom uit Amsterdam, dus het is dichtbij. Maar buiten dat, Ajax is mijn club."
De rechtsbenige verdediger is ambitieus: ,,Over twee jaar wil ik in de ArenA staan."
Ajax.nl

Plaats reactie