Begin steeds meer een hekel te krijgen aan die Sutalo. Zijn hele houding spreekt me niet aan met z’n opgetrokken sokken en z’n quasi nonchalante gedrag. Was zeker aan twee goals schuldig. Ik had hem na de 0-3 er meteen afgehaald. Kan toch niet hoe die daar staat uit te verdedigen.999 schreef:Backs hoog, tja , er zal toch echt niet zijn vertelt door van het Schip dat onze backs bij hun corner vlag moeten gaan staan.Sutalo, Sosa , Gaai enz. dat zijn verdedigers die " hoog staan " niet weten in te vullen.Die staanwimpey schreef: ↑zo feb 11, 2024 4:55 pmKees Kwakman legde het goed uit in de rust. Ajax stond over het hele veld niet goed. Backs hoog, man over op middenveld en buitenspelers aan de binnenkant.
De selectie is door Glasauge ingericht op het spelen met 3 man achterin. Waarom is een raadsel, maar dat lijkt me met deze spelers inderdaad het beste.
De ploeg was weer apatisch. Schip is een bijzonder mens, maar geen bijzondere trainer. Falende spelers staan er de volgende wedstrijd gewoon weer in.
' hoog " en denken .. lekker hoog hier ...
Nico b.v. ging af en toe hoog staan, op de momenten dat het kon ...
En ga eens kijken hoe de goals vallen, volgens mij heeft dat weinig met middenveld of aanval te maken, maar gewoon kinderlijke fouten.Man niet dekken, niet mee springen verkeerde keuzes, of geen keuzes.
Mooi maar simpel voorbeeldje, Sutalo ontvangt de bal ( pass van Heereveen ) in plaatst de bal simpel terug te spelen naar onze keeper probeert ie te controleren met speler in zijn rug van Heerenveen komt vervolgens uit bij onze cornervlag en trap de bal blindelings over zichzelf heen naar voren.Heeft geen benul waar zo'n bal terecht gaat komen.Sutalo is een alibi verdedigers, heeft geen overzich en ook niet de noodzakelijke over mijn lijk mentaliteit , iets wat je op zijn positie echt wel nodig hebt ..
Maar goed, je mag deze verdediger(S) van SM natuurlijk goed vinden en steeds maar weer bij anderen uit komen, ieder zijn mening
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk