Moet jij niet naar Max ..

Moderator: mods
Dat is zo, hopelijk stuurt die kut-psv'er 'm direct de vangrail in.
En Max start om 15.00. Dus alle tijd.Als de situatie echt hopeloos is geworden qua scoreverloop schakel ik wel door naar Max. Ook niet alles met dat kippenhok op vier wielen. Maar ik hoef de gifbeker bij Ajax niet tot de laatste druppel leeg te drinken.
En als Max hopeloos ..
Wie wil er in vredesnaam op dit moment bij Ajax instappen? Iedereen met een beetje kijk erop, weet dat Farioli het maximale uit dit zootje heeft gehaald. Er vertrekken ongetwijfeld een aantal van de beteren (of minst slechten) en financieel is er maar weinig ruimte.Toppie schreef: ↑zo mei 18, 2025 1:16 pmDie Ravioli geeft geen zinnig antwoord op dit interview op ESPN net voor de wedstrijd. Morgen kan de TD en RVC Kroes control aanzetten om de trainer te laten vertrekken en schoon schip te maken
De nieuwe trainer voor mij is Ron Jans die heeft meer bewezen dan menig trainer
Fles azijn van Yopi gejat?Cluijffert schreef: ↑zo mei 18, 2025 1:19 pmWie wil er in vredesnaam op dit moment bij Ajax instappen? Iedereen met een beetje kijk erop, weet dat Farioli het maximale uit dit zootje heeft gehaald. Er vertrekken ongetwijfeld een aantal van de beteren (of minst slechten) en financieel is er maar weinig ruimte.Toppie schreef: ↑zo mei 18, 2025 1:16 pmDie Ravioli geeft geen zinnig antwoord op dit interview op ESPN net voor de wedstrijd. Morgen kan de TD en RVC Kroes control aanzetten om de trainer te laten vertrekken en schoon schip te maken
De nieuwe trainer voor mij is Ron Jans die heeft meer bewezen dan menig trainer
Met Wijndal de CL in... ja, dat staat goed op iemand z'n CV.
(los van dat ik Ron Jans een prima coach vind hoor)