Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door raymon » za apr 20, 2019 5:24 pm

Jöhnk schreef:Krijgt TH nou ook extra rust van de FA? Dat zouden ze toch nooit doen in Grote Sterke Mannenland?
Liverpool ook.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Historicus » za apr 20, 2019 7:21 pm

elliquido schreef:Halve finale kampioenen leuague !!!!!


In 1882 werd Hotspur Football Club opgericht door leerlingen van een plaatselijke school samen met Hotspur Cricket Club. Men denkt dat de naam Hotspur geassocieerd is met Sir Henry Percy (Sir Harry Hotspur), die in de omgeving woonde in de 14de eeuw. Later nam de club de naam Tottenham Hotspur aan om zich te onderscheiden van een ander team, London Hotspur.

Sir Henry Percy, ook bekend als Harry Hotspur (20 mei 1364 – 21 juli 1403), was een middeleeuws Engels ridder. Zijn bijnaam "Hotspur" kreeg hij vanwege zijn opvliegend karakter.
Hij verwierf snel faam in gevechten tegen de Schotten en de Fransen. Hij vocht tegen de Schotten van James Douglas, 2e graaf van Douglas in de nachtelijke Slag bij Otterburn in augustus 1388. Hij werd gevangengenomen, maar kwam vrij voor losgeld. Hij trok naar Calais in 1391 en diende als gouverneur van Bordeaux van 1393 tot 1395.
Na zijn terugkeer naar Engeland hielp hij samen met zijn vader om Richard II van Engeland van de troon te stoten ten voordele van Hendrik IV van Engeland. Hij vocht samen met zijn vader in de Slag bij Humbleton Hill.
Samen met de broer van zijn vader, Thomas Percy, graaf van Worcester leidde hij in 1403 een opstand tegen Hendrik, samen met Owain Glyndŵr. Hij sneuvelde in de Slag bij Shrewsbury, toen hij zijn vizier opende om lucht te happen werd hij dodelijk getroffen door een pijl in de mond.


En ja beste Ajacieden, deze middeleeuwse virtuele pijl zal de spurs wederom treffen door ons aller Ajax, de lievelingen van de wereld, de vrijdenkers uit mokum, de Amsterdam globetrotters , de babypups, het idee en het voetbalgeloof tegen het grote geld. De steekpasses zullen als pijlen uit de voeten komen van onze archers Frenkie en Hakim, de slag achterin zal gewonnen worden door sir Matthijs lightendale en de cavalerie , aangevoerd door ironfist Donny breakheart , zal door het spursgebied denderen en de spurshuurlingen in totale paniek brengen. Bring out your Dead !!!!!

Spurs spelen nog vol voor de championsleague plaatsen in engeland , met slechts 1 punt voorsprong op plek 5 Chelsea. Ze mogen zaterdag tegen de Citizens, again, en dan nog een leuk rijtje met brighton, west ham ! , bournemouth en Everton om ook op 12 mei eindigen.

Kane out
Son geschorst
Sissoko geblesseerd
Lalalana twijfel.
Delli Ali gebroken hand

Ons programma en kampioenschapsbal is reeds bekend

Eerst uit dus in het vernieuwde en prachtige spurs kasteel.

De eerste slag is een daalder waard, dus hup Ajax hup, dappere strijders fier en koen :ajax.gif: niets anders dan glorie ende zilvervloot
Leuk, dat weetje over de naam Hotspur. Vond het altijd al een rare naam omdat het soms Hotspur is en soms de Spurs, meervoud.

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Historicus » za apr 20, 2019 7:21 pm

elliquido schreef:Halve finale kampioenen leuague !!!!!


In 1882 werd Hotspur Football Club opgericht door leerlingen van een plaatselijke school samen met Hotspur Cricket Club. Men denkt dat de naam Hotspur geassocieerd is met Sir Henry Percy (Sir Harry Hotspur), die in de omgeving woonde in de 14de eeuw. Later nam de club de naam Tottenham Hotspur aan om zich te onderscheiden van een ander team, London Hotspur.

Sir Henry Percy, ook bekend als Harry Hotspur (20 mei 1364 – 21 juli 1403), was een middeleeuws Engels ridder. Zijn bijnaam "Hotspur" kreeg hij vanwege zijn opvliegend karakter.
Hij verwierf snel faam in gevechten tegen de Schotten en de Fransen. Hij vocht tegen de Schotten van James Douglas, 2e graaf van Douglas in de nachtelijke Slag bij Otterburn in augustus 1388. Hij werd gevangengenomen, maar kwam vrij voor losgeld. Hij trok naar Calais in 1391 en diende als gouverneur van Bordeaux van 1393 tot 1395.
Na zijn terugkeer naar Engeland hielp hij samen met zijn vader om Richard II van Engeland van de troon te stoten ten voordele van Hendrik IV van Engeland. Hij vocht samen met zijn vader in de Slag bij Humbleton Hill.
Samen met de broer van zijn vader, Thomas Percy, graaf van Worcester leidde hij in 1403 een opstand tegen Hendrik, samen met Owain Glyndŵr. Hij sneuvelde in de Slag bij Shrewsbury, toen hij zijn vizier opende om lucht te happen werd hij dodelijk getroffen door een pijl in de mond.


En ja beste Ajacieden, deze middeleeuwse virtuele pijl zal de spurs wederom treffen door ons aller Ajax, de lievelingen van de wereld, de vrijdenkers uit mokum, de Amsterdam globetrotters , de babypups, het idee en het voetbalgeloof tegen het grote geld. De steekpasses zullen als pijlen uit de voeten komen van onze archers Frenkie en Hakim, de slag achterin zal gewonnen worden door sir Matthijs lightendale en de cavalerie , aangevoerd door ironfist Donny breakheart , zal door het spursgebied denderen en de spurshuurlingen in totale paniek brengen. Bring out your Dead !!!!!

Spurs spelen nog vol voor de championsleague plaatsen in engeland , met slechts 1 punt voorsprong op plek 5 Chelsea. Ze mogen zaterdag tegen de Citizens, again, en dan nog een leuk rijtje met brighton, west ham ! , bournemouth en Everton om ook op 12 mei eindigen.

Kane out
Son geschorst
Sissoko geblesseerd
Lalalana twijfel.
Delli Ali gebroken hand

Ons programma en kampioenschapsbal is reeds bekend

Eerst uit dus in het vernieuwde en prachtige spurs kasteel.

De eerste slag is een daalder waard, dus hup Ajax hup, dappere strijders fier en koen :ajax.gif: niets anders dan glorie ende zilvervloot
Leuk, dat weetje over de naam Hotspur. Vond het altijd al een rare naam omdat het soms Hotspur is en soms de Spurs, meervoud.

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Tottenham hotspur - afc Ajax 30-04

Bericht door Historicus » za apr 20, 2019 7:24 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef: Mag ik zeggen dat Vertonghen ook een draaicirel van een vrachtwagen heeft en zodra hij rechts gepasseerd wordt er geen houden aan is?

Gisteren ook weer een paar keer gezien dat hij de bal en de man volledig kwijt is.
Ik vond Alderweireld nog meer onzeker. Houterig. Vreemd dat Sánchez niet speelde.
Sánchez kan totaal niet opbouwen. Die is alleen sterk in verdedigen.

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Tottenham hotspur - afc Ajax 30-04

Bericht door Historicus » za apr 20, 2019 7:28 pm

Ajax Rules schreef:
Boabdil schreef:Misschien is het vloeken in kerk, misschien verklaren jullie mij voor gek. Maar diep van binnen zou ik het niet zo erg vinden als we de finale niet haalden. De kans dat je die verliest is best aanwezig en het trauma van 1996 en de teleurstelling van 2017 zitten er nog diep in. :blush.gif:
Zie ik helemaal niet zo.

Een (verloren) finale halen zie ik ook al als een soort 'prijs', als een mijlpaal in je clubgeschiedenis en als een vermelding in de geschiedenisboeken van het internationale voetbal.
Ik baal nog steeds van 2017, maar ben wel blij dat we in de finale stonden. In 1996 net zo. Was toch ook leuk dat we daarna de kwartfinale wonnen van Atletico met die goals van Dani en Babangida? Je wilt toch zo ver mogelijk komen met leuk voetbal? Liefst heb ik dit seizoen drie prijzen. Met minder dan twee is het gewoon een rot-einde van het seizoen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door brigade zuid » za apr 20, 2019 8:30 pm

raymon schreef:
Jöhnk schreef:Krijgt TH nou ook extra rust van de FA? Dat zouden ze toch nooit doen in Grote Sterke Mannenland?
Liverpool ook.
Wanneer krijgt Spurs rust? Ze spelen volgens mij komend dinsdag weer en daarna zaterdag weer en dan volgt Ajax.

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Historicus » za apr 20, 2019 10:36 pm

brigade zuid schreef:
raymon schreef:
Jöhnk schreef:Krijgt TH nou ook extra rust van de FA? Dat zouden ze toch nooit doen in Grote Sterke Mannenland?
Liverpool ook.
Wanneer krijgt Spurs rust? Ze spelen volgens mij komend dinsdag weer en daarna zaterdag weer en dan volgt Ajax.
Dan hebben de Spurs vijf dagen rust na dinsdag en drie na zaterdag. Das toch wel chill, lijkt me.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2019 10:55 pm

Flikker die londen cunts uit het toernooi. :biggthumpup.gif:
YNWA

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Historicus » za apr 20, 2019 11:11 pm

InnerHarbour schreef:Flikker die londen cunts uit het toernooi. :biggthumpup.gif:
Ik ben voor Ajax en 10 jaar lid geweest van The Beatles Fanclub Nederland. Maar heb wel respect voor elke tegenstander.

Historicus
Berichten: 3372
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Historicus » za apr 20, 2019 11:14 pm

Trouwens... Men mag zich ook wel eens afvragen of het niveau in de Eredivisie nou echt zo laag is.

PSV gaat inderdaad zoals Mark van Bommel zei aan kop met een ploeg die bij de beste vier van Europa zit.

En los daarvan. De andere drie clubs zijn Liverpool, Barca en Tottenham. En daar spelen tien spelers met Eredivisie-ervaring.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2019 11:15 pm

Wil je applaus?
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Tottenham hotspur - afc Ajax 30-04

Bericht door Cruijff » zo apr 21, 2019 6:46 am

Historicus schreef:
Ajax Rules schreef:
Een (verloren) finale halen zie ik ook al als een soort 'prijs', als een mijlpaal in je clubgeschiedenis en als een vermelding in de geschiedenisboeken van het internationale voetbal.
Ik baal nog steeds van 2017, maar ben wel blij dat we in de finale stonden. In 1996 net zo. Was toch ook leuk dat we daarna de kwartfinale wonnen van Atletico met die goals van Dani en Babangida? Je wilt toch zo ver mogelijk komen met leuk voetbal? Liefst heb ik dit seizoen drie prijzen.

Ik wil en eis voor dit seizoen (min of meer) de treble.

1996 baal ik nog steeds van maar 2017 was ik snel overheen. Vond voor de wedstrijd plan A van Bosz met Younes, Traore, Riedewald :blush.gif: maar zeer matig, laat staan dat er een plan B was.

Bovendien: zo lelijk als Man United een prijs, voor hen ook nog eens een B-prijs won, zo wil ik niet eens winnen.

Verder ergerde ik me een beetje hoe uitbundig geroepen werd dat EL winst of finale een absolute droom was. Ik ben altijd van de CL winst blijven dromen.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo apr 21, 2019 11:16 pm

Ik heb ergernis omdat er momenteel ineens uit alle hoeken en gaten Ajax”supporters” opduiken die “even” een kaartje van me willen voor de halve finale.

Mijn standaard reactie: sodemieter een end op.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Cruijff » zo apr 21, 2019 11:25 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb ergernis omdat er momenteel ineens uit alle hoeken en gaten Ajax”supporters” opduiken die “even” een kaartje van me willen voor de halve finale.

Anders laat je je personeel ff een 'landingspagina' in elkaar knutselen waar ieder die op de pagina terechtkomt kan invullen of ze met 1, 2 of 4 mensen naar Londen willen afreizen een online formulier kan invullen.
Inclusief hun motivatie waarom juist zij zo graag naar de wedstrijd in kwestie willen.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Mijn standaard reactie: sodemieter een end op.
En dan nadat ze die 'aanvraag voor de halve finale' hebben verzonden, komt men op een pagina met een standaardbericht dat het formulier is verzonden. Alleen bij voldoende beschikbaarheid en een kraakheldere motivatie, komen we er binnen 4 dagen bij u op terug.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9372
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Monkey Tonk » ma apr 22, 2019 7:27 am

Historicus schreef:Trouwens... Men mag zich ook wel eens afvragen of het niveau in de Eredivisie nou echt zo laag is.

PSV gaat inderdaad zoals Mark van Bommel zei aan kop met een ploeg die bij de beste vier van Europa zit.

En los daarvan. De andere drie clubs zijn Liverpool, Barca en Tottenham. En daar spelen tien spelers met Eredivisie-ervaring.
De eredisivie zou bij de wereldtop horen als de beste spelers niet werden weggekocht. De vraag is of je dat tij nog kunt keren. Iedereen denkt van niet, maar waarom zou het niet kunnen? Ajax heeft nu de kans om het anders te doen. Hou dit team zoveel mogelijk bij elkaar voor een jaar of twee, drie, en de hele dynamiek kan kantelen.

Als je ziet hoe populair Ajax is over de hele wereld... Kijk eens hoe Ajax overal in de armen gesloten wordt. Daar moet toch iets mee te doen zijn.

Mega-televisiegelden zijn een sleutel. Afgaande op de EPL heb je zes goede teams nodig voor een product dat iedere week boeit. Een top drie, en een subtop van drie zou genoeg zijn. Je hebt al een interessante top drie in Ajax, psv, f'noord. Het verhaal van deze competitie is toch schitterend met Ajax en psv die het tot de laatste dag uitvechten? Waarom zou je geen financiele brug kunnen slaan naar Amerika, China, en India?

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Sandro » ma apr 22, 2019 7:41 am

Het punt is alleen dat je die mega televisiegelden pas krijgt als het interessante product er is, niet andersom. Niemand buiten NL geeft iets om Vitesse, AZ en Utrecht.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Cruijff » ma apr 22, 2019 8:08 am

Sandro schreef:Het punt is alleen dat je die mega televisiegelden pas krijgt als het interessante product er is, niet andersom. Niemand buiten NL geeft iets om Vitesse, AZ en Utrecht.
Wel vanaf het moment dat die dusdanig lekker lopen te voetballen dat ze Ajax het vuur aan de schenen leggen. Dan gaan die wedstrijden massaal bekeken worden.
Jij noemt nu drie clubs die (in jouw ogen) nog maar erg weinig uitstraling hebben. Maar vergis je niet, zijn alle drie gevestigd in steden die buitenlandse toeristen heel graag bezoeken. Dat is ook een factor die je prima kunt inzetten.

Na een jarenlange Marketinghype en een agressieve sales strategy van de Engelse competitie ziet en snapt iedereen van het spelletje houdt ook wel dat de Eredivisie het qua spelvreugde met de factor 10 van de PL wint wanneer je oordeelt op creativiteit, goede balcontroles, oog voor bewegende mensen, snelle en directe voortzetting, en vooral ook de spanning en puurheid van het spel
Monkey Tonk schreef:
Historicus schreef:Trouwens... Men mag zich ook wel eens afvragen of het niveau in de Eredivisie nou echt zo laag is.
De eredisivie zou bij de wereldtop horen als de beste spelers niet werden weggekocht. De vraag is of je dat tij nog kunt keren. Iedereen denkt van niet, maar waarom zou het niet kunnen?
Dat kan met gemak.
Ik zie dat de sterren hartstikke gunstig staan op deze MAANDAG 22 april, ik ga het wel ff regelen.



Monkey Tonk schreef: Als je ziet hoe populair Ajax is over de hele wereld... Kijk eens hoe Ajax overal in de armen gesloten wordt. Daar moet toch iets mee te doen zijn.
als de beste spelers niet werden weggekocht.......... De vraag is of je dat tij nog kunt keren. Iedereen denkt van niet, maar waarom zou het niet kunnen? Ajax heeft nu de kans om het anders te doen. Hou dit team zoveel mogelijk bij elkaar voor een jaar of twee, drie, en de hele dynamiek kan kantelen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door zeux » ma apr 22, 2019 8:58 am

Sandro schreef:Het punt is alleen dat je die mega televisiegelden pas krijgt als het interessante product er is, niet andersom. Niemand buiten NL geeft iets om Vitesse, AZ en Utrecht.
Dat gold ook voor City en Chelsea, voordat daar miljarden in gingen.

Geld kan product creëren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Cruijff » ma apr 22, 2019 9:13 am

zeux schreef:
Sandro schreef:Het punt is alleen dat je die mega televisiegelden pas krijgt als het interessante product er is, niet andersom. Niemand buiten NL geeft iets om Vitesse, AZ en Utrecht.
Dat gold ook voor City en Chelsea, voordat daar miljarden in gingen.

Geld kan product creëren.
Je zegt vandaag verstandige woorden zeux. :smile-ajax.gif: :biggthumpup.gif:
En stel ook je haalt komend voorjaar een Chinees/Zuid-Koreaanse en ook nog een Japanse speler. Laten we zeggen je haalt alleen maar één Japanse.

In dat geval hoeft dat echt geen peperdure te zijn (zijn die er?) een talent die je een stuk beter kunt maken is al genoeg. De Ajax Socials blinkt uit in leuke video's te maken met gasten binnen de club. Dan heb je daar een massale exposure terwijl je selectie en je huisstijl net zo hartstikke Hollands blijft als het nu is. Ik schat die waarde al gauw op 1 miljard.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 22, 2019 9:50 am

Wanneer begint die voorverkoop nou eens?! Over een week vlieg ik al naar Londen!

Mr. Ajax
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 22, 2019 9:54 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wanneer begint die voorverkoop nou eens?! Over een week vlieg ik al naar Londen!
Ben ook al 3 dagen aan het f5'en. Wordt sowieso krap.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door raymon » ma apr 22, 2019 9:57 am

Mr. Ajax schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wanneer begint die voorverkoop nou eens?! Over een week vlieg ik al naar Londen!
Ben ook al 3 dagen aan het f5'en. Wordt sowieso krap.
Misschien eens CTRL-F5 proberen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Sandro » ma apr 22, 2019 9:59 am

zeux schreef:
Sandro schreef:Het punt is alleen dat je die mega televisiegelden pas krijgt als het interessante product er is, niet andersom. Niemand buiten NL geeft iets om Vitesse, AZ en Utrecht.
Dat gold ook voor City en Chelsea, voordat daar miljarden in gingen.

Geld kan product creëren.
Dat kan, maar dan moet je wel met concrete ideeën komen. Ik las ergens het idee om voetbal op een Netflix-achtige manier aan te bieden, waarmee mensen over de hele wereld de competitie kunnen volgen voor het zachte prijsje van 10 euro per maand. In dit geval ging dat over de EPL, maar waarom kan het niet geprobeerd worden met de Eredivisie?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9372
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Monkey Tonk » ma apr 22, 2019 10:05 am

zeux schreef:
Sandro schreef:Het punt is alleen dat je die mega televisiegelden pas krijgt als het interessante product er is, niet andersom. Niemand buiten NL geeft iets om Vitesse, AZ en Utrecht.
Dat gold ook voor City en Chelsea, voordat daar miljarden in gingen.

Geld kan product creëren.
Amerika had nog nooit gehoord van Arsenal of Manchester City of Spurs. Toen kwam de big exposure via televisie, en voordat je het weet zit Lebron James met een Liverpool jacket de fan uit te hangen... Hij bezoekt ook af en toe een wedstrijd. Dan wordt het opeens hip. Nu kijkt men gewoon naar West Ham - Everton. Als je eenmaal een voet in de deur hebt, kijken ze echt wel naar mindere teams. Weten zij veel. Het gaat er bij Amerikanen meer om dat ze een league omarmen dan een team. Als er dan een team uitspringt, zoals Leicester dat jaar, dan verkopen de netwerken dat weer aan het publiek door het mooie verhaal constant te benadrukken. Ajax is ook zo'n verhaal...

In Amerika kan alles, en je hoeft ook niet jarenlang te wachten om iets te regelen. Er zijn altijd mensen die luisteren en openstaan om iets nieuws te proberen. Als je in NL met een idee komt gaan mensen altijd de redenen bedenken om het niet te doen. In Amerika is dat precies andersom. Als de EPL het kan, kan de Eredivisie het ook.

Mr. Ajax
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 22, 2019 10:13 am

raymon schreef:
Mr. Ajax schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wanneer begint die voorverkoop nou eens?! Over een week vlieg ik al naar Londen!
Ben ook al 3 dagen aan het f5'en. Wordt sowieso krap.
Misschien eens CTRL-F5 proberen.
Op de MacBook is dat command + F5.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie