Ajax - AZ 24-01-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Banjavi » zo jan 24, 2010 9:12 pm

Zlatan Son of God schreef:Na vandaag mag er definitief afscheid genomen worden van Kennedy, Rommedahl, de Jong, Anita en vooral Aissati.
Dat kan je denk ik nog wel even blijven roepen na iedere wedstrijd.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Laudrup » zo jan 24, 2010 9:13 pm

GangstaRiB schreef:
Lindgren trouwens weer foutloos bezig. En iedereen hier maar kankeren op het besluit van Jol.
Niet iedereen. Ik vind het schandalig dat Lindgren een half jaar genegeerd is. Die jongen bewijst wel degelijk van toegevoegde waarde te zijn. Ik zie hem liever dan Enoh.
15 mei 2011.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door GangstaRiB » zo jan 24, 2010 9:14 pm

LucaS schreef:Waarbij bij RKC onder Jol zeer verzorgd speelde. Blijkbaar is er toch iets bij Ajax waardoor elke trainer er moeite mee heeft iets van patronen in de ploeg te krijgen.
Jol mocht er bij RKC ook de tijd voor nemen. En dat gaat hem ook bij Ajax lukken. Hij werkt nu met een selectie die op een paar na, Ajax-onwaardig zijn. En dan wordt uiteraard weer Atouba erbij gehaald om Jol z'n aankoopbeleid voor gek te zetten. Maar tot nu toe renderen De Zeeuw en Pantelic. Daarom verwacht ik volgend jaar een solide team van Jol.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Jöhnk » zo jan 24, 2010 9:17 pm

LucaS schreef:Waarbij bij RKC onder Jol zeer verzorgd speelde. Blijkbaar is er toch iets bij Ajax waardoor elke trainer er moeite mee heeft iets van patronen in de ploeg te krijgen.
Daar hebben Tottenham en HSV dan zeker ook last van.

Ik ken Jol al jaren als een trainer die van opportunistisch voetbal houdt. Bij RKC ligt de lat gewoon lager. Als je daar de bal een keer van A naar B naar C brengt, vindt men dat al heel wat.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door GangstaRiB » zo jan 24, 2010 9:18 pm

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Waarbij bij RKC onder Jol zeer verzorgd speelde. Blijkbaar is er toch iets bij Ajax waardoor elke trainer er moeite mee heeft iets van patronen in de ploeg te krijgen.
Daar hebben Tottenham en HSV dan zeker ook last van.

Ik ken Jol al jaren als een trainer die van opportunistisch voetbal houdt. Bij RKC ligt de lat gewoon lager. Als je daar de bal van A naar B naar C brengt, vind men dat al heel wat.
Als je de Spurs naar de top 4 in Engeland brengt, dan ben je geen pannekoek die zijn team een bal van A naar B kan laten spelen.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo jan 24, 2010 9:26 pm

Vandaag stiekem genoten van een "gestolen" overwinning, AZ had minimaal een gelijkspel verdiend. De automatismes zijn nog steeds in die ploeg aanwezig. Ze weten elkaar redelijk eenvoudig te vinden. Ajax was weer een duidelijk gevalletje los zand. Als er snel werd gespeeld/gekaatst of een vrije man voorin werd gevonden was het toch weer vooral Suarez die daarvoor verantwoordelijk was.

Opvallend ook het aantal "halve" ingrepen, van spelers als Anita, of Aissati: een AZ-er aan de bal, er volgt een goede sliding, de bal wordt geraakt, maar niet meer dan dat. Niet veroveren dus, de tegenstander kan gewoon doorvoetballen. Zou dat een gebrek aan kracht zijn?

Vermeer was weliswaar de held met zijn katachtige redding, maar ik zit eigenlijk helemaal niet rustig, als hij op goal staat. Bij die bal op de lat in de tweede helft was ie helemaal nergens en (maar dat geldt voor Stekel ook) zijn spelhervattingen of voortzettingen zet van een hoog "God zegene de greep"gehalte.

Waarom een speler als De Jong nog speeltijd krijgt; ik gun het hem van harte, maar begrijp het niet. Ik zou met Gabri zijn gestart, in plaats van met Siem.

Van der Wiel en Urby blijven wederom hetzelfde manco vertonen: best prima, maar even zo vaak zo ver-schrik-ke-lijk nonchalant. Gek wordt je d'r van.

Jol begrijp ik niet helemaal. Op basis van het spelbeeld had een wissel veel eerder (zelfs al in de 1e helft, op het middenveld) voor de hand gelegen dan na ruim een uur. Waarom greep hij niet in?

Dat er geen automatismes waren; ik vergeef het hem, want we speelden met een vrijwel compleet nieuw middenveld. Wel nog even samen met mijn gabbers na afloop zitten chagrijnen over het feit dat we niet wonnen in Breda, vorige week. Met 7 punten achter op psv en 5 op Twente... Maar goed. Daar kunnen we verder niets aan veranderen.

Tot slot een paar opvallende zaken: is vak 411 een soort 410 op Noord aan het worden? En misschien wel leukste momentje van de middag: de respons van de F-side op het warmlopen van Suk (Zoek!Zoek!Zoek!)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Deli » zo jan 24, 2010 9:44 pm

We komen heel goed weg en de spanning maakte een boel goed vandaag maar kon niet het slechte spel ook maar enigszins verbergen. Anita heb ik overigens niet afgeschreven. Dat kan nog wat worden, daar ben ik van overtuigd. Kennedy en Emanuelson en Aissati ben ik HE-LE-MAAL klaar mee. Kennedy is echt een grote grap. Die is elke ochtend verbaasd dat hij in zijn auto naar de Arena kan rijden. Emanuelson heeft in zijn hoofd al afscheid genomen. Aissati komt handelingssnelheid tekort en heeft het scorend vermogen van een amateurverdediger. Lindgren revancheert zich op een goede manier maar ik geef nog altijd het voorkeur aan De Zeeuw-Enoh.


Last but not least: Kan iemand mij uitleggen waarom Gabri zo populair is bij de supporters?
Laatst gewijzigd door Deli op zo jan 24, 2010 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door beelzebub » zo jan 24, 2010 9:49 pm

Deli, ik vind het jammer dat je amateurverdedigers vergelijkt met Aisatti. Als rechtsback in de reserve zesde klasse heb ik vorig jaar twee keer gescoord hoor. :1evil.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Deli » zo jan 24, 2010 9:53 pm

Dat is dus ongeveer evenveel als Aissati in een seizoen. Dat is dan een goede vergelijking :biggrin.gif:
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 25, 2010 12:57 am

Enganche schreef:Vermeer laat wat mij betreft weer eens zien dat hij niet minder is dan Stekelenburg. Natuurlijk heeft Vermeer het vorig seizoen niet goed gedaan toen hij vaste basisspeler werd, maar Stekelenburg maakt ook wekelijks fouten. Die twee ontlopen elkaar niets. Op z'n lengte na vind ik Vermeer in alles net wat beter.
Jij beoordeelt keepers op verkeerde zaken, want bij die vogelverschikker van AZ kwam je ook al tot de conclusie dat het een leuk keepertje was. Ik maak hier uit op dat je de kwaliteiten van keepers afleest aan hun beste prestaties, terwijl je voetballers, maar keepers in het bijzonder, moet beoordelen op hun zwakke plekken en vooral op hun zwakke momenten. Want betrouwbaarheid is het allerbelangrijkste bij een keeper, aan wisselvallige keepers heeft een team helemaal niks. Liever een keeper die altijd een 6,5 is, dan eentje die vaak een 8 is, maar ook wel eens een 4. Of zoals in het geval van Romero: vaak een 4, soms een 8. Vandaag bij het schot van Van der Wiel zat Romero er al weer precies naast.

Gebrek aan lengte moet je ook niet onderschatten, is erg belangrijk voor een keeper.

Vermeer was vandaag weergaloos, dat zal ik niet ontkennen. Maar het afgelopen jaar heeft hij een stuk of wat wedstrijden gehad waarin Ajax beter mijn oma met haar kunstheup op doel had kunnen zetten. En als je dat gestuntel met het keeperswerk van Stekelenburg vergelijkt doe je de keeper van het Nederlands Elftal toch écht wat te kort.
Ajax!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door FlaFlu » ma jan 25, 2010 1:12 am

Stekelenburg is echt schromelijk overschat. Haalt regelmatig een 4. Niveautje Isaksson. Vermeer is van een vergelijkbaar niveau. Ze zijn alle twee niet goed genoeg voor Ajax.

Op Romero ga je nog terugkomen. En maak je over mij nou maar geen zorgen.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 25, 2010 1:24 am

Maarten Stekelenburg is zeker geen topkeeper, zal hij ook niet worden. Maar je weet inmiddels wel wat je aan hem hebt, en een club als Ajax mag blij zijn met zo'n keeper die redelijk constant een prima niveau haalt. In de Eredivisie loopt er in ieder geval niets rond van vergelijkbare klasse. Misschien dat Romero zo ver kan komen ooit, maar ik vind het erg knap als je dat nu al kan zien. Als Romero niet oppast schuift de nummer 7 van de Eredivisie hem nog aan de kant want ze schijnen weer een 20-jarig wondertalent uit Zuid-Amerika te hebben opgeduikeld...
Ajax!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 25, 2010 1:30 am

joey schreef:Over Aissati gesproken, ik vind dat het advies van Jol aan die jongen (' je moet meer scoren' ) averechts werkt. Aissati heeft een schot van niets, maar nu probeert hij steeds geforceerd op het doel te schieten. En dat terwijl we er met De Zeeuw nog zo een hebben lopen.
We hebben het hier wel over een aanvallend ingestelde middenvelder he, mogen we van zo'n type speler niet af en toe een vlammend schot op doel wensen? Jol ziet hem blijkbaar liever door het ijs zakken, dan dat hij zich verschuilt. Ik kan daar eigenlijk wel inkomen, aangezien we toch geen kampioen worden. Aissati kan straks in ieder geval niet met het excuus komen dat hij nooit de kans heeft gekregen en dat de trainer niet met hem aan de slag is gegaan, als hij straks aan te kant wordt geschoven ten faveure van Lodeiro en Eriksen. Kwestie van korte tijd, want het einde van het verhaal Aissati begint nu toch wel in zicht te komen.
Ajax!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door FlaFlu » ma jan 25, 2010 1:33 am

Giacomo Puccini schreef:Maarten Stekelenburg is zeker geen topkeeper, zal hij ook niet worden. Maar je weet inmiddels wel wat je aan hem hebt, en een club als Ajax mag blij zijn met zo'n keeper die redelijk constant een prima niveau haalt. In de Eredivisie loopt er in ieder geval niets rond van vergelijkbare klasse. Misschien dat Romero zo ver kan komen ooit, maar ik vind het erg knap als je dat nu al kan zien. Als Romero niet oppast schuift de nummer 7 van de Eredivisie hem nog aan de kant want ze schijnen weer een 20-jarig wondertalent uit Zuid-Amerika te hebben opgeduikeld...
Met je kritiek op Romero doe je dé keeper van het Argentijnse elftal toch echt tekort. En bij Stekelenburg weet je inmiddels inderdaad precies wat je aan hem hebt: niet veel. Romero was vorig seizoen met afstand de beste in Nederland, maar heeft nu een slechte eerste seizoenshelft gedraaid. Niet zo vreemd voor een keeper die inmiddels de leeftijd en ervaring heeft die Gomes had toen hij net binnenkwam bij PSV (en die toen ook flink bekritiseerd werd). Maar goed, we hebben deze discussie al eens eerder gevoerd. Laten we maar afwachten hoe het Romero en Stekelenburg vergaat. Ik denk dat Romero het verder gaat schoppen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 1:35 am

Leuk, maar vorig jaar telt niet meer.Dit jaar is hij mede verantwoordelijk voor veel puntverlies bij AZ, en om nu te zeggen dat de goal van AJAX onhoudbaar was .. nee ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door FlaFlu » ma jan 25, 2010 1:38 am

Stekelenburg is 4,5 jaar ouder en laat ook ieder seizoen vele houdbare ballen door, Voetske. Om het nog maar niet te hebben over de hachelijke situaties bij hoge ballen, zelfs in z'n eigen vijf meter gebied. Maar nogmaals, GP denkt dat hij de juiste voorspelling doet. Ik heb daar de mijne tegenover gezet. We gaan het zien.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 25, 2010 1:43 am

Laudrup schreef:
GangstaRiB schreef:
Lindgren trouwens weer foutloos bezig. En iedereen hier maar kankeren op het besluit van Jol.
Niet iedereen. Ik vind het schandalig dat Lindgren een half jaar genegeerd is. Die jongen bewijst wel degelijk van toegevoegde waarde te zijn. Ik zie hem liever dan Enoh.
Ik weet dat je aardig fan van Lindgren bent en al die tijd voor een terugkeer van Lindgren hebt gepleit, en dat wat ik nu ga zeggen je dus waarschijnlijk niet gaat bevallen, maar zou het misschien kunnen dat een half seizoen in Jong Ajax hem misschien wel goed heeft gedaan? Laten we er geen doekjes om winden: Lindgren was vorig seizoen kut, met peren. Misschien is hij wakker geschud, misschien had hij fysieke of mentale problemen die hij eerst op moest lossen, misschien is zijn goede optreden tegen Nac en AZ een tijdelijke opleving. Wie zal het zeggen. Maar het gaat mij te ver om de schuld van Lindgrens tijdelijke degradatie naar Jong Ajax enkel en alleen in de schoenen van Jol te schuiven, want op de prestaties van Lindgren in het verleden valt ook een en ander af te dingen. En laten we ook niet doen alsof De Zeeuw, Enoh en Gabri er helemaal niks van kunnen.
Ajax!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Toppie » ma jan 25, 2010 8:38 am

Vermeer heeft drie punten gepakt en bij Steek had ik die situaties nog wel eens willen zien

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Kowalczyk » ma jan 25, 2010 9:13 am

Toppie schreef:Vermeer heeft drie punten gepakt en bij Steek had ik die situaties nog wel eens willen zien
Bij die ene rebound van Ari, nadat 'ie van de lat terugkwam, was de Steek zeker blijven staan met zo'n hoofd van 'wat kan ik hier nog aan doen'...

En daarna gebaren maken naar de verdedigers.

K.
Still alive...

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 9:29 am

Giacomo Puccini schreef:
Laudrup schreef:
GangstaRiB schreef:
Lindgren trouwens weer foutloos bezig. En iedereen hier maar kankeren op het besluit van Jol.
Niet iedereen. Ik vind het schandalig dat Lindgren een half jaar genegeerd is. Die jongen bewijst wel degelijk van toegevoegde waarde te zijn. Ik zie hem liever dan Enoh.
Ik weet dat je aardig fan van Lindgren bent en al die tijd voor een terugkeer van Lindgren hebt gepleit, en dat wat ik nu ga zeggen je dus waarschijnlijk niet gaat bevallen, maar zou het misschien kunnen dat een half seizoen in Jong Ajax hem misschien wel goed heeft gedaan? Laten we er geen doekjes om winden: Lindgren was vorig seizoen kut, met peren. Misschien is hij wakker geschud, misschien had hij fysieke of mentale problemen die hij eerst op moest lossen, misschien is zijn goede optreden tegen Nac en AZ een tijdelijke opleving. Wie zal het zeggen. Maar het gaat mij te ver om de schuld van Lindgrens tijdelijke degradatie naar Jong Ajax enkel en alleen in de schoenen van Jol te schuiven, want op de prestaties van Lindgren in het verleden valt ook een en ander af te dingen. En laten we ook niet doen alsof De Zeeuw, Enoh en Gabri er helemaal niks van kunnen.
Lindgren laat toch al 2 seizoenen zien dat hij een zeer nuttige voetballer is. Vorig seizoen werd hij ook halsoverkop bij de selectie gehaald door Bassie en liet zien dat hij een toegevoegde waarde was. En dit seizoen precies hetzelfde. Lindgren speelt altijd een 7 en zulke types heb je nodig als de rest van het team nogal onstabiel i.s

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door joey » ma jan 25, 2010 9:54 am

Kowalczyk schreef:
Toppie schreef:Vermeer heeft drie punten gepakt en bij Steek had ik die situaties nog wel eens willen zien
Bij die ene rebound van Ari, nadat 'ie van de lat terugkwam, was de Steek zeker blijven staan met zo'n hoofd van 'wat kan ik hier nog aan doen'...

En daarna gebaren maken naar de verdedigers.

K.
Maar Ko, Vermeer is toch minstens even erg? Weet je nog van vorig seizoen? Hij veroorzaakte bijna wekelijks tegendoelpunten.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Baseman » ma jan 25, 2010 10:01 am

Vermeer is eigenlijk de ideale invalkeeper, om de een of andere reden keept hij dan altijd erg goed. Om vervolgens door de mand te vallen als hij een vaste basisplaats krijgt...

PS: Voor iemand met zijn traptechniek raakte hij opvallend veel ballen erg slecht gister.

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 10:15 am

Enganche schreef:
Trab schreef:Die jongen had nooit mogen spelen tegen NAC. Die moet je thuis laten debuteren als het al 3-0 staat ofzo.
Mee eens. Maar voor Jol zat er blijkbaar een gedachte achter om dat wel te doen. Maar om hem dan een week later weer op de bank te zetten ten koste van twee spelers die er vorige week ook gewoon bij waren, tsja... Daaruit blijkt misschien dat er juist weinig over nagedacht is.
Helemaal mee eens. Kan Bertje wel aankomen met zo een dooddoener van 'andere tegenstander, andere eisen' maar dat gaat nergens over. Jol is gewoon een beetje de weg aan het kwijtraken. Lindgren speelde overigens zeer en zeer sterk.

Alderweireld moet echt eens gaan leren verdedigen en Anita moet echt zsm uit de basis.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 10:20 am

beelzebub schreef:Wat een schandelijke vertoning vanmiddag. Zo kom je misschien weg in een uitwedstrijd, maar thuis zonder idee en visie spelen en nog op de counter ook..... :blush.gif:

Ik ga er geen mooi verhaal van maken, zomaar wat losse overpeinzingen.

- Mooie katachtige reflex van Vermeer op die kopbal. Zo pak je punten voor je team. Die slechte uittrappen zijn je vergeven.
- De Jong komt handelingssnelheid te kort, ik weet niet hoe oud hij nu is, maar als hij ouder is dan 23 gaat dat niet meer goedkomen denk ik.
- Ik zal er niet meer rouwig om zijn als Urby ons verlaat. Deze mooiweervoetballer weet na 5 jaar Ajax 1 nog steeds niet wat topvoetbal vraagt en wanneer je franjes achterwege moet laten.
- Een groot aantal jongens mist inzicht, slim-/sluwheid en voetbalhardheid. Voorbeeldjes: 1) Als Suarez geblesseerd is speelt AZ gewoon door, totdat Ajax balbezit heeft. Als er eentje van hun op de grond ligt, tikken we de bal braaf uit. 2) AZ-ers zochten om de beurt Suarez op om 'm te trappen, met Moreno voorop, maar niemand die het voor hem opneemt en er eentje terugpakt. 3) Als AZ op een gegeven moment zeven en later na de wissel van Mendes zes spelers op scherp heeft staan, dan zoek je toch juist het duel of de een-tegen-een op zodat je of een kans creeert of ze een tweede gele en daarmee rode kaart aansmeert?

Deze middag heeft toch iets opgeleverd. Ik was die koude tenen zo zat, dat ik heuse thermosokken bij de Decathon heb gehaald. :ajaxsmiley.gif:
Ik moest daarvoor helemaal omlopen en me tenen deden zoveel pijn dat ik die deze week ga halen!! Brrrrr wat was het koud!

Ik snap ook niet waarom die bal werd uitgeschoten. Laat die klote gasten maar lekker de tyfus krijgen. Ik had die Schaars ook doormidden geschopt. Wat een vieze vuile Duitser is dat zeg!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Ajax - AZ 24-01-2010

Bericht door Kowalczyk » ma jan 25, 2010 10:21 am

joey schreef:
Kowalczyk schreef:
Toppie schreef:Vermeer heeft drie punten gepakt en bij Steek had ik die situaties nog wel eens willen zien
Bij die ene rebound van Ari, nadat 'ie van de lat terugkwam, was de Steek zeker blijven staan met zo'n hoofd van 'wat kan ik hier nog aan doen'...

En daarna gebaren maken naar de verdedigers.
Maar Ko, Vermeer is toch minstens even erg? Weet je nog van vorig seizoen? Hij veroorzaakte bijna wekelijks tegendoelpunten.
Ik pleit ook niet voor Vermeer in de basis, hoor. We hebben twee keepers met veel talent, maar beide ook duidelijk aanwijsbare zwakheden. En beide staan ze een beetje stil en willen de laatste tekortkomingen er maar niet uit. Ik heb in beide geen 100% vertrouwen. Ik heb nooit een 'Van der Sar-gevoel' bij ze, zo van: dat zit goed. Stekelenburg is wel de terechte nummer 1, maar deze specifieke bal van Ari had 'ie zeker niet gehad. Typisch zo'n bal waarbij Stekelenburg capituleert en zo'n beetje hulpeloos gehurkt blijft staan. En daarna dat gesticuleren. Vind ik altijd vrij irritant.

K.
Still alive...

Plaats reactie