NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door 999 » zo dec 20, 2009 1:03 pm

Volgens mij is er niemand blij, maar voetbal hoeft toch niet ten koste van alles te gaan.En wat het buitenland doet moet het buitenland weten.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door 999 » zo dec 20, 2009 1:03 pm

Volgens mij is er niemand blij, maar voetbal hoeft toch niet ten koste van alles te gaan.En wat het buitenland doet moet het buitenland weten.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door LucaS » zo dec 20, 2009 1:03 pm

Italie is gisteren ook afgelast
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door 999 » zo dec 20, 2009 1:04 pm

LucaS schreef:Italie is gisteren ook afgelast
Maar dat telt niet Lucas ... o.a. Belgie .. Frankrijk ook ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 20, 2009 1:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door brigade zuid » zo dec 20, 2009 1:06 pm

Ik heb het dan ook over de omringende landen. Het gaat mij er meer om dat er een aantal zijn die het fijn vinden dat het is afgelast omdat ze anders bang zijn dat AJAX verliest.. dat vind ik treurig. Als de reden is dat ze blij zijn omdat ze het onverantwoord vinden ofzo dan vind ik het best.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door brigade zuid » zo dec 20, 2009 1:07 pm

Trouwens net goed voor AJAX dat ze nu niet kunnen revancheren voor donderdag.. lekker met een kutgevoel de winterstop in hahahaha!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door 999 » zo dec 20, 2009 1:08 pm

brigade zuid schreef:Ik heb het dan ook over de omringende landen. Het gaat mij er meer om dat er een aantal zijn die het fijn vinden dat het is afgelast omdat ze anders bang zijn dat AJAX verliest.. dat vind ik treurig. Als de reden is dat ze blij zijn omdat ze het onverantwoord vinden ofzo dan vind ik het best.
Belgie, Frankrijk doen vrolijk mee hoor in het aflasten ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door 999 » zo dec 20, 2009 1:09 pm

brigade zuid schreef:Trouwens net goed voor AJAX dat ze nu niet kunnen revancheren voor donderdag.. lekker met een kutgevoel de winterstop in hahahaha!!
Nou ... waar gaat dit over.Degene die een kutgevoel hebben zijn de supporters ..

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Dr. Living Stoned » zo dec 20, 2009 1:10 pm

Thijs schreef:Punten afgeleverd. Hier Roda, jullie één. En alsteblaft Utreg, jullie drie.
To make it even worse, we verloren TWEE PUNTEN tegen Roda
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 20, 2009 1:15 pm

brigade zuid schreef:Trouwens net goed voor AJAX dat ze nu niet kunnen revancheren voor donderdag.. lekker met een kutgevoel de winterstop in hahahaha!!
We spelen woensdag nog en dat wordt natuurlijk flitsend. :hypocrite.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Kowalczyk » zo dec 20, 2009 1:31 pm

Hè heerlijk, winterstop.

(Ik was effe WHC - Ajax vergeten, maar nu weet ik het weer en ik vind nog stééds dat het nu winterstop is...)

Ik ga echt heel erg mijn best doen om tot 23 januari niet aan Ajax te denken. Ik wil even totaal proberen 'uit te klokken' voor een maandje. Zal wel niet lukken, maar ik denk wel dat het me na woensdag een paar weekjes lukt. Nu al zin in.

Het was weer een nutteloos kutjaar, jongens, een jaar dat je als Ajacied net zo goed niet had kunnen meemaken, al met al. Maar goed. Dat went. Op naar het volgende, opnieuw vrijwel zeker 'prijsloze' jaar!

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door joey » zo dec 20, 2009 1:35 pm

999 schreef:
brigade zuid schreef:Trouwens net goed voor AJAX dat ze nu niet kunnen revancheren voor donderdag.. lekker met een kutgevoel de winterstop in hahahaha!!
Nou ... waar gaat dit over.Degene die een kutgevoel hebben zijn de supporters ..
Dat vrees ik ook, ja. :blush.gif:

Wanneer beginnen we weer?
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Jöhnk » zo dec 20, 2009 1:49 pm

Nou, ik stel voor dat de 'heren' vandaag dan maar gaan trainen. Op standaardsituaties bijvoorbeeld. Of op positiespel.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Zuidema » zo dec 20, 2009 2:00 pm

Kowalczyk schreef:Hè heerlijk, winterstop.

(Ik was effe WHC - Ajax vergeten, maar nu weet ik het weer en ik vind nog stééds dat het nu winterstop is...)

Ik ga echt heel erg mijn best doen om tot 23 januari niet aan Ajax te denken. Ik wil even totaal proberen 'uit te klokken' voor een maandje. Zal wel niet lukken, maar ik denk wel dat het me na woensdag een paar weekjes lukt. Nu al zin in.

Het was weer een nutteloos kutjaar, jongens, een jaar dat je als Ajacied net zo goed niet had kunnen meemaken, al met al. Maar goed. Dat went. Op naar het volgende, opnieuw vrijwel zeker 'prijsloze' jaar!

K.
Sluit ik me van harte bij aan. Ben ook best wel blij dat Ajax is afgelast. Heb ik tenminste geen ongelooflijk k*t-humeur na weer een wanvertoning.

wimpey
Berichten: 52068
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door wimpey » zo dec 20, 2009 2:44 pm

Jöhnk schreef:Nou, ik stel voor dat de 'heren' vandaag dan maar gaan trainen. Op standaardsituaties bijvoorbeeld. Of op positiespel.
Daar hadden ze beter een half jaar eerder mee kunnen beginnen. Conclusie op 20-12-09 is wat mij betreft dat dit Ajax geen milimeter beter is dan de Ajax-ploegen van het voorbije lustrum. Wederom een verloren (half) jaar.

Eens kijken of Jol het tij weet te keren in 2010. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Bij saneren, de duppies omdraaien, jeugd inpassen denk ik eigenlijk niet meteen aan Martin Jol...

De man verdient tijd (die hij terecht ook zal krijgen), het probleem is diepgeworteld, maar ik vraag me af of Jol de aangewezen man is om Ajax uit het moeras te trekken... Dat gezegd hebbende, geen idee welke beschikbare trainer daartoe wel in staat zou zijn.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Kowalczyk » zo dec 20, 2009 2:50 pm

Jöhnk schreef:Nou, ik stel voor dat de 'heren' vandaag dan maar gaan trainen. Op standaardsituaties bijvoorbeeld. Of op positiespel.
En als het trainingsveld echt te slecht is om nuttige arbeid te verrichten, dan gaan ze maar met zijn allen in een kring bij een shrink zitten om eens wat aan de bloedje-irritante, ongeneeslijke en structurele lichtzinnigheid te doen.

Je hebt net verloren van Utrecht. Je wilt je revancheren en dat kan in een Europese thuiswedstrijd. En niet zómaar een Europese thuiswedstrijd, maar eentje tegen Anderlecht. Ajax - Anderlecht, een schitterend affiche. Nederland - België. Vol uitvak. Je weet dat zulke duels leven bij de aanhang en dat Ajacieden het juist tegen clubs uit buurlanden, met een grote aanhang, belangrijk vinden om de sterkste te zijn. Er is méér dan alleen de stand in de groep: als je al geplaatst bent, is een wedstrijd tegen Timisoara of Apollon Nicosia of Sherriff Tiraspol of Knøttspyrrnuffelåg Reykjavik misschien niet zo heel belangrijk meer, maar een wedstrijd tegen Anderlecht, HSV of Tottenham Hotspur wel. Omdat dat echte clubs zijn, met échte aanhang. Clubs waartegen het belangrijk is om te laten zien dat Ajax óók een echte club is. Dan wil je niet met 0-3 achter komen met je halve basisteam. Tegen Timisoara zou dat misschien nog enigszins te accepteren zijn, maar tegen Anderlecht niet, met 2500 Belgen in dat uitvak.

Dat het publiek daar zo over denkt, bleek ook wel: er kwam significant meer publiek dan tegen Timisoara en Dinamo Zagreb. En winst was - puur qua punten - óók niet onbelangrijk, want groepswinnaar worden is a) iets wat je natuurlijk ontzettend graag wilt, en b) geeft het je een gunstiger positie bij de loting. Bovendien: winstpremie en punten voor de club, iets wat beslist niet slecht is voor onze onder druk staande UEFA-coëfficiënt. Kortom: voor zo'n pot sta je te springen, als voetballer.

Althans, zo zou ik denken... Maar dat is kennelijk ontzettend naïef.

Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat je zó slecht, zó ongenconcentreerd en zó labbekakkig aan de start verschijnt in zó'n wedstrijd, terwijl het je laatste thuisduel voor de winterstop is en je je eigen fans voor het eerst onder ogen komt sinds je landstitel hebt vergooid.

Onvoorstelbaar. Echt niet te geloven. Dan heb je een chronisch, fundamenteel, diep zittend en buitengewoon fataal mentaal probleem als topsporter. Dan ben je werkelijk geen knip voor de neus waard en mis je de elementaire sportieve klasse, voldoe je niet aan de meest basale drempelvoorwaarde om een professionele sportman te zijn. Je zou ze eigenlijk allemaal op staande voet moeten ontslaan wegens werkweigering. En zoals Willem Vissers al schreef: de supporters hun geld terug betalen. Uit eigen zak. En zélf langsbrengen, in een envelopjes, met mondelinge, deemoedig uitgesproken excuses voor deze schandalige, schandalige wanvertoning.

P.S.: En ik snap Jol ook niet hoor... Tegen elke Eredivisie-ploeg uit het rechterrijtje laat hij Suárez en De Zeeuw tot het bittere einde staan, ook al staan we met 6-0 voor. Ik denk dan heel vaak: haal ze er eens uit, laat ze het laatste halfuurtje toch eens uitblazen. Maar nee hoor. Altijd blijven ze staan, met alle risico's van dien. En dan moet je tegen Anderlecht... laat 'ie ze buiten de ploeg. Dat is toch ook geen signaal om zo'n pot eens even lekker fanatiek te benaderen? En ze dan een kwartier voor tijd ineens gaan inbrengen... En het klapvee veerde op...

Walgelijk. Echt: gad-ver-dámme, wat een stel ongelooflijke labbekakkige heikneuters.

K.
Still alive...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Feest » zo dec 20, 2009 2:55 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 52068
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door wimpey » zo dec 20, 2009 3:09 pm

Feest schreef:Maaruh, als Jol die Suarez en De Zeeuw er voortijdig uit zou halen en Ajax op het eind een - compleet hypotetisch uiteraard :biggrin.gif: :smallgrin.gif: - doelpuntje te kort zou komen voor een titel....( :drecul.gif: ) Wat zou dan je redenatie zijn?
We kunnen er gevoegelijk van uitgaan dat dat probleem dit seizoen niet de kop op zal steken, Feest. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Rooie » zo dec 20, 2009 3:10 pm

wimpey schreef:
Feest schreef:Maaruh, als Jol die Suarez en De Zeeuw er voortijdig uit zou halen en Ajax op het eind een - compleet hypotetisch uiteraard :biggrin.gif: :smallgrin.gif: - doelpuntje te kort zou komen voor een titel....( :drecul.gif: ) Wat zou dan je redenatie zijn?
We kunnen er gevoegelijk van uitgaan dat dat probleem dit seizoen niet de kop op zal steken, Feest. :blush.gif:
Toen was het verschil toch nog groter (weliswaar met 1 club)?

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Zuidema » zo dec 20, 2009 3:16 pm

Kowalczyk schreef:
Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat je zó slecht, zó ongenconcentreerd en zó labbekakkig aan de start verschijnt in zó'n wedstrijd, terwijl het je laatste thuisduel voor de winterstop is en je je eigen fans voor het eerst onder ogen komt sinds je landstitel hebt vergooid.

Onvoorstelbaar. Echt niet te geloven. Dan heb je een chronisch, fundamenteel, diep zittend en buitengewoon fataal mentaal probleem als topsporter. Dan ben je werkelijk geen knip voor de neus waard en mis je de elementaire sportieve klasse, voldoe je niet aan de meest basale drempelvoorwaarde om een professionele sportman te zijn. Je zou ze eigenlijk allemaal op staande voet moeten ontslaan wegens werkweigering.
K.
Inderdaad onbegrijpelijk. Natuurlijk, Ajax heeft altijd wel een paar zeperds per seizoen. Ook met topelftallen kwam dat voor. Het blijven mensen. Maar dat je in ieder geval niet je stinkende best doet, zeker met factoren als bovengenoemd, verbijstert mij ook. En het lijkt alleen maar erger te worden. Als een willekeurige artiest dat zou flikken bij het publiek zijn de rapen gaar. Kennelijk wordt door veel spelers alles maar voor "granted" aangenomen.

Ik ken iemand die een aantal jaren geleden voor een thuiswedstrijd van Ajax een korte babbel met een Ajacied had. Deze speler bleek er desgevraagd "eigenlijk niet zoveel zin in te hebben vandaag". Die kennis ergerde zich dood om die houding. "Ik betaal dus grof geld om jullie te zien spelen en jij hebt er niet zoveel zin in?" Hij is ziedend vertrokken en heeft sindsdien nooit meer een stap gezet in de Arena.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Jöhnk » zo dec 20, 2009 3:22 pm

Feest schreef:Maaruh, als Jol die Suarez en De Zeeuw er voortijdig uit zou halen en Ajax op het eind een - compleet hypotetisch uiteraard :biggrin.gif: :smallgrin.gif: - doelpuntje te kort zou komen voor een titel....( :drecul.gif: ) Wat zou dan je redenatie zijn?
Dan zeggen we dat Jol Charisteas niet had moeten verkopen.

Oh nee, dat was iemand anders.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Harm » zo dec 20, 2009 3:52 pm

joey schreef:Natuurlijk is het jammer dat het niet doorgaat, maar dan neemt niet weg dat het een verstandige beslissing is.

Natuurlijk is het een verstandige beslissing. Het is alleen zielig dat er hier genoeg waren die hier donderdag en vrijdag al op hoopten omdat ze bang waren voor NAC.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door Jeroen126 » zo dec 20, 2009 3:53 pm

Eh, Ko... NEC thuis was na Utrecht uit.

Ontopic: Moet mijn dag een beetje omgooien, maar kan er prima mee leven. We hadden vandaag 100% zeker verloren.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door mattie » zo dec 20, 2009 4:03 pm

Kowalczyk schreef:
Jöhnk schreef:Nou, ik stel voor dat de 'heren' vandaag dan maar gaan trainen. Op standaardsituaties bijvoorbeeld. Of op positiespel.
En als het trainingsveld echt te slecht is om nuttige arbeid te verrichten, dan gaan ze maar met zijn allen in een kring bij een shrink zitten om eens wat aan de bloedje-irritante, ongeneeslijke en structurele lichtzinnigheid te doen.

Je hebt net verloren van Utrecht. Je wilt je revancheren en dat kan in een Europese thuiswedstrijd. En niet zómaar een Europese thuiswedstrijd, maar eentje tegen Anderlecht. Ajax - Anderlecht, een schitterend affiche. Nederland - België. Vol uitvak. Je weet dat zulke duels leven bij de aanhang en dat Ajacieden het juist tegen clubs uit buurlanden, met een grote aanhang, belangrijk vinden om de sterkste te zijn. Er is méér dan alleen de stand in de groep: als je al geplaatst bent, is een wedstrijd tegen Timisoara of Apollon Nicosia of Sherriff Tiraspol of Knøttspyrrnuffelåg Reykjavik misschien niet zo heel belangrijk meer, maar een wedstrijd tegen Anderlecht, HSV of Tottenham Hotspur wel. Omdat dat echte clubs zijn, met échte aanhang. Clubs waartegen het belangrijk is om te laten zien dat Ajax óók een echte club is. Dan wil je niet met 0-3 achter komen met je halve basisteam. Tegen Timisoara zou dat misschien nog enigszins te accepteren zijn, maar tegen Anderlecht niet, met 2500 Belgen in dat uitvak.

Dat het publiek daar zo over denkt, bleek ook wel: er kwam significant meer publiek dan tegen Timisoara en Dinamo Zagreb. En winst was - puur qua punten - óók niet onbelangrijk, want groepswinnaar worden is a) iets wat je natuurlijk ontzettend graag wilt, en b) geeft het je een gunstiger positie bij de loting. Bovendien: winstpremie en punten voor de club, iets wat beslist niet slecht is voor onze onder druk staande UEFA-coëfficiënt. Kortom: voor zo'n pot sta je te springen, als voetballer.

Althans, zo zou ik denken... Maar dat is kennelijk ontzettend naïef.

Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat je zó slecht, zó ongenconcentreerd en zó labbekakkig aan de start verschijnt in zó'n wedstrijd, terwijl het je laatste thuisduel voor de winterstop is en je je eigen fans voor het eerst onder ogen komt sinds je landstitel hebt vergooid.

Onvoorstelbaar. Echt niet te geloven. Dan heb je een chronisch, fundamenteel, diep zittend en buitengewoon fataal mentaal probleem als topsporter. Dan ben je werkelijk geen knip voor de neus waard en mis je de elementaire sportieve klasse, voldoe je niet aan de meest basale drempelvoorwaarde om een professionele sportman te zijn. Je zou ze eigenlijk allemaal op staande voet moeten ontslaan wegens werkweigering. En zoals Willem Vissers al schreef: de supporters hun geld terug betalen. Uit eigen zak. En zélf langsbrengen, in een envelopjes, met mondelinge, deemoedig uitgesproken excuses voor deze schandalige, schandalige wanvertoning.

P.S.: En ik snap Jol ook niet hoor... Tegen elke Eredivisie-ploeg uit het rechterrijtje laat hij Suárez en De Zeeuw tot het bittere einde staan, ook al staan we met 6-0 voor. Ik denk dan heel vaak: haal ze er eens uit, laat ze het laatste halfuurtje toch eens uitblazen. Maar nee hoor. Altijd blijven ze staan, met alle risico's van dien. En dan moet je tegen Anderlecht... laat 'ie ze buiten de ploeg. Dat is toch ook geen signaal om zo'n pot eens even lekker fanatiek te benaderen? En ze dan een kwartier voor tijd ineens gaan inbrengen... En het klapvee veerde op...

Walgelijk. Echt: gad-ver-dámme, wat een stel ongelooflijke labbekakkige heikneuters.

K.
---------------------
Niks aan toe te voegen, zoals zo vaak
-------------------------------

Mogen we dus heel stilletjes voorstellen dat Ajax in de benelux geen topclub meer is.. Daarnaast over onze comp. mag ik rustig zeggen dat Ajax geen topclub meer is. Halverwege de comp en niet voor het eerst is de comp al gespeeld. Ben je een topclub dan speel je mee tot aan het einde.
In Nl hebben we nog maar 1 club die zich zelf een topclub gezien de prestaties van de afgelopen jaren, zo mag noemen en die club uit de provincie is hard op weg om voor de korte termijn!! Ajax over te nemen.

Maar om positief te eindigen wens ik iedereen een "witte kerst"toe en een zeer goed uiteinde.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009

Bericht door joey » zo dec 20, 2009 9:59 pm

Harm schreef:
joey schreef:Natuurlijk is het jammer dat het niet doorgaat, maar dan neemt niet weg dat het een verstandige beslissing is.

Natuurlijk is het een verstandige beslissing. Het is alleen zielig dat er hier genoeg waren die hier donderdag en vrijdag al op hoopten omdat ze bang waren voor NAC.
Noem dat maar eens zielig. Wij zien af, Harm. :blush.gif:

Ik hoopte er niet op, echt niet. Ik heb liever dat Ajax verliest dan dat we een dergelijke underdogmentaliteit ontwikkelen. Wij zijn Ajax, wij horen nergens bang voor te zijn. :headbang.gif:


Maar ik zag er wel een beetje tegenop. :blush.gif: :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie