AFC Ajax - FC Twente zondag 18 mei 14:30 uur
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
AFC Ajax - FC Twente zondag 18 mei 14:30 uur
Tja. Ik sla deze over. De combi wij winnen en PSV in Rotterdam niet zie ik niet gebeuren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Re: AFC Ajax - FC Twente zondag 18 mei 14:30 uur
Met uitzondering van 1 basisschool ventje in het jeugdjounaal gisteren (dat programma lijkt overigens ook iets tegen Ajax te hebben...) heeft niemand er nog enig vertrouwen in denk ik.
Maar toch blijft de gedachte dat uitgerekend de ploeg van Maurice Steijn ons aan een kampioenschap kan helpen (om het plaatje compleet te maken: met een goal van Hlynsson) me bezig houden... het zou een boek of film waardig zijn.
Moet Twente uiteraard wel verslagen worden, dat is met de afgelopen reeks ook maar zeer de vraag, maar Twente heeft geloof ik weinig om nog voor te spelen.
Maar goed, ik weet dat het een "en toen werd ik wakker" scenario is, het zal wel niet gebeuren.
Maar toch blijft de gedachte dat uitgerekend de ploeg van Maurice Steijn ons aan een kampioenschap kan helpen (om het plaatje compleet te maken: met een goal van Hlynsson) me bezig houden... het zou een boek of film waardig zijn.
Moet Twente uiteraard wel verslagen worden, dat is met de afgelopen reeks ook maar zeer de vraag, maar Twente heeft geloof ik weinig om nog voor te spelen.
Maar goed, ik weet dat het een "en toen werd ik wakker" scenario is, het zal wel niet gebeuren.
Die Steijn zal er wel zin in hebben. Net zoals die Valente ook zwaar over de scheef ging omdat hij een z’n reet aan de Feyenoord aanhang wil verkopen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Die andere Steijn bedoel je, Sem, als ie dan net als Valente ff rood pakt en bij voorkeur iets eerder in de wedstrijd lijkt dat me prima
Goede speler is die Valente wel. Die jongen zou ik heel graag bij Ajax willen zien. Een middenvelder helemaal van deze tijd, veruit het grootste talent van de NL competitie.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lijkt me dat die jongen naar PSV of Feyenoord gaat. Ik vond hem zo vervelend en zo vreemd voetballen dat ik denk dat er wat speelt. Met zo'n vliegende tackle ben je ook niet helemaal goed in het koppie, hoor. Die jongen heeft de hele wedstrijd rond gerend alsof hij een rode lap zag.
- Jinne
- Site Admin
Dat gevoel had ik ook. Maar op die fiets zal Vaessen bij 1 van de 2 ook wel reserve keep worden.
Ik vond hem woensdag wel tegenvallen. Had heel veel tijd nodig. Lage handelingssnelheid. Technisch wel heel goed. Maar goed, misschien was hij opgefokt net als de rest van Groningen.Alexander schreef:Goede speler is die Valente wel. Die jongen zou ik heel graag bij Ajax willen zien. Een middenvelder helemaal van deze tijd, veruit het grootste talent van de NL competitie.
Wanneer was dat akkefietje nou met die keeper? Was dat na het laatste fluitsignaal? Ik heb de tv namelijk meteen uitgezet. Of was het na dat opstootje na de rode kaart? Toen greep hij Taylor ook al bij z’n nek. Dacht toen al nou var en scheids. Die mag ook wel rood hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Op zich hoeven jullie niet veel van ons te vrezen. Jullie kunnen alleen van jullie zelf verliezen. Kan wel eens een wedstrijd worden van twee ploegen die niet kunnen winnen.
Bij ons is de lucht al even uit de band.
Bij ons is de lucht al even uit de band.
Toch nog kampioen worden op de laatste speeldag doordat je zelf wint en even verderop je concurent het laat liggen .. We weten dat dat gewoon kan ...
Afijn nog 1 kut wedstrijdje dit seizoen .. of worden het toch de gladiolen ..
Afijn nog 1 kut wedstrijdje dit seizoen .. of worden het toch de gladiolen ..
Blij met de punten ...
Gelukkig F1 gratis op Viaplee
Ik vond hem ook wat opgefokt maar het is een speler die iets met een bal kan en ook kan wegdraaien.
Vergelijk dat eens met (ja, andere types maar dan nog) Berghuis, Klaassen, FJ, Branco, Tahirovic, Taylor etc.
Ik denk ook dat hij naar Feyenoord gaat. Te Kloese is druk bezig.
IK GELOOF!!!!!!
Denk het ook, ja. In elk geval niet naar Ajax, op basis van zijn gedrag van eergisteren.Ik denk ook dat hij naar Feyenoord gaat.
Ja, ik vind het een hele dynamische speler. Zou volgend seizoen gelijk basisspeler bij Ajax zijn.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Sinds wanneer is er iets gratis bij viaplay ?
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Gratis, in de zin dat het op het open Viaplay kanaal is ..
Blij met de punten ...
-
Is bij Ziggo kanaal 13.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Sterkte vandaag!

-
Moontje!!! Tijd niet voorbij gekomeb! Laten we in jouw terugkeer een voorteken zien….
Kiekusan. Hoog bezoek!
Dankuwel Vrouwe Ramona! Dat deze zondag voor U (en voor allen die Ajax een warm hart toedragen) groots en meeslepend mag zijn. En dan heeeeel gggggrraaaggg vooral dankzij Ajax. Hoe onwaarschijnlijk ook.

Dankuwel Vrouwe Ramona! Dat deze zondag voor U (en voor allen die Ajax een warm hart toedragen) groots en meeslepend mag zijn. En dan heeeeel gggggrraaaggg vooral dankzij Ajax. Hoe onwaarschijnlijk ook.

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als Ajax vandaag met sprankelend voetbal wint (en PSV ook) dan ben ik er pas echt heel ziek van. Laten ze er maar met 0-4 af gaan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Jinne
- Site Admin
Ik vrees dat de verschijning van Ramona een weekje te laat is. But let it be a sign!
Van Twente winnen lukt ook niet geen vertrouwen spelers onder druk blijkt ook niet te werken dit had vandaag toch een routine wedstrijd geweest. Zie dat plein in Lampegat vol staan ipv het Leidseplein of Museumplein wat een farce

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zelfs nu als hij niks te verliezen heeft en alleen alles te winnen.. komt hij met Berghuis en Taylor op de flanken en nietsnut Brobbey in de spits..
Gelukkig heb je max om 15.00 uur
Gelukkig heb je max om 15.00 uur
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Pasveer; Rosa, Sutalo, Hato, Wijndal; Henderson, Klaassen, Regeer; Berghuis, Brobbey, Taylor.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''