Loting Europa League groepsfase

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Jeroen126 » wo sep 09, 2009 9:50 am

Je zit tegen Anderlecht in een thuisvak, Deli?

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Deli » wo sep 09, 2009 12:35 pm

Ja. Ik ga naar Anderlecht v Ajax via mijn werk. Thuisvak dus. Hoofdtribune waarschijnlijk.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo sep 09, 2009 9:33 pm

Ik lees op andere forums het gerucht dat Timisoara uit gespeeld gaat worden in Kazau.
Iemand die dit kan bevestigen/ontkrachten?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Thijs » do sep 10, 2009 3:20 pm

Bijna 1.100 Ajacieden welkom bij Anderlecht
nieuws Door: Redactie op 10 sep 2009

Ah, onze medewerker wedstrijdzaken aan de lijn. Zojuist is er in Brussel vooroverleg geweest voor de wedstrijd Anderlecht -Ajax die 1 oktober wordt afgewerkt. In het Brusselse stadion zijn 1.097 Ajacieden van harte welkom om de 'match' bij te wonen. Maximaal vierhonderd man kunnen met de auto komen. Dit betreft honderd auto's met vier man (uitleg procedure volgt later). De overige Ajacieden zullen Brussel per bus gaan bereiken. Hierover volgt later ook meer informatie op ajaxlife.nl.
Ajaxlife.

Vind het vooralsnog maar een raar verhaal.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Jeroen126 » do sep 10, 2009 3:54 pm

Godverdomme.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door 999 » do sep 10, 2009 6:25 pm

A- en B-lijst Ajax voor Europa League

10 september 2009 RvN

Op 1 september heeft Ajax de volgende spelers aangemeld bij de UEFA voor deelname aan de Europa League dit seizoen. Er is zowel een A-lijst als een B-lijst ingediend. Op de A-lijst mogen maximaal 25 spelers staan, waarvan er minimaal acht een aantal jaar in het Nederlandse jeugdvoetbal actief zijn geweest en daarvan minimaal vier van de acht in de jeugdopleiding van Ajax. De B-lijst met spelers uit de eigen jeugdopleiding mag gedurende het seizoen nog aangevuld worden met eigen jeugdspelers. Om ruimte te creëren op de A-lijst heeft Ajax enkele selectiespelers die nog voldoen aan de criteria op de B-lijst geplaatst.

In de winterstop mag Ajax maximaal drie spelers op de lijst vervangen met nieuwe spelers, waarvan maximaal een dit seizoen al uitkwam in Europees clubverband (in de Champions League, spelers mogen niet in hetzelfde seizoen voor twee clubs uitkomen in de Europa League).

De aangemelde selectie:

Doel:
1 Maarten Stekelenburg
12 Kenneth Vermeer
31 Sergio Padt *
41 Jeroen Verhoeven
Ajax Netwerk
Verdediging:
2 Gregory van der Wiel *
3 Presas Oleguer
5 Jan Vertonghen
7 Thimothée Atouba
15 Bruno Silva
17 Rob Wielaert
19 Toby Alderweireld *
30 George Ogăraru

Middenveld:
4 José Eduardo de Araújo
6 Rasmus Lindgren
8 Urby Emanuelson
11 Ismaïl Aissati
18 Gabri
21 Eyong Enoh
22 Siem De Jong *
23 Vurnon Anita *
26 Jeffrey Sarpong *
27 Daley Blind *
40 Demy de Zeeuw
51 Christian Eriksen
53 Lorenzo Ebecilio *

Aanval:
9 Marko Pantelić
10 Miralem Sulejmani
16 Luis Suárez
20 Dario Cvitanich
28 Dennis Rommedahl
29 Mitchell Donald *
32 Kerlon
33 Javier Martina
34 Kennedy Bakircioglü
43 Marvin Zeegelaar *
46 Danilo Campos *
47 Geoffrey Castillion *

* spelers die op de B-lijst staan
AN

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 10, 2009 6:52 pm

Christian Eriksen, Lorenzo Ebecilio, Danilo Campos en Geoffrey Castillion worden door Ajax dus als de grootste talenten gezien.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Vedette-10- » do sep 10, 2009 8:58 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Daniel » do sep 10, 2009 9:03 pm

Ah ja, uiteraard praat jij dagelijks met Jol en andere mensen dicht bij en met veel invloed in de jeugdopleiding om te weten dat alleen Zeegelaar (heel toevallig ook een van jou knutseltjes altijd uit je favoriete opstellinkjes met A1 en B1 spelers voor het eerste :excited.gif:) wordt gezien als het grootste talent..

Trouwens, dit gelezen?
Om ruimte te creëren op de A-lijst heeft Ajax enkele selectiespelers die nog voldoen aan de criteria op de B-lijst geplaatst.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Vedette-10- » do sep 10, 2009 9:15 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Ajaciedjuh » vr sep 11, 2009 9:30 am

Natuurlijk is Zeegelaar een groot talent, maar dat is al zo ver dat hij deel uitmaakt van de A-selectie. De 4 die ik noemde staan nog in Jong Ajax of zelfs in de A1. Dat ze op de lijst staan, wil zeggen dat Ajax verwacht dat die het snelst zullen doorschuiven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13425
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Arthur » vr sep 11, 2009 10:49 am

Of dat de selectie op hun positie het minst bezet is.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Ajaciedjuh » vr sep 11, 2009 11:25 am

Arthur schreef:Of dat de selectie op hun positie het minst bezet is.
Klopt :biggthumpup.gif: (dat houdt dan meteen in dat er niet veel verdedigend talent aankomt!?)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13402
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Nihad » vr sep 11, 2009 11:27 am

Thijs schreef:
Bijna 1.100 Ajacieden welkom bij Anderlecht
nieuws Door: Redactie op 10 sep 2009

Ah, onze medewerker wedstrijdzaken aan de lijn. Zojuist is er in Brussel vooroverleg geweest voor de wedstrijd Anderlecht -Ajax die 1 oktober wordt afgewerkt. In het Brusselse stadion zijn 1.097 Ajacieden van harte welkom om de 'match' bij te wonen. Maximaal vierhonderd man kunnen met de auto komen. Dit betreft honderd auto's met vier man (uitleg procedure volgt later). De overige Ajacieden zullen Brussel per bus gaan bereiken. Hierover volgt later ook meer informatie op ajaxlife.nl.
Ajaxlife.

Vind het vooralsnog maar een raar verhaal.
Ja dag. Ik ga echt niet met een combi. Laat maar zitten. :excited.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door brigade zuid » vr sep 11, 2009 11:42 am

Het rare is dat er op afca.nl staat dat er wel gewoon vrij vervoer is maar dat wordt geadviseerd om met de bus te gaan omdat er weinig mogelijkheden zijn wat betreft parkeren bij het stadion. AFCA organiseert zelf ook een busreis ernaar toe.. dus echt een officiele combi is het dan sowiezo niet lijkt me.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr sep 11, 2009 12:18 pm

Echt duidelijk zijn de verhalen tot nu toe niet.
Vrij vervoer, maar toch maar plaats voor 100 auto's.
De bussen mogen wel vroeg aankomen, dus je kunt zowieso de stad in.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Marillion » vr sep 11, 2009 12:19 pm

Misschien dat ze er een soort parkeer combi van maken? Dus allemaal verzamelen ergens op een parkeerplaats, dan mogen er 100 auto's met 4 man op eigen gelegenheid door en de rest moet in de bus stappen.

Ik ga er in ieder geval niet aan mee doen. Een europese uitwedstrijd bezoeken is voor mij lekker met een groepje de stad in gaan. Biertje drinken, hapje eten en dan op eigen gelegenheid naar het stadion. Wedstrijd kijken en na afloop nog een biertje halen en je hotel in of, als het dichtbij is, eventueel meteen naar huis. Dat gaat om verschillende redenen niet lukken. Die halve combi verpest het al voor een gedeelte en ik verwacht in de stad ook geen warm welkom met alle verschillende 'supportersgroepen' die zich wel weer zullen moeten bewijzen.

Als ik al ga is het met een losse kaart voor een Anderlecht vak. Maar ik denk dat ik ga overslaan.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Marillion » vr sep 11, 2009 12:20 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef: De bussen mogen wel vroeg aankomen, dus je kunt zowieso de stad in.
Dat is nog maar afwachten. Of weet je dat zeker? Bij Brugge was je ook extreem vroeg binnen maar meer dan een ultrasmerig broodje koude worst in het stadion zat er toen niet in.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door brigade zuid » vr sep 11, 2009 12:41 pm

Marillion schreef:Ik ga er in ieder geval niet aan mee doen. Een europese uitwedstrijd bezoeken is voor mij lekker met een groepje de stad in gaan. Biertje drinken, hapje eten en dan op eigen gelegenheid naar het stadion. Wedstrijd kijken en na afloop nog een biertje halen en je hotel in of, als het dichtbij is, eventueel meteen naar huis.
Idd voor mij ook. Het leukst vind ik een 3 daags reisje ofzo.. dag voor de wedstrijd aankomen, dag na de wedstrijd weer naar huis.. relaxed een hoteletje pakken, het liefst gewoon daar een kaartje kopen voor de wedstrijd, dat je niet in het uitvak hoeft te zitten.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Thijs » vr sep 11, 2009 4:56 pm

VIJFENVIJFTIG EURO VOOR EEN KAARTJE!!!!!

:excited.gif: :excited.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Thijs » vr sep 11, 2009 5:04 pm

Prijs € 55 (gemiddelde prijs, inclusief organisatiekosten en kosten verkoopkanaal).

Let op: overname van tickets is bij deze wedstrijd niet mogelijk. Iedere (s)cc houder dient zelf een kaart op eigen naam te kopen. Op bedrijfskaarten kunnen geen toegangsbewijzen worden gekocht. Let dus goed op met welke barcode(s) je een kaart aanschaft aangezien er geen mogelijkheid is voor omzettingen.

Er zijn 1097 kaarten beschikbaar voor het uitvak. Let op: Het uitvak bestaat uit 3 verschillende vakken waarbij Ajax in overleg met de supportersverenigingen heeft gekozen voor het hanteren van een eenheidsprijs waarbij ook een organisatiefee is verwerkt. Er zijn 882 kaarten beschikbaar á € 53,00 euro en 215 kaarten á € 40,00 euro. Gemiddelde prijs: € 50,45, TB-fee € 3,33, organisatiekosten €1,22 maakt €55.

Vervoer (Bus)
Supporters worden geadviseerd per bus af te reizen. Het beste kun je voor het georganiseerd busvervoer de websites van de diverse supportersverenigingen in de gaten houden. Bussen hebben geen parkeerkaart nodig en krijgen toegang tot het parkeerterrein.

Vervoer (Auto)
Naast het uitvak is een parkeerterrein voor Ajacieden beschikbaar. Auto’s krijgen slechts toegang op vertoon van een parkeerkaart die alleen via Ajax te verkrijgen is. Op dinsdag 22 september is het mogelijk om via deze webpagina een parkeerkaart aan te vragen. Let op, dit is slechts mogelijk via het webformulier indien je een kaart hebt gekocht en indien je met minimaal 3 kaarthouders per auto afreist. Hier zal controle op plaatsvinden. Er zijn ca. 100 parkeerkaarten beschikbaar. Vol is vol!
Wel gewoon vrij vervoer dus, maar ik ben gewoon totaal flabbergasted door de prijs. Hoe durven die armzalige onderontwikkelde derderangs klote-Europeanen zo'n prijs te vragen? 55 euro! België, altijd al een kloteland gevonden maar het wordt er niet beter op zeg!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door brigade zuid » vr sep 11, 2009 5:04 pm

Voor zo'n lullig plekje in de hoek en je kijkt tegen hekken aan.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Toppie » ma sep 14, 2009 4:19 pm

14
september 2009
De verkoop voor de wedstrijd Anderlecht - Ajax zal morgen niet van start gaan en is uitgesteld tot zaterdag 19 september. Aanstaande vrijdag zal er nogmaals een overleg plaatsvinden tussen Anderlecht en Ajax waarbij de gemaakte afspraken wederom besproken worden om zo tot een definitief besluit te komen. Het nieuwe verkoopschema zal zo spoedig mogelijk volgen.

Ajax.nl
Voor degene die wilden gaan ff wachten nog

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Lionel » di sep 15, 2009 9:48 am

Ik heb geen seizoenskaart en of zo een uitkaart. Hoe kan ik toch naar Anderlecht-Ajax?
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Loting Europa League groepsfase

Bericht door Thijs » di sep 15, 2009 11:37 am

Heel simpel, niet. De enige mogelijkheid is om in een Anderlechtvak te gaan, maar geen idee of dat is uitverkocht.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Plaats reactie