Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47913
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door peter » do jan 28, 2010 1:30 pm

Giacomo Puccini schreef:
Peter schreef:Nee, dit had Jol aan het begin van het seizoen moeten doen. Nu is het al te laat, want je kunt je geld maar één keer uitgeven.

Ik vind het overigens allemaal prima als je denkt dat je met Wiel, Lindgren, Vertonghen en Urby kampioen denkt te worden, hoor. Ik ga dan alleen niet meer kijken.
Ajax ging voor Braafheid, een goede keus. Met hem erbij hadden we de beste achterhoede (incl keeper) van de Eredivisie gehad.
Ben ik het dus niet mee eens.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 28, 2010 1:31 pm

Peter schreef:
LucaS schreef:Vind ik ook, op naar de 100 contractspelers! Misschien is het beter om een trainer te vinden die wel het beste uit zijn spelers haalt en die een ploeg weet te smeden. En omdat ik de beroerdste niet ben, mag Jol het van mij tot eind volgend seizoen proberen. Maar dan ophouden met Atouba's, Boula's en dergelijke, we hebben spelers zat
Ridiculiseer het maar. Ik zeg alleen dat Jol andere keuzes had moeten maken in het begin van het seizoen. Hij heeft geld mogen investeren en ik ga er nog altijd van uit dat een trainer zorgt dat het bestaande beter wordt. In beide gevallen faalt hij hopeloos. Het bestaande krijgt hij niet op de rit, waardoor hij de dure aankopen passeert ten faveure van eigen, dure jongens.
Jol koos voor Elia, Braafheid en De Zeeuw. Hij zocht het in de goede richting, maar helaas werd maar één aankoop gerealiseerd. Ik denk niet dat je dit Jol kunt verwijten. Pantelic en Atouba waren doekjes voor het bloeden, relatief goedkoop, hoewel in dit geval goedkoop duurkoop is. Vergeet ook niet dat Jol koud binnen was he, hij had 1001 dingen aan zijn hoofd, moest de selectie bijvoorbeeld nog helemaal inventariseren.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op do jan 28, 2010 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door joey » do jan 28, 2010 1:31 pm

Rishi schreef:
Trab schreef:
Banjavi schreef: Dat had gewoon geel voor urby moeten zijn ja, sloeg nergens op. De eerste gele kaart van Heubach was volgens de regels, misschien in NL niet helemaal gebruikelijk let wel dat het pas zijn eerste was he. Dat kan nog gebeuren, maar dan mag je nooit meer een tweede gele pakken. Oerstom, net als van Sarpong.
Wat een geleuter over die handsbal van Urby zeg. Als hij die bal niet in zijn handen pakt dan beland ie in de tribune. Niemand ondervond voordeel/nadeel door die actie en het spel kon sneller hervat worden. Volkomen terecht dat ie daar geen geel voor krijgt en totaal niet vergelijkbaar met de handsbal van heubach die een vrije doortocht van Rommedahl belemmerde.
Ik geef je helemaal gelijk. Maar waarom moet je die bal vangen? Logisch dat ze erover gaan klagen!
Onzin. Het is opzettelijk hands en dus geel volgens de regels.
Het stinkt aan alle kanten!

Chris
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 10:06 pm
Locatie: Buitenpost

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Chris » do jan 28, 2010 1:33 pm

Peter schreef: Koop een keeper, een mandekker, een echte linksback en eventueel een echte rechtsback. Daar bereik je veel meer mee dan de schuld afschuiven op jongens die het amper kunnen helpen. Maarrr Jol had dit ook kunnen zien, maar haalde niets van dit alles. Ja, een gepensioneerde linksback, maar daar bleef het dan ook bij.
Ik denk dat hij het wel ziet, maar kan hij er niet aan doen.. (money, money) En dan moet hij het doen met gemaakte linksbacks, een jong en onervaren centrum en talentvolle wingback, m.i., aan de rechterkant. Er werd/wordt van alle kanten geroepen dat er bezuinigd moet worden dan kun je hem nú niet veroordelen dat hij toen nog vier of vijf aankopen had moeten doen. Er was simpelweg geen geld.
Chris a.k.a Giiser

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Lionel » do jan 28, 2010 1:34 pm

Niemand hoorde je erover. Pas toen Heubach rood kreeg was het een issue. Net als tegen AZ. Maar goed. Voortaan gewoon geel geven. Ben je van dat gelul af.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door LucaS » do jan 28, 2010 1:35 pm

Giacomo Puccini schreef:Jol koos voor Elia, Braafheid en De Zeeuw. Hij zocht het in de goede richting, maar helaas werd maar één aankoop gerealiseerd. Ik denk niet dat je dit Jol kunt verwijten. Pantelic en Atouba waren doekjes voor het bloeden, relatief goedkoop, hoewel in dit geval goedkoop duurkoop is. Vergeet ook niet dat Jol koud binnen was he, hij had 1001 dingen aan zijn hoofd, moest de selectie bijvoorbeeld nog helemaal inventariseren.
.

Ik hoop toch niet dat hij aankopen heeft gedaan voordat hij wist wat er binnen de selectie voor mogelijkheden waren
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47913
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door peter » do jan 28, 2010 1:40 pm

Chris schreef:
Peter schreef: Koop een keeper, een mandekker, een echte linksback en eventueel een echte rechtsback. Daar bereik je veel meer mee dan de schuld afschuiven op jongens die het amper kunnen helpen. Maarrr Jol had dit ook kunnen zien, maar haalde niets van dit alles. Ja, een gepensioneerde linksback, maar daar bleef het dan ook bij.
Ik denk dat hij het wel ziet, maar kan hij er niet aan doen.. (money, money) En dan moet hij het doen met gemaakte linksbacks, een jong en onervaren centrum en talentvolle wingback, m.i., aan de rechterkant. Er werd/wordt van alle kanten geroepen dat er bezuinigd moet worden dan kun je hem nú niet veroordelen dat hij toen nog vier of vijf aankopen had moeten doen. Er was simpelweg geen geld.
Er is/was wel geld, hoor. Lodeiro, Pantelic, Atouba, de Zeeuw, Kerlon, Ze Eduardo en Verhoeven hebben heus wel wat gekost. Tel ik een jongen als Boilesen eventjes niet mee.

Verder wilde Jol met Elia een peperdure rechterspits halen. Blij toe dat dat niet is doorgegaan, want daar ligt het probleem helemaal niet.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7314
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Trab » do jan 28, 2010 1:42 pm

joey schreef:
Onzin. Het is opzettelijk hands en dus geel volgens de regels.
regelneuker :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Khraa » do jan 28, 2010 1:46 pm

Overigens wel vreemd dat er in de commentaren niets wordt gezegd over Babos die rood had moeten hebben.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Lionel » do jan 28, 2010 1:49 pm

Inderdaad zeg! Helemaal vergeten..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 28, 2010 1:51 pm

Peter schreef:Verder wilde Jol met Elia een peperdure rechterspits halen. Blij toe dat dat niet is doorgegaan, want daar ligt het probleem helemaal niet.
Dit kun je toch niet menen? Suarez is de enige goede aanvaller die we hebben! Met Elia erbij had je een goede aanvaller gehad, en had je de defensie kunnen versterken door Emanuelson daar een vaste stek te geven. Want Elia is meer linksbuiten dan rechtsbuiten. Maar Elia bleek gewoon te duur, achteraf heel jammer. Op dat moment vond ik dat we bij zo'n hoge transfersom beter Sulejmani nog een kans konden geven, Jol heeft iets soortgelijks opgemerkt. Ik was dus ook geen voorstander van Elia, dat geef ik eerlijk toe. Achteraf is het een ongelukkige beslissing geweest, want Elia had zijn waarde wel behouden. In werkelijkheid was Elia eigenlijk geen kostenpost van 9 miljoen, maar een waardevolle investering. Maar op dat moment moest Ajax verschillende risico's tegen elkaar afwegen, en Elia had eigenlijk nog maar relatief kort bij FC Twente bewezen een goede speler te zijn. Dus dat men op dat moment er niet aandurfde, is wel te begrijpen. Was men maar zo verstandig geweest toen Sulejmani in the picture kwam.......
Ajax!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Michael_B » do jan 28, 2010 2:03 pm

Peter schreef:
Chris schreef:
Peter schreef: Koop een keeper, een mandekker, een echte linksback en eventueel een echte rechtsback. Daar bereik je veel meer mee dan de schuld afschuiven op jongens die het amper kunnen helpen. Maarrr Jol had dit ook kunnen zien, maar haalde niets van dit alles. Ja, een gepensioneerde linksback, maar daar bleef het dan ook bij.
Ik denk dat hij het wel ziet, maar kan hij er niet aan doen.. (money, money) En dan moet hij het doen met gemaakte linksbacks, een jong en onervaren centrum en talentvolle wingback, m.i., aan de rechterkant. Er werd/wordt van alle kanten geroepen dat er bezuinigd moet worden dan kun je hem nú niet veroordelen dat hij toen nog vier of vijf aankopen had moeten doen. Er was simpelweg geen geld.
Er is/was wel geld, hoor. Lodeiro, Pantelic, Atouba, de Zeeuw, Kerlon, Ze Eduardo en Verhoeven hebben heus wel wat gekost. Tel ik een jongen als Boilesen eventjes niet mee.

Verder wilde Jol met Elia een peperdure rechterspits halen. Blij toe dat dat niet is doorgegaan, want daar ligt het probleem helemaal niet.
Jol wilde met Elia een linksbuiten halen, zodat Urby 'gewoon' linksachter had kunnen spelen. Scheelt een slok op een borrel. Daarnaast is Elia gewoon een goede buitenspeler die we (kwalitatief gezien) hadden kunnen gebruiken.

Met Sulejmani was er alleen al een linksbuiten, dus de keuze kan ik an sich begrijpen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Lionel » do jan 28, 2010 2:22 pm

Precies. Op rechts had je Suarez en Cvitanich was al als vervanger gehaald van KJH en geen overbodige luxe geweest als we die nog hadden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47913
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door peter » do jan 28, 2010 2:40 pm

Giacomo Puccini schreef:
Peter schreef:Verder wilde Jol met Elia een peperdure rechterspits halen. Blij toe dat dat niet is doorgegaan, want daar ligt het probleem helemaal niet.
Dit kun je toch niet menen? Suarez is de enige goede aanvaller die we hebben! Met Elia erbij had je een goede aanvaller gehad, en had je de defensie kunnen versterken door Emanuelson daar een vaste stek te geven. Want Elia is meer linksbuiten dan rechtsbuiten.
Marco van Basten presteerde pet, maar zijn selectie scoorde toch aanzienlijk wat goals. Het was volslagen maf geweest als Jol 9 miljoen voor Elia had mogen uitgeven. Hij had met Cvitanich, Sulejmani en Suarez de beschikking over 3 peperdure spitsen waar hij mee aan de slag kon. Vervolgens haalde hij Pantelic erbij, zodat hij wat meer kon wisselen. Daarnaast kwam er een jonge Koreaan binnen die nu als backup fungeert. Ook maakt Jol gebruik van Urby op de linksbuiten positie, zoals MvB dat al deed. Stel je eens voor dat hij dan nog een aanvaller wilde halen en terwijl er posities in het elftal schreeuwen om verbetering. Nee, 9 miljoen voor een nieuwe rechtsbuiten was totale waanzin geweest.
Verder is de positie van aanvallende middenvelder nu ook bezet. Daar waar Jol Aissati niet aan het voetballen krijgt heeft hij geld gekregen voor Lodeiro.

En dan de achterhoede. Een linksback hebben we niet, want Atouba functioneert niet. Centraal is het behelpen met Vertonghen en het broekkie Alderweireld en Oleguer achter de hand. Rechtsback heb je nu vdWiel, maar als die wegvalt, dan zou ik bij god niet weten wie er moet spelen. Ogararu?

Jol haalt allerhande spelers, maar ik heb het idee dat hij haalt om het halen. Ik heb liever dat de hand op de knip wordt gehouden en dat er echt een defensieve versterking komt, dan dat we aan vulling doen. Die gozer haalt maar raak, maar bijna niets is een versterking ten opzichte van de selectie van vBasten.

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Lionel » do jan 28, 2010 2:44 pm

Als Elia was gekomen denk ik niet dat Pantelic was aangetrokken. Die Koreaan moet je niet eens meerekenen vind ik. Lodeiro schijnt buitencategorie te zijn.

Ik ben het met je eens dat we eerst een verdediger nodig hadden maar met Wielaert en Vertonghen dacht hij misschien een goed duo te hebben met daarachter Toby. Ogararu en Silva zouden prima 1 of 2 wedstrijden kunnen invallen hoor. Daar was ook al een vermogen aan besteed. Linksback had hij Urby dus in gedachten he..
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door brigade zuid » do jan 28, 2010 3:09 pm

Hoe staat het eigenlijk met die twee Brazilianen? Ik hoor dr nooit wat over.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door LucaS » do jan 28, 2010 3:15 pm

Kerlon is zwaar geblesseerd, Ze huppeldepup speelt meestal A1 geloof ik.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door mattie » do jan 28, 2010 3:15 pm

Jinne schreef:Bespreekgeval volgens die Heinrich van de KNVB. Hangt dan van de stemming van Job & vooral Achmed af.
Als het inderdaad zo is dat mocht de finale kakkerlakken - Ajax worden en er mogen geen supp. mee dan boycotten als Ajax echt naar zijn supporters luistert. Gewoon zeggen hier heb je die beker maar wij komen niet..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jan 28, 2010 3:17 pm

mattie schreef:
Jinne schreef:Bespreekgeval volgens die Heinrich van de KNVB. Hangt dan van de stemming van Job & vooral Achmed af.
Als het inderdaad zo is dat mocht de finale kakkerlakken - Ajax worden en er mogen geen supp. mee dan boycotten als Ajax echt naar zijn supporters luistert. Gewoon zeggen hier heb je die beker maar wij komen niet..
Welnee. Gewoon in de Kuip met 50.000 schuimbekkende kakkerlakken de Beker winnen door feyenoord met 4-1 te verslaan en dan in de Arena met 50.000 Ajacieden een feessie vieren!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Lionel » do jan 28, 2010 3:25 pm

:headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 28, 2010 3:26 pm

Ik vind jou inconsequent Peter. Op Suarez na functioneren de aanvallers niet, maar Jol mag geen aanvallers halen. De verdedigers functioneren volgens jou niet maar Jol mag wel verdedigers halen. Ik vind dat tegenstrijdig.

Maar begrijp me goed, ik geef toe dat er een verschil zit tussen de wetenschap van nu en de wetenschap van toen Jol bij Ajax binnenstapte. Er waren beperkte middelen en het was te vroeg om Sulejmani al af te schrijven, dus kon Ajax niet te veel uitgeven aan een speler als Elia.

Of Jol haalt om het halen weet ik niet. Het zou best kunnen dat hij een harde krijgt als Ajax een nieuwe speler koopt. Maar als ik puur kijk naar de selectie op het moment dat Jol erin stapte, dan vind ik dat de selectie schreeuwde om versterkingen in alle linies. Alleen de keeperspositie vond ik goed bezet, met Stekelenburg als eerste keus en Vermeer als backup. Een jeugdkeeper kan prima als derde keus dienen. Verhoeven had ik dan ook niet gehaald. Maar verder sta ik achter de keuze van Jol om niet een hele nieuwe defensie te kopen. Hoogstens had er een linksback bijgekunt, alleen dan had ik meer vertrouwen in zijn eerste keus (Braafheid) dan in plaats van Atouba.
Peter schreef:Marco van Basten presteerde pet, maar zijn selectie scoorde toch aanzienlijk wat goals. Het was volslagen maf geweest als Jol 9 miljoen voor Elia had mogen uitgeven. Hij had met Cvitanich, Sulejmani en Suarez de beschikking over 3 peperdure spitsen waar hij mee aan de slag kon.
Ajax heeft vorig seizoen maar 74 doelpunten gemaakt. Op zich is dat niet slecht, maar ook niet heel goed. Dit seizoen zal het hard richting de 100 gaan, want na 19 wedstrijden staan we al op 55. Het grote verschil zit hem daarentegen in het aantal tegendoelpunten, wat veel belangrijker is voor de vraag of je wel of niet kampioen wordt. Met hetzelfde materiaal ziet het er naar uit dat we iets van 10 goals minder gaan tegen krijgen. Vorig seizoen kregen we 41 goals tegen, op dit moment hebben we er pas 16 hoeven incasseren.

Op het eerste oog zouden die statistieken aantonen dat Jol zonder versterkingen de defensie flink heeft verbeterd. Atouba is immers geen versterking gebleken. Ik vind deze conclusie ten dele waar, want de grootste winst is geboekt op het middenveld. Het middenveld van Van Basten was de grootste vijand van de eigen defensie. De prioriteit van Jol lag op het middenveld, en nu De Zeeuw en Lodeiro zijn gekocht is de prioriteit verschoven naar de aanval. Als Urby vertrekt of niet linksback wil spelen, blijft ook die positie een punt van grote zorg, want Anita is amateurniveau. De jonge achterhoede is verder niet geweldig, maar er is daar tenminste potentie aanwezig. Het is materiaal waarmee Jol aan de slag kan, ze kunnen nog beter worden. Bij Rommedahl, Kennedy en Sulejmani hoef je daar niet op te rekenen.
Ajax!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door mattie » do jan 28, 2010 4:33 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
mattie schreef:
Jinne schreef:Bespreekgeval volgens die Heinrich van de KNVB. Hangt dan van de stemming van Job & vooral Achmed af.
Als het inderdaad zo is dat mocht de finale kakkerlakken - Ajax worden en er mogen geen supp. mee dan boycotten als Ajax echt naar zijn supporters luistert. Gewoon zeggen hier heb je die beker maar wij komen niet..
Welnee. Gewoon in de Kuip met 50.000 schuimbekkende kakkerlakken de Beker winnen door feyenoord met 4-1 te verslaan en dan in de Arena met 50.000 Ajacieden een feessie vieren!
sorry maar nog mooier is 15.000 man in de kuip en de rest ins ons mooie stad Amsterdam. Geen supporters is geen wedstrijd.
Maar goed laten we maar hopen dat Twente gewoon de kakkerlakken afstraft.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Rednose » vr jan 29, 2010 12:22 am

Peter schreef: Jol haalt allerhande spelers, maar ik heb het idee dat hij haalt om het halen. Ik heb liever dat de hand op de knip wordt gehouden en dat er echt een defensieve versterking komt, dan dat we aan vulling doen. Die gozer haalt maar raak, maar bijna niets is een versterking ten opzichte van de selectie van vBasten.
Ehh....welke "allerhande spelers" ? Ik heb niet het idee dat hij echt mocht shoppen hoor (terecht overigens).
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Banjavi » vr jan 29, 2010 12:46 am

Jol moet je ook niet laten shoppen... dat wordt nix.

Dan shopt hij nog 10 atouba's bij elkaar. Als dat gaat gebeuren, wint NEC zelfs van Ajax. :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Lionel
Berichten: 47293
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)

Bericht door Lionel » ma feb 01, 2010 10:21 am

Als hij geld heeft haalt hij juist wel goede aankopen. Juist als er weinig is komt hij met prut aanzetten.

Elia, De Zeeuw, Lodeiro.... geen slecht rijtje was dat geweest hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie