Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Daily Blind » vr aug 21, 2009 9:02 am

Trouwens prachtig om te zien hoe snel naar het laatste fluitsignaal Suarez bij de scheidsrechter was om de bal op te eisen!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Thijs » vr aug 21, 2009 9:14 am

Eens met De Claaf. Samen met Galatasaray hebben we de grootste overwinning in Europa gehaald, en niet eens tegen FC Quahog met Peter Griffin in het doel maar gewoon tegen de kampioen van Slowakije. Slowakije wat eerste staat in de WK-groep.

Er wordt nu wel gedacht dat we tegen een café-elftal aan het voetballen waren maar zo slecht zijn die gasten niet. Conditioneel hadden ze een probleempje, dat klopt. Desalniettemin is elke Europese overwinning met meer dan twee goals verschil voor elke club altijd een prima resultaat, dus ook voor Ajax. Was gewoon een lekkere Europacupwedstrijd met veel goals, is ook alweer een tijd geleden.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48001
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door peter » vr aug 21, 2009 9:25 am

InnerHarbour schreef:
El Clavo schreef:Ik ook niet, maar wat willen jullie in godsnaam nou? Je verslaat een Europese tegenstander met 5-0 en nog lopen jullie te zeiken. Weet je nog hoe moeizaam het de afgelopen jaren ging, juist tegen zulke ploegen? Zilina, Zagreb, Praag, noem ze allemaal maar op.

Dat is het schijtirritante hier. Ajax combineert erop los en speelt de tegenstander zoek, maar dat was niet de kracht van Ajax, nee dat kwam door de slechte tegenstander. Je kan het niet uit je strot krijgen dat Ajax iets goed heeft gedaan he? Triest eigenlijk. :aai.gif:

Pak nog maar eens wat DVDtjes uit de kast van vroeger, zo gewledig was het allemaal niet, juist niet tegen zulke ploegen.
Ja dat je dat nu nog niet weet, Joey en Peter de twee grootste azijnzeikers van dit forum, het is niet goed of het deugd niet, de eerste kan je heerlijk op je shitlijst zetten, de tweede jammer genoeg niet, snel scrollen zou ik zo zeggen. :ajaxsmiley.gif:
Nogmaals. Ik heb een korte reactie gegeven dat dit een prima resultaat was en dat dit gewoon prima zo is gelopen. Ik vind alleen wel dat je hier dus geen conclusies aan moet verbinden, want daarvoor gaf de eerste helft te denken.

Verder was het heerlijk dat Suarez de avond van zijn leven had, want waar hij normaal legio kansen mist, was het nu 4 uit 6 zo'n beetje.

Dit zei ik dus vlak voor het fluitsignaal:
Peter schreef:Moet wel zeggen dat ik 4-0 een zeer puik resultaat vind. Ondanks de beroerde eerste, die we dan maar moeten vergeten, hebben we gewoon onze plicht gedaan. Prima.
En daar blijf ik bij. Plicht gedaan en nu verder kijken.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Toppie » vr aug 21, 2009 9:41 am

Laten we nu maar eens eerst de groepfase volgende week afwachten , kijken of we dan Europees ook nog kunnen presteren zoals afgelopen seizoen.

Donkey Shot

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Donkey Shot » vr aug 21, 2009 9:45 am

en dan werd t ook nog eens 5-0 peet, een nog puiker resultaat ;)

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48001
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door peter » vr aug 21, 2009 9:47 am

Ja en die was zelfs erg mooi. Blijkbaar sta ik bij IH op de één of andere manier toch op de shitlist. Of hij leest niet zo heel best en bazelt maar wat. Kan ook.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door brigade zuid » vr aug 21, 2009 9:50 am

Eerste kwartier kut, ik dacht daar gaan we weer.. daarna steeds beter, heb zelfs kunnen genieten van de tweede helft. Ben derhalve tevreden al vind ik dat AJAX wel erg afhankelijk is van Suarez.. je moet er niet aan denken dat ie een keer een rotschop krijgt en er een paar maanden uitligt of nog verkocht wordt.. na mijn idee blijft er dan weinig over hoor.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Khraa » vr aug 21, 2009 9:54 am

Aldeirwerelt - Vertonghen is toch niet mijn gedroomde centrum.

Zoals Vertonghen zich liet uitspelen in de 16 mag echt niet. (Stekelenburg redde daar overigens knap)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Rooie » vr aug 21, 2009 9:56 am

Meteen afkloppen; heeft Suarez sinds hij in Nederland speelt één of meerdere wedstrijden gemist vanwege een blessure?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Thijs » vr aug 21, 2009 10:01 am

In '07-'08 kwam 'ie tot 33 competitiewedstrijden, in '08-'09 tot 31. Verder speelde hij alle beker-, VCL, UEFA-Cupwedstrijden.

Die paar gemiste competitiewedstrijden waren allemaal schorsingen volgens mij, van zijn tijd bij FC Grunn heb ik geen gegevens.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Mano » vr aug 21, 2009 10:06 am

Sulemani
Kowalczyk schreef:
Deli schreef:Net terug. Na 30 minuten in de eerste helft had ik getekend voor een 2-0 overwinning.
Wie had dit gedacht. Suarez begon overigens ook niet al te best aan de wedstrijd maar liet vervolgens zien wat voor geweldenaar het is. Ik vond Atouba op die rare fratsen in de eerste helft na (die absoluut niet goed te praten zijn) zich enigszins herpakken in de tweede helft. Verder ben ik geschrokken van Sulejmani ('miskoop' begint toch erg reeel te worden), heb ik genoten van Enoh (vooral in de tweede helft) en heb ik me weer mateloos geërgerd aan Rommedahl.

Op naar Sparta en een paar mooie wedstrijden in de Europa League poule.

Stekelenburg 7 (niets te doen gehad en kon dus ook weinig mis doen)
Van der Wiel 7
Alderweireld 7
Vertonghen 7
Atouba 5 (vooral op basis van de 1ste helft)
de Zeeuw 7
Enoh 8
Rommedahl 5
Sulejmani 4
Suarez 10
de Jong 6
Redelijk eens met de uiteenzetting van Deli, al zou ik Alderweireld, Rommedahl en De Jong elk een punt meer hebben gegeven - en De Zeeuw een punt minder: ik vond hem tactisch sterk, en erg 'nuttig', maar vrij ongelukkig in zijn passing (leverde vrij veel in).

Alderweireld en Enoh uitstekend. Atouba is een rare jongen.

En ja: Sulejmani begint toch wel een heel ernstig probleem te worden, onderhand. Dat is beslist waar. Ik heb hem werkelijk niets noemenswaardigs zien doen. Het leek wel alsof hij naar de ArenA was gekomen om Ajax - Slovan Bratislava te kijken, net zoals wij allemaal... Dan moet 'ie voortaan ook maar een kaartje kopen, denk ik dan.

K.
Miskoop, toch heeft hij wel het talent om in een Ajax van waarde te zijn. Snap het niet...
Ik zie hem meerdere keren op het veld inhouden. dat ik denk: als je geen vaste basisplek heb, dabn ga je toch 110% volgas zo'n wedstrijd in.
2 voorbeelden:
hoge bal rand strafschopgebied, (moment dat keeper geel pakt omdat hij hands maakte) Sulejmani stond er bij en keek erna.
ff dr inkleunen om het kopduel aan te gaan met de keeper kon geen kwaad.
Bal die diep word gegeven en afketst via een tegenstander en de bal richting achterlijn rolt. (randje 16meter) hij laat hem uitrollen.
terwijl, als hij hem binnen houd het op datmoment 4 tegen 4 zou zijn met een bal binnen de 16.
veel gevaarlijker dan die 100x mislukte korte corners (wat was dat trouwens voor een mislukking? die korte corners...)

Het oogte erg veel op een mentale kwestie bij Sulejmani. en tja... dan houd het op...
dan gata het niks worden. jammer maar helaas.
16mil weg!

overige:
eerste helft moeizaam en veel slechte passing waardoor het moeizaam bleef.
na de 1-0 en in de tweede helft was ajax vele malen beter en liep de passing wel.
(kwam meer durf in het elftal)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Arwin » vr aug 21, 2009 10:40 am

Eindelijk eens een wedstrijd waarin Alderweireld gewoon rechter centrale verdediger stond, je ziet dat hij daar meer vertrouwen heeft dan wanneer hij steeds over zijn zwakkere linkerbeen wordt gepasseerd. Vertonghen is dan de beste optie als linker centrale verdediger, al is het alleen al omdat hij de enige linksbenige optie is (!). Een aankoop op die linkercentrale verdediger positie is natuurlijk sterk gewenst, zoals al lang bekend bij iedereen. Wanneer die er niet komt, zou het duo van gisterenavond echter mijn centrale verdedigingsduo worden voor dit seizoen. Hopelijk is Robbie Wielaert zijn basisplaats definitief kwijt en kreeg hij geen rust ofzo. Misschien dat NEC nog een matige verdediger zoekt?

Ook positief dat Emanuelson een keer gepasseerd werd. Ik neem tenminste niet aan dat hij de absolute topspeler is in de ogen van Jol, die rust moest krijgen in dit duel. We zien hem wat mij betreft voorlopig niet meer terug in de basis. Hoewel, als circus Atouba nog een keer zo'n act uitvoert in de volgende wedstrijd, zou Emanuelson wel weer eens de linksback van Ajax kunnen worden...

Sulejmani niet gezien gisteren, maar wat mij betreft moet hij nu een langere periode achter elkaar het vertrouwen genieten. Het talent heeft hij natuurlijk wel, evenals een prima traptechniek. Hopelijk gaat het er in de loop van de komende wedstrijden wel weer eens uitkomen bij Sulejmani. Zeegelaar kan de komende wedstrijden vaker invallen voor hem, wanneer het niet loopt.

De Jong is een goede vervanger van Aissati, zal net als Donald, niet meer verhuurd worden lijkt me.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Rooie » vr aug 21, 2009 10:49 am

Moet trouwens nog even van mijn hart dat die scheidsrechter een verademing was.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door joey » vr aug 21, 2009 10:52 am

Sulejmani lijkt een fysiek probleem te hebben. Een kraakbeenprobleem, zoals Steef meldde? In elk geval ligt het niet aan de positie waarop hij speelt, zoals vorig jaar, of aan een recente blessure. Hij lijkt alleen nog van waarde te zijn als hij uit stand kan trappen.

@El Clavo: ik zeg alleen dat we geen voorbarige conclusies moeten trekken. Ik kijk namelijk ook naar de tegenstander. Suarez was gisteren magistraal, maar zoveel ruimte krijgt hij echt niet van goede verdedigers. Hij kon doen en laten wat hij wilde. Dat moet je ook in beschouwing nemen. Slovan leek een serieus conditioneel probleem te hebben, want het kwam in de tweede helft niet meer vooruit.
Na de wedstrijd tegen RKC heb ik gezegd dat RKC erg weinig voorstelde en dat het een veeg teken was dat Ajax desondanks kansen weggaf. Toen werd ik afgemaakt, want ik moest niet zo negatief doen. Maar tegen psv bleek Ajax inderdaad achterin erg kwetsbaar te zijn, terwijl RKC meteen de volgende wedstrijd door AZ werd geslacht op een manier die doet vermoeden dat de Waalwijkers niet in de eredivisie thuishoren. Met terugwerkende kracht bleek, dat de overwinning van Ajax op RKC niet zoveel waarde had. (Zelfde geldt voor de overwinning uit bij Groningen. Groningen is wel heeeeel erg slecht begonnen.) Met andere woorden, je kunt de kracht van een ploeg niet inschatten zonder rekening te houden met die van de tegenstander.
De uitslag is natuurlijk goed. Die staat. Ajax kon ook niet meer doen dan dit. Dat is ook een feit. Verder zegt het allemaal weinig. Wedstrijden tegen bepaalde ploegen zijn nu eenmaal geen serieuze graadmeter. Maar we komen er snel genoeg achter waar Ajax werkelijk staat. (En laten we hopen dat de wedstrijd tegen PSV een vertekend beeld gaf.)
Noem dit allemaal azijnzeiken. Dat mag. Maar ik kom wél met argumenten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door 999 » vr aug 21, 2009 11:02 am

El Clavo schreef:Ik ook niet, maar wat willen jullie in godsnaam nou? Je verslaat een Europese tegenstander met 5-0 en nog lopen jullie te zeiken. Weet je nog hoe moeizaam het de afgelopen jaren ging, juist tegen zulke ploegen? Zilina, Zagreb, Praag, noem ze allemaal maar op.

Dat is het schijtirritante hier. Ajax combineert erop los en speelt de tegenstander zoek, maar dat was niet de kracht van Ajax, nee dat kwam door de slechte tegenstander. Je kan het niet uit je strot krijgen dat Ajax iets goed heeft gedaan he? Triest eigenlijk. :aai.gif:

Pak nog maar eens wat DVDtjes uit de kast van vroeger, zo gewledig was het allemaal niet, juist niet tegen zulke ploegen.
:aai.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door El Clavo » vr aug 21, 2009 11:13 am

:sleepey.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door joey » vr aug 21, 2009 11:17 am

Klopt natuurlijk niet, Ajax had de afgelopen jaren regelmatig uitschieters. Opeens winnen van HSV of PSV-uit of zo. Of twee keer F. pakken in de plee-offs. Uitschieters die naderhand weinig bleken te zeggen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41125
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Marillion » vr aug 21, 2009 11:21 am

Iedereen is toch ook gewoon blij met de ruime overwinning van Ajax?

Je kunt je alleen afvragen hoeveel waarde je aan het resultaat moet hechten. Niet te veel denk ik. Maar het is wel degelijk een uitslag die staat. De ploeg krijgt er mogelijk wat vertrouwen door en we bereiken de volgende ronde waarin spelers weer ervaring op kunnen doen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door 999 » vr aug 21, 2009 11:36 am

joey schreef:Sulejmani lijkt een fysiek probleem te hebben. Een kraakbeenprobleem, zoals Steef meldde? In elk geval ligt het niet aan de positie waarop hij speelt, zoals vorig jaar, of aan een recente blessure. Hij lijkt alleen nog van waarde te zijn als hij uit stand kan trappen.

@El Clavo: ik zeg alleen dat we geen voorbarige conclusies moeten trekken. Ik kijk namelijk ook naar de tegenstander. Suarez was gisteren magistraal, maar zoveel ruimte krijgt hij echt niet van goede verdedigers. Hij kon doen en laten wat hij wilde. Dat moet je ook in beschouwing nemen. Slovan leek een serieus conditioneel probleem te hebben, want het kwam in de tweede helft niet meer vooruit.
Na de wedstrijd tegen RKC heb ik gezegd dat RKC erg weinig voorstelde en dat het een veeg teken was dat Ajax desondanks kansen weggaf. Toen werd ik afgemaakt, want ik moest niet zo negatief doen. Maar tegen psv bleek Ajax inderdaad achterin erg kwetsbaar te zijn, terwijl RKC meteen de volgende wedstrijd door AZ werd geslacht op een manier die doet vermoeden dat de Waalwijkers niet in de eredivisie thuishoren. Met terugwerkende kracht bleek, dat de overwinning van Ajax op RKC niet zoveel waarde had. (Zelfde geldt voor de overwinning uit bij Groningen. Groningen is wel heeeeel erg slecht begonnen.) Met andere woorden, je kunt de kracht van een ploeg niet inschatten zonder rekening te houden met die van de tegenstander.
De uitslag is natuurlijk goed. Die staat. Ajax kon ook niet meer doen dan dit. Dat is ook een feit. Verder zegt het allemaal weinig. Wedstrijden tegen bepaalde ploegen zijn nu eenmaal geen serieuze graadmeter. Maar we komen er snel genoeg achter waar Ajax werkelijk staat. (En laten we hopen dat de wedstrijd tegen PSV een vertekend beeld gaf.)
Noem dit allemaal azijnzeiken. Dat mag. Maar ik kom wél met argumenten.
Maar als je nu geen voorbarige conclusies moet trekken, dat moet jij dat ook niet doen nadat we tegen Psv hebben gespeeld ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door 999 » vr aug 21, 2009 11:36 am

Probleem blijft de achterhoede, maar dat is al tig jaar bekend.Jol en consorten geven tig keer aan er mee bezig te zijn.En betet geen aankoop dan een miskoop zeg ik maar.

Vanaf de twintigste minuut ging AJAX steeds degelijker voetballen, en daar waar we andere jaren nogal weleens de kop verloren bleef men de combinaties zoeken, die, en dat is wel waar, in de eindpass nog wel de mist ingingen.

Sulejmani werkt hard dus dat fysiek probleem zie ik niet zo.Die jongen mist gewoon een aanspeelpunt in het centrum, net zoals Sibon zijn aanspeel punt was bij Heerenveen, met de creatieveling en uit de wind houder pranjic er meestal achter spelend.

Siem de Jong kwam in het eerste gedeelte tot de pass op Suarez er niet aan te pas.De eerste goal was trouwens een mooie combinatie goal direct gespeeld over vier schijven.Bal afpakken en vrij gespeeld door Atouba -> Vertonghen -. De Jong -> Suarez, allemaal direct en op snelheid gespeelde ballen.Iets wat ik een beetje miste de gehele wedstrijd door.Vooral de achterste linie was mijn inziens te langzaam in de opbouw.

Na de rust, waarin je duidelijk kan merken dat Jol er vooral op gehamerd om de combinatie te blijven zoeken zag je AJAX groeien.Hoogstaand ?, natuurlijk niet, kan ook niet.Maar wel met beleid, koppie er bij en Slavon eigenlijk niet meer aan te pas gekomen.Ik hoopte wel dat AJAX na de 2 - 0 door zou gaan, want, en dat zie je toch vaak gebeuren, hoe meer goals dat je maakt tegen zo'n tegenstander hoe meer de return een formaliteit wordt ( hoop ik dan toch maar, onze achterhoede zal er toch geen zes door laten :smallgrin.gif: ).

Als je dit kan doorzetten, wel in een hoger tempo, met een versterking voor de achterhoede, desnoods een balvaste spits er bij en na een tijdje nog meer op elkaar ingespeelde spelers/team dan zul je zien dat dit AJAX zelfs internationaal ( zeker UEFA L. nivo ) weer een woordje mee gaat spreken.

Nog even terug komend op Atouba.Tja, jammer van dat " ik moet dat gekke dingen doen moment thuis laten " want verder deed ie het niet slecht ..
Laatst gewijzigd door 999 op vr aug 21, 2009 12:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door elliquido » vr aug 21, 2009 11:43 am

dit viel mij 110% mee.
Na het 1e kwartier dacht ik echt die gasten zijn goed, stevig en niet bang. Dit wordt heel naar.
Dat vlak voor rust die 1-0 viel was heel lekker (mooie bal van de jong overigens)

Daarna werd het de suarez show, maar alle spelers waren in de duels erg sterk.
Onbegrijpelijk als je dit afzet tov psv zondag.

Atuba heb ik wel iets mee.. doet wel eens nonchalant, maar is wel heel sterk in de duels.
Sjulimani werkt hard, maar dat doe ik ook op mijn werk. Wordt echt hoogste tijd dat hij wat laat zien.


Ben echt heel opgelucht, want deze kampioen van slowakije leek erg sterk.
Nu hopen op een paar mooie klappers in de poulefase.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door joey » vr aug 21, 2009 11:52 am

999 schreef:|Als je dit kan doorzetten, wel in een hoger tempo, met een versterking voor de achterhoede, desnoods een balvaste spits er bij en na een tijdje nog meer op elkaar ingespeelde spelers/team dan zul je zien dat dit AJAX zelfs internationaal ( zeker UEFA L. nivo ) weer een woordje mee gaat spreken.
Dan verwacht je heel wat, Voetske.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door jabu » vr aug 21, 2009 11:52 am

Aristides schreef:Voor AT zal het veel leuker zijn zonder Suarez! ben wel benieuwd wie dan de schuld krijgt van alles, ik gok op Vertongen.
:hdg.gif:

Donkey Shot

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Donkey Shot » vr aug 21, 2009 11:55 am

At-je deed 't prima hoor, ik heb veel meer gevaar gezien [if any] over vdwiels kant dan over atjes kant. Maar gisteren twee keertjes al te veel speelzigheid van zijn kant en de grote herhaalshow van die pokkeverslaggever en gijpie in de rust er overheen en Circus Atouba is geboren. alsof een linksback bij Ajax nooit fouten maakt. At is een prima verdediger, en de enige echte verdediger bij Ajax.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Ajax - Slovan Bratislava 20-08-2009

Bericht door Trab » vr aug 21, 2009 12:10 pm

joey schreef:
Dan verwacht je heel wat, Voetske.
Inderdaad. Ik hoop het van het harte, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Het was toch vooral een Luis Suarez show gisteren. Waar ik ook moe van wordt is de verheerlijking van Siem de Jong gisteren. Alsof hij plotseling het verschil maakt. En dat alles op basis van 2 goede steekballen.

Plaats reactie