Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door brigade zuid » do apr 15, 2010 7:51 pm

Giacomo Puccini schreef: Ajax Feyenoord ga ik dus echt niet naartoe. Een voetbalwedstrijd zonder uitsupporters interesseert me niet zo veel.
Wordt alleen nog maar erger helaas, ze willen ernaar toe dat er helemaal geen uitsupporters meer zijn. Een stadion zonder uitsupporters is als een kerstboom zonder piek. Bweh waarom kan niks normaal hier.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door LucaS » do apr 15, 2010 7:51 pm

Ach, je kan kwaad zijn op iedereen, maar uiteindelijk hebben we het aan het onvoorstelbaar groot aantal Ajax- en Feyenoord fans te danken die terugvallen tot niveau Neanderthaler op het moment dat deze ploegen tegen elkaar moeten. De enige juiste beslissing dus van de KNVB. Erg treurig, dat wel.
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door brigade zuid » do apr 15, 2010 7:52 pm

LucaS schreef:Ach, je kan kwaad zijn op iedereen, maar uiteindelijk hebben we het aan het onvoorstelbaar groot aantal Ajax- en Feyenoord fans te danken die terugvallen tot niveau Neanderthaler op het moment dat deze ploegen tegen elkaar moeten. De enige juiste beslissing dus van de KNVB. Erg treurig, dat wel.
Alle Marokkanen het land uit?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door LucaS » do apr 15, 2010 7:53 pm

Want?
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Jöhnk » do apr 15, 2010 8:09 pm

Zlatan Son of God schreef:
Servaes schreef:Belachelijk besluit, een finale hoort niet over twee wedstrijden gespeeld te worden.
Ik zie Nederland al meedingen voor het WK, als noodscenario hebben we het geniale idee om de finale in twee kampen te laten plaatsvinden want o wee mochten twee rivaliserende landen elkaar ontmoeten in de finale. Ik word nu al niet goed bij de gedachte ervan... :sneaky1.gif:
Staat er los van!
Inderdaad. Dat WK kwam toch al niet naar Nederland.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Giacomo Puccini » do apr 15, 2010 8:10 pm

Enganche schreef:Wat heeft Eredivisie Live hiermee te maken?
De teloorgang van het Nederlandse voetbal. Hoewel ik ook wel weet dat het Nederlandse voetbal nooit wat heeft voorgesteld. Maar nu de overgebleven charmes ook nog verdwijnen ga ik er ook geen tijd meer in steken. Ik ga wel leukere dingen doen, als het zo moet.


brigade zuid schreef:
Giacomo Puccini schreef: Ajax Feyenoord ga ik dus echt niet naartoe. Een voetbalwedstrijd zonder uitsupporters interesseert me niet zo veel.
Wordt alleen nog maar erger helaas, ze willen ernaar toe dat er helemaal geen uitsupporters meer zijn. Een stadion zonder uitsupporters is als een kerstboom zonder piek. Bweh waarom kan niks normaal hier.
Heb ik ook al eerder voorspeld. Dit gaat van kwaad tot erger. We laten het eerst uit de hand lopen en vervolgens verbieden we alles omdat we bang zijn voor een stelletje capuchon-homo's. Het zou toch veel effectiever en plezieriger zijn voor iedereen als de focus lag op het oplossen van het probleem in plaats van het verbieden van het probleem. Ik denk aan een voetbalwet, kinderen opvoeden met respect voor gezag, asocialen niet behandelen als beschaafde mensen, lik op stuk beleid in en rond stadions, etc.
Ajax!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door goodfella » do apr 15, 2010 8:13 pm

Mars schreef:
goodfella schreef:Het is, zeker in deze tijd moeilijk te verkopen dat er 2 miljoen euro belastinggeld nodig is om 25.000 mensen in bedwang te houden.
Ik meen wel eens ergens gelezen te hebben dat het betaald voetbal in 2006 zo'n 300 miljoen belasting inkomsten heeft opgebracht, de kosten voor het betaald voetbal (politie inzet e.d.) was rond de 25 miljoen. Als dit inderdaad klopt dan vraag ik me oprecht af waar men zich zo druk over maakt daar waar het gaat om de kosten.

De politie in Zeeland zet dit jaar in Middelburg 1400 agenten in om koninginnedag in de goede banen te leiden. Waarom hoor ik niemand die zegt dat het nogal moeilijk te verkopen is in deze tijd om 1400 agenten in te zetten voor een beetje koeklopen en zakhappen ... Gaat deze inzet dan niet ten koste van het 'gewone' politiewerk in de wijken, zoals ik hoge politie mensen vandaag nogal populair hoorde zeggen.

Natuurlijk, 1,5 of 2 miljoen is een enorm bedrag voor 'een wedstrijdje', maar het betaald voetbal levert per saldo nog wat op voor de schatkist, terwijl die haagse uitvreters van Oranje Nassau de belastingbetaler echt alleen maar geld kosten....
Je verhaal is volkomen legitiem hoor, maar mensen hebben nu eenmaal weinig op met het bezoeken van voetbalwedstrijden. Mooi voorbeeld is Ajax - Juventus. Mij uiteindelijk laten verleiden om met een aantal collega's die wedstrijd te bezoeken. Een dag voor de wedstrijd verschijnen er verontrustende berichten in het nieuws over mogelijke ongeregeldheden en vervolgens is dat onderwerp van gesprek. Toen we 's avonds gewoon tussen de Italiaanse supporters liepen was er verbazing alom dat er niet gevochten werd. Echter was de volgende dag wel de eerste vraag die we van andere collega's kregen of we nog vechtpartijen hadden gezien...

De publieke opinie heeft niets met een bezoek aan een voetbalwedstrijd. Het is louter onveilig met veel ruzies en kwetsende spreekkoren. Dat is de mening. De werkelijkheid is, zoals jij en ik weten veel genuanceerder. Ook een Ajax - FC Utrecht is tegenwoordig een dagje uit voor het hele gezin.

Gebruikersavatar
Mars
Berichten: 412
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 7:38 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Mars » do apr 15, 2010 8:34 pm

Ach ja, de publieke opinie ... Zo word ik ook helemaal gek over het geneuzel dat het in Engeland allemaal zo goed word aangepakt ... Dit terwijl er daar vrijwel ieder weekend nog zaken plaats vinden die ik in Nederland al jaren niet meer heb gezien. En ja, ook nog altijd IN de stadions, voetbalwet of niet...
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door goodfella » do apr 15, 2010 8:45 pm

Mars schreef:Ach ja, de publieke opinie ... Zo word ik ook helemaal gek over het geneuzel dat het in Engeland allemaal zo goed word aangepakt ... Dit terwijl er daar vrijwel ieder weekend nog zaken plaats vinden die ik in Nederland al jaren niet meer heb gezien. En ja, ook nog altijd IN de stadions, voetbalwet of niet...
Jij hebt niets met de publieke opinie, maar de politiek heeft dat uiteraard wel. En dat is ook logisch, want de publieke opinie bepaalt of een Aboutaleb wellicht ooit premier kan worden. Dan kan een vechtpartij bij de bekerfinale schade aan je reputatie aanrichten.

In Engeland is het niet hosanna, maar ze krijgen er wel voor elkaar dat bij ManU vs. Millwall de ene helft van het stadion blauw is en de andere helft rood. In Nederland komen ze niet verder dan een halflege kuip, terwijl de twee grootste clubs in die finale staan en de Kuip wel vijf keer uitverkocht had kunnen raken.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door gaizka » do apr 15, 2010 9:00 pm

Helaas is deze oplossing nodig. Positief punt is dat de kans dat Feyenoord over 1 wedstrijd van Ajax wint groter is dan dat ze over 2 wedstrijden winnen. (al blijft die kans klein :biggrin.gif: )

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Daily Blind » do apr 15, 2010 9:10 pm

Jöhnk schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Servaes schreef:Belachelijk besluit, een finale hoort niet over twee wedstrijden gespeeld te worden.
Ik zie Nederland al meedingen voor het WK, als noodscenario hebben we het geniale idee om de finale in twee kampen te laten plaatsvinden want o wee mochten twee rivaliserende landen elkaar ontmoeten in de finale. Ik word nu al niet goed bij de gedachte ervan... :sneaky1.gif:
Staat er los van!
Inderdaad. Dat WK kwam toch al niet naar Nederland.
Nee hoor.. er is nog niks bepaald. Er gaan misschien 6 mensen over de toewijziging en die gaan echt niet letten op een minder geregelde beker wedstrijd.

Gebruikersavatar
Mars
Berichten: 412
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 7:38 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Mars » do apr 15, 2010 9:20 pm

goodfella schreef:In Engeland is het niet hosanna, maar ze krijgen er wel voor elkaar dat bij ManU vs. Millwall de ene helft van het stadion blauw is en de andere helft rood. In Nederland komen ze niet verder dan een halflege kuip, terwijl de twee grootste clubs in die finale staan en de Kuip wel vijf keer uitverkocht had kunnen raken.
Ook daar was gezeik over de kaartverdeling. ManU kreeg bijna het dubbele aantal kaarten ten opzichte van Millwall, dit om rellen te voorkomen. Op papier kregen beide clubs een vrijwel gelijk aantal kaarten (alhoewel, ruim 21000 voor Millwall tegen 28000 voor ManU), maar 'neutrale' tickets waren enkel per district te koop, en in de buurt van Londen waren gek genoeg maar zo'n 1000 'neutrale' tickets verkrijgbaar, die ook door Millwall fans gekocht mochten worden.

De overige 12.000 neutrale tickets waren op basis van gestelde voorwaarden alleen beschikbaar voor echte neutrale fans, of ManU fans.

Daarnaast is men in Engeland ook bereid om een grote politiemacht op de been te brengen waarbij de inzet van 500 agenten die hier gepland was in het niet valt. Voor een competitie wedstrijd van Millwall is de inzet standaard al bijna 400 man, en dan hebben we het over een stadion van zo'n 20.000 man, en word het aantal bezoekende fans vaak beperkt tot 1000.

Heb voor de genoemde finale geen aantallen kunnen achterhalen, maar gok dat daar toch zeker een 1000 politie éénheden ingezet zijn. In Nederland wil men wel een voetbalwet, maar is men niet bereid om vervolgens ook dit soort politie inzet toe te passen, en dan is het een kansloze missie.
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47987
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door peter » do apr 15, 2010 9:38 pm

Grappig dat NOS TT meldt dat er vanavond een grimmige sfeer heerste bij de Kuip, terwijl ik op andere sites lees dat dit totaal niet het geval is.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door brigade zuid » do apr 15, 2010 9:42 pm

Zag net een filmpje, was wel een grote opkomst.

Gebruikersavatar
Mars
Berichten: 412
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 7:38 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Mars » do apr 15, 2010 9:43 pm

Arrestaties rond protestactie bij Kuip

15 april 2010

De Rotterdamse politie heeft donderdagavond enkele Feyenoord-aanhangers aangehouden bij de Kuip. Dit gebeurde nadat de over het algemeen rustig verlopen protestactie eindigde met het gooien van stenen naar de Mobiele Eenheid.

De sfeer bij Stadion Feijenoord was de hele avond niet grimmig. De Stadionweg in de directe omgeving van de Kuip was gedeeltelijk afgesloten.

De Feyenoord-aanhangers protesteerden tegen het opsplitsen van de bekerfinale tegen Ajax in twee duels. De supporters hadden spandoeken opgehangen met leuzen tegen de tweedeling van de finale, zoals 'Finale zonder charme' en 'RIP Beker'.

Direct na het bekend worden van het opsplitsen van de bekerfinale in twee wedstrijden hadden fans via het internet opgeroepen om donderdagavond naar de Kuip te komen.
Bron: radiorijnmond.nl
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door brigade zuid » do apr 15, 2010 9:46 pm

De jongens van 410 zijn ook verdrietig en gaan boycotten (zeggen ze) op afca.nl en afcasupportersclub.nl kan ik nou niet echt een afkeuring vinden over het feit dat er 2 wedstrijden gespeeld worden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47987
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door peter » do apr 15, 2010 9:48 pm

Mars schreef:
Arrestaties rond protestactie bij Kuip

15 april 2010

De Rotterdamse politie heeft donderdagavond enkele Feyenoord-aanhangers aangehouden bij de Kuip. Dit gebeurde nadat de over het algemeen rustig verlopen protestactie eindigde met het gooien van stenen naar de Mobiele Eenheid.

De sfeer bij Stadion Feijenoord was de hele avond niet grimmig. De Stadionweg in de directe omgeving van de Kuip was gedeeltelijk afgesloten.

De Feyenoord-aanhangers protesteerden tegen het opsplitsen van de bekerfinale tegen Ajax in twee duels. De supporters hadden spandoeken opgehangen met leuzen tegen de tweedeling van de finale, zoals 'Finale zonder charme' en 'RIP Beker'.

Direct na het bekend worden van het opsplitsen van de bekerfinale in twee wedstrijden hadden fans via het internet opgeroepen om donderdagavond naar de Kuip te komen.
Bron: radiorijnmond.nl
Precies en dan het bericht van de NOS:

Protest in grimmige sfeer bij Kuip
Reacties van Feyenoordfans op KNVB-bestluit.Reacties van Feyenoordfans op KNVB-bestluit. Reacties van Feyenoordfans op KNVB-bestluit. Roel Pauw / NOS
Update: donderdag 15 apr 2010, 20:57

Feyenoord-aanhangers hebben bij de Kuip in Rotterdam de confrontatie met de ME gezocht. Ruim driehonderd Feyenoorders protesteren tegen het besluit van de KNVB om de bekerfinale over twee duels te spelen. De sfeer is grimmig.

De supporters roepen leuzen en eisen dat de KNVB het besluit terugdraait. Ze zeggen dat Ajax-fans op internet onzin hebben verspreid over de veiligheid van de bekerfinale. De hoge politiekosten zijn voor de KNVB de voornaamste reden om de finale in twee duels te spelen.
:confused.gif:

Gebruikersavatar
Mars
Berichten: 412
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 7:38 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Mars » do apr 15, 2010 9:54 pm

Met stenen naar de M.E. gooien wordt door de rotterdamse media gezien als 'normaal gedrag' denk ik. Daar noemen ze het pas grimmig als de politie een vuurwapen moet gebruiken (dan krijg je en kop als 'Strandfeest Hoek v Holland verloopt grimmig').

Het is maar waar je referentie kader ligt als het gaat om wat je grimmig vind of niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Oscarito » do apr 15, 2010 10:09 pm

Zlatan Son of God schreef:
Servaes schreef:Belachelijk besluit, een finale hoort niet over twee wedstrijden gespeeld te worden.
Ik zie Nederland al meedingen voor het WK, als noodscenario hebben we het geniale idee om de finale in twee kampen te laten plaatsvinden want o wee mochten twee rivaliserende landen elkaar ontmoeten in de finale. Ik word nu al niet goed bij de gedachte ervan... :sneaky1.gif:
Staat er los van!
Tuurlijk niet! Als Nederland niet eens fatsoenlijk een bekerfinale kan organiseren zonder problemen hoe willen ze dan in hemelsnaam kans maken om het WK te organiseren?
Daar kijken ze wel degelijk naar bij het bidding proces, hetzelfde met de infrastructuur en de faciliteiten. Nederland schiet op alle punten tekort en vanuit de politiek zie ik niet bepaald een sterke beweging om de handen uit de zakken te steken. Hetzelfde geldt voor de Olympische Spelen van 2028, ik heb het plan dat er nu op tafel ligt doorgelezen maar vrolijk word ik daar niet van hoor...

Gebruikersavatar
Mars
Berichten: 412
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 7:38 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Mars » do apr 15, 2010 10:14 pm

brigade zuid schreef:De jongens van 410 zijn ook verdrietig en gaan boycotten (zeggen ze) op afca.nl en afcasupportersclub.nl kan ik nou niet echt een afkeuring vinden over het feit dat er 2 wedstrijden gespeeld worden.
Op afcasupportersclub.nl kan je over het algemeen niet of nauwelijks vinden wat men ergens van vind. Over het algemeen zie ik daar alleen berichten die via copy/paste van andere sites komen, zonder dat er een standpunt van de vereniging volgt.
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Oscarito » do apr 15, 2010 10:16 pm

goodfella schreef:
Marillion schreef:Ik vind het ook helemaal niets. De bekerfinale moet één wedstrijd zijn. Aan de andere kant snap ik ook wel dat met maatschappelijk onverantwoord is om zoveel geld uit te geven aan de beveiliging rondom de wedstrijd. Het is gewoon een heel moeilijk verhaal.

Rationeel is het waarschijnlijk de beste beslissing maar emotioneel kan ik het niet waarderen.
Aboutaleb heeft af te rekenen met de publieke opinie. En die mening staat haaks op onze mening. Het is, zeker in deze tijd moeilijk te verkopen dat er 2 miljoen euro belastinggeld nodig is om 25.000 mensen in bedwang te houden. Mocht het dan alsnog uit de klauwen lopen dan gaat Aboutaleb zijn kop eraf en kan hij zijn politieke carriere wel vergeten.
Aboutaleb heeft het besluit niet genomen, dat heeft de KNVB gedaan.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Daily Blind » do apr 15, 2010 10:31 pm

Servaes schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Servaes schreef:Belachelijk besluit, een finale hoort niet over twee wedstrijden gespeeld te worden.
Ik zie Nederland al meedingen voor het WK, als noodscenario hebben we het geniale idee om de finale in twee kampen te laten plaatsvinden want o wee mochten twee rivaliserende landen elkaar ontmoeten in de finale. Ik word nu al niet goed bij de gedachte ervan... :sneaky1.gif:
Staat er los van!
Tuurlijk niet! Als Nederland niet eens fatsoenlijk een bekerfinale kan organiseren zonder problemen hoe willen ze dan in hemelsnaam kans maken om het WK te organiseren?
Daar kijken ze wel degelijk naar bij het bidding proces, hetzelfde met de infrastructuur en de faciliteiten. Nederland schiet op alle punten tekort en vanuit de politiek zie ik niet bepaald een sterke beweging om de handen uit de zakken te steken. Hetzelfde geldt voor de Olympische Spelen van 2028, ik heb het plan dat er nu op tafel ligt doorgelezen maar vrolijk word ik daar niet van hoor...
Vreemd dat Zuid Afrika en Polen wel toernooien hebben gekregen..

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Oscarito » vr apr 16, 2010 8:27 am

Zlatan Son of God schreef:
Servaes schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Staat er los van!
Tuurlijk niet! Als Nederland niet eens fatsoenlijk een bekerfinale kan organiseren zonder problemen hoe willen ze dan in hemelsnaam kans maken om het WK te organiseren?
Daar kijken ze wel degelijk naar bij het bidding proces, hetzelfde met de infrastructuur en de faciliteiten. Nederland schiet op alle punten tekort en vanuit de politiek zie ik niet bepaald een sterke beweging om de handen uit de zakken te steken. Hetzelfde geldt voor de Olympische Spelen van 2028, ik heb het plan dat er nu op tafel ligt doorgelezen maar vrolijk word ik daar niet van hoor...
Vreemd dat Zuid Afrika en Polen wel toernooien hebben gekregen..
Zuid Afrika is totaal niet te vergelijken aangezien de FIFA besloot om het WK te laten plaatsvinden in een continent waar nog nooit een WK werd georganiseerd. De overige kandidaten waren trouwens Egypte en Marokko, dat is dus kiezen tussen drie landen waar alles vanaf het begin moet worden opgebouwd.

Hetzelfde geldt in mindere mate voor Polen/Oekraïne, het is ook alweer tig jaar geleden dat Oost-Europa zo'n evenement mocht organiseren. Dit was voor mij overigens wel een verrassing maar goed de Italianen hebben het natuurlijk zelf verpest met hun voetbalschandalen.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13416
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Nihad » vr apr 16, 2010 8:54 am

Volgens mij heeft dit alles te maken met een kwestie van financieen en helemaal niks met de veiligheid. Aboutaleb heeft toestemming gegeven voor de wedstrijd, dus het argument veiligheid kan niet op. En Rotterdam moet nu sowieso dezelfde kosten betalen voor de beveiliging.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

GangstaRiB
Berichten: 16881
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door GangstaRiB » vr apr 16, 2010 9:43 am

Vooropgesteld: de echte verneukers van deze wedstrijd, hebben we gisteren kunnen zien bij het Maasgebouw in Rotterdam en aan Ajax' zijde op afca.nl.

Daaruit voortvloeiend wordt er uitermate SLAP gereageerd vanuit de overeid/KNVB. Dit stelletje raddraaiers, maximaal 100 man per club (de rest is meeloper) moet keihard aangepakt worden. Organiseer wat mij betreft een gigantisch kooigevecht waar ze elkaar afmaken, ben je er vanaf. Maar we worden nu geterroriseerd door een stelletje doorgesnoven pubertjes die de angst ruiken. En dat is een totaal verkeerd signaal wat je afgeeft.

Wat mij betreft loopt het een keer gigantisch uit de hand, pak alle schuldigen op (net zoals ze het doen bij de strandrellen) en dan heb je de kern te pakken.

Plaats reactie