AFC Ajax - FC Twente zondag 18 mei 14:30 uur
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: AFC Ajax - FC Twente zondag 18 mei 14:30 uur
Ga maar evalueren..
Was het Sutalo bij Groningen ?
Of het Kroes die te laat een waardig Ajax neerzette voor de coach
Was het Nec/ Sparta thuis...
Of was het onze coach ?
Was het Sutalo bij Groningen ?
Of het Kroes die te laat een waardig Ajax neerzette voor de coach
Was het Nec/ Sparta thuis...
Of was het onze coach ?
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Twas en blijft onze coach en degene die dat niet wil zien heeft 5 pakken roomboter op zijn hoofd ..
Blij met de punten ...
Wout zegt op een vriendelijke manier, flikker op met je camera 

Blij met de punten ...
Ook Farioli laat zien en beseft nu wat voor een gemiste kans dit is en was ..
Blij met de punten ...
Deze selectie is (begrijpelijk m.i.) door de staf opgebouwd als ultieme underdog-machine. We kwamen enorm onverwacht en achteraf eigenlijk veel te snel in de riante positie waar we ons twee weken geleden nog bevonden. Daar wisten we overduidelijk niet mee om te gaan (spelers en staf).
Veel te zeiken gehad dit seizoen, maar ook een aantal lekkere hoogtepunten beleefd. Deze kater is door mij eigenlijk in de dagen na NEC al (met veel moeite) verwerkt, hoezeer ik bij mijzelf de moed erin probeerde te houden.
Een punt achter psv, CL veiliggesteld, en een paar jonge talenten zien doorbreken.
Nu ff rusten en volgend seizoen weer die 37ste binnenharken.
Veel te zeiken gehad dit seizoen, maar ook een aantal lekkere hoogtepunten beleefd. Deze kater is door mij eigenlijk in de dagen na NEC al (met veel moeite) verwerkt, hoezeer ik bij mijzelf de moed erin probeerde te houden.
Een punt achter psv, CL veiliggesteld, en een paar jonge talenten zien doorbreken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Eendimensionale benadering. Het ligt nooit aan één ding. Die enorme voorsprong was en blijft door onze coach en degene die dat niet wil zien heeft 5 pakken roomboter op zijn hoofd ........
Sparta thuis was het ergste wat betreft wedstrijd beeld 0-2 bij rust had normaal geweest.Dan Taylor paal en WW lat cm en we waren nu kampioen geweest

En het falen van Pasveer tegen Groningen
Al is het 3 dimensionele benadering, die enorme voorsprong was door de dip van Psv, als je dat in je schoot geworpen krijgt .... voor mij ligt het gemis van deze titel wel degelijk aan de coach ..
Overigens denk dat als je een beetje sporter bent ( hoef je nog niet eens een prof te zijn ) dat je aan dat gelul we hebben CL. gehaald ook niks mee hebt, staat leuk op je CV, seizoen 24/25 .. grote gemiste kans op titel omdat coach aanklooide , maar wel CL. heeft plaatsing gehaald .. lol ..
Maar ieder zijn mening hoor ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 18, 2025 4:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Helemaal eens.Mr. Ajax schreef: ↑zo mei 18, 2025 3:35 pmDeze selectie is (begrijpelijk m.i.) door de staf opgebouwd als ultieme underdog-machine. We kwamen enorm onverwacht en achteraf eigenlijk veel te snel in de riante positie waar we ons twee weken geleden nog bevonden. Daar wisten we overduidelijk niet mee om te gaan (spelers en staf).
Ik had een enorme knop in m’n buik vanaf het moment dat we bij PSV wonnen. Alle kenners die zogenaamd wel zeiden dat PSV ook niet alles zou winnen (niet dus) en dat Ajax wel veilig zou zijn.
Utrecht was ingecalculeerd maar de 4-0 was wel een knock out. Daarna zijn ze gewoon ten onder gegaan aan de stress.
Uithuilen en opnieuw beginnen.
Whitey on the moon.
We zijn ten onder gegaan aan stress van de coach. De man is niet geschikt als prooi, alleen als jager/underdog.
IK GELOOF!!!!!!
Het is wel te hopen dat we Brobbey kunnen slijten. Ik ben altijd fan geweest, maar wat die de tweede seizoenshelft heeft laten zien is wel echt bizar slecht.
Allemaal gecondoleerd met de tweede plek.
Zo snel mogelijk Kroes op een positie neer zetten waar hij geen kwaad kan. Is AD nog vrij?