Ajax - Juventus 18-02-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - Juventus 18-02-2010
Helemaal mee eens. Kunnen ze daar niks aan doen Thijs? Jij werkt er toch? Gooi eens een balletje op..
IK GELOOF!!!!!!
Hé Thijs, even iets compleets anders he. Knip deze maar weg naar een nieuw topic anders, maar ik moet het echt even vragen.
We worden elke keer doodgegooid met de meest tragische Amsterdamse zangers die ze kunnen vinden. Alsof ze willekeurige zatlappen van het Rembrandtplein plukken onder het mom van 'ach, het is in ieder geval Mokums'. Waarom niet een keertje Harry Slinger? Hee Amsterdam is een favoriet voor veel supporters en deze man maakt muziek die wél te pruimen is. Dus... Ga er achteraan, zou ik zeggen
We worden elke keer doodgegooid met de meest tragische Amsterdamse zangers die ze kunnen vinden. Alsof ze willekeurige zatlappen van het Rembrandtplein plukken onder het mom van 'ach, het is in ieder geval Mokums'. Waarom niet een keertje Harry Slinger? Hee Amsterdam is een favoriet voor veel supporters en deze man maakt muziek die wél te pruimen is. Dus... Ga er achteraan, zou ik zeggen

Laatst gewijzigd door Jeroen126 op wo jan 06, 2010 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij werkt Thijs er niet meer.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Daily Blind
Fuck deze klote wedstrijd.. oersaai voetbal om 10 minuten voor tijd de 0-4 tegen te krijgen. Jol die in de 81ste minuut het licht ziet en met geweldige wissels nog de 1-4 tot stand kan laten komen. Nee ik pas ff met de Europese avontuurtjes van Jol en zijn aanhang.
En dat we wederom flink moeten betalen sta ik al helemaal niet meer van te kijken.. volgens mij is het al 10 jaren lang zo dat Ajax elke euro uit de portemonnee van haar supporters graait. Opzich niet erg als je er ook wat tegenover kan zetten.. Maar dat is dus totaal niet het geval.
Ajax mag op haar bloten knieen haar supporters bedanken dat ze nog willen komen en daarmee de club nog bestaansrecht heeft. Want zonder zo'n trouwe achterban was deze club allang kapot geweest. Welke grote sponsor die zich in dit tijdstermijn heeft verbonden met Ajax zou het dan nog zo aantrekkelijk hebben gevonden om zich voor vele miljoenen zich te verbinden met onze club.
En dat we wederom flink moeten betalen sta ik al helemaal niet meer van te kijken.. volgens mij is het al 10 jaren lang zo dat Ajax elke euro uit de portemonnee van haar supporters graait. Opzich niet erg als je er ook wat tegenover kan zetten.. Maar dat is dus totaal niet het geval.
Ajax mag op haar bloten knieen haar supporters bedanken dat ze nog willen komen en daarmee de club nog bestaansrecht heeft. Want zonder zo'n trouwe achterban was deze club allang kapot geweest. Welke grote sponsor die zich in dit tijdstermijn heeft verbonden met Ajax zou het dan nog zo aantrekkelijk hebben gevonden om zich voor vele miljoenen zich te verbinden met onze club.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
helaas is het tegenover gestelde waar, Ajax is allang niet meer afhankelijk van haar supporters. Jouw wegblijven kost Ajax geen ene moer, sterker nog, al blijft het stadion leeg verdient Ajax nog op deze wedstrijd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Daily Blind
Deze wedstijd idd.. maar trek het ff over de komende 3 á 4 seizoenen. verkoop van 20.000 ipv 43.000 seizoenkaarten. reken maar dat Ajax dat voelt.Dr. Living Stoned schreef:helaas is het tegenover gestelde waar, Ajax is allang niet meer afhankelijk van haar supporters. Jouw wegblijven kost Ajax geen ene moer, sterker nog, al blijft het stadion leeg verdient Ajax nog op deze wedstrijd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Jawel, alleen op wedstrijddagen. De echte kantoordagen niet meer, maar op wedstrijddagen werkt toch het meeste personeel (en op doordeweekse wedstrijddagen ben ik er op de normale kantoortijden al) dus ik hou met iedereen nog wel contact.Bertje schreef:Volgens mij werkt Thijs er niet meer.
Wat betreft het boeken van Harry Slinger: Die gast kost 2.450 euro. Zo'n 'Dario' kost dan weer 1.600 euro. En we blijven wat dat betreft wel weer een Jodenclub volgens mij. 16,25 miljoen voor Sulejmani is prima, maar zo'n artiest mag vooral niet teveel kosten.
Maargoed, Harry Slinger, ik vind het wel een mooie, zal het balletje eens opgooien. ;)
Ajax heeft trouwens de recettes natuurlijk wel degelijk nodig. 50.000 keer 20 euro is al één miljoen euro wat je pakt voor zo'n wedstrijd. Als een kaartje dus gemiddeld 40 is (laten we daarvan uitgaan, met de inkomsten die je krijgt uit businessseats etc) vang je tegen de twee miljoen euro. Geen kattenpis.
Van de andere kant kost huur stadion, huur personeel, etc etc ook weer een hoop geld. Als Ajax voor de KNVB-beker in de eerste ronde thuis loot tegen een amateurclub draait Ajax daar gewoon een hoop verlies op.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
We zijn dus driedubbel de lul.Thijs schreef:Wat betreft het boeken van Harry Slinger: Die gast kost 2.450 euro. Zo'n 'Dario' kost dan weer 1.600 euro.
Omdat Ajax de ene miskoop na de andere doet, wordt de ploeg steeds slechter, worden onze kaartjes steeds duurder én krijgen we in de rust een blatende appelflap uit de B-garnituur voorgeschoteld...

K.
Still alive...
of back to the old days
de verkade harmonie......
de verkade harmonie......
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Ik erger me zowiezo dood aan die pokkeherrie in de Arena. Voor de wedstrijd kan je niet eens normaal met elkaar praten en in de rust heb je altijd een 2de rangszanger, met als dieptepunt die 'act' tijdens Ajax - Anderlecht....
Whitey on the moon.
-
Die act in de rust was heel leuk geweest als we niet met 0-3 achter hadden gestaan maar gewoon op 2-0 oid. Dan had het stadion lekker meegedaan. Nu dacht iedereen 'flikker maar een eind op met die hele @(%#$)%$#^$#)%'. (Ik ook)
Er deed laatst ook een keer iemand mee van wie het geluid erg slecht geregeld was, die zong twee seconden voor de melodie, haha. Dan is het ook weer zo treurig dat ik er weer om moet lachen. Het geluid staat gewoon vaak veel te hard. En ik vind Koosie (koo-sie! koo-sie! koo-sie!) nog wel te pruimen, maar niet AL-TIJD 'héé-hóó', 'jij bent de zon, jij bent de zee' en 'hey baby, uh-ah'. Daar krijg je toch een binnenwaartse erectie van.
Er deed laatst ook een keer iemand mee van wie het geluid erg slecht geregeld was, die zong twee seconden voor de melodie, haha. Dan is het ook weer zo treurig dat ik er weer om moet lachen. Het geluid staat gewoon vaak veel te hard. En ik vind Koosie (koo-sie! koo-sie! koo-sie!) nog wel te pruimen, maar niet AL-TIJD 'héé-hóó', 'jij bent de zon, jij bent de zee' en 'hey baby, uh-ah'. Daar krijg je toch een binnenwaartse erectie van.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
En ik vind dus dat Ajax dat moet aanvoelen. De club moet op zo'n moment zeggen: "Sorry, maar dit is echt te erg, hier heb je je 1600 euro, maar we kunnen nu geen blije act voor die tribunes zetten."Thijs schreef:Die act in de rust was heel leuk geweest als we niet met 0-3 achter hadden gestaan maar gewoon op 2-0 oid. Dan had het stadion lekker meegedaan. Nu dacht iedereen 'flikker maar een eind op met die hele @(%#$)%$#^$#)%'. (Ik ook)
Weet jij of dat soort overwegingen wel eens opkomen bij Ajax? Dat het gewoon niet het moment is voor dat soort fratsen? Ben ik wel benieuwd naar... Of denken ze gewoon: dat vinden de mensen leuk, misschien wordt het dan toch nog gezellig? Dat bestáát toch niet?
Ik herinner me een Ajax - PSV waarbij allemaal toeters en bellen waren voorbereid: van die opblaaspoppen en opblaashandjes achter de doelen, confettikanonnen, muziek, et cetera (dat soort onzin hoeft van mij sowieso niet, ik haat die nonsens, maar da's een andere discussie). Anyway, Ajax kwam geloof ik met 0-3 achter, grafstemming, seizoen weer eens naar de klote - en toen mocht Bergdølmo vlak voor tijd nog een penalty nemen: 1-3. Nou, hiep hoi, die stomme penno onderstreepte alleen maar hoe érg het allemaal was. Het voelde eerder als de 0-4 dan als de 1-3. Maar nee hoor, er brak een heel circus los: die poppen en die handjes de lucht in, confetti, tettermuziek... feest!
Dan vraag ik me dus af: welke debiel drukt g.v.d. op die knop op zo'n moment? Dat moeten mensen zijn die er echt geen reet, maar dan ook werkelijk geen reet van begrijpen...
K.
Still alive...
of erger,
de manager die die knopdrukker afzeikt omdat ie niet op de knop heeft gedrukt
de manager die die knopdrukker afzeikt omdat ie niet op de knop heeft gedrukt
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Grappig dat je dat zegt, want ik zei dus precies hetzelfde tegen m'n collega in de rust. Je kunt het die mensen die optreden eigenlijk al niet aandoen, want die krijgen die sfeer nooit meer de goede kant opgetrokken, hoe goed ze ook zijn. Je staat 0-3 achter tegen fucking Anderlecht, ik wilde het liefst als een dood vogeltje onder m'n tafel gaan zitten van pure schaamte, en dan 'don't worry 'bout a thing, cause every little thing is gonna be alright'. Nou als ik iets deed op dat moment, was het wel 'worry'. Dat je met 0-1 achterstaat, okay, 'het kan nog goedkomen'. Maar 0-3. Tegen Anderlecht. Maandenlang maak je reclame voor deze wedstrijd, spelers zeiden: 'Ajax - Anderlecht: dé topper in poule A! Kom allen en steun ons!'. Ajax-Anderlecht was dé prestigestrijd, voor Ajax dé wedstrijd van de poule. En dan kom je door die kutsneeuw in weer en wind kijken, zitten de spelers waar je voor komt doodleuk op de bank en word je door die bescheten kutbelgen gewoon compleet weggepist. Ik zat mezelf echt compleet op te vreten, maargoed. Ik wil er niet meer aan denken.Kowalczyk schreef: En ik vind dus dat Ajax dat moet aanvoelen. De club moet op zo'n moment zeggen: "Sorry, maar dit is echt te erg, hier heb je je 1600 euro, maar we kunnen nu geen blije act voor die tribunes zetten."
Weet jij of dat soort overwegingen wel eens opkomen bij Ajax? Dat het gewoon niet het moment is voor dat soort fratsen? Ben ik wel benieuwd naar... Of denken ze gewoon: dat vinden de mensen leuk, misschien wordt het dan toch nog gezellig? Dat bestáát toch niet?
Ik denk dat de algemene gedachte toch echt is dat we 'er nog wat van proberen te maken'. Ik weet het niet, 't is ook niet mijn pakkie an. Ook dat hele Aegon-cameraspel. 'Over tien seconden stopt de camera, dus trek de aandacht van de cameramane en winnnnn hónderd euro!'. Man, wat kan mij die 100 euro schelen, die hoef ik niet eens. Ik wil een Ajax zien dat wint! Dus ook wat dat betreft, laat dat spel dan een keer schieten en maak er bij een leuke wedstrijd 200 euro van.
Maargoed, ligt ook aan mij hoor. Als Ajax verliest erger ik me werkelijk aan alles, maar als Ajax straks in de rust met 2-0 voorstaat tegen Juventus mag voor mijn part Sugar Lee Hooper in haar blote billen de lambada dansen, ik vind het schítterend.
- Daily Blind
Om dan weer gefrustreerd na de 2de helft met 2-3 op de klok naar huis te gaan.Thijs schreef:Maargoed, ligt ook aan mij hoor. Als Ajax verliest erger ik me werkelijk aan alles, maar als Ajax straks in de rust met 2-0 voorstaat tegen Juventus mag voor mijn part Sugar Lee Hooper in haar blote billen de lambada dansen, ik vind het schítterend.
Ah, Harry is te duur. Goeie oplossing: dan boek je Quincy en buurtbewoners vijf keer niet, en Slinger één keer. Tijdens een topper. Zijn wij van dat tenenkrommende gedoe af en krijgen we er iets moois voor terug. Er wordt sowieso te vaak maar een dolle Purmerendse kroegzanger neergezet in de rust. Het is toch rust? Ik wil dan even zeiken en een biertje halen, ik erger me alleen maar aan dat gedoe. Zet die gozer anders bij de catering, heb ik mijn drankjes sneller.
Laatst gewijzigd door Jeroen126 op do jan 07, 2010 7:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind het altijd wel gezellig zo'n zanger
Wacht even, worden die Dario's en Quincy's nog betaald ook?
Misschien wil Jol dat wel even voor je regelen. Sugar Lee komt ook uit Scheveningen.Thijs schreef:Maargoed, ligt ook aan mij hoor. Als Ajax verliest erger ik me werkelijk aan alles, maar als Ajax straks in de rust met 2-0 voorstaat tegen Juventus mag voor mijn part Sugar Lee Hooper in haar blote billen de lambada dansen, ik vind het schítterend.
-
- AT Toto winner 15/16
Ze draaien nu iig normale muziek, tot nog niet zo lang geleden draaiden ze hele suffige uitvaartmuziek.GangstaRiB schreef:Ik erger me zowiezo dood aan die pokkeherrie in de Arena. Voor de wedstrijd kan je niet eens normaal met elkaar praten....
Als ze met dat spel beginnen kijk ik altijd naar de grond of ga naar de wc.Ook dat hele Aegon-cameraspel. 'Over tien seconden stopt de camera, dus trek de aandacht van de cameramane en winnnnn hónderd euro!'. Man, wat kan mij die 100 euro schelen, die hoef ik niet eens.
1. 100 euro stelt geen ruk voor, de beginjaren van de Arena deelden ze vliegreizen naar Amerika uit en ik hoef geen bankrek. bij ABN AMRO
2. Ik heb geen zin om met mn kop op de die grote schermen te komen.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Wel naar beneden maar niet naar de grond.
Steef, doe nou niet alsof je een neger bent
De rust van Ajax-Anderlecht..... ik heb me werkelijk waar nog nooit zo vernederd gevoeld..

De rust van Ajax-Anderlecht..... ik heb me werkelijk waar nog nooit zo vernederd gevoeld..
IK GELOOF!!!!!!
Die jongens kosten 2500 euro per half uur en Frans Duijts 5900 euroBenji schreef:Wacht even, worden die Dario's en Quincy's nog betaald ook?