Ajax - FC Twente 15-05-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Wie wordt kampioen

Ajax
42
81%
FC Twente
10
19%
 
Totaal aantal stemmen: 52

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Thijs » wo mei 18, 2011 6:09 pm

De opkomst met het warmlopen was ook fantastisch he...Lekker opzwepend nummertje erbij.

http://www.youtube.com/watch?v=VDOooyWY_jY&sns=fb
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door 999 » wo mei 18, 2011 6:21 pm

Veel vraag naar seizoenkaarten Ajax

AMSTERDAM - Volgens Ajax heeft het behalen van het kampioenschap afgelopen zondag tot een „ware hype” onder de supporters geleid. Dat meldt de club woensdag. Inmiddels is er een wachtlijst voor seizoenkaarten ontstaan. Ook de verkoop van businessseats en skyboxen is de laatste paar dagen enorm aangetrokken.

Verder is er een grote vraag naar shirts en andere artikelen met de derde ster, die staat voor het dertigste kampioenschap. Ajax veroverde het afgelopen weekeinde de titel door in de ArenA FC Twente te verslaan.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Thijs » wo mei 18, 2011 6:23 pm

Successupporters! :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door wimpey » wo mei 18, 2011 6:29 pm

Thijs schreef: Mama mamaaaaa die stomme Ajacieden hebben sfeer gemaakt, dat is niet eerlijkkkkkkkk miniminiminiminimiieeee mweheehhhhhhhhh :aai.gif:
Pcs. Wanneer deze wedstrijd in Enschedeeeee zou zijn gespeeld, zouden de Ajax-fans via de rode loper het stadion binnengeleid worden. Na een overnachting, op kosten van FC Twente, in een 5-sterren hotel.
Feest schreef:Vooral Douglas doet alles fout bij die goal.
Beperkte speler. Twente heeft sowieso een matige defensie. Neemt niet weg dat De Jong het prima deed tegen Douglas. M.n. z'n eerste goal was technisch zeer knap.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door zeux » wo mei 18, 2011 6:35 pm

Thijs schreef: Mama mamaaaaa die stomme Ajacieden hebben sfeer gemaakt, dat is niet eerlijkkkkkkkk miniminiminiminimiieeee mweheehhhhhhhhh :aai.gif:
Z'n kritiek is toepasbaar op iedere voetbalwedstrijd. Vandaar die kooien waar het uitvee in moet vertoeven.

Op zich herken ik zijn verhaal wel hoor, bij Amerikaanse sporten zul je zo'n kooi niet snel tegenkomen en zit alles door elkaar. Alleen moet je in Boston ook niet met een Yankees-petje in Fenway gaan zitten. Althans, niet als je geen heeeeeeele dikke huid hebt. En je petje niet wilt verliezen. :)
(andersom geldt dat ook voor Sox-gear in Yankee stadium, al is het calimero-gevoel in NY wat minder en dus de reactie wat minder heftig)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door M.. » wo mei 18, 2011 6:40 pm

Hoe veel supporters reizen er mee bij een potje new york tegen, zeg, los angeles?
Ik vind het altijd een makkelijk voorbeeld, de sport in Amerika. Nou heb ik vanaf hier de indruk dat de sport in Amerika ondergeschikt is aan de entertainment en de reclameblokken tijdens de wedstrijd. En ik verdenk de Amerikanen er niet echt van een masale 'meereis cultuur' te hebben.. maakt het niet hoeven scheiden van supporters een stuk makkelijker, niet?
Laten we eens bij basketball in het voormalig oostblok kijken..

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door zeux » wo mei 18, 2011 7:05 pm

M schreef:Hoe veel supporters reizen er mee bij een potje new york tegen, zeg, los angeles?
Ik vind het altijd een makkelijk voorbeeld, de sport in Amerika. Nou heb ik vanaf hier de indruk dat de sport in Amerika ondergeschikt is aan de entertainment en de reclameblokken tijdens de wedstrijd. En ik verdenk de Amerikanen er niet echt van een masale 'meereis cultuur' te hebben.. maakt het niet hoeven scheiden van supporters een stuk makkelijker, niet?
Laten we eens bij basketball in het voormalig oostblok kijken..
Fans zijn daar niet alleen maar stad-gebonden. Zeker LA is zo'n giga melting pot, daar vind je met gemak een duizenden Yankee-fans (om maar eens iets te noemen). Dus bij de wedstrijden van de Angels zullen die vast ook opduiken.

Ik zat een paar weken terug nog bij de BoSox tegen de Twins. Zitten in mijn vak zo een stuk of vijf, zes Minnesota-fans in hun Twins-shirt. No sweat. Probeer dat eens bij het voetbal in NL... In Miami een wedstrijd van de Marlins tegen de Phillies gezien. Er zat al niet veel, maar de helft was Phillie-fan. In shirt.
Bij Hockey net zo. Zat in LA bij een Kings-wedstrijd, naast mij een complete familie Calgary-fans, waar ze toen tegen speelden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door zeux » wo mei 18, 2011 7:07 pm

En ja, veel entertainment bij dode momenten, maar als er gespeeld wordt, volgen mensen het ook echt. Is mijn ervaring.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Nihad » wo mei 18, 2011 7:58 pm

Thijs schreef:De opkomst met het warmlopen was ook fantastisch he...Lekker opzwepend nummertje erbij.

http://www.youtube.com/watch?v=VDOooyWY_jY&sns=fb
Ongelooflijk wat een sfeer was er zondag. Wie had ooit kunnen voorstellen dat zoiets mogelijk was in de Arena. Sowieso hebben wij ons als supporters helemaal op de kaart gezet. Zo'n sfeer krijg je alleen in de Arena!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door ferry » wo mei 18, 2011 8:07 pm

Zeux schreef:Op zich herken ik zijn verhaal wel hoor, bij Amerikaanse sporten zul je zo'n kooi niet snel tegenkomen en zit alles door elkaar. Alleen moet je in Boston ook niet met een Yankees-petje in Fenway gaan zitten. Althans, niet als je geen heeeeeeele dikke huid hebt. En je petje niet wilt verliezen. :)
(andersom geldt dat ook voor Sox-gear in Yankee stadium, al is het calimero-gevoel in NY wat minder en dus de reactie wat minder heftig)
In dat kader is dit wel een aardige column van Smeets over een recent incident met supporters in het baseball: http://www.nusport.nl/mart-smeets/24910 ... n-ook.html

Maar we gaan nogal off-topic vrees ik... :blush.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door zeux » wo mei 18, 2011 10:09 pm

Ferry schreef:
In dat kader is dit wel een aardige column van Smeets over een recent incident met supporters in het baseball: http://www.nusport.nl/mart-smeets/24910 ... n-ook.html

Maar we gaan nogal off-topic vrees ik... :blush.gif:
Ja, inderdaad, misschien is het een apart draadje waard, maar misschien is dat ook wat overdreven.

Het feit alleen al dat het in elkaar slaan van één fan tot zulke openlijke soul searching op het veld van twee teams leidt, zegt al iets over hoe ongebruikelijk supportersgeweld op de tribunes bij bijvoorbeeld baseball is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door WP_Legend » do mei 19, 2011 5:44 am

Thijs schreef:Afbeelding

Mama mamaaaaa die stomme Ajacieden hebben sfeer gemaakt, dat is niet eerlijkkkkkkkk miniminiminiminimiieeee mweheehhhhhhhhh :aai.gif:

Wat een onzin trouwens. Bij de gemiddelde AFL wedstrijd is het stadion maar voor de helft gevuld! Die vergelijking gaat dus echt niet op!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Thijs » do mei 19, 2011 8:09 am

En ach, zodra het voetbal dat suffe Amerikaanse karakter krijgt, met van dat emotieloze 'Go Ajax Go' en hotdogverkopers op de tribune....dan ben ik weg.

Dat is een sport om met je vrouw en kinderen heen te gaan, lekker een dagje uit, dus burgerlijkheid, dus heel kut.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Ride » do mei 19, 2011 8:15 am

Thijs schreef:Successupporters! :smallgrin.gif:

Wie niet.. :biggrin.gif:
Vakkie 129

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door joey » do mei 19, 2011 10:22 am

Wij niet, Ride. :ajaxscarf.gif:
Thijs schreef:En ach, zodra het voetbal dat suffe Amerikaanse karakter krijgt, met van dat emotieloze 'Go Ajax Go' en hotdogverkopers op de tribune....dan ben ik weg.

Dat is een sport om met je vrouw en kinderen heen te gaan, lekker een dagje uit, dus burgerlijkheid, dus heel kut.
Dat hebben ze toch geprobeerd? Champey, een spelletje in de rust, de F-Side uit elkaar... Maar de cultuur is hier anders.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Ride » do mei 19, 2011 10:25 am

joey schreef:Wij niet, Ride. :ajaxscarf.gif:
Thijs schreef:En ach, zodra het voetbal dat suffe Amerikaanse karakter krijgt, met van dat emotieloze 'Go Ajax Go' en hotdogverkopers op de tribune....dan ben ik weg.

Dat is een sport om met je vrouw en kinderen heen te gaan, lekker een dagje uit, dus burgerlijkheid, dus heel kut.
Dat hebben ze toch geprobeerd? Champey, een spelletje in de rust, de F-Side uit elkaar... Maar de cultuur is hier anders.
:ajaxscarf.gif:

vooral de jaren vanaf 2007 toen we net de landstitel op 1 doelpunt verloren waren zeer zwaar.

Ook gewoon echt baggerwedstrijden gezien.. en ook zulke baggerwedstrijden dat je op een gegeven ogenblik niet eens meer chagerijnig naar huis gaat maar berust.. :blush.gif:

en dan heb ik het niet eens over de europese (voorronde) wedstrijden... :1evil.gif:


Maar goed.. laten we deze wedstrijd als een goede en nieuwe start zien.

Mijn grijns is voorlopig nog niet van mijn smoelwerk af te slaan :ajaxsmiley.gif:
Vakkie 129

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door joey » do mei 19, 2011 10:50 am

Ja, al die zaadwedstrijden, mislukte transfers, de ene na de andere boerderijclub die ons voor joker zet ... :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

De vernederingen! :blush.gif:

Alle pijn en frustatie zijn er zondag uitgekomen. En nog steeds. Op de gekste momenten denk ik eraan: YES!!!! KAMPIOENEN, OLÉ OLÉ!!!!! :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Zuidema » do mei 19, 2011 11:01 am

Ride schreef:
Mijn grijns is voorlopig nog niet van mijn smoelwerk af te slaan :ajaxsmiley.gif:
Hiero ook. Mijn stemming is structureel met minimaal 30% verbeterd. Na al die jaren van kommer en kwel en soms afzichtelijk voetbal eindelijk weer eens die titel. Heerlijk. En we hebben zo ook een prachtige doorstart (met een normale voorbereiding op het komende seizoen, rechtstreekse plaatsing voor de CL en minimaal 10 miljoen CL-euri).

Maar laten we ons alsjeblieft geen zand in de ogen strooien met die titel. We hebben met meer geluk dan wijsheid die schaal te pakken gekregen. Een geweldige opsteker, maar het lek is hiermee beslist niet boven. Er is nog veel, heel veel werk aan de winkel.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Thijs » do mei 19, 2011 11:03 am

Zuidema schreef:
Ride schreef:
Mijn grijns is voorlopig nog niet van mijn smoelwerk af te slaan :ajaxsmiley.gif:
Hiero ook. Mijn stemming is structureel met minimaal 30% verbeterd. Na al die jaren van kommer en kwel en soms afzichtelijk voetbal eindelijk weer eens die titel. Heerlijk. En we hebben zo ook een prachtige doorstart (met een normale voorbereiding op het komende seizoen, rechtstreekse plaatsing voor de CL en minimaal 10 miljoen CL-euri).

Maar laten we ons alsjeblieft geen zand in de ogen strooien met die titel. We hebben met meer geluk dan wijsheid die schaal te pakken gekregen. Een geweldige opsteker, maar het lek is hiermee beslist niet boven. Er is nog veel, heel veel werk aan de winkel.
Met beide helemaal eens. We moeten nu doorpakken en niet verslappen! Dan kunnen we de komende jaren nog vaker genieten van zulke mooie momenten, dit moet voor iedereen naar veel meer smaken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Zuidema » do mei 19, 2011 11:19 am

Thijs schreef: Dan kunnen we de komende jaren nog vaker genieten van zulke mooie momenten, dit moet voor iedereen naar veel meer smaken.
Een kampioenschap is altijd genieten, maar ik denk dat 15 mei qua enorme impact niet snel geëvenaard zal worden. Dat je al die ellende van 7 jaar met het behalen van een titel eindelijk van je afspeelt. In nota bene een rechtstreekse confrontatie met je concurrent in een kolkende Arena. Na een onwaarschijnlijke inhaalrace met veel gemazzel. Op die zondag kwam wel heel erg veel samen. Zo zullen we het niet vaak meer meemaken, denk ik. Historisch. Uniek. Een absolute topdag voor Ajax en voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do mei 19, 2011 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door beelzebub » do mei 19, 2011 11:23 am

M schreef:Hoe veel supporters reizen er mee bij een potje new york tegen, zeg, los angeles?
Ik vind het altijd een makkelijk voorbeeld, de sport in Amerika. Nou heb ik vanaf hier de indruk dat de sport in Amerika ondergeschikt is aan de entertainment en de reclameblokken tijdens de wedstrijd. En ik verdenk de Amerikanen er niet echt van een masale 'meereis cultuur' te hebben.. maakt het niet hoeven scheiden van supporters een stuk makkelijker, niet?
Laten we eens bij basketball in het voormalig oostblok kijken..

Ga eens bij de buren in Duitsland/Bundesliga kijken. Daar zitten supporters gemengd in de trein, drinken ze voor de wedstrijd gezamenlijk een biertje op het plein naast het stadion en wordt je niet in elkaar gemept omdat je voor een andere club bent.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Jesse » do mei 19, 2011 11:47 am

Zuidema schreef:
Thijs schreef: Dan kunnen we de komende jaren nog vaker genieten van zulke mooie momenten, dit moet voor iedereen naar veel meer smaken.
Een kampioenschap is altijd genieten, maar ik denk dat 15 mei qua enorme impact niet snel geëvenaard zal worden. Dat je al die ellende van 7 jaar met het behalen van een titel eindelijk van je afspeelt. In nota bene een rechtstreekse confrontatie met je concurrent in een kolkende Arena. Na een onwaarschijnlijke inhaalrace met veel gemazzel. Op die zondag kwam wel heel erg veel samen. Zo zullen we het niet vaak meer meemaken, denk ik. Historisch. Uniek. Een absolute topdag voor Ajax en voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt.
Exact. Ik heb er over na zitten denken, maar ik denk dat dit seizoen waarschijnlijk niet beter af had kunnen lopen. Alles klopte en alles kwam op het laatst samen. Fantastisch!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Thijs » do mei 19, 2011 11:54 am

Zuidema schreef:
Thijs schreef: Dan kunnen we de komende jaren nog vaker genieten van zulke mooie momenten, dit moet voor iedereen naar veel meer smaken.
Een kampioenschap is altijd genieten, maar ik denk dat 15 mei qua enorme impact niet snel geëvenaard zal worden. Dat je al die ellende van 7 jaar met het behalen van een titel eindelijk van je afspeelt. In nota bene een rechtstreekse confrontatie met je concurrent in een kolkende Arena. Na een onwaarschijnlijke inhaalrace met veel gemazzel. Op die zondag kwam wel heel erg veel samen. Zo zullen we het niet vaak meer meemaken, denk ik. Historisch. Uniek. Een absolute topdag voor Ajax en voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt.
Dat klopt. Stel dat we volgend jaar 'gewoon' twee wedstrijden voor het einde kampioen worden, dan is de ontlading veel minder groot. Uiteraard een groot feest en geweldig, maar dat moment na de 3-1....oh jongens, echt het mooiste moment uit m'n leven.

Kan het nog helemaal reproduceren. Die twintig minuten daarvoor zat ik echt he-le-maal kapot te gaan van de zenuwen, keek ik constant met m'n ogen tussen m'n vingers (alsof dat helpt, je ziet het evengoed..) en ben ik soms met het hoofd tussen m'n benen gaan zitten. Alsof je in een vliegtuig met turbulentie zat en af en toe een vrij valletje maakte, hoogspanning met soms (de vrije val/aanval twente) suuuperhoogspanning.

En toen vanuit het niets die kans, Siem oog in oog met Mihaylov, ik stond op en elke porie in m'n lichaam hoopte dat 'ie in de goal zou gaan, en toen 'ie over de lijn ging..het stadion ontplofte...ik balde m'n vuisten en meteen greep ik m'n hoofd vast en zakte ik jankend in m'n stoeltje.


Alles kwam terug. Die regenwedstrijd in Heerenveen, 5-2. Die uitwedstrijd tegen Vitesse, 4-1. Willem II-uit, 0-2. RKC-uit, 2-2. Heerenveen thuis, 0-1, Pannenkoek!, Zagreb-thuis, 0-1. AZ-uit dit seizoen, 2-0. Al-les. Vijf keer doodgegaan dit seizoen, en vijf keer weer opgestaan. Het meisje van AjaxTV kwam vragen of het goed met me ging, haha...het ging SUPER met me. Jarenlang had ik van dat moment gedroomd, had ik uren onder de douche voor me uit zitten staren...en toen ik die tribune voelde trillen en die massale 'dale' werd ingezet door het publiek..ik heb nog nooit iets mooiers gevonden in m'n leven.

Nee, dit gevoel na deze titel is echt een 'once in a liftime experience'. Absoluut.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Thijs » do mei 19, 2011 11:56 am

Jesse schreef:
Zuidema schreef:
Thijs schreef: Dan kunnen we de komende jaren nog vaker genieten van zulke mooie momenten, dit moet voor iedereen naar veel meer smaken.
Een kampioenschap is altijd genieten, maar ik denk dat 15 mei qua enorme impact niet snel geëvenaard zal worden. Dat je al die ellende van 7 jaar met het behalen van een titel eindelijk van je afspeelt. In nota bene een rechtstreekse confrontatie met je concurrent in een kolkende Arena. Na een onwaarschijnlijke inhaalrace met veel gemazzel. Op die zondag kwam wel heel erg veel samen. Zo zullen we het niet vaak meer meemaken, denk ik. Historisch. Uniek. Een absolute topdag voor Ajax en voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt.
Exact. Ik heb er over na zitten denken, maar ik denk dat dit seizoen waarschijnlijk niet beter af had kunnen lopen. Alles klopte en alles kwam op het laatst samen. Fantastisch!
Ook de 10-0 van PSV, waardoor Feyenoord in de thuiswedstrijd tot op het bot getergd was. De gemiste pingel van Mounir, of die verliespot in Den Haag. Uiteindelijk kwam het precies zo mooi uit, dat we MOESTEN winnen. We konden niet anders, het publiek was door al die vernederingen en tegenslagen ZO fanatiek.

Het was uiteindelijk het perfecte scenario. Had het nooit willen missen, niks. Juist al die nederlagen maakte deze zondag zo ontzettend mooi.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011

Bericht door Jesse » do mei 19, 2011 12:02 pm

Je zou er bijna blij van worden dat Twente bijv. vorig jaar die laatste wedstrijd niet heeft verloren. Uit-wedstrijd, afhankelijk v/d tegenstander etc. Zou een stuk minder ontlading zijn geweest.

Nee, het was perfect zo. Prachtig.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie