Ajax - NEC 04-12-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door mattie » za dec 04, 2010 10:07 pm

Marillion schreef:Ajax bedankt. Ik heb echt heerlijk liggen slapen. Had ik echt even nodig! :biggthumpup.gif:

We kunnen het zo onderhand wel vergeten. Na zo'n serie wanprestaties en een lastig programma direct na de winterstop is het over en sluiten. Weer een seizoen waarin we met lege handen zullen achterblijven. En eerlijk gezegd snap ik er niets van. Waar is dat elftal van de 2e seizoenshelft in hemelsnaam gebleven? Ok, het was misschien niet altijd flitsend maar we wonnen wel bijna alles en het was echt dik beter dan wat we tegenwoordig nog laten zien.
Scherrer schreef:Jol volgt precies het patroon van vrijwel elke coach de afgelopen tien jaar. Eerste jaar redelijk, met soms aardig voetbal. Tweede jaar gaat het snel bergafwaarts, waarna de coach bizarre dingen gaat doen en met de week een belachelijkere opstelling uit de hoge hoed tovert.
Klopt, maar waar ligt dat nu toch aan? Waarom zakt het niveau iedere keer zo in elkaar? :confused.gif:
Ik gaat nu mezelf een veer toe spelen.. ik zei het verleden jaar al Suarez verbloemd het probleem van Ajax.. Nu zie je dat deze selectie bagger is, tenminste het overgrote deel
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Lionel » za dec 04, 2010 10:09 pm

Jol, oppleuren!
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door D_skilled » za dec 04, 2010 10:13 pm

Jij bent een vermogend persoon, Rishi?

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Scherrer » za dec 04, 2010 10:15 pm

D_skilled schreef:Jij bent een vermogend persoon, Rishi?
Hij woont in Zoetermeer, wat denk je zelf? :smallgrin.gif:
***

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Rooie » za dec 04, 2010 10:18 pm

Van AN gequote:
Een paar quotes van Jol in een interview op Eredivisie Live:

Niet dreigend genoeg over links en over rechts, te weinig ballen voor op Mido vanaf de zijkanten.
Wissel Ozbilic en Sulejmani om te beginnen dan is om.

1e helft niet onder controle, 2e helft wel, niet gek want we speelde met andere jongens, wat je dan in de rust moet veranderen.
Dit is natuurlijk te verwachten voor de wedstrijd, waarom dan de fout maken en dan wéér moeten oplossen in de rust?

NEC werd niet gevaarlijk.
Toch een paar momenten dat er een doelpunt had kunnen vallen.

1e helft met 2 middenvelders die ver uit elkaar spelen en 2 vleugels en El Ham en Mido, dan geef je veel ruimtes weg.
Dit is toch ook vooraf al te zien, wat een onkunde.

Hamert continue op de aanvallers, dat hij zoekt wat de beste keus is, en eigenlijk vind dat er spelers gehaald moeten worden.
Is het middenveld niet belangrijker? Ik hoor hem niks zeggen over Enoh, de Zeeuw of het gebrek aan positiespel...

El Ham is niet zo fit, moet alles spelen en dat zie je vandaag, heeft wel bewezen dat hij op 10 kan spelen.
Wanneer dan?

NEC beter bij de 2e bal, omdat hun 4 middenvelders hadden en wij maar 2.
Dit weet je ook van te voren, stel dan ook middenvelders op.

13 jeugdspelers in de selectie, 7/8 in de basis, maar nog niet genoeg om de supporters tevreden te stellen.
Nee, het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.

Het is niet goed, maar toch tot vorige week maar 3 punten achter.
Ja, dat zijn er nu 5 op Twente en PSV en 1 op Groningen en morgen misschien gelijk met AZ.

Als je speelt met vleugels, wilt dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook.
Wil hij nu zijn gelijk halen ofzo?

Crisis is als je een punt of 10 achterstaat, dat was tot vorige week maar 3 punten, dus geen crisis.
Crisis vind ik als het spel zo bedroevend is dat menig Ajax supporter bijna uit schaamte niet meer durft te kijken, crisis is niet alleen gebaseerd op resultaten, meneer Jol.
Overweeg niet meer naar Ajax te kijken (naar de Arena te gaan) totdat dit figuur verdwenen is, elk antwoord is pijnlijk...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Thijs » za dec 04, 2010 10:40 pm

Het was weer kut.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2173
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Cluijffert » za dec 04, 2010 10:52 pm

sportief faillissement? Dat is al jaren geleden ingezet. Blijkbaar worden er nu pas mensen wakker.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Duke » za dec 04, 2010 10:59 pm

Dit seizoen al twee verliespunten meer dan het hele vorige seizoen. Geen crisis? Ik neem aan dat hij niet zo naïef is dat hij dat echt denkt. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Rednose » za dec 04, 2010 11:38 pm

Nou, dit was wel heel erg.
Maar als ik naar die spelers kijk dan denk ik dat het niet meer uitmaakt wie je als trainer er voor zet.
Zo'n Urby.......oh wat is dat erg. Staat maar te doen alsof ie goed is met zijn gebaartjes, maar voert ondertussen geen zak uit.
Vd Wiel doet ook al alsof hij gearriveerd is.......De Zeeuw....pijn in mijn buik....Enoh....wat een drama
En dit gaat al jaren zo, wat is er toch aan de hand.....
Ik ga niet meer, ik geef het op.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Pride of Amsterdam » zo dec 05, 2010 12:24 am

Wat heb ik een spijt dat ik toch gegaan ben zeg. Wat was dit hemeltergend slecht!!! Manmanman, dat middenveld, of beter gezegd, gebrek aan. Wat spelen Enoh en De Zeeuw dramatisch.

Maarja, had het aan kunnen zien komen, hoopte tegen beter weten in dat ik voetbal te zien zou krijgen. Maar als ik Jol dan op de radio weer hoor zgegen dat er tot vorige week niks aan de hand was, en dat hij eigenlijk toch wel geld wil, en dat het daar aan ligt... sorry hoor. Maar deze man begint nu steeds meer op m'n zenuwen te werken. Steek de hand eens in eigen boezem!
Op naar de vierde ster!

wimpey
Berichten: 52090
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door wimpey » zo dec 05, 2010 8:12 am

Die gimme, gimme mantra van Jol kennen we nu wel. Hij heeft spelers zat mogen halen, hier moet ie het maar mee doen.

Zoals Bert zegt: ontslag is geen optie, dat kan Ajax niet betalen. Ik vind wél dat Jol zich gisteren onsterflijk belachelijk heeft gemaakt. Eerst via de 'opstelling', daarna door niet in te grijpen en na de wedstrijd door dat continue gezeik om geld.

Het is niet anders: het ontbreekt op alle fronten aan kwaliteit.

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door T82 » zo dec 05, 2010 9:22 am

Net de samenvatting gezien. Was het niet gewoon een penalty? Mooie voorzet van Sulejmani op Mido. Dat schot van De Zeeuw was hilarisch slecht. Op de bal schieten in plaats van ertegen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door 999 » zo dec 05, 2010 9:30 am

Ach, Jol had gisteren met Anita op linksback en Urby op linksbuiten ( of hangende ) moeten beginnen.Niet dat het dan super wordt, maar zou logischer zijn geweest.Maarja dan schreeuwt heel AT dat ie niet met echte buitenspelers speelt en kan ie weer een " leuke " column van JC in de Telegraaf verwachten.

Over buitenspelers gesproken.Die deden hun best een beetje toch, om warm te blijven, maar verder ligt daar geen enkele tegenstander wakker van.Om over onze " denkers " op het middenveld maar te zwijgen.

Dat van gemis aan kwaliteit roep ik al tijdenlang, ook nog eens met de argumenten erbij.Net als tegen Nec, in deze fase van vorm en kwaliteit kom je met hangen en wurgen op 1 - 0.En vervolgens is daar weer die simpele fout, dat pupillen gedoe waar spelers staan te gapen, slapen.

Onder bijna elke trainer met deze ( bijna dezelfde ) selectie ging het dezelfde kant op, met op het einde, als steeds duidelijker wordt dat vele steeds door hun hoeven zakken, het gehannes met weer een andere opstelling.De wanhoop ten top.

wimpey
Berichten: 52090
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door wimpey » zo dec 05, 2010 1:38 pm

999 schreef:Ach, Jol had gisteren met Anita op linksback en Urby op linksbuiten ( of hangende ) moeten beginnen.
Jol had gisteren met een middenveld moeten spelen. 62% balbezit voor NEC op een bepaald moment omdat ze vrij konden combineren op het middenveld. Want daar stonden er maar 2 met een rood-wit shirt aan.

Het wordt hoe langer hoe slechter. Gezien de opstelling van gisteren en het niet-ingrijpen is Jol de kluts kwijt. En dat jammeren om geld (hetgeen lijnrecht indruist tegen de financiele toestand en de roep om het inpassen van jeugdspelers i.p.v. overbodige breedteaankopen) kán geinterpreteerd worden als een provocatie om een afkoopsom te vangen.

Jol is de volgende die sneuvelt. Da's jammer, want hij heeft vorig seizoen goed werk verricht. Maar helaas weet hij dit seizoen niet het optimale rendement uit zijn groep te halen.

GangstaRiB
Berichten: 16891
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door GangstaRiB » zo dec 05, 2010 2:06 pm

Is Jol bezig een breuk te forceren? Als dat zo is, waarom? Als Jol na HSV (ook niet echt supersuccesvol) ook Ajax voortijdig verlaat, welke club wil hem dan nog hebben? Telkens steekt Jol hetzelfde verhaal af: met 10 miljoen kan ik meer succes hebben.

Wat is wijsheid? Moet het bestuur gewoonweg de signalen negeren en hopen dat Jol z'n eergevoel terug krijgt zodat hij toch een half seizoen full swing er tegenaan gaat? Of nemen ze afscheid van Jol in de winterstop, en dan weten we zeker dat we dit seizoen kunnen vergeten.

Waar is de oplossing? Trainers worden constant vervangen, het volledige technische management is 2 jaar geleden vervangen....

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48006
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door peter » zo dec 05, 2010 2:19 pm

999 schreef:Ach, Jol had gisteren met Anita op linksback en Urby op linksbuiten ( of hangende ) moeten beginnen.Niet dat het dan super wordt, maar zou logischer zijn geweest.Maarja dan schreeuwt heel AT dat ie niet met echte buitenspelers speelt en kan ie weer een " leuke " column van JC in de Telegraaf verwachten.

Over buitenspelers gesproken.Die deden hun best een beetje toch, om warm te blijven, maar verder ligt daar geen enkele tegenstander wakker van.Om over onze " denkers " op het middenveld maar te zwijgen.

Dat van gemis aan kwaliteit roep ik al tijdenlang, ook nog eens met de argumenten erbij.Net als tegen Nec, in deze fase van vorm en kwaliteit kom je met hangen en wurgen op 1 - 0.En vervolgens is daar weer die simpele fout, dat pupillen gedoe waar spelers staan te gapen, slapen.

Onder bijna elke trainer met deze ( bijna dezelfde ) selectie ging het dezelfde kant op, met op het einde, als steeds duidelijker wordt dat vele steeds door hun hoeven zakken, het gehannes met weer een andere opstelling.De wanhoop ten top.
Het ligt slechts ten dele aan de kwaliteit. Je gaat mij niet vertellen dat NEC betere spelers heeft, hoor. No way. Zou helemaal sneu zijn ook, want zo'n Will, Davids en Goossens komen bij ons vandaan. Die eerste twee kunnen er overigens geen jota van, maar ok.

Jol maakt er alleen helemaal niets meer van en valt door de mand qua tactisch vermogen. Als je na 80 minuten nog niet ziet dat de opstelling niet klopt, dan houdt het echt op. Als ik dan zie wat hij roept (verwijzend naar het stukje van Benji), dan ziet hij het dus niet meer. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dit Ajax is het slechtste van de afgelopen jaren en daar is Jol voor verantwoordelijk.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door joey » zo dec 05, 2010 2:44 pm

Jol is een motivatietrainer, maar blijkbaar heeft hij zelf de motivatie niet meer. Dat voelen de spelers dus ook.

Welke speler(s) van NEC zou Jol bedoelen? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door 999 » zo dec 05, 2010 2:46 pm

Peter schreef:
999 schreef:Ach, Jol had gisteren met Anita op linksback en Urby op linksbuiten ( of hangende ) moeten beginnen.Niet dat het dan super wordt, maar zou logischer zijn geweest.Maarja dan schreeuwt heel AT dat ie niet met echte buitenspelers speelt en kan ie weer een " leuke " column van JC in de Telegraaf verwachten.

Over buitenspelers gesproken.Die deden hun best een beetje toch, om warm te blijven, maar verder ligt daar geen enkele tegenstander wakker van.Om over onze " denkers " op het middenveld maar te zwijgen.

Dat van gemis aan kwaliteit roep ik al tijdenlang, ook nog eens met de argumenten erbij.Net als tegen Nec, in deze fase van vorm en kwaliteit kom je met hangen en wurgen op 1 - 0.En vervolgens is daar weer die simpele fout, dat pupillen gedoe waar spelers staan te gapen, slapen.

Onder bijna elke trainer met deze ( bijna dezelfde ) selectie ging het dezelfde kant op, met op het einde, als steeds duidelijker wordt dat vele steeds door hun hoeven zakken, het gehannes met weer een andere opstelling.De wanhoop ten top.
Het ligt slechts ten dele aan de kwaliteit. Je gaat mij niet vertellen dat NEC betere spelers heeft, hoor. No way. Zou helemaal sneu zijn ook, want zo'n Will, Davids en Goossens komen bij ons vandaan. Die eerste twee kunnen er overigens geen jota van, maar ok.

Jol maakt er alleen helemaal niets meer van en valt door de mand qua tactisch vermogen. Als je na 80 minuten nog niet ziet dat de opstelling niet klopt, dan houdt het echt op. Als ik dan zie wat hij roept (verwijzend naar het stukje van Benji), dan ziet hij het dus niet meer. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dit Ajax is het slechtste van de afgelopen jaren en daar is Jol voor verantwoordelijk.
Jij maakt steeds dezelfde denkfout.Jij denkt dat AJAX zulke geweldige spelers heeft en dat ze allemaal tig keer beter zijn dan Nec, Nac enz. enz.De meeste van deze spelers moeten op hun tenen lopen om een beetje nivo te halen.Maak maar eens een lijstje van de AJAX spelers met wat hun speciefieke kwaliteiten zijn, en of die dan ook nog eens van een bepaaldd nivo zijn.Maar ook op een simpele vraag van wie stuurt, wie zet de lijnen uit, of wie laat je bepalen wanneer en hoe de aanval dient te worden ingezet, daarvoor is er in dit elftal geen persoon te vinden.

Heel AT wil buitenspelers, men riep zelfs dat het genant is om te zien dat Jol nu blijkbaar het licht had gezien met buitenspelers.Maar oek die buitenspelers ontberen de klasse.Daar kunnen ze ook weinig aan doen.

Jol maakt mijn inziens de fout om niet met Anita te beginnen.Maar dan nog.Je pakt de 1 - 0, en dan toch ALWEER door zo'n domme fout de gelijkmaker incasseren.Dat kun je dus Jol toch niet aanrekenen.Net zoals het gelul van dat er niet op corners getraint zou worden, wat dus ook onzin is.

Je hebt gelijk, als dat Jol gezegd zou hebben ( ik heb hem het zo niet horen zeggen ), Jol moet niet zeuren w.b. spelers.Dit is zijn erfenis selectie, en of dat hij het beter zo hebben gedaan als hij die +- 35 miljoen had mogen besteden weet ik ook niet.Wel dat de woorden van MVB steeds meer door beginnen te klinken .. " ik krijg ze niet aan het voetballen " ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 05, 2010 2:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 05, 2010 2:48 pm

Een dagje later. Wat is het toch treurig met ons ' cluppie' gesteld. Ik betrap me erop dat ik tijdens de wedstrijd geen wedstrijdspanning meer heb en gewoon aan het lachen ben aan zoveel onbenullig voetbal. Dit is natuurlijk killing. Ik kan me niets anders voorstellen dat het een soort zelfbescherming is.

Al weken ben ik me aan het voornemen om er maar niet meer naar te kijken (iets met de familie te gaan, zoals Joey). Ik kon me het niet voorstellen dat ik überhaupt dit soort gedachten kon hebben. Ik heb me al meerdere malen deze stap voorgenomen, maar kan het tot nu toe nog niet concretiseren. Maar het komt zeker steeds dichter bij. Tot voor kort kon niets een wedstrijd van Ajax in de weg staan. Als ik op rijdbare afstand op vakantie was, dan reed ik gewoon op en neer even terug om de wedstrijd te zien. Verjaardagen van mezelf of familieleden waren nooit op wedstrijddagen. Zelfs de voor- en nabeschouwing mocht niet gemist worden. Een aantal stappen zijn gezet. Misschien is het ook maar beter. Mijn liefde is wel langzaam aan het wegglijden. Thijs beschreef het pas nog zo mooi. Mijn hart schreeuwt dat het niet mag gebeuren, maar het gebeurt toch.

Nog even (het zal nog wel een tijdje duren) en Ajax komt niet meer op de eerste plaats (gedeeld eerste met mijn gezinnetje :smile-ajax.gif: ) en glijdt af naar een 2e plaats of verder. Rationeel het beste voor me, maar emotioneel gezien ben ik er nog niet aan toe.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Thijs » zo dec 05, 2010 2:53 pm

Herkenbaar. Ik wil er gewoon niet aan denken, ik krop het lekker op.

Alles wat met Ajax te maken heeft druk ik weg eigenlijk, het is al heel wat dat ik nog op AT kom. :smallgrin.gif:

Ik wil het er in de kroeg niet over hebben, mensen die me online erover aanspreken gooi ik op de block, ik kan dat gelul gewoon niet meer aan.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door LucaS » zo dec 05, 2010 2:53 pm

Successupporters!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Rooie » zo dec 05, 2010 2:55 pm

Dan waren ze 5 jaar geleden al afgehaakt

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door Thijs » zo dec 05, 2010 2:58 pm

Ik kan me het succes niet eens herinneren trouwens! Ik heb pas vanaf 2005 een seizoenkaart. Nog nooit bij een kampioenswedstrijd geweest, ik moet het nog steeds hebben van wat lekkere Europacupavondjes en twee KNVB-Bekerfinales.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door joey » zo dec 05, 2010 3:07 pm

Daar kan ik me amper iets bij voorstellen. Ajax staat in mijn beleving voor het bijzondere, de uitzonderlijke klasse en dus ook het succes. Een titel vind ik eigenlijk niet eens zo bijzonder, het is eerder een must. Adel verplicht, tenslotte.

Heel erg jammer voor jou, nu ik er zo over nadenk. Jij zult veel meer naar succes smachten dan ik.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52090
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - NEC 04-12-2010

Bericht door wimpey » zo dec 05, 2010 3:58 pm

999 schreef: Jij maakt steeds dezelfde denkfout.Jij denkt dat AJAX zulke geweldige spelers heeft en dat ze allemaal tig keer beter zijn dan Nec, Nac enz. enz.
Je maakt mij niet wijs dat er niet 'iets' meer uit deze groep te halen zou zijn. De groep is grotendeels gelijk aan die van vorig seizoen en toen wist Jol er wél rendement uit te halen.

Het is allemaal niet geweldig, maar er stonden gisteren gewoon 10 internationals bij Ajax op de mat. Bij NEC stonden die er niet. Bij NAC ook niet.

Je doet het met z'n allen, dus trainer en ploeg waren ook gisteren weer collectief aan het underachieven. 38% balbezit thuis tegen NEC op een gegeven moment. NEC deelde de lakens uit, speelde combinatievoetbal. Onze ploeg kwam niet verder dan lange halen. Dat mag Jol zich aanrekenen, want wanneer je met 2 middenvelders speelt, kun je een gefaseerde opbouw natuurlijk shaken.

Plaats reactie