Copa Amsterdam 2008

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma mei 26, 2008 8:48 pm

Raymon schreef:Ik denk dat Ramona bedoelt dat er veel meer mensen zijn die het lezen (waaronder ik) alleen dat niet iedereen reageert.

Ik weet zeker dat een hoop mensen het op prijs stellen!
Nee, het sloeg totaal niet op Demo...sorry...maar op het 'geleuter' er omheen (met alle respect) over het begrip 'kenner'...en 't was dan ook totaal geen waardeoordeel...integendeel zelfs, ik vind je bijdragen aan het forum meer dan positief... Je hebt gelijk dat het off topic was Demo...excuus.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma mei 26, 2008 9:45 pm

Ik lees het ook altijd graag Demo, maar ik weet dat ik hier verder weinig kaas van heb gegeten en van dit onderdeel weinig afweet dus beter mijn mond erover kan houden. Maar ik waardeer het wel en lees het graag! :biggthumpup.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 26, 2008 10:36 pm

Daniel_vT schreef:Ik lees het ook altijd graag Demo, maar ik weet dat ik hier verder weinig kaas van heb gegeten en van dit onderdeel weinig afweet dus beter mijn mond erover kan houden. Maar ik waardeer het wel en lees het graag! :biggthumpup.gif:
Precies. Ik kan er niet over meepraten maar ik lees het wel. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mei 26, 2008 10:54 pm

Ja dat heb ik ook een beetje. Ik kan geen oordeel geven over al die jeugdspelers... Daarom lastig discussieren.

Kom maar op over Henk ten Cate :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di mei 27, 2008 12:14 pm

Rishi schreef:Ja dat heb ik ook een beetje. Ik kan geen oordeel geven over al die jeugdspelers... Daarom lastig discussieren.

Kom maar op over Henk ten Cate :hypocrite.gif:
Ik lust je rauw, maar ben je niet bang dat je de laatste der Mohikanen bent? :ajaxsmiley.gif:

@ramona,

Oké

A??

Ik solliciteer niet naar een compliment, maar vreesde echt dat niemand keek, op die paar na die elders ook alles over de jeugd lezen.

Mijn advies: ga eens naar een jeugdwedstrijd, bijvoorbeeld als de B1 op zondag ± 11.45 thuis speelt en Ajax 1 om 14.30 uur, kan ik je aanbevelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:21 pm

Demosthenes schreef:Ik solliciteer niet naar een compliment...
Toch maar eentje: ik lees je verslagen graag, dus ga vooral door! :yourock.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » di mei 27, 2008 12:45 pm

Ik lees de jeugdverslagen eigenlijk ook altijd, maar zal nooit reageren, aangezien ik ze nooit zie spelen. Zoals de meerderheid op deze site, denk ik. Maar laat je daar dus niet door tegenhouden, Demos.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 27, 2008 3:34 pm

In het vervolg ff allemaal reageren!
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di mei 27, 2008 5:16 pm

Scherrer schreef:Ik lees de jeugdverslagen eigenlijk ook altijd, maar zal nooit reageren, aangezien ik ze nooit zie spelen. Zoals de meerderheid op deze site, denk ik. Maar laat je daar dus niet door tegenhouden, Demos.
Zal dit keer naar je luisteren.
In het vervolg ff allemaal reageren!
Dat mag, maar hoeft niet. Ik heb gelezen dat er wordt gekeken, reageer maar als ik iets over KJH schrijf of DB of Perez :ajaxsmiley.gif:

Leden van AT wonen verspreid over Nederland, komt de A1 of B1 in de buurt, ga eens kijken en schrijf wat je ervan vindt!


[666, alweer voor de zoveelste keer verduveld off topic] Binnenkort in dit theater: de filmpjes van Demo! [/666]
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie