Ajax - Juventus 18-02-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Kilroy » vr feb 19, 2010 1:22 am

Als ik sommige commentaren hier lees, zoals by wyze van voorbeeld en niet exclusief, ZSoG of D_skilled e.d. dan kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat sommigen in een geheel andere wereld leven dan ik. En ik ben ontzettend dankbaar en bly, dat ik die wereld miet met hen behoef te delen.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Beloki » vr feb 19, 2010 1:26 am

Kilroy schreef:Als ik sommige commentaren hier lees, zoals by wyze van voorbeeld en niet exclusief, ZSoG of D_skilled e.d. dan kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat sommigen in een geheel andere wereld leven dan ik. En ik ben ontzettend dankbaar en bly, dat ik die wereld miet met hen behoef te delen.
Bedankt voor de info!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door FlaFlu » vr feb 19, 2010 3:57 am

Enganche op AF op 18 januari schreef:Amauri is enorm (kop)sterk. Gaat tegen Ajax altijd z'n kansen krijgen. En waarschijnlijk scoren. Dat geef ik je op een briefje.
:1evil.gif:

Ik vond De Jong overigens helemaal niet goed spelen. Is een ultieme momentenvoetballer, maar dan zonder uitzonderlijek klasse. Mocht ook alleen blijven staan omdat hij de enige is die kan koppen. Over Suárez hoef ik het volgens mij niet te hebben. Dra-ma. Deed echt niets goed.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door goodfella » vr feb 19, 2010 8:09 am

joey schreef:
SylvievdVaart schreef:Juventus daarentegen reeg de kansen na geweldige combinaties aaneen!
Twee heel fraaie doelpunten, ja. Aan die doelpunten kon je zien hoe goed die mannen kunnen ballen. Die hoef je maar een paar keer ruimte te geven en de bal zit erin.

Verder niet veel kansen, maar Juventus hoefde niet zo nodig. Die hebben waar ze voor gekomen zijn of nog meer. Italiaanse clubs gaan geen risico´s nemen als het niet hoeft.
Je klinkt als Cruijff die in de finale van 1995 er genoegen in schepte dat AC Milan beter speelde dan Ajax en wel zou gaan winnen. Waarom zo'n rancune? Met HtC als coach was je nog zo positief, terwijl die man er met betere voetballers kansloos afging tegen Zagreb, Slavia Praag en Kopenhagen. Enkel omdat Cruijff die HtC steunde?

Juventus heeft nu eenmaal op bijna elke positie een betere voetballer staan en dan is een nederlaag logisch.

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door GangstaRiB » vr feb 19, 2010 9:01 am

Ik vond vooral dat Lindgren gemist werd. Die speelde vorig jaar tegen Fiorentina erg goed. Nu stond daar Enoh, die (in mijn ogen) ervoor zorgde dat Ajax de greep op de wedstrijd verloor. Enoh loopt als een kip zonder kop en hapt op iedere bal. Die jongen is zo gemakkelijk uit te spelen... en als hij uitgespeelt wordt, dan vecht hij niet meer terug. In de eerste helft was er een situatie waarbij iedereen keurig zijn man had, Enoh stapt uit, en zet druk op een Juve-speler. Maar hij doet dat op zo'n wilde manier dat hij met één pass te kijk wordt gezet. Dat soort dingen zijn dodelijk tegen die efficiente Italianen. Verder vond ik De Zeeuw ook weer niet meevallen. Erg veel slodigheden en hij was in feite de schuldige aan het eerste doelpunt van Juventus.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 9:39 am

Enoh is een beperkte voetballer. Het is mij een raadsel waarom iedereen hem zo goed vindt.
goodfella schreef:Je klinkt als Cruijff die in de finale van 1995 er genoegen in schepte dat AC Milan beter speelde dan Ajax en wel zou gaan winnen. Waarom zo'n rancune?
Het is eerder berusting. Je zegt het zelf:
Juventus heeft nu eenmaal op bijna elke positie een betere voetballer staan en dan is een nederlaag logisch.
Ik was dan ook helemaal niet blij met deze loting. Want hoe slecht Juventus ook in vorm mag zijn (bleek gisteren ook wel), ze hebben wel een paar jongens lopen die de fouten van onze verdedigers keihard kunnen afstraffen. Amauri wist niet wat hij meemaakte, zo simpel kon hij binnenkoppen.
Laatst gewijzigd door joey op vr feb 19, 2010 10:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Marillion » vr feb 19, 2010 9:53 am

joey schreef:Enoh is een beperkte voetballer. Het is mij een raadsel waarom iedereen hem zo goed vindt.
Omdat hij toen hij bij Ajax binnenkwam duidelijk iets toevoegde, namelijk duelkracht. Dat valt makkelijk op bij het publiek en bovendien ontbreekt het er bij Ajax nogal eens aan dus dan ben je al snel een populaire jongen.

Ik moet ook zeggen dat ik hoopvol was toen die jongen debuteerde. Het was allemaal nogal onstuimig maar als hij rustiger zou leren spelen en zijn balbehandeling vooruit zou gaan dan had hij een uitstekende speler voor Ajax kunnen worden. We moeten alleen onderhand constateren dat hij op dat gebied niet of nauwelijks progressie heeft geboekt. Zoals hij gisteren speelde tegen Juventus heb je meer last dan profijt. Lindgren brengt veel meer rust in het elftal.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Mano » vr feb 19, 2010 9:53 am

Je zag Ajax met het Hart spelen en dat geeft de burger moet. (aandoenlijk)
Maar Juve speelde met het hoofd (en Amauri al helemaal :blush.gif: )

Het oogde leuk wat Ajax deed, hard achter die bal aan rennen en hem tijd en wijle oppikken, vervolgens naar voren...
Maar had niet zoveel met druk zetten te maken.
Voorin was het niet veel. Sulej kan alleen hard rennen en Suarez zakte door het ijs. Daarnaast was er geen no.9 die in de 16 was als Suarez voor wilde zetten. Het zou dus uit een Counter of een Kluts hebben moeten komen. (het werd een counter)

aan de andere kant....
2x breekt er iemand door op de flank en die geeft em 'perfect' op het hoofdje

Hoe vaak geeft Ajax een bal voor die vervolgens voorlangs, over of te kort is?
Is er 1 ajacied geweest die een man gepasseerd heeft?
Uit zal ajax uit een ander vaatje moeten tappen. Meer durf, meer duels aangaan en compacter spelen.
anders is het FINITO
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Rijkaard » vr feb 19, 2010 11:07 am

Ik heb genoten gisterenavond. Om even op het door Ko al vaker aangehaalde verwachtingspatroon terug te komen, ik verwachtte niets tegen Juventus en ging er gewoon vanuit me te laten verrassen. Op tijd gestopt met werken, met mijn maten de stad in, eerst een biertje daar en op het gemak naar het stadion. Wedstrijd intens beleefd, fantastische sfeer, een Ajax dat durfde te voetballen. En natuurlijk heeft Juventus meer kwaliteit, tja en dat dan die kwaliteit uitmondt in 3 kansen 2 goals en bij ons in 8 kansen 1 goal, is erg jammer maar te verklaren. Ik weiger alleen als een zuurpruim al het negatieve aan te halen en uit te stippen waar we te kort komen, want laten we eerlijk zijn dat wisten we toch toen we aan deze tweestrijd gingen beginnen?? Ik heb dan ook na afloop meegedaan aan de aandoenlijke staande ovatie. Meer dan je best kan je niet doen en, dat kan niemand ontkennen, hebben ze gedaan. Ik ben het met Joey eens dat Juventus ons liet voetballen, maar die kansen lieten ze echt niet toe hoor, en dan de opmerking ze keken naar het scorebord...

Kom op Joey dat kan je niet menen, net alsof ze wisten dat Siem tegen de paal zou schieten ipv erin, en met een beetje pech hebben ze gewoon 2 pingels tegen. Achteraf hebben ze inderdaad met een grote glimlach naar het scorebord gekeken, maar ik geloof niet dat veel Juventus supporters er tijdens de wedstrijd zo gerust in waren. Nog een pluspuntje was Eriksen. Ik geef toe ik ben een fan, maar ik zat hoog in het stadion en die jongen is altijd onderweg, ook zonder bal!! en wil hem hebben. Ander detail was ook op het einde bij een vrije trap voor Juventus dat ie aan komt lopen en gelijk druk gebarend Alderweireld en Oleguer wegstuurt van jullie moeten koppen ik ga wel als muurtje staan.

Samenvattend:
Ondanks de nederlaag was/ben ik trots op Ajax gisterenavond en dan mede door de intentie. Als ik scorebord supporter zou zijn werd ik wel voor PSV.
Is 1995 echt zolang geleden??

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 11:15 am

Rijkaard schreef:Kom op Joey dat kan je niet menen, net alsof ze wisten dat Siem tegen de paal zou schieten ipv erin, en met een beetje pech hebben ze gewoon 2 pingels tegen. Achteraf hebben ze inderdaad met een grote glimlach naar het scorebord gekeken, maar ik geloof niet dat er veel Juventus supporters er tijdens de wedstrijd zo gerust in waren.
Die bal op de paal? Mwah, op dat moment had Juventus er al twee in liggen.

Je verkijkt je op het mentaliteitsverschil. Voor Juventus was dit een heerlijke wedstrijd. Dat Ajax tegenspartelde, zal ze een zorg zijn. Tegen een ploeg die zo slecht verdedigt maakt Juventus er geheid twee of drie. Daar komen ze voor.
Ondanks de nederlaag was/ben ik trots op Ajax gisterenavond en dan mede door de intentie. Als ik scorebord supporter zou zijn werd ik wel voor PSV.
Mwah, Ajax bedoelde het goed, dat is waar. Maar met Ajax-voetbal had het gisteren opnieuw weinig te maken. Er zit zo goed als geen lijn in het spel. Laat staan dat er nog iets terug te zien is van onze kracht van weleer, het positiespel. We moeten het tegenwoordig van inzet hebben, wie had dat ooit gedacht? :confused.gif: :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr feb 19, 2010 11:22 am

Onze BenKie heeft gisterennacht nog de moeite genomen om een column te schrijven over de Oude Dame en respect : http://www.sthcrw.nl/?p=2850

Foto's van de wedstrijd zullen later geplaatst worden.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door goodfella » vr feb 19, 2010 11:25 am

Maar Joey, waarom was je met HtC aan het roer wel enthousiast over zo'n wedstrijd geweest? Terwijl Ajax ook toen geen positiespel speelde, maar wel veel beter materiaal had.

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Rijkaard » vr feb 19, 2010 11:26 am

Ik had het niet alleen over inzet Joey, maar over intentie.

De intentie was er om vooruit te voetballen en in de eerste plaats om zelf doelpunten te maken ipv doelpunten te voorkomen. Dié intentie wil ik altijd zien bij Ajax, ongeacht de tegenstander. Noem me maar naief en een dromer, maar liever op deze manier dan een afwachtende wedstrijd, 5 verdedigers om thuis 0-0 te spelen, dan was ik wel met een naar gevoel naar huis gegaan. Dat de uitvoering niet goed is, daar val ik je niet op aan dat ben ik met je eens.

Maar de intentie was er. Het is niet makkelijk Ajax supporter te zijn de laatste jaren, en als ik jouw verwachtingspatroon inschat denk ik dat het ook nooooooit meer leuk gaat worden voor je, maar hou je dan toch vast aan avonden als deze. Of vond je de 0-1 in Valencia een paar jaar geleden in de CL lekkerder? Ondanks dat er aan de uitvoering veel verbeterd kan worden wist ik gisteren weer waarom ik voor Ajax ben en deze club in mijn hart zit. En als ik om me heen keek op de tribunes weet ik zeker dat er meer mensen zo over dachten. Maar ja ik geef toe ik ben dan ook een rasoptimist :blush.gif:
Is 1995 echt zolang geleden??

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 11:31 am

Dat heb ik al eens uitgelegd. Ik doe niet meer aan wishful thinking. Als supporter heb je de neiging de zaken rooskleuriger te zien dan ze zijn. Na het debâcle met HTC heb ik daar een streep onder gezet. Eerst zien, dan geloven, dat is nu mijn motto.

Begrijp me goed, het is geen schande om van Juventus te verliezen. Maar zo'n wedstrijd toont wel aan dat we in de CL weinig te zoeken hebben. Ajax is op dit moment aan dat niveau niet toe. Ik zou zeggen: ga terug naar de basis, bijvoorbeeld door elke dag op positiespel te trainen. Dan leren de spelers misschien nog iets. Zoals het nu gaat is het me allemaal te opportunistisch, zo bouwen we niets op.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Baseman » vr feb 19, 2010 11:32 am

Jammer, maar helaas!
Een ouderwetse wedstrijd van een Nederlandse club tegen een Italiaanse club...je denkt beter te zijn, je hebt de hele wedstrijd hoop op een goede uitslag, maar uiteindelijk verlies je.

Ajax voetbalde niet hoogstaand, maar goed genoeg om Juve af en toe in de problemen te brengen. Helaas werden die momenten niet beloond en kreeg Ajax een lesje in concentratie en effectiviteit.
Ik zie echter nog zeker kansen voor Ajax, net zoals PSV moeten ze volgende week gas geven en vooruit spelen :biggthumpup.gif:
Rijkaard schreef:Als ik scorebord supporter zou zijn werd ik wel voor PSV.
Dit zeg je eigenlijk net op het verkeerde moment, met name in de 2e helft liet PSV namelijk goed veldspel zien.
Werd ook wel eens tijd, aangezien het sinds de winterstop niet geweldig is.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door 999 » vr feb 19, 2010 11:34 am

Je verliest daar niet door.Je verliest WEER door persoonlijke fouten van spelers.Niet door dekken om de voorzet er uit te halen, en dan de genante vertoning van Vertonghen.Daar anders Urby of Vermaelen dat ook deden.

Daar is niet tegen op te trainen.AJAX speelde gewoon een goede pot voetbal, dat kon je ook merken aan de irritatie bij de Italianen op een gegeven moment.Vreemd was het daarom dat AJAX na die 1 - 0 even de regie kwijt dreigde te raken, maar zelfs toen had AJAX met een beetje meer overzicht gewoon de score kunnen uitbreiden.Het lijkt er steeds op dat na zo'n 1 - 0 er een paar denken dat het gedaan is, of voor eigen parochie beginnen te voetballen.Zoals Enoh en in mindere mate de Zeeuw, die een betere tweede helft speelde als controleur.

En dan Suarez, eigenlijk ook weer het zelfde verhaal.Domme gele kaart WEER.Niet bereikbaar in de combinatie, wederom enkele keren riskant balverlies en bij lange na niet de leider aanvoerder die dit AJAX nodig heeft.Als je hem ziet zou je nu al zo'n Eriksen aanvoerder willen maken.

Die jongen verraste zeer positief.Zag het spel goed en geen onnodig gedraaf met de bal, hij ziet de oplossing al voordat ie de bal heeft.Hopen dat ie dit kan voortzetten en niet de dip krijgt die wel meestal een keertje komt.

Ik ben het er ook niet mee eens dat een lange bal niet zou kunnen, het is het wapen om vlug in de omschakeling te gaan, zeker tegen Italianen die, als ze eruit komen, ook dan er echt met een overtal uit komen.Helaas ging dat een paar keer minder.

En dat gelul over de counter begrijp ik ook niet zo.Juventus deed gisteren niks andes.Manchester U. tegen Milan ook niet.En zij niet alleen.Moet AJAX wachten op de tegenstander dan ?.Staat er ergens in het regelment dat die counter ( goals )maar voor een half doelpunt tellen ?.

En dan Suk, op dit moment zie ik alleen een ongeleid projectiel waarvan je het idee hebt dat ie niemand ziet, een waas voor zijn ogen krijgt op het moment dat ie de bal krijgt, voetbald ook veel met zijn hoofd naar beneden.Maar goed, als aanwaaier voor meer als vijftigduizend toeschouwers spelen doet natuurlijk ook wel wat met zo'n jongen.

Ondanks de verdedigende fouten vond ik v.d Wiel goed op dreef, Alderweireld degelijk zijn taak uitvoeren, Urby minder aanwezig als anders.

En dan kraakbeen-Sulejmani.Als iemand een kraakbeen blessure zou hebben in de knie dan lijkt het me, op z'n zachts gezegt, niet dat je zo'n sprint duel met goed gevolg af kan leggen.Dan komt er halverwege een moment dat je, door de pijnscheuten, gas terug moet nemen.Andere zullen nu wel gaan roepen dat de Juventus spelers niet al te snel zijn.Ik vond hem gedreven, en aanwezig zonder echt uit te blinken.Misschien dat deze goal, en daarom zo jammer dat je de wedstrijd ondanks dat verliest, hem meer vertrouwen geeft, dat we nog iets van de " oude " Sulejami gaan zien .. Al heb ik er nog steeds weinig vertrouwen in ..

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Mano » vr feb 19, 2010 11:37 am

joey schreef: Ik zou zeggen: ga terug naar de basis, bijvoorbeeld door elke dag op positiespel te trainen. Dan leren de spelers misschien nog iets. Zoals het nu gaat is het me allemaal te opportunistisch, zo bouwen we niets op.
Als trainers de kans zouden krijgen... maar er worden resultaten verwacht, dus terug naar de basis kan niet zomaar. je moet middelen...
alleen eigenheimers durven dat (van Gaal en Adriaanse) als ze die tijd krijgen halen ze dus ook prima resultaten. maar die tijd krijgen ze niet bij Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Mano » vr feb 19, 2010 11:47 am

jammer dat het elke keer incidenten zijn he?
de ene week: Urby was goed
andere week: sterk spel van de Zeeuw.

ik zit te wachten op : dat ze allemaal sterk spelen en allemaal een serie neerzetten van goed spel....
dat lijkt maar niet te lukken...


TOCH geef ik Ajax nog kans uit bij Juve.
ze hoeven niet op 2 gedachten te hinken... na een score, moet je doorgaan.
Nu was het: oei... en nu?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Rijkaard » vr feb 19, 2010 11:52 am

Dit zeg je eigenlijk net op het verkeerde moment, met name in de 2e helft liet PSV namelijk goed veldspel zien.
Werd ook wel eens tijd, aangezien het sinds de winterstop niet geweldig is.
Ik heb PSV helemaal niet gezien gisteren. Was ook helemaal geen steek naar gisteren, maar feit blijft dat PSV supporters over het algemeen per definitie tevreden zijn als PSV wint, ongeacht hoe en PSV daar ook naar kan voetballen. En los daarvan dat de resultaten van PSV de laatste jaren natuurlijk veel beter zijn dus je je daar als resultaatsupporter logischerwijs prettiger bij voelt.
Is 1995 echt zolang geleden??

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Baseman » vr feb 19, 2010 11:53 am

999 schreef:En dan kraakbeen-Sulejmani.Als iemand een kraakbeen blessure zou hebben in de knie dan lijkt het me, op z'n zachts gezegt, niet dat je zo'n sprint duel met goed gevolg af kan leggen.
Jawel hoor, alleen zijn dat momenten en houdt hij dat geen hele wedstrijd vol.
Wat gister ook bleek, aangezien hij vrij onzichtbaar was na zijn 2 sprints (waarbij hij zijn 1e sprint overigens een knappe loopactie was die hij ook goed afwerkte).
Rijkaard schreef:maar feit blijft dat PSV supporters over het algemeen per definitie tevreden zijn als PSV wint, ongeacht hoe en PSV daar ook naar kan voetballen.
Hier heb je ook grotendeels gelijk in.
Al was het erg prettig dat PSV gister weer eens goed voetbal liet zien, ondanks het mindere resultaat.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door 999 » vr feb 19, 2010 12:14 pm

Baseman schreef:
999 schreef:En dan kraakbeen-Sulejmani.Als iemand een kraakbeen blessure zou hebben in de knie dan lijkt het me, op z'n zachts gezegt, niet dat je zo'n sprint duel met goed gevolg af kan leggen.
Jawel hoor, alleen zijn dat momenten en houdt hij dat geen hele wedstrijd vol.
Wat gister ook bleek, aangezien hij vrij onzichtbaar was na zijn 2 sprints (waarbij hij zijn 1e sprint overigens een knappe loopactie was die hij ook goed afwerkte).
Geloof je toch zelf niet ?.Mijn fysio zegd dat als je echt een kraakbeen probleem hebt in je knie zo'n sprints NOOIT kan maken.Naderhand heeft ie nog meerdere sprint gehad ....

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr feb 19, 2010 12:24 pm

999 schreef:Je verliest daar niet door.Je verliest WEER door persoonlijke fouten van spelers.Niet door dekken om de voorzet er uit te halen, en dan de genante vertoning van Vertonghen.Daar anders Urby of Vermaelen dat ook deden.
toch kunnen deze jongens ook met het grootste gemak van de wereld een wedstrijd beslissen. Daar klamp ik me dan maar aan vast. [tenminste voor de duur va hun contract]
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Rijkaard » vr feb 19, 2010 12:30 pm

Nogmaals Baseman, ik heb niets van PSV gezien, maar hoorde op LDL inderdaad dat PSV een doelpunt verdiende in Hamburg. Ik vind het ook mooi dat Twente gewonnen heeft en hoop oprecht dat PSV thuis van HSV wint. Zo ben ik met europese wedstrijden eigenlijk altijd voor de Nederlandse ploeg, hoewel ik dat bij Feyenoord af en toe wel echt lastig vind en ik toch stiekem hoop dat ze (dik) verliezen. Bij Twente en PSV heb ik gewoon weinig gevoel om eerlijk te zijn, niet positief, niet negatief.
Hoe verwacht je trouwens dat van Nistelrooy ontvangen gaat worden in Eindhoven?

Ik vond het gisteren mooi dat Grygera na afloop het publiek kwam bedanken voor de steun, had eerlijk gezegd het idee dat hij zelfs verbaasd was over zijn ontvangst :blub.gif:

Naast het niet meespringen van Vertonghen heb ik me gruwelijk geergerd aan mijn buurman. Kijk iedereen beleefd een wedstrijd op zijn eigen manier, maar constant schelden, alles (maar dan ook alles!!!) beter zien dan de scheidsrechter en dat ook wereldkundig maken. Alleen nooit zien wie nu de fout maakt, bij de goals 2 x helemaal los gaan op Olegeur??? bij elke foute pass van wie dan ook roepen dat we die nu echt moeten verkopen... pff zo dat scheelt, jullie hebben er niets aan maar ik ben even mijn frustratie kwijt... :headbang.gif:

ps ik kon wel lachen om het doek van 410 over de vriendschap tussen ADO en Juventus, humor!
Is 1995 echt zolang geleden??

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door wimpey » vr feb 19, 2010 12:35 pm

De manier waarop Ajax verdedigt, de tranen schieten je bijna in de ogen.

Defensie op lijn, stilstaand, de bal verdedigend. Die Amauri werd op z'n wenken bediend, kon op snelheid tussen 2 Ajax verdedigers komen en inknikken.

Van dit Ajax haalt alleen vd Wiel de europese top. De rest zit al op jonge leeftijd aan z'n plafond (incl. Suarez).

BTW: del Piero = voetbal. Een sieraad voor de sport. :biggthumpup.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Thijs » vr feb 19, 2010 12:43 pm

Laudrup schreef:Michael Laudrup :headbang.gif: :headbang.gif: :headbang.gif:
Overigens heb ik deze held gisteravond even gesproken, achteraf toch één van de hoogtepuntjes van de dag.

Weet niet of het al is besproken, maar die Karin Bloemen, dat was 'm niet echt he.. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Plaats reactie