Ajax - PSV 18-12

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door 999 » ma dec 19, 2016 6:39 pm

Oneens, je hoeft echt niet te beuken of zijn enkel op te zoeken.Juist hier had je dus met normaal mannelijk spel hem al uit zijn ritme kunnen halen ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door Bert » ma dec 19, 2016 6:39 pm

Volgens mij deden de spelers van Ajax er goed aan om Guardado niet te hard aan te pakken. Guardado blesseerde twee Ajacieden en nóg kreeg hij het voor elkaar om een groter gevaar te zijn voor zijn eigen ploeg dan voor de tegenstander. Dan moet je zorgen dat hij zo lang mogelijk mee kan doen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 19, 2016 6:46 pm

Bert schreef:Volgens mij deden de spelers van Ajax er goed aan om Guardado niet te hard aan te pakken. Guardado blesseerde twee Ajacieden en nóg kreeg hij het voor elkaar om een groter gevaar te zijn voor zijn eigen ploeg dan voor de tegenstander. Dan moet je zorgen dat hij zo lang mogelijk mee kan doen.
Heerlijk altijd dat wijsheid achteraf he :ajaxsmiley.gif:
Lionel schreef:Je pakt toch om de beurt Guardado ff aan? Beuk in zijn rug, vier man die zijn enkel opzoeken bbinnen tien minuten... Snap dat niet hoor. Stelletje flikkers.
Helemaal mee eens. Maar we hadden het voor de wedstrijd er al over dat we dat deze selectie dat soort mentaliteit simpelweg ontbeert.
De Dominee schreef:
Trab schreef:Vond Zyiech helemaal niet zo slecht. Het hele middenveld van Ajax speelde fantastisch. Op het einde werd Zyiech moe en had hij die slechte aanname bij die kans. Maar die jongen had zoveel meters gemaakt. De uitslag interesseert me geen reet. Heb genoten van de passie van Ajax. Heerlijk. Met Dolberg en El Ghazi hadden we dik gewonnen. In de winterstop 2 vleugelspelers halen en we worden kampioen.
En hier nog een. Kan me sowieso niet vinden in al het kritiek op die jongen. Zeer aanwezig altijd, loopt elke wedstrijd de longen uit het lijf, gaat altijd voorop in het druk zetten. En creert gewoon heel veel. De 1-0 gisteren was ook door een actie van hem begonnen, waarin hij iets van 3 man bezighield.

Dat dus. +1.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door beelzebub » ma dec 19, 2016 7:44 pm

Jammer van de uitslag, maar wel een leuke leuk "wij van wc eend" filmpje.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door Le T. » ma dec 19, 2016 7:49 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Je pakt toch om de beurt Guardado ff aan? Beuk in zijn rug, vier man die zijn enkel opzoeken bbinnen tien minuten... Snap dat niet hoor. Stelletje flikkers.
Eens, gewoon killersinstinct tonen. Effe vol doorhalen op z'n goede been. Dan mag die kapotte hamstring de klap opvangen.
Dat was dus een belangrijke factor waarom Gudelj mij wel een aardige aankoop leek. Het is altijd goed als je er eentje hebt lopen die 'opbloeit' als de scheidsrechter veel toelaat. Dat was met Wouters ook al zo en zo'n type als Van Bommel zag ik liever bij het Nederlands elftal dan bij de tegenstander. Nu moest Ziyech het doen, en ik vind in het algemeen dat Ziyech zich goed laat gelden qua venijn, maar hij legt niet zoveel gewicht in de schaal.

Dat neemt niet weg dat de zwakte van Van Boekel afdroop, en dat ruiken spelers als Guardado.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door mattie » ma dec 19, 2016 8:17 pm

Sorry maar van Boekel had zeker bij AEG een kaart moeten trekken.. Kan de knvb geen onderzoek starten ?

Soms mis ik een van Halst/Wouters bij dit Ajax..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door peter » ma dec 19, 2016 8:25 pm

Overigens wel eens met Bertmans, hoor. Die Guardado was een portie slecht. Zelden vertoond. Zogenaamd één van de beste spelers van de Eredivisie, maar dit jaar van niveautje Roda JC.

Sinkgraven had overigens ook weinig te duchten van Narsingh. De onderkant van de PL zal op de tribune hebben gezeten voor deze Renner, maar ik moet nog maar zien of iemand gaat happen. Die jongen kan er namelijk ook zo weinig van.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door Lionel » ma dec 19, 2016 9:10 pm

Ajax pakte hem niet aan omdat hij zo slecht was. Ga ook wel mee met Bertje dat Guardado slecht was. Maar het signaal dat je afgeeft naar de tegenstander en ook het publiek...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door elliquido » ma dec 19, 2016 11:11 pm

Dat wijf van riedewald moet gewoon korter dekken op Pereiro. Dan kan hij nooit die pas op Siem geven. Hij mocht er even over denken hoor, over die pass.
Weggegeven dit, doodzonde
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door wimpey » di dec 20, 2016 9:14 am

Le T. schreef: Dat was dus een belangrijke factor waarom Gudelj mij wel een aardige aankoop leek.
Wouters en Van Bommel waren voetballers met inzicht en een behoorlijke techniek. Plus mentaal hard.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - PSV 18-12

Bericht door Toppie » di dec 20, 2016 3:56 pm

Zo 15 jan
14:30 PEC Zwolle - Ajax

Zo 22 jan
12:30 FC Utrecht - Ajax

:blackcat.gif:

Plaats reactie