Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 17, 2017 11:09 pm

Toegegeven, Younes speelde sterk vandaag. De enige zo'n beetje. Vooruit, De Ligt krijgt ook een voldoende. De rest zwaar ondermaats.

Een klasbak op het middenveld erbij zou lekker zijn. Schöne heeft onvoldoende klasse om bij Ajax de kar te kunnen trekken. Hij is iemand voor erbij om de selectie op te vullen. Sympathieke jongen voor in de groep. Ervaren. Maar komt handelingssnelheid tekort, zo hebben we afgelopen seizoen structureel kunnen zien. Bizar toch dat hier nog niet op geanticipeerd is terwijl Klaassen ook nog eens verkocht is.

Maar laten we de moed niet opgeven, want volgens Overmars komt er mogelijk nog een verrassing :excited.gif:
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door brigade zuid » do aug 17, 2017 11:17 pm

Ja maar Overmars zegt net ook dat er behalve Sanchez ook concrete belangstelling is voor andere Ajax spelers, en willen die nu nog zo graag blijven?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Lionel » vr aug 18, 2017 12:12 am

Wouter schreef:
Jöhnk schreef:Dat zeiden ze ook over Bosz, Wouter. Vorig jaar vertrokken Cillessen en Milik. Bosz paste Dolberg en Onana in.

Sanchez was er nog gewoon bij tegen Nice. Toen Keizer kansloos hoge ballen ging pompen.
Bosz kreeg wel even Ziyech op de valreep. Onana bleek niet onder te doen voor Cillessen en Sanchez was een schot in de roos. Dan heb je ook wel een beetje mazzel als trainer.

Ik denk ook wel dat Bosz een veel betere trainer is dan Keizer, maar hoe dat technisch hart erop los prutst is toch ongelooflijk? Waarom zou Ajax niet een goede verdediger en een behoorlijke middenvelder halen? Geld genoeg toch?
Precies dit dus. Ik heb met Keizer te doen, al maakt ook hij fouten. Maar wat Overmars aan het doen is... Verkoop gewoon Sanchez.. Dan ben je af van het gezeik en kan je verder. Wel in de selectie, niet in de selectie. Dijks weet dan ook niet of hij wel of niet speelt. Overmars maakt er een bende van. Terwijl hij eigenlijk de makkelijkste baan van Nederland heeft.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door wimpey » vr aug 18, 2017 7:20 am

brigade zuid schreef:Ja maar Overmars zegt net ook dat er behalve Sanchez ook concrete belangstelling is voor andere Ajax spelers, en willen die nu nog zo graag blijven?
Natuurlijk niet. Ik zou ze (Ziyech, Dolberg en Onana + evtl. Younes) nu ook maar verkopen, want zonder EL en met een bijrol in de eredivisie keldert hun waarde. De cash cows zullen zelf ook inzien dat Ajax niet meer hun place to be is. Dan maar een leerjaar voor kids als Beek, Ligt, Orejuela, Johnsen enzo.
Giacomo Puccini schreef:Alles was bar slecht vanavond. Het gemis van de sterkhouders en leider met de visie is pijnlijk zichtbaar Het wordt een hell of a job om dit nog op de rit te krijgen, met dank aan 2 maanden wanbeleid.
Dit doet denken aan Wouters, Bassie, Blind: ze doen maar wat. De onderlinge afstanden kloppen niet, de positionering van spelers t.o.v. elkaar klopt niet, de afstemming in de linies klopt niet. 'Mooi' voorbeeld was die enorme kans voor Lord Bendtner voor rust. Tussen de voorste - en de achterste 5 veldspelers kon je op dat moment een olietanker het veld laten oversteken. Defensieve organisatie, afstanden, druk zetten, positionele discipline: dat is allemaal trainbaar. Als je over een vakbekwame en keiharde technische staf beschikt tenminste...

M.i. geen toeval dat jonkies als Dolberg, Beek en Neres gisteren compleet door het ijs zakten, geen enkel vertrouwen toonden en verstoppertje speelden. Jonge spelers hebben vastigheden en leiding nodig. Ajax komt met captain Veltman en trainer Keizer op de proppen. Ja, hallo... Neres is lekker met Veltman achter zich. 0 ondersteuning. Je zag Traoré vorig seizoen opbloeien, met Tete achter zich. Die haalde wel de achterlijn. Dan deed Dijks het i.v.m. Joelle nog niet eens zo slecht.

RvC lijkt me nu aan zet, gebrek aan 'voetbalverstand' in dat orgaan mag geen excuus zijn. Durf Ajax als een glas bier te zien. Vorig seizoen smaakte Ajax vaak als een biertje. Nu als lauwe pis. Ingrijpen en bij nul beginnen. Er is geld zat, dus kan er een prima staf neer worden gezet. Het TH dacht het wel zonder ervaren trainer te kunnen, wilde Keizer en dacht dat het wel zonder vervangers voor Klaassen e.c. kon. Over 'voetbalverstand' gesproken... daar dient het TH op afgerekend te worden: exit dus.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door GangstaRiB » vr aug 18, 2017 7:23 am

Giacomo Puccini schreef:Alles was bar slecht vanavond. Het gemis van de sterkhouders en leider met de visie is pijnlijk zichtbaar Het wordt een hell of a job om dit nog op de rit te krijgen, met dank aan 2 maanden wanbeleid. Een ervaren trainer en jongens met gif zoals Sanchez, Klaassen en Tete had je er nu bij moeten hebben. Maar wij doen het met fucking aanvoerder (!!!) Joelle Veltmeisje. Ik schaam me kapot iedere keer dat ik dat kutje voor de camera haar verhaal zie doen (niet vrouwonvriendelijk bedoeld). Dat is toch alles wat niet een aanvoerder is, of zie ik het nou zo verkeerd? Zet Schöne daar dan neer, matige voetballer maar wel iemand met de juiste uitstraling. Of had Sanchez aanvoerder gemaakt, had hij zijn team dan ook in de steek gelaten?
Veltkneus is een pseudo-leider. Voetballend één van de minderen, maar wel een grote mond. Dat gaat zich wreken.
Het kaartenhuis stort wel heel erg snel in elkaar.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Mano » vr aug 18, 2017 7:48 am

brigade zuid schreef:
Mano schreef:
Ik zeg niet dat Keizer het godswonder voor Ajax is maar zoals hij wordt bekritiseerd is zwaar overdreven.
Het team is met 25% verzwakt maar 'we' verwachten hetzelfde
We speelden tegen fucking Heracles en Rosenborg.

klopt, ik keek ook

volgens mij kan jij nog wel een paar teams noemen waarvan we kansloos verloren de laatste 10 jaar.

het was bar-slecht maar we doen nu alsof nog nooit zo slecht hebben gespeeld. Mwoa, die tackle ik ff want dat is niet zo.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door GangstaRiB » vr aug 18, 2017 8:17 am

Huntelaar voegt trouwens ook helemaal niks toe he?

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Mano » vr aug 18, 2017 8:20 am

wimpey schreef: Dit doet denken aan Wouters, Bassie, Blind: ze doen maar wat. De onderlinge afstanden kloppen niet, de positionering van spelers t.o.v. elkaar klopt niet, de afstemming in de linies klopt niet. 'Mooi' voorbeeld was die enorme kans voor Lord Bendtner voor rust. Tussen de voorste - en de achterste 5 veldspelers kon je op dat moment een olietanker het veld laten oversteken. Defensieve organisatie, afstanden, druk zetten, positionele discipline: dat is allemaal trainbaar. Als je over een vakbekwame en keiharde technische staf beschikt tenminste...
Tuurlijk is dat trainbaar, sterker nog dat heeft men een heel seizoen getraind en plotseling kan men het niet meer. :confused.gif:
heel simpel: Dijks (kansloze speler) nieuw centraal duo en van de Beek op andere positie. Al deze spelers hebben een andere rol. Waarbij andere taken komen. Als Coach heb je ook het vorig seizoen gezien dus daar borduur je op voort zodat de meeste automatismen er nog in zitten. maar deze wijzigingen zijn net genoeg om het niet meer te kunnen.
Ik zag Ziyech opjagen maar niemand hem volgen dan loop je je leeg voor niks.
Dat zijn misschien rookie-mistakes van Keizer maar dat kan je hem niet kwalijk nemen. Zoals jij het de jonkies ook niet kwalijk neemt dat ze zwemmen.
Is Keizer de beste keus voor Ajax? nee niet met zo'n uitgekleed team. had je een goed draaiend team, kan je er een rookie voor zetten. Niet je team cruciaal uitkleden en daar dan een rookie voor zetten.
M.i. geen toeval dat jonkies als Dolberg, Beek en Neres gisteren compleet door het ijs zakten, geen enkel vertrouwen toonden en verstoppertje speelden. Jonge spelers hebben vastigheden en leiding nodig. Ajax komt met captain Veltman en trainer Keizer op de proppen. Ja, hallo... Neres is lekker met Veltman achter zich. 0 ondersteuning. Je zag Traoré vorig seizoen opbloeien, met Tete achter zich. Die haalde wel de achterlijn. Dan deed Dijks het i.v.m. Joelle nog niet eens zo slecht.
Tete speelde amper dat is echt het gemis niet. En talenten spelen altijd op z'n tijd verstoppertje. Neem jouw muze die was enorm onzichtbaar. ik weet het, geen aanvoer. Maar hij liep ook nergens op. Ik zag in de 60ste minuut een diepe bal op Younes, die nam aan. TOEN ging dolberg pas lopen (niet rennen). Hij had al moeten lopen toen de bal op Younes verstuurt werd. Hij reageert ipv anticipeert. KJH kwam erin en onderschepte 3 passes van Rosenborg omdat hij liep. Wissel die mannen maar even een maandje.
RvC lijkt me nu aan zet, gebrek aan 'voetbalverstand' in dat orgaan mag geen excuus zijn. Durf Ajax als een glas bier te zien. Vorig seizoen smaakte Ajax vaak als een biertje. Nu als lauwe pis. Ingrijpen en bij nul beginnen. Er is geld zat, dus kan er een prima staf neer worden gezet. Het TH dacht het wel zonder ervaren trainer te kunnen, wilde Keizer en dacht dat het wel zonder vervangers voor Klaassen e.c. kon. Over 'voetbalverstand' gesproken... daar dient het TH op afgerekend te worden: exit dus.
ik vind het bijna schattig dat je denkt dat RVC gaat ingrijpen. het TH heeft zonder Europees voetbal een winst gemaakt van 40mio en dat is na de eventuele aankopen die deze maand nog gaan komen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door 999 » vr aug 18, 2017 8:44 am

Het probleem is dat zelfs al had Keizer nog Klaassen, Sanchez en Traore tot zijn beschikking hij het ook niet zou redden is mijn mening ..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door brigade zuid » vr aug 18, 2017 9:22 am

wimpey schreef:
brigade zuid schreef:Ja maar Overmars zegt net ook dat er behalve Sanchez ook concrete belangstelling is voor andere Ajax spelers, en willen die nu nog zo graag blijven?
Natuurlijk niet. Ik zou ze (Ziyech, Dolberg en Onana + evtl. Younes) nu ook maar verkopen, want zonder EL en met een bijrol in de eredivisie keldert hun waarde. De cash cows zullen zelf ook inzien dat Ajax niet meer hun place to be is. Dan maar een leerjaar voor kids als Beek, Ligt, Orejuela, Johnsen enzo.
Ja zat ik ook al te denken, deze jongens zijn nu nog 'hot', tegen de juiste prijs kun je ze maar beter van de hand doen anders krijg je toch alleen maar ontevreden gezichten en gezeik binnen de selectie. Alsof die gasten nu nog zin hebben om naar VVV of Excelsior te gaan.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door 999 » vr aug 18, 2017 9:32 am

Gebrek aan versterkingen ergert Ajax-middenvelder
ZIYECH HAALT UIT: 'ZE HEBBEN NIET GELEERD VAN HUN FOUTEN'

Redacteur
Hakim Ziyech is kritisch op Ajax
AuteurVan onze TelesportredactiePublicatie datumVandaag, 00:08
Hakim Ziyech sprak zich na afloop van het dramatisch verlopen Europa League-duel met Rosenborg BK (0-1) luid en duidelijk uit over het aankoopbeleid van Ajax. De middenvelder vindt dat de clubleiding inmiddels al voor versterkingen had moeten zorgen.

Nu Davinson Sanchez op het punt staat om naar Tottenham Hotspur te vertrekken en onder meer Bertrand Traoré en Davy Klaassen al zijn vertrokken, vindt Ziyech het hoog tijd voor nieuwe aankopen. Zeker nu Europese eliminatie dreigt en er met een nederlaag aan de competitie begonnen is. "Ja, dat vind ik wel. Wat er bij moet? Een aanvaller, middenvelder en verdediger", vertelt hij aan Ziggo Sport. "Natuurlijk is het frustrerend dat die er nog niet zijn. Je wilt het seizoen beginnen met een zo compleet mogelijke selectie."

Ziyech vindt het een slechte zaak dat de selectie nog niet op orde is. "De nieuwe jongens moeten altijd even ingespeeld raken, dat heb ik zelf ook gemerkt toen ik kwam. Het is jammer dat het nu net zo loopt als vorig jaar. Er zijn wel jongens die daar iets van gezegd hebben en nu doe ik het. Het is jammer dat ze (de clubleiding, red.) niet van hun fouten hebben geleerd. Dat is hard, maar wel de realiteit."

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Alexander » vr aug 18, 2017 9:45 am

Bizar hoe slecht het was gisteren. Natuurlijk heeft Overmars de selectie niet op orde, maar ik durf de veronderstelling wel aan dat Keizer het met de selectie van vorig jaar ook niet gered heeft. Ze spelen voetbal zonder enig idee. Zit geen enkele lijn in. Spelers spelen zonder vertrouwen.

Overigens was Overmars de enige binnen Ajax die tegen Keizer was.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door wimpey » vr aug 18, 2017 9:51 am

Mano schreef: ik vind het bijna schattig dat je denkt dat RVC gaat ingrijpen. het TH heeft zonder Europees voetbal een winst gemaakt van 40mio en dat is na de eventuele aankopen die deze maand nog gaan komen.
Ik denk dat er niets verandert. De hoop daarop is er wel. Dit seizoen en in 2 van de 3 vorige lukte er niets. Dan is het tijd om in te grijpen. Dat zal nu nog niet gebeuren, de gifbeker zal eerst nog wat verder leeg moeten.
999 schreef:Het probleem is dat zelfs al had Keizer nog Klaassen, Sanchez en Traore tot zijn beschikking hij het ook niet zou redden is mijn mening ..
+ 1. Trainers als Keizer en Blind kun je topmateriaal geven en nog weten ze er niets van te maken.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door zeux » vr aug 18, 2017 9:54 am

Alexander schreef:Bizar hoe slecht het was gisteren. Natuurlijk heeft Overmars de selectie niet op orde, maar ik durf de veronderstelling wel aan dat Keizer het met de selectie van vorig jaar ook niet gered heeft. Ze spelen voetbal zonder enig idee. Zit geen enkele lijn in. Spelers spelen zonder vertrouwen.
Ga je nou in retrospectief een compliment aan Bosz geven? Ik meen dat jij zeer anti was tegen hem?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Alexander » vr aug 18, 2017 9:59 am

Vaak kritiek op Bosz gehad en ik vind ook dat hij te veel werd opgehemeld. Heeft veel dingen fout gedaan. Bazoer en Ghazi zijn veel beter dan wat er nu loopt. Riedewald en Tete idem. Maar hij had in ieder geval een visie en er werd gespeeld met een idee. Heeft dat ook bewezen bij redelijke clubs in de eredivisie. Onze huidige hoofdtrainer is ontslagen bij Telstar en Cambuur. Dat was niks, is niks en gaat nooit wat worden.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door GangstaRiB » vr aug 18, 2017 10:18 am

Alexander schreef:Vaak kritiek op Bosz gehad en ik vind ook dat hij te veel werd opgehemeld. Heeft veel dingen fout gedaan. Bazoer en Ghazi zijn veel beter dan wat er nu loopt. Riedewald en Tete idem. Maar hij had in ieder geval een visie en er werd gespeeld met een idee. Heeft dat ook bewezen bij redelijke clubs in de eredivisie. Onze huidige hoofdtrainer is ontslagen bij Telstar en Cambuur. Dat was niks, is niks en gaat nooit wat worden.
Bosz was aan het doorselecteren. Riedewald, Bazoer en AEG vond ik niet zoveel. Tete twijfelgeval. Maar Bosz was heel duidelijk. En als je op een bepaald niveau zit (eind vorig seizoen) dan moet je durven doorselecteren.
Bosz ging weg, maar dat kan niet betekenen dat je dan maar moet stoppen met het proces.... Dijks terughalen.... Schöne als basisspeler zien... Veltman mag blijven aanklooien. Het is gewoon niet goed genoeg.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Alexander » vr aug 18, 2017 10:33 am

AEG is niet minder dan Neres hoor. En Bazoer niet minder dan Schone.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door De Dominee » vr aug 18, 2017 11:04 am

Alexander schreef:AEG is niet minder dan Neres hoor. En Bazoer niet minder dan Schone.
Mwoah, oneens. Zeker voor wat betreft AEG. Bazoer was volgens mij een vervelende jongen in de selectie.
wimpey schreef: Natuurlijk niet. Ik zou ze (Ziyech, Dolberg en Onana + evtl. Younes) nu ook maar verkopen, want zonder EL en met een bijrol in de eredivisie keldert hun waarde. De cash cows zullen zelf ook inzien dat Ajax niet meer hun place to be is. Dan maar een leerjaar voor kids als Beek, Ligt, Orejuela, Johnsen enzo.
Wellicht. Al moet Ajax dit jaar wel kampioen worden.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door columbus » vr aug 18, 2017 11:22 am

Maar dat gaat niet gebeuren met deze selectie en trainer hoor, kampioen worden. Je houdt je hard vast wanneer straks blessures en schorsingen komen. Ajax heeft het wederom, net als 4 jaar terug, nagelaten om goed door te selecteren om echt mijlenver afstand te kunnen nemen in de Nederlands competitie. In plaats daarvan zijn we terug bij af met een visieloze en amateuristische bak ellende.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Mano » vr aug 18, 2017 11:48 am

wimpey schreef:
999 schreef:Het probleem is dat zelfs al had Keizer nog Klaassen, Sanchez en Traore tot zijn beschikking hij het ook niet zou redden is mijn mening ..
+ 1. Trainers als Keizer en Blind kun je topmateriaal geven en nog weten ze er niets van te maken.

Ik denk ook niet dat zij het verschil maken met tactisch inzicht of extreem goede uitleg zodat iedereen doet wat hij moet doen. Van die categorie zijn maar weinig trainers.

Hij had wel de EL gehaald met een betere groep
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Yopii » vr aug 18, 2017 12:09 pm

GangstaRiB schreef:Bosz was aan het doorselecteren. Riedewald, Bazoer en AEG vond ik niet zoveel. Tete twijfelgeval. Maar Bosz was heel duidelijk. En als je op een bepaald niveau zit (eind vorig seizoen) dan moet je durven doorselecteren. Bosz ging weg, maar dat kan niet betekenen dat je dan maar moet stoppen met het proces.... .
Exact.

Je ziet het of je ziet het niet. Als je Dijks terughaalt, zie je het dus niet. Blijkbaar heeft die jongen fans (Overmars? Bergkamp?) maar zag Bosz het niet in hem zitten. Bosz weg, en meteen wordt het onrecht ongedaan gemaakt.

Er zijn trainers genoeg die het wel zien. Maar misschien zijn ze lastig, of ze kunnen niet door een deur met Bergkamp.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Demosthenes » vr aug 18, 2017 12:10 pm

columbus schreef:Maar dat gaat niet gebeuren met deze selectie en trainer hoor, kampioen worden. Je houdt je hard vast wanneer straks blessures en schorsingen komen. Ajax heeft het wederom, net als 4 jaar terug, nagelaten om goed door te selecteren om echt mijlenver afstand te kunnen nemen in de Nederlands competitie. In plaats daarvan zijn we terug bij af met een visieloze en amateuristische bak ellende.
Vergelijk de reservebank met die van de concurrenten, Ajax denkt nog steeds vanuit de filosofie dat je spelers zo kunt opleiden dat ze rijp zijn voor de (Europese) top. De spelers die de top aankunnen vertrekken op jonge leeftijd, degenen die die top niet halen blijven. De selectie aanvullen met een afgedankte KJH, een speler van Jong Heerenveen en een opvolger halen voor Tete, die en in een andere cultuur komt en een andere voetbalcultuur gewend is, mooi als die er na een half jaar staat, maar als je zo'n speler dingen laat doen waar hij niet mee om weet te gaan (Neres laten verdedigen), haal die jongen dan niet. Benut de sterke punten van een gekochte speler, de reden waarom hij is gekocht.

Moe zullen onze spelers niet worden, geen EL, scheelt toch reizen en midweekse wedstrijden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door Mano » vr aug 18, 2017 12:14 pm

Demosthenes schreef: Moe zullen onze spelers niet worden, geen EL, scheelt toch reizen en midweekse wedstrijden.

Kan Thijs weer is sparen :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door zeux » vr aug 18, 2017 12:17 pm

Mano schreef:
Demosthenes schreef: Moe zullen onze spelers niet worden, geen EL, scheelt toch reizen en midweekse wedstrijden.

Kan Thijs weer is sparen :smallgrin.gif:
Verdomd! Benefit!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017

Bericht door brigade zuid » vr aug 18, 2017 12:38 pm

Ook lekker voor RTL7... die dachten lekker Ajax en Psv te kunnen uitzenden en hebben straks alleen Vitesse. Ik wens ze veel plezier om de donderdagavonden vol te lullen.

Plaats reactie