Moderator: mods
Idd. Ik had de rest van de familie ook weggestuurd om ff helemaal alleen te zijn. Hartslag tegen de 200, maar toch een heerlijke ontlading.Thijs schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh potverdikkie zeg, ik had net een boze buurman aan de deur. Geluid stond bij de slotfase inmiddels op standje 10.000 en bij die goal ben ik echt hysterisch schreeuwend in de huiskamer gaan springen, volgens mij toch iets te hard.
FUCKING HELL ik ben he-le-maal naar de klote, gewoon op! Moet even aan de beademing....
![]()
![]()
Weten ze tenminste ook daar hoe vaak wij dat gevoel hebben gehad.Toppie schreef:Dit waren de meest spannende 7 minuten dan het hele seizoen.Meestal was de wedstrijd allang beslist , maar dan dankzij Mega Toby zitten we nog in de race![]()
![]()
Wat zullen ze vloeken in Rukkersland
Dat biedt de man hoop!wimpey schreef:Het was een verschrikking, niets minder. Waalwijk II. Met een goede afloop.
Ik heb 'm net een beetje kapotgeschreeuwd volgens mij...Niet zo handig, want ik moet morgen werken.Laudrup schreef:M'n stem wat doe je....
Ik ben bij m'n moeder thuis. En die weet van oudsher precies hoe ze me moet opfokken wanneer het om Ajax gaat. Maar wie het laatst lacht...Ajaciedjuh schreef: Idd. Ik had de rest van de familie ook weggestuurd om ff helemaal alleen te zijn. Hartslag tegen de 200, maar toch een heerlijke ontlading.
Die man moet het theater in.wimpey schreef:MotM: Demy.![]()
Zonder hem zou Ajax punten hebben verloren.
Ja, in zulke situaties moet je hem goed in de gaten houden. Denk maar aan hoe hij ooit Stekelenburg in elkaar trapte. Een geniepig ventje, die Demy.Jöhnk schreef:Die man moet het theater in.wimpey schreef:MotM: Demy.![]()
Zonder hem zou Ajax punten hebben verloren.
Kowalczyk schreef:En ziedaar de paradox van de sport: zodra je dat zelf gaat denken, is het niet meer zo.Boabdil schreef:Daar moet Ajax in de huidige vorm met alle gemak van kunnen winnen.
Ik vind ADO een linke outsider. We hebben het daar de voorbije seizoenen vaak moeilijk gehad, er zijn geen Ajax-supporters mee en ik ben er niet blij mee dat Atteveld op instigatie van de selectie alsnog ontslagen is. De spelers hebben hun zin, ze zullen het bestuur daarvoor willen 'terugbetalen' en ze moeten zich opnieuw bewijzen tegenover de nieuwe hoofdverantwoordelijke.
Ploegen die uit een 'crisisweek' komen, zijn altijd gevaarlijk - en ADO zou niets liever doen dan de titelkansen van Ajax de nek omdraaien.
Pas maar op.
Ja, wat een onzin hè... Wat een gelul van die Ko.Boabdil schreef: Nee sorry Ko, ik vind je verhaal een beetje onzin. Den Haag kan namelijk echt niet voetballen.
Misschien eens idee om wat meer voetbal in de ploeg te brengen?Ajaciedjuh schreef:Urby als hangende linksbuiten heeft helemaal geen nut tegen dit soort tegenstanders. Dan kun je veel beter met Rommedahl spelen, dan wordt het veld breed en heb je dreiging in de diepte.
Pantelic/Suarez zakken tot een bedenkelijk nivo de laatste wedstrijden. De volgende wedstrijd thuis tegen VVV dus zonder Enoh. Ik ben benieuwd hoe Jol dit gaat oplossen, want Lindgren is geen alternatief.
En Isaksson. De Zeeuw en keepers... Hij kijkt zo onschuldig he.joey schreef: Denk maar aan hoe hij ooit Stekelenburg in elkaar trapte. Een geniepig ventje, die Demy.
Gelukkig speelt ie bij Ajax. Een echte winnaar. Gaat over lijken. Heerlijk zo'n voetballer.Jöhnk schreef:En Isaksson. De Zeeuw en keepers... Hij kijkt zo onschuldig he.joey schreef: Denk maar aan hoe hij ooit Stekelenburg in elkaar trapte. Een geniepig ventje, die Demy.
Een optie. Gabri kan ook. De Jong kan controlerender spelen, Eriksen of Lodeiro erbij op 10. Lodeiro zelf is ook een optie tegen VVV thuis lijkt me.Bertje schreef:Anita op het middenveld, lijkt mij zo.