Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door 999 » zo apr 15, 2012 10:11 pm

Maar stel dat het ge-escaleerd zou zijn, brandje wordt brand .. gewonden .. Wedstrijd wordt gestaakt .. AJAX supporters worden als schuldigen aangewezen .. en de KNVB vind het wel genoeg zo en geeft AJAX 3 punten in mindering .. en daardor kom je er net 1 te kort om kampioen te worden ...

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 15, 2012 10:12 pm

999 schreef:Maar stel dat het ge-escaleerd zou zijn, brandje wordt brand .. gewonden .. Wedstrijd wordt gestaakt .. AJAX supporters worden als schuldigen aangewezen .. en de KNVB vind het wel genoeg zo en geeft AJAX 3 punten in mindering .. en daardor kom je er net 1 te kort om kampioen te worden ...
Dan had je dat niet voorkomen door aan te wijzen wie dat deden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door 999 » zo apr 15, 2012 10:12 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Jij haalt er overigens gelijk doden en gewonden bij. Daar was hier geen sprake van. Bij Manchester uit bijvoorbeeld stonden we ook ineens in de rook van een pot of Bengaals staaf. Dat is voor mij geen reden om gelijk de Britse ME (die ook in het vak stond)aan te spreken en aan te wijzen wie dat ding aandeed. Zou jij dus kennelijk wel doen.

Een doodenkele keer ging bepaald gedrag in een vak waarin ik stond ( we praten dan OS of De Meer) me weleens te ver. Dan zei ik daar wat van. Gek genoeg, kan door mijn verschijning komen, of door de groep waarmee ik was, ik weet het niet, werd dan wel naar me geluisterd. Ik heb nog steeds mijn eigen gebit.
Ach, jij zou ook helemaal niks zeggen .. Ja hier op AT ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door 999 » zo apr 15, 2012 10:14 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
999 schreef:Maar stel dat het ge-escaleerd zou zijn, brandje wordt brand .. gewonden .. Wedstrijd wordt gestaakt .. AJAX supporters worden als schuldigen aangewezen .. en de KNVB vind het wel genoeg zo en geeft AJAX 3 punten in mindering .. en daardor kom je er net 1 te kort om kampioen te worden ...
Dan had je dat niet voorkomen door aan te wijzen wie dat deden.
Voor de volgende keer wel .. Maar goed .. Het zal wel Cees, jij vind die gasten belangrijker als AJAX .. Ik vind AJAX veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker dan die gasten .. Malloten gedoe ... totdat het een keer goed misgaat . ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 15, 2012 10:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 15, 2012 10:15 pm

Je mag denken wat je wilt, je kent verder ook niet persoonlijk. Maar volgens mij sta ik hier op AT niet te boek als een opschepper.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door 999 » zo apr 15, 2012 10:17 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je mag denken wat je wilt, je kent verder ook niet persoonlijk. Maar volgens mij sta ik hier op AT niet te boek als een opschepper.
Nee, dat zeg ik ook niet .. Maar ook jij riskeert in deze situatie niet dat je naar de tanders moet .. Dat risico is deze keer te groot ...

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door Lionel » zo apr 15, 2012 10:17 pm

Als er niks gebeurt boeit het me niét. Maar vuur onder een doek? Hoe achterlijk ben je dan?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 15, 2012 10:20 pm

999 schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
999 schreef:Maar stel dat het ge-escaleerd zou zijn, brandje wordt brand .. gewonden .. Wedstrijd wordt gestaakt .. AJAX supporters worden als schuldigen aangewezen .. en de KNVB vind het wel genoeg zo en geeft AJAX 3 punten in mindering .. en daardor kom je er net 1 te kort om kampioen te worden ...
Dan had je dat niet voorkomen door aan te wijzen wie dat deden.
Voor de volgende keer wel .. Maar goed .. Het zal wel Cees, jij vind die gasten belangrijker als AJAX .. Ik vind AJAX veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker dan die gasten .. Malloten gedoe ... totdat het een keer goed misgaat . ..
Je legt me nu trouwens woorden in de mond. Nergens zeg ik dat ik die gasten belangrijker vind dan Ajax. En eigenlijk best beledigend van je, als ik eens kijk hoeveel tijd en geld ik al jarenlang aan jouw én mijn cluppie kwijt ben. Het enige wat ik zeg is: als iemand serieus loopt te kloten, dan zeg ik er liever wat van tegen hemzelf dan dat ik een verrader ben.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door Lionel » zo apr 15, 2012 10:24 pm

Ook als je in je eentje bent?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door 999 » zo apr 15, 2012 10:59 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Je legt me nu trouwens woorden in de mond. Nergens zeg ik dat ik die gasten belangrijker vind dan Ajax. En eigenlijk best beledigend van je, als ik eens kijk hoeveel tijd en geld ik al jarenlang aan jouw én mijn cluppie kwijt ben. Het enige wat ik zeg is: als iemand serieus loopt te kloten, dan zeg ik er liever wat van tegen hemzelf dan dat ik een verrader ben.
Zeux heeft het niet over verraden .. Daar heb jij het steeds over.Overgens waar is dan de grens Cees, zeker gezien je eerder verhaal over Manchester .. Wat als degene die jij aanspreekt wel je tanden uit je mond slaat.Ik bedoel je kan calculeren wat je wil maar je kan het mis hebben.Of wat als degene die jij hebt aangesproken gewoon doorgaat met zijn " dingetje " week in week uit steeds het zelfde gezeik .. en de andere gozers vinden het wel goed .. Blijf je dan toch steeds er iets van zeggen met dezelfde gevolgen ?.

Weet je wat nu altijd zo jammer is met deze steeds terugkerende malloten .. Dat het steeds AJAX is en de normale supporters die er dan de dupe van gaan worden.AZ voor de beker als mooi voorbeeld .. En ik weet, er is niks gebeurt, maar moet er dan eerst weer " iets " gebeuren ?.

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door Ride » ma apr 16, 2012 12:33 pm

999 schreef:Weet je wat nu altijd zo jammer is met deze steeds terugkerende malloten .. Dat het steeds AJAX is en de normale supporters die er dan de dupe van gaan worden.AZ voor de beker als mooi voorbeeld .. En ik weet, er is niks gebeurt, maar moet er dan eerst weer " iets " gebeuren ?.
De helaasheid der dingen maakt het alleen zo dat juist deze supporters (wel of niet onder invloed) doorgaan met de sfeer waar andere stoppen.
Dus is de sfeer mede gekomen door deze malloten of zorgen die malloten voor meer sfeer.

Afgelopen zondag zag ik ook weer wat droeftoeters de w.c. opentrappen omdat ze MOESTEN SNUIVEN EN WEL NU!!!!!
Tsja. dan zeg ik niet 1,2,3, optyfen.
Ken het beroepsmatig en die voelen niks.
En zonder stengun voer je dan weinig uit.

Mega Doekie :biggthumpup.gif:
Fakkels :confused.gif:
Vuurwerk :blackcat.gif:


Vaak wordt ook de eventuele lichamelijke schade onderschat.
Herinner me dat recentelijk nog iemand in VAK410 een oog verloren had door een pyrostunt.

Ziet er leuk uit van een afstandje maar naast je wordt het al een stuk minder grappig.
Althans, vind ik :ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door wimpey » ma apr 16, 2012 4:25 pm

Zeux schreef:Dus als agressief tuig een tribune domineert moet je dat maar accepteren, om vervolgens wel de club af te zeiken als die de doeken verbiedt.
Het moraliserende vingertje heffen op risico van eigen gezondheid laat ik graag aan anderen over. Aan jou bijv.

Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door Lionel » ma apr 16, 2012 4:49 pm

Maar zou jij niet, als bijvoorbeeld de politie jou vraagt om er een paar aan te wijzen, een paar aan wijzen op de beelden?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Heerenveen-Ajax 11-04-2012

Bericht door wimpey » ma apr 16, 2012 7:32 pm

Rishi schreef:Maar zou jij niet, als bijvoorbeeld de politie jou vraagt om er een paar aan te wijzen, een paar aan wijzen op de beelden?
Don't grass, on friend nor foe.

Plaats reactie