Het waren er overigens 5 tegen paok; foutje van mij. Dus Ajax scoort gemiddeld drie keer per wedstrijd. De Cyprus-wedstrijd kieper ik eruit, want dat was een graad of 30-35.wimpey schreef:Speelde een jaar terug de hele VCL. En had begin seizoen ook 'gewoon' een basisplaats.Monkey Tonk schreef: Het slaat nergens op om Huntelaar's scherpheid als invaller te vertalen naar een basisplaats. Dat heeft drie nadelen. 1) Je haalt het beste en meest onverdedigbare uit de aanval, 2) de scherpte gaat eraf bij Huntelaar omdat hij in 90 minuten wel moe wordt, 3) en je hebt geen scherpe invaller meer.
Het hoeft woensdag niet mooi, gelikt, steekpassfeest. Er moet gewonnen worden. Huntelaar is in vorm, gaat als de brandweer en kan goals maken. Tadic op 10. HZ en Neres vanaf de zijkanten. Dest en Nico zullen de backs zijn. Veltman en Martinez zullen in het centrum spelen. Blind krijgt Ekkelenkamp of Alvarez naast zich.
Afijn. Ik heb het over effectief. Niet over 'mooi, gelikt'. Effectief. Als het niet lukt, heb ik altijd nog een troef achter de hand met Huntelaar. Wat ga jij dan doen als het niet lukt met Huntelaar in de basis? Hopen?