Oefenprogramma 2013-2014
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: Oefenprogramma 2013-2014
Zo dat is een erg pittig programma voor Ajax.
- Jinne
- Site Admin
Ach, de andere teams moeten allemaal 2 x tegen de kampioen spelen, dus wij hebben toch echt het makkelijkste programma.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is ook al bekend welke wedstrijden om 13.00 zin? Dat is ook een vrij goede graadmeter van de resultaten die we mogen verwachten.
InderdaadJinne schreef:Half een bedoel je?

Leuk zo vroeg in het seizoen de Klassieker!
Roda thuis en AZ uit moeten we kunnen pakken! 

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kutzooi, 18/8 ben ik met vakantie. Dat kán je toch niet máken, in zomervakantietijd de Klassieker laten spelen?!?!?!?!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Klassiekers in de maand augustus zijn in het verleden wel vaker voorgekomen.
Dat kán je toch niet máken... tijdens het seizoen van Ajax op vakantie gaan?!?!?!?!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dat kán je toch niet máken, in zomervakantietijd de Klassieker laten spelen?!?!?!?!
Cruijff schreef:Klassiekers in de maand augustus zijn in het verleden wel vaker voorgekomen.
Dat kán je toch niet máken... tijdens het seizoen van Ajax op vakantie gaan?!?!?!?!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dat kán je toch niet máken, in zomervakantietijd de Klassieker laten spelen?!?!?!?!

IK GELOOF!!!!!!
Tijdens de Johan Cruijff Schaal zal AZ de thuisploeg zijn. De KNVB vindt het blijkbaar logisch dat niet de landskampioen maar de bekerwinnaar 'thuis' speelt.
Ajax verschijnt dus aan de aftrap in roze shirts, zouden de jongens zich ook moeten omkleden in kleedkamer 2?
En geloof het of niet, JC himself komt dit jaar wel de naar hem vernoemde schaal aan Siem de Jong overhandigen.

En geloof het of niet, JC himself komt dit jaar wel de naar hem vernoemde schaal aan Siem de Jong overhandigen.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Heerlijk juist, veel beter dan altijd begin januari om 12.30 uur terwijl het die hele dag nooit echt licht wordt.
Lekker in de zon, biertje erbij en dan op het veld die kakkerlakken slopen. HEUHEUHEHEUHEHUHEUJJJJJJJJJJ!!!!
Shit zeg, was het maar alvast eind juli!
Lekker in de zon, biertje erbij en dan op het veld die kakkerlakken slopen. HEUHEUHEHEUHEHUHEUJJJJJJJJJJ!!!!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ja, lekker man. Heb er nu al zin in. Ik kan me echt al 2 maanden vantevoren verheugen op zo'n wedstrijd.Thijs schreef:Heerlijk juist, veel beter dan altijd begin januari om 12.30 uur terwijl het die hele dag nooit echt licht wordt.
Ik verdenk de lokale overheden ervan dat het zo vroeg inplannen van de Klassieker ook een bewuste 'truc' is. Eberhard van der Laan heeft geroepen Feyenoord & Ado fans weer te willen toelaten in de Arena, in Rotterdam en Den Haag zit men daar nog helemaal niet op te wachten. Nu ze zo vroeg in het seizoen een Klassieker inplannen zie ik ze wel met allerlei smoesjes komen dat ze vanwege de risico's geen uitsupporters kunnen toelaten. Op korte termijn is het qua veiligheid niet te regelen, blablabla.
En als Ajax geen mensen uit 010 in het uitvak laat, heeft Abdul-Laatklep een half jaar later natuurlijk mooi een excuus om Ajacieden uit de Kuip te weren.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Lood om oud ijzer. Nu zit je half januari bij Ajax-PSV..Thijs schreef:Heerlijk juist, veel beter dan altijd begin januari om 12.30 uur terwijl het die hele dag nooit echt licht wordt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Helemaal kut! Ook ik ben op vakantie met Ajax-Feyenoord. Wie verzint het om deze wedstrijden zo vroeg in het seizoen te plannen?
Forum member SPL (actief in the AT English section) wil voor De Klassieker graag jullie scc lenen / huren jongens!
Waarom oefen je dan tegen zo'n club ?.Ajax raadt fans af naar oefenduel tegen Dresden te reizen
14 juni 2013 - Ajax.nl
Ajax heeft via een statement op de officiële website laten weten de Ajax fans af te raden om in de voorbereiding op het nieuwe seizoen af te reizen naar Dresden voor de oefenwedstrijd van Ajax tegen Dynamo Dresden. Vanwege de reputatie van de Dynamo fans, een deel staat bekend als neo-nazi's, wil de club problemen voorkomen. Om die reden heeft Ajax ook besloten geen kaartverkoop te organiseren.
Blij met de punten ...
Beetje vreemd inderdaad.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Inderdaad, alsof er verder geen club te vinden is waar we tegen kunnen spelen. Kom op zeg. Als een club kennelijk zo'n reputatie heeft zou ik een andere tegenstander uitzoeken. Als je ze nou tegenkomt in een officiële wedstrijd is het een ander verhaal. Maar om het nou op te zoeken.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Inderdaad. Wedstrijden tegen zulke clubs moet je alleen doen om
- er geld aan te verdienen
- je supporters een leuk tripje te gunnen
Anders kunnen we nu net zo goed tegen Genk oefenen ofzo. Hoef je niet met het vliegtuig.
Overigens kunnen we alsnog naar Duitsland, want de kaartverkoop voor Werder Bremen - Ajax (in Meppen, de MEP-Arena
) gaat gewoon door.
Old school, vrij vervoer, in de hekken hangen, bratwurst, en niet vier tanks benzine leegrijden...HEUHEUHEUHEUJJ!!
Anders kunnen we nu net zo goed tegen Genk oefenen ofzo. Hoef je niet met het vliegtuig.
Overigens kunnen we alsnog naar Duitsland, want de kaartverkoop voor Werder Bremen - Ajax (in Meppen, de MEP-Arena

Old school, vrij vervoer, in de hekken hangen, bratwurst, en niet vier tanks benzine leegrijden...HEUHEUHEUHEUJJ!!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Klinkt goed!!
Misschien laat ik me wel verleiden tot een uitstapje richting Meppen. Moet wel een hele gave treinreis incl. bier en bradwurst worden.
Misschien laat ik me wel verleiden tot een uitstapje richting Meppen. Moet wel een hele gave treinreis incl. bier en bradwurst worden.

Nil volentibus arduum
Beelden eerste oefenduel SDC Putten Ajax bij Eredivisie Live en NOS
16 juni 2013 -
Er is grote aandacht voor de eerste oefenwedstrijd van Ajax tegen SDC Putten op zaterdag 29 juni, over twee weken al. Eredivisie Live en de NOS hebben de amateurclub al toegezegd om met een cameraploeg aanwezig te zijn bij de wedstrijd. Of de wedstrijd ook in zijn geheel wordt uitgezonden door Eredivisie Live is nog niet volledig duidelijk. Sowieso zal het duel worden uitgezonden op Ajax.tv (betaald abonnement verplicht). Ook Omroep Gelderland zal met een cameraploeg aanwezig zijn.
Bron: AN
Nil volentibus arduum
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Een paar jaar terug oefende Ajax in Bielefeld. Daar kregen we ook zo'n warm onthaalThijs schreef:Inderdaad. Wedstrijden tegen zulke clubs moet je alleen doen om
Overigens kunnen we alsnog naar Duitsland, want de kaartverkoop voor Werder Bremen - Ajax (in Meppen, de MEP-Arena) gaat gewoon door.