Ajax - Juventus 18-02-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr feb 19, 2010 12:45 pm

Met d'r soepjurk. Ga toch effe wat anders doen de volgende keer.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Beloki » vr feb 19, 2010 12:47 pm

Thijs schreef:
Laudrup schreef:Michael Laudrup :headbang.gif: :headbang.gif: :headbang.gif:

Weet niet of het al is besproken, maar die Karin Bloemen, dat was 'm niet echt he.. :smallgrin.gif:
Ik vraag me ook echt welke malloot bij Ajax op het idee kwam om haar uit te nodigen. Karin Bloemen voor 50.000 voetballiefhebbers zetten is als Snoop Dogg laten rappen voor een stel neo-nazis. Het lukt gewoon niet. Karin Bloemen hoort op te treden voor een volle zaal sjieke 50+´ers. Die toon ook van haar: ´Nou mensen, dan gaan we nu gezellig een liedje zingen uit de oude doos! Doen jullie mee?´. Ik wilde bijna onder mijn stoel gaan liggen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door wimpey » vr feb 19, 2010 1:01 pm

Toch wel verrassend dat het gros van de posters Ajax goed vond spelen. Vind ik nl. niet. Juve liet Ajax uitrazen en trok het duel daarna naar zich toe. Benutte de kansen tegen onze pseudodefensie en bleef vrij simpel op de been.

Ik vond de Jong goed spelen, vd Wiel is en blijft i.m.o. een speciaal talent. Spelers waarvan je in zulke partijen ook wat meer verwacht (JV en LS) vielen daarentegen compleet door de mand.

LS moet zich eens achter de oren krabben. Tegen Slovan en Zagreb kan ie het wel, op een hoger podium niet. En hij blijft domme kaarten pakken. Tafellaken en servet, want hij blijft steken op een bepaald niveau. Haalt de europese elite niet.

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Rijkaard » vr feb 19, 2010 1:02 pm

Eens!! Karin Bloemen was genant en ook voor haar leek me dit niet echt leuk. Wij zeiden nog tegen elkaar op de tribune van zou het de bedoeling zijn geweest dat ze maar 1 liedje deed? of greep er (een verstandig iemand) in??

Terwijl Ajax het verder wel leek te snappen met de muziekkeuze in de rust... raar dan toch zoiets.
Is 1995 echt zolang geleden??

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Baseman » vr feb 19, 2010 1:03 pm

Rijkaard schreef:Hoe verwacht je trouwens dat van Nistelrooy ontvangen gaat worden in Eindhoven?
Ik verwacht (en hoop) dat hij erg positief wordt ontvangen.
Gisteren was het in ieder geval mooi om te horen dat hij tijdens het warmlopen en na afloop werd toegezongen door de PSV supporters, VN gaf na de wedstrijd ook aan dat hij dat geweldig vond en bedankte ze daarvoor.

Bij Ajax kreeg Grygera inderdaad eenzelfde ontvangst, zo hoort het ook te gaan vind ik.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Thijs » vr feb 19, 2010 1:05 pm

Rijkaard schreef: Terwijl Ajax het verder wel leek te snappen met de muziekkeuze in de rust... raar dan toch zoiets.
Haha, het Hava Naguila was dan wel weer mooi ja. En ook het 'Hé Amsterdam'. Maar dan moet je het toch net weer effe aanvoelen dat je het wegdraait op het moment dat er afgetrapt wordt EN het refrein begint, zodat het publiek er massaal op kan inhaken. (Ging zo goed bij 'Oh Johnny' tegen Twente)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 1:10 pm

wimpey schreef:LS moet zich eens achter de oren krabben. Tegen Slovan en Zagreb kan ie het wel, op een hoger podium niet. En hij blijft domme kaarten pakken. Tafellaken en servet, want hij blijft steken op een bepaald niveau. Haalt de europese elite niet.
Dat weet ik niet, want hij is nog jong. Hij kan zich nog verbeteren en hij heeft ook de mentaliteit om zich daarvoor in te zetten. Maar op dit moment is hij nog veel te wisselvallig. Ajax wil 25 miljoen voor hem, maar ik moet nog zien welke club dat gaat betalen.

Verder eens met je waarnemingen. Met dit voetbal kom je er niet, ondanks alle goede wil. Zeker niet in Europees verband, want we hebben allemaal kunnen zien wat het verschil is tussen Del Piero en de spits van Vitesse. Van der Wiel vind ik trouwens veel te nonchalant. Dat moet eruit, anders haalt hij de top niet.

Over Grygera: natuurlijk was hij verbaasd. Bij Ajax was hij de helft van de tijd geblesseerd en toen hij een keer rendabel werd liep hij transfervrij de deur uit. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Lionel » vr feb 19, 2010 1:13 pm

Baseman schreef:
Rijkaard schreef:Hoe verwacht je trouwens dat van Nistelrooy ontvangen gaat worden in Eindhoven?
Ik verwacht (en hoop) dat hij erg positief wordt ontvangen.
Gisteren was het in ieder geval mooi om te horen dat hij tijdens het warmlopen en na afloop werd toegezongen door de PSV supporters, VN gaf na de wedstrijd ook aan dat hij dat geweldig vond en bedankte ze daarvoor.

Bij Ajax kreeg Grygera inderdaad eenzelfde ontvangst, zo hoort het ook te gaan vind ik.
Ik ook! Schitterend.

Waren het nou 1 of 2 penalty's?
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door GangstaRiB » vr feb 19, 2010 1:18 pm

Rishi schreef:
Baseman schreef:
Rijkaard schreef:Hoe verwacht je trouwens dat van Nistelrooy ontvangen gaat worden in Eindhoven?
Ik verwacht (en hoop) dat hij erg positief wordt ontvangen.
Gisteren was het in ieder geval mooi om te horen dat hij tijdens het warmlopen en na afloop werd toegezongen door de PSV supporters, VN gaf na de wedstrijd ook aan dat hij dat geweldig vond en bedankte ze daarvoor.

Bij Ajax kreeg Grygera inderdaad eenzelfde ontvangst, zo hoort het ook te gaan vind ik.
Ik ook! Schitterend.

Waren het nou 1 of 2 penalty's?
Maximaal 1 voor de vasthoudactie op Suarez in het 16 meter gebied. Vind het raar dat ie niet werd gegeven, aangezien Suarez 10 seconden lang (voordat de bal uberhaupt werd voorgegeven) al zijn handen omhoog hield om te laten zien hoe hij werd vastgepakt. Maar niemand wilde eraan. Echt een toevoeging die 5de en 6de official..........

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Khraa » vr feb 19, 2010 1:20 pm

Helaas waren het er 0.......

Er had er 1 gegeven moeten worden (op Suarez, dat die man achter het doel dat niet gezien heeft snap ik niet.) en een gegeven kunnen worden (Diego op Vertonghen). Maarja, ze gaven hem niet. Dus dan boeit het verder niet.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Jöhnk » vr feb 19, 2010 1:25 pm

Marillion schreef:Ik moet ook zeggen dat ik hoopvol was toen die jongen debuteerde.
Toen leek hij voetballend ook beter. Thuis tegen PSV (een van zijn eerste wedstrijden) speelde hij snel en simpel. Daar is weinig meer van over.

Ik heb niets tegen een breker, maar hij moet niet het eigen spel gaan breken. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een middenveld met De Zeeuw, Siem en Eriksen/Lodeiro.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Rooie » vr feb 19, 2010 1:52 pm

Pff, dacht ik dat Kennedy definitief naar de tribune was verbannen, was hij gister ziek...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Duke » vr feb 19, 2010 2:28 pm

Ajax, de plusjes en minnetjes4 vrijdag 19 februari 2010 10:46

Het bezoek van een Europese grootmacht aan een Nederlandse topclub kan soms verhelderend werken. Coaches worden bevestigd in al langer heersende gedachten of worden juist verrast door spelers die zich van een andere kant laten zien. Wat dat betreft was de visite die Juventus – hoewel in verval, nog altijd een elftal met allure - donderdagavond aan de Arena bracht een ideaal meetmoment voor Ajax-coach Martin Jol.

Zo werd hij bevestigd in de gedachte dat Luis Suarez, met 23 doelpunten topscorer van de eredivisie, te vaak te kort schiet op het Europees toneel. De Uruguyaan ziet zichzelf graag vertrekken naar Barcelona. Maar die club heeft vooralsnog veel te weinig bewijsmateriaal gezien, dat de aanvoerder van Ajax zich staande weet te houden tegen robuustere opponenten dan die in de Nederlandse competitie. Zijn onnodige schorsing voor de return in Turijn helpt daar ook niet bij.

Terwijl Jan Vertonghen wijze lessen zal trekken uit de beide doelpunten van spits Amauri, die twee keer onbelemmerd met het hoofd kon toeslaan, waren er ook voldoende bemoedigende optredens aan Amsterdamse kant.

Zo durfde Gregory van der Wiel ook tegen de Italianen zijn vertrouwde rushes te maken, acties waaruit een groot zelfvertrouwen sprak. Als de rechtsback zich ook defensief nog wat meer weet te ontwikkelen, toch echt een vereiste, kan hij de volgende zelf opgeleide jeugdspeler van Ajax worden die de stap naar een Europese topclub maakt.

Andere bemoedigende signalen voor Jol: Siem de Jong, een door de coach zeer gewaardeerde kracht, die echter te vaak moeite heeft zich te onderscheiden, behoorde tot de betere Ajacieden. En dan was er natuurlijk Miralem Sulejmani, voor wie je hoopt dat zijn knappe doelpunt na zestien minuten bevrijdend zal werken.

Hoewel hij belazerd werd verdedigd door Zebina was het vooral de overtuigende manier waarop hij zelf toesloeg, die in het oog sprong. De Serviër dankte zijn basisplaats mede aan de afwezigheid van de door buikgriep gevelde Marko Pantelic en had eindelijk een aantal momenten in zijn spel, die de fans weer wat vertrouwen zullen hebben gegeven.

En verder was Ajax – Juventus natuurlijk vooral de avond geweest van Alessandro Del Piero, op 35-jarige leeftijd nog altijd een meesterlijke aangever, en Amauri, de Braziliaan die met zijn kopballen net zo dodelijk toesloeg als Hernan Crespo dat jaren geleden in de Arena deed voor Internazionale.

Uitschakeling in de Europa League is nu nabij voor Ajax, maar desondanks kan Jol niet geheel ontevreden zijn geweest. Daarvoor waren er te veel vertrouwenwekkende dingen te zien geweest waarmee de coach wel uit de voeten kan. De lijst met plusjes moet dan ook aanzienlijk langer zijn geweest, dan die met minnetjes.

Charles Bromet
www.vkblog.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door peter » vr feb 19, 2010 2:50 pm

Apart, want dit zag ik dus behoudens wat steekjes in het begin echt niet terug:
Zo durfde Gregory van der Wiel ook tegen de Italianen zijn vertrouwde rushes te maken, acties waaruit een groot zelfvertrouwen sprak. Als de rechtsback zich ook defensief nog wat meer weet te ontwikkelen, toch echt een vereiste, kan hij de volgende zelf opgeleide jeugdspeler van Ajax worden die de stap naar een Europese topclub maakt.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Rooie » vr feb 19, 2010 2:57 pm

En zelf ziet hij het ook niet zo :excited.gif: (Tegenover OnsOranje)
Verdedigend liet Ajax een paar steekjes vallen. Juve-spits Amauri scoorde twee keer met het hoofd uit een voorzet van links, de kant van Van der Wiel. Maar de rechtsback voelde zich na afloop niet aangesproken. ,,Ik had niet echt een vaste man, ik viel veel aan natuurlijk, dus ik kon niet altijd op rechtsback staan. Dat is niet mijn taak.”
Zit net samenvatting terug te kijken, maar daar vreet ik me dus echt bij op. Waarvoor is zo'n 5e official erbij? Kan er mee leven als een scheids af en toe iets niet ziet, maar als je specifiek er bent voor situaties in de zestien kan je toch niet zo blind zijn?
Laatst gewijzigd door Rooie op vr feb 19, 2010 2:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door GangstaRiB » vr feb 19, 2010 2:58 pm

Peter schreef:Apart, want dit zag ik dus behoudens wat steekjes in het begin echt niet terug:
Zo durfde Gregory van der Wiel ook tegen de Italianen zijn vertrouwde rushes te maken, acties waaruit een groot zelfvertrouwen sprak. Als de rechtsback zich ook defensief nog wat meer weet te ontwikkelen, toch echt een vereiste, kan hij de volgende zelf opgeleide jeugdspeler van Ajax worden die de stap naar een Europese topclub maakt.
Ik vond Greg uitstekend voetballen gisteren. Liet als een van de weinigen zien dat hij above-average is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 2:59 pm

Benji schreef:En zelf ziet hij het ook niet zo :excited.gif: (Tegenover OnsOranje)
Verdedigend liet Ajax een paar steekjes vallen. Juve-spits Amauri scoorde twee keer met het hoofd uit een voorzet van links, de kant van Van der Wiel. Maar de rechtsback voelde zich na afloop niet aangesproken. ,,Ik had niet echt een vaste man, ik viel veel aan natuurlijk, dus ik kon niet altijd op rechtsback staan. Dat is niet mijn taak.”
Niet? Wie staat er dan rechtsback? :excited.gif:

Die jongen moet eens een flinke schop onder zijn *** krijgen. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Jöhnk » vr feb 19, 2010 3:02 pm

Als het zijn taak niet was zou ik vooral vragen stellen bij het plan van de trainer.

Het is helemaal bon ton om vd Wiel af te zeiken, maar ik vind het een geweldige speler om te zien. Wat een atleet. :biggthumpup.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 3:04 pm

Ja, daarom juist. Juist aan zulke spelers moet je hoge eisen stellen. Dat is in hun eigen belang. Al die complimenten, daar worden ze maar zelfgenoegzaam van.
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door M.. » vr feb 19, 2010 3:17 pm

joey schreef:Ja, daarom juist. Juist aan zulke spelers moet je hoge eisen stellen. Dat is in hun eigen belang. Al die complimenten, daar worden ze maar zelfgenoegzaam van.
Ik denk (en hoop) niet dat de opmerkingen op AT over een speler invloed heeft, want voor de spelers hoop ik eigenlijk dat ze dit forum niet kennen. Dus: ik denk niet dat een keer zeggen dat iemand wel goed is of goed gespeeld heeft invloed heeft.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 3:46 pm

Neuh, zolang wij niet met capuchons tot over onze wenkbrauwen naar het trainingsveld trekken, luistert er niemand naar ons. En dat is maar goed ook. :smallgrin.gif:

Iedereen kan zien dat Van der Wiel bulkt van het talent. Maar dat was bijvoorbeeld met Nigel de Jong ook zo. Net als Nigel is Gregory nogal onder de indruk van zichzelf, en al die krantenberichten over belangstelling van die club en belangstelling van die club maken dat nog erger. Iemand moet hem eens vertellen dat de primaire taak van een verdediger verdedigen is. Als Ajax een tegendoelpunt krijgt doordat er aan zijn kant een zee aan ruimte ligt, moet hij zich dat per definitie aantrekken. Kortom Martin, pak die jongen aan, net zoals je Nigel aangepakt hebt. Een aaitje over zijn kop en dan een geweldige schop onder zijn hol.
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Scherrer » vr feb 19, 2010 3:50 pm

joey schreef: Iedereen kan zien dat Van der Wiel bulkt van het talent. Maar dat was bijvoorbeeld met Nigel de Jong ook zo. Net als Nigel is Gregory nogal onder de indruk van zichzelf, en al die krantenberichten over belangstelling van die club en belangstelling van die club maken dat nog erger. Iemand moet hem eens vertellen dat de primaire taak van een verdediger verdedigen is. Als Ajax een tegendoelpunt krijgt doordat er aan zijn kant een zee aan ruimte ligt, moet hij zich dat per definitie aantrekken. Kortom Martin, pak die jongen aan, net zoals je Nigel aangepakt hebt. Een aaitje over zijn kop en dan een geweldige schop onder zijn hol.
100% mee eens.

Die jongen kan de absolute top halen, als hij zélf maar door krijgt dat hij dan een stuk serieuzer met voetbal bezig moet zijn in het veld. Erin ja, want zijn probleem ligt volgens mij niet zozeer in een gebrek aan conditie of kracht, maar aan een gebrek van concentratie, plichtsbesef en verantwoordelijkheidsgevoel ín het veld.
***

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door GangstaRiB » vr feb 19, 2010 4:04 pm

joey schreef:Neuh, zolang wij niet met capuchons tot over onze wenkbrauwen naar het trainingsveld trekken, luistert er niemand naar ons. En dat is maar goed ook. :smallgrin.gif:

Iedereen kan zien dat Van der Wiel bulkt van het talent. Maar dat was bijvoorbeeld met Nigel de Jong ook zo. Net als Nigel is Gregory nogal onder de indruk van zichzelf, en al die krantenberichten over belangstelling van die club en belangstelling van die club maken dat nog erger. Iemand moet hem eens vertellen dat de primaire taak van een verdediger verdedigen is. Als Ajax een tegendoelpunt krijgt doordat er aan zijn kant een zee aan ruimte ligt, moet hij zich dat per definitie aantrekken. Kortom Martin, pak die jongen aan, net zoals je Nigel aangepakt hebt. Een aaitje over zijn kop en dan een geweldige schop onder zijn hol.
Maar goed, schrijf je dit naar aanleiding van de wedstrijd tegen Juve? Want daarin heb ik Greg heel weinig fout zien doen hoor.... In andere wedstrijden heeft hij af en toe een steekje laten vallen, maar gezien zijn geringe ervaring en leeftijd lijkt mij dat niet meer dan logisch. Die jongen ontwikkelt zich stormachtig.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 4:09 pm

Ik schrijf dat naar aanleiding van de quote die Benji plaatste.

In de top gaat het om details. Veel spelers van Ajax kunnen niet beter, maar uit Van der Wiel valt met de juiste begeleiding meer te halen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door peter » vr feb 19, 2010 4:09 pm

GangstaRiB schreef:
joey schreef:Neuh, zolang wij niet met capuchons tot over onze wenkbrauwen naar het trainingsveld trekken, luistert er niemand naar ons. En dat is maar goed ook. :smallgrin.gif:

Iedereen kan zien dat Van der Wiel bulkt van het talent. Maar dat was bijvoorbeeld met Nigel de Jong ook zo. Net als Nigel is Gregory nogal onder de indruk van zichzelf, en al die krantenberichten over belangstelling van die club en belangstelling van die club maken dat nog erger. Iemand moet hem eens vertellen dat de primaire taak van een verdediger verdedigen is. Als Ajax een tegendoelpunt krijgt doordat er aan zijn kant een zee aan ruimte ligt, moet hij zich dat per definitie aantrekken. Kortom Martin, pak die jongen aan, net zoals je Nigel aangepakt hebt. Een aaitje over zijn kop en dan een geweldige schop onder zijn hol.
Maar goed, schrijf je dit naar aanleiding van de wedstrijd tegen Juve? Want daarin heb ik Greg heel weinig fout zien doen hoor.... In andere wedstrijden heeft hij af en toe een steekje laten vallen, maar gezien zijn geringe ervaring en leeftijd lijkt mij dat niet meer dan logisch. Die jongen ontwikkelt zich stormachtig.
Weinig fout zien doen? Beide voorzetten kwamen door laks verdedigen van vdWiel.

Plaats reactie