Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47487
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Lionel » do dec 08, 2011 8:38 am

Lyon ook niét... 0 goals gemaakt tegen Ajax.

Denk dat wanneer Ajax was gaan rusten met 2-1 het nooit 1-7 was geworden daar.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47487
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Lionel » do dec 08, 2011 8:39 am

En vooraf was duidelijk wat de opdracht was. Jammer dat Zagreb en die hoerengrens het verpest hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door 999 » do dec 08, 2011 8:44 am

„ VLAG AAN DE WILGEN HANGEN”

AMSTERDAM – Frank de Boer was op de zwarte avond voor Ajax, duidelijk over de arbitrage. „De scheidsrechter valt niet eens zoveel te verwijten, maar de assistent wel. Van mij mag hij zijn vlag aan de wilgen hangen.” Ook bij de veegpartij van Olympique Lyon tegen Dinamo Zagreb zette de coach van de Amsterdammers vraagtekens. „Van mij mogen ze een onderzoek instellen naar dat duel. 7-1 komt op dit niveau bijna niet voor. Misschien ben ik heel naïef als ik denk dat het normaal niet zo werkt. Maar als die wedstrijd is weggegeven, moet dat zeker aangepakt worden. Alleen is het moeilijk te bewijzen of dat het geval is.” Volgens De Boer zou 2-2 een terechte ruststand bij Ajax zijn geweest. „En dan eindigt het waarschijnlijk ook in een gelijkspel. Maar als Lyon een kwartier na rust met 4-1 voorstaat, weet je dat je risico moet nemen. Maar we hadden niet echt de bank om iets te forceren.”
Olympique Lyon en Portugese arbitrage zorgen voor grafstemming in ArenA
ZWARTE DAG VOOR AJAX

AMSTERDAM – De Portugese scheidsrechter Manuel de Sousa en zijn falende assistent Joao Santos hebben Ajax de nek omgedraaid en voorkomen dat het elftal van Frank de Boer zich bij de beste zestien ploegen van Europa schaarde. De landgenoten van José Mourinho waren verantwoordelijk voor de ‘schande van de ArenA’ door de Amsterdammers tegen Real Madrid twee glaszuivere doelpunten te ontnemen (0-3). Omdat Olympique Lyon met 1-7 won bij Dinamo Zagreb, passeerden de Fransen Ajax op doelsaldo. Toch moesten de zwakke Amsterdammers de hand ook in eigen boezem steken. Ondanks de – op dit niveau – schandalige tegenwerking, had de thuisclub de klus alsnog op eigen kracht kunnen klaren.

Waar de Madrilenen met het oog op El Clasico van zaterdag bewust met een ‘B-elftal’ aantraden, moesten de Amsterdammers door blessures noodgedwongen wijzigingen toepassen. ,,We hadden weinig alternatieven wat de opstelling betreft. Het is niet prettig dat er de laatste tijd steeds eentje afvalt, maar we moeten steeds weer naar een oplossing zoeken. Vandaag was Daley Blind dat”, zei De Boer. ,,Daley heeft het de eerste drie wedstrijden als vervanger van Jan Vertonghen fantastisch gedaan. Ik vond hem toen een aantal keer de beste van het veld.”

Dat was hij tegen de Koninklijken zeker niet. Aan de tweede treffer, van de voet van Gonzalo Higuain, had hij zelfs grote schuld. Toch zou het matige optreden van de verdediger worden gemaskeerd als het Portugese zestal (!) na de 0-1 van José Callejon ‘gewoon’ zijn werk had gedaan. Gregory van der Wiel vuurde in de 32e minuut op doel, werd gestuit door keeper Antonio Adan, maar Nicolas Lodeiro kopte de glaszuivere 1-1 binnen. De assistent had echter volledig ten onrechte buitenspel geconstateerd.

Alsof het nog niet genoeg was, ging hij vier minuten later weer in de fout en voedde hij de complottheorieën dat de arbitrage wel heel erg onder de indruk was van ‘The Special One’ Mourinho. Miralem Sulejmani veranderde het schot van Vurnon Anita inderdaad van richting, maar deed dat op het moment van spelen op gelijke hoogte met de laatste Madridverdediger. Omdat Higuain op het randje van buitenspel terecht wel door mocht, ging Ajax met een 0-2 achterstand rusten.

Het leek een geruststellende gedachte dat Lyon op dat moment in Kroatië op 1-1 stond, maar tien minuten na de hervatting zag de wereld er opeens heel anders uit. De Fransen leidden met 1-4 en hadden plotseling nog maar twee treffers nodig. In de Ajax-historie was 7 december – door de historische mistwedstrijd 45 jaar geleden tegen Liverpool – een bijzondere datum. Maar nu zat alles tegen. Vertonghen miste uit een corner van Theo Janssen een niet te missen kopkans (naast) en Sulejmani plaatste de bal op aangeven van Nicolas Lodeiro tegen de lat. Een pegel van Christian Eriksen werd ternauwernood gekeerd

De Boer mocht Vermeer zelfs danken dat hij zijn ploeg na een schot van Real-invaller Hamit Altintop op de been hield. Door de vervelende tussenstand op de Balkan, die inmiddels 1-5 was, hielden de fans in de ArenA hun adem in. Plaatsing bij de laatste zestien zou de Amsterdammers gegarandeerd 25 miljoen euro bruto hebben opgeleverd, maar een deel van dat astronomische bedrag stond opeens op de tocht. De Boer, die zich pas vanaf de rust op de hoogte liet stellen van de ontwikkelingen in Zagreb, liet breekijzer Dmitri Bulykin warmlopen.

Ajax wist dat zelf twee keer scoren de enige kans was om op het hoogste podium te overwinteren. Zeker nadat Lyon op 1-7 was gekomen. De Fransen werd na rust geen strobreed in de weg gelegd in Zagreb. De inmaakpartij riep Malta-Spanje (1-12), dat Oranje het EK’84 kostte, in herinnering. De Boer bracht nog Bulykin en Davy Klaassen, maar het leed was al geschied. De ellende werd alleen maar groter door de 0-3 van Callejon. De dag die door het kort geding van Johan Cruijff en tien jeugdtrainers tegen de vier overige commissarissen al een rouwrandje had, werd nu gitzwart. Met dank aan De Sousa. Deelname aan de Europa League is niet eens een pleister op de wond.

Ajax – Real Madrid (Spa) 0-3 (0-2). 14. Callejon 0-1, 41. Higuain 0-2, 90. Callejon 0-3. Scheidsrechter: De Sousa (Por). Gele kaart: Vertonghen (Ajax), Arbeloa (Real Madrid). Toeschouwers: 51.557.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Blind, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen (76. Klaassen); Sulejmani, Lodeiro (74. Bulykin), Ebecilio.
Real Madrid: Adan; Arbeloa (67. Mendes), Albiol, Varane, Coentrao; Sahin, Granero (59. Xabi Alonso); Callejon, Kaka, Benzema (54. Altintop); Higuain.
JANSSEN: „DOOR DE GROND”

AMSTERDAM – De verslagenheid was groot bij de Ajacieden na de uitschakeling voor de volgende ronde in de Champions League. „Als je hoort dat je concurrent met 7-1 heeft gewonnen, dan ga je wel even door de grond”, treurde Theo Janssen. Volgens de middenvelder waren de ontwikkelingen in Zagreb, waar Olympique Lyon na rust snel afstand nam van Dinamo, niet duidelijk bij de spelers van Ajax. „Ik hoorde het pas toen ik op de bank kwam, dus in het veld was er niks van duidelijk”, erkende Janssen. Ook aanvoerder Jan Vertonghen had een stukje van de film gemist. „Op een gegeven moment kreeg ik een seintje van de bank dat het 1-5 stond bij Lyon. Toen ging er wel een belletje rinkelen”, aldus de Belg, die zich boos maakte over de twee ten onrechte afgekeurde doelpunten van Ajax. „Het is ongelofelijk dat alles zo kan tegenzitten.” Janssen stak de hand ook in eigen boezem. „We moeten ook boos zijn op onszelf, want we hebben de goals kinderlijk eenvoudig weggegeven.”
Mourinho: „Dit verdiende Ajax niet”

AMSTERDAM – José Mourinho verontschuldigde zich bijna bij Frank de Boer na afloop van Ajax-Real Madrid. „Ajax verdiende meer dan deze 3-0 nederlaag, maar kreeg het niet. Twee afgekeurde goals en wij benutten iedere kans die we kregen." Overigens had Mourinho zijn ’tweede’ elftal wel op scherp gezet. „Bij een zege zouden wij het beste team ooit zijn in de groepsfase van de Champions League met 18 punten en 19 doelpunten voor en twee tegen. Dat is nog nooit gepresteerd.”
Telegraaf

T82
Berichten: 1779
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door T82 » do dec 08, 2011 8:53 am

Rishi schreef:Lyon ook niét... 0 goals gemaakt tegen Ajax.
Klopt. Maar dan kan je nog wel eerst naar jezelf kijken en niet meteen naar anderen wijzen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door 999 » do dec 08, 2011 8:59 am

Je zet toch een resultaat neer.Je hoeft de laatste wedstrijd niet eens te winnen en mag in een worst case scenario zelfs nog met x-goals verschil verliezen.

Nu maak je 2 goals die onterecht afgekeurd worden, die stand had ook nog eens richting Zagreb - Lyon gegaan.M.a.w. die hadden het dan wel geloofd ..

En dat met de wetenschap dat Real M gewoon tig keer beter zou zijn dan AJAX ...

Lionel
Berichten: 47487
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Lionel » do dec 08, 2011 9:09 am

T82 schreef:
Rishi schreef:Lyon ook niét... 0 goals gemaakt tegen Ajax.
Klopt. Maar dan kan je nog wel eerst naar jezelf kijken en niet meteen naar anderen wijzen.
Wanneer mag je dan wel naar anderen wijzen?
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Thijs » do dec 08, 2011 9:17 am

T82 schreef:
Rishi schreef:Lyon ook niét... 0 goals gemaakt tegen Ajax.
Klopt. Maar dan kan je nog wel eerst naar jezelf kijken en niet meteen naar anderen wijzen.
Jaja, ik had je nog wel eens willen horen als NAC twee onterecht afgekeurde doelpunten zou maken tegen AC Milan in de uefa-cup. "Ja hadden we maar nog meer doelpunten moeten maken!"
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Laudrup » do dec 08, 2011 9:18 am

Naar jezelf kijken......hou toch op.....

Je maakt gvd 2 doelpunten.
15 mei 2011.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Thijs » do dec 08, 2011 9:33 am

Foto's van Vida in gokkantoor wekken nog meer woede
Donderdag, 8 december 2011 om 08:15De 7-1 nederlaag die Dinamo Zagreb woensdagavond leed tegen Olympique Lyon, laat de nodige verdenkingen op zich. De Kroatische club was bij voorbaat al kansloos voor plaats drie in de groep en liet de Fransen compleet over zich heen lopen. Nadat woensdagavond reeds een foto opdook waarop verdediger Domagoj Vida knipoogt naar Bafétimbi Gomis, is er nu nog meer 'belastend materiaal' opgedoken.

Op een Kroatisch forum zijn foto's opgedoken, waarop te zien is hoe Vida een gokkantoor in zijn thuisland binnengaat. Onduidelijk is wat de verdediger daar precies deed en op welke wedstrijden hij geld inzette, maar in het licht van de bizarre uitslag tegen Olympique Lyon vermoedt men ook in Kroatië dat er wel eens sprake kan zijn van doorgestoken kaart.

Door de monsternederlaag van Dinamo, die extra opvallend was door vier goals in tien minuten, slaagde Lyon erin groepsgenoot Ajax voorbij te stevenen en plaats twee op te eisen in de groep. Trainer Krunoslav Jurcic werd reeds aan de kant gezet bij de Kroaten. Ajax-trainer Frank de Boer zei het niet erg te vinden, indien de Europese voetbalbond (UEFA) een onderzoek zou instellen.
Afbeelding
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

T82
Berichten: 1779
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door T82 » do dec 08, 2011 9:36 am

Laudrup schreef:Naar jezelf kijken......hou toch op.....

Je maakt gvd 2 doelpunten.
Ik quote mezelf nog maar even:
Los dus van de grensrechter kunnen ze óók de hand in eigen boezem steken en terugkijken op de eerdere wedstrijden.
Volgens mij is hier weinig verkeerd aan. En Thijs, wat NAC doet interesseert me werkelijk niks.

Van het AD:
Spelersrapport Ajax (tegen Real Madrid)

Vermeer Kon niet beslissend zijn, bij de 0-1 ging de bal lullig door zijn benen. 6

Van der Wiel Kwam eindelijk weer eens sterk op langs de zijlijn en stichtte geregeld gevaar. Defensief beduidend minder, zelfs zwak. 6

Vertonghen Schakelde zich aanvallend af en toe goed in. Verdedigend geregeld afwezig. 6

Blind Tsja, komt duidelijk tekort voor het grote werk. Mist snelheid, inzicht en techniek. 4

Anita Stond te slapen bij de 0-1 en 0-2. Had pech dat zijn goal ten onrechte werd afgekeurd wegens buitenspel. Toch: te licht en zweverig voor het echt grote werk. 4

Eriksen Deze vederlichte artiest moet eens uit zijn speelkamer komen en verantwoordelijkheid nemen. Totaal onzichtbaar als het erom gaat. 5

Enoh Ajax-onwaardige speler. Pakt af en toe wel een bal af, maar is 'm vaak nog sneller weer kwijt. Heeft nauwelijks ruimtelijk inzicht. 3

Janssen Zou het creatieve brein in de ploeg moeten zijn, maar was dat niet. Reden: teveel middelmatige spelers om hem heen. 5

Sulejmani Heeft supersnelheid en ook techniek, maar mist één essentieel onderdeel: inzicht aan de bal, zo liet hij ook tegen Real weer zien. Blijft desondanks zo nu en dan erg gevaarlijk. 5

Lodeiro Werkte hard, maar niet gezien. Hoort niet in de spits. Dan liever nog jonkie Davy Klaassen. 4

Ebecilio Was in de eerste helft de gevaarlijkste Ajacied, maar ook hij ontbeert te vaak finesse. 5

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Thijs » do dec 08, 2011 9:37 am

Ik vond Lodeiro en Enoh juist goed spelen. Raar rapport.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

T82
Berichten: 1779
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door T82 » do dec 08, 2011 9:42 am

Thijs schreef:Ik vond Lodeiro en Enoh juist goed spelen. Raar rapport.
Vond ik dus ook. Tuurlijk verspeelt Enoh nog altijd teveel ballen. Maar "Pakt af en toe wel een bal af" slaat nergens op. Hij pakte er vooral heel veel af. Zeker in vergelijking met de rest. Lodeiro speelde ook niet zo beroerd als de (gefrustreerde) schrijver laat doen denken.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Jeroen126 » do dec 08, 2011 9:43 am

Wat is deze hard aangekomen zeg. Tril nog steeds van drift.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Thijs » do dec 08, 2011 9:52 am

Ik ook. Benadert toch het Willem II-Ajax en AC Milan-Ajax '03-gevoel, dit.

Wat een horror, hier ben ik nog zoooo lang ziek van.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door LucaS » do dec 08, 2011 9:53 am

Ik lees hier en daar over opmerkingen van vd Wiel en de Boer. Uitkijken maar, want het ligt natuurlijk helemaal in de lijn van de UEFA om deze twee te bestraffen voor de uitspraken ipv een onderzoek in te stellen.
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door wimpey » do dec 08, 2011 10:04 am

Jammer. Die 2 afgekeurde goals zouden niet geholpen hebben, want dan had Madrid een tandje bij geschakeld en alsnog gewonnen...

Die 1-7 is raar. Maar wanneer Utrecht er 6 kan scoren tegen Ajax, kan Lyon er 7 scoren tegen Zagreb. Die ploeg is niveau De Graafschap. Omkoping? Kan. Kan ook niet. Ajax had er in Zagreb ook 7 kunnen scoren. Lieten we na.

Ajax kan maar beter naar zichzelf kijken. Lyon is matig, maar we versloegen ze 2 keer niet. Ajax won enkel van Zagreb. Wanneer won Ajax voor het laatst europees van een ploeg die er echt wat van kan? Zal onder Koeman geweest zijn.

De club staat in de hens, het regent blessures en kwalitatief is het allemaal erg matig. Met bijv. Blind, Ebecilio en Lodeiro heb je in de CL niets te zoeken. Je mag toch serieus gaan twijfelen aan het inzicht van FdB, want m.n. Blind was weer een catastrophe. Tegen VVV en Excelsior blundert die slomo er al op los, dus wat heeft ie in de CL tegen Real Madrid te zoeken?!

De eredivisie is belangrijker. RKC-uit wacht. Very important. En dat zal voor deze ploeg een flinke kluif worden. Dat is de realiteit.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Laudrup » do dec 08, 2011 10:05 am

Lief dat het de boertjes in ieder geval dermate fascineert, dat ze op PN een eigen topic over deze wedstrijd hebben geopend. Afbeelding
15 mei 2011.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Thijs » do dec 08, 2011 10:05 am

wimpey schreef:Jammer. Die 2 afgekeurde goals zouden niet geholpen hebben, want dan had Madrid een tandje bij geschakeld en alsnog gewonnen...
Met 2-3 was je anders gewoon doorgeweest.

Los van het feit dat bij een 2-2/1-1/2-1 bij rust Lyon er niet meer in had geloofd, aangezien jij er vanuit gaat dat die wedstrijd eerlijk is verlopen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door wimpey » do dec 08, 2011 10:18 am

Thijs schreef: Los van het feit dat bij een 2-2/1-1/2-1 bij rust Lyon er niet meer in had geloofd, aangezien jij er vanuit gaat dat die wedstrijd eerlijk is verlopen.
Ik denk niet dat Zagreb collectief omgekocht is. Dat die Vida een centje bijverdient, moge duidelijk zijn. Die Vida kán er trouwens echt niets van kan, dat zagen we in de wedstrijden tegen Ajax. Onwil en onkunde liggen bij hem dicht bij elkaar.

Mourinho wilde coute que coute winnen en de beste ploeg aller tijden in de voorronde worden. Madrid deed met Ajax wat het wilde. Wanneer het 2-2 zou hebben gestaan en José zou 2-5 hebben geroepen, dan was het 2-5 geworden.

FdB moet nu niet teveel zelfmedelijden hebben, maar kritisch zijn. Hij heeft geen verdedigers gekocht. Het hele seizoen wordt al bewezen dat dat een grove fout is geweest.

Hij moet eerlijk en hard zijn en een topsportmentaliteit aan de dag leggen: Blind, Ebecilio, Lodeiro etc. hebben op topniveau niets te zoeken. Anita kan alleen als middenvelder mee. Doorselecteren dus en niet de kool en de geit sparen. Dat Daley de zoon van een maatje van hem is (die nog een paar dagen de TD mag acteren bovendien) wil niet zeggen dat die jongen o.b.v. zijn merites terecht in Ajax-1 staat.

Frank moet ingrijpen en in de winterstop zijn selectie pimpen. Doet hij dat niet, dan is hij de volgende trainer die sneuvelt. En dat gun ik hem niet.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Thijs » do dec 08, 2011 10:23 am

wimpey schreef:Ik denk niet dat Zagreb collectief omgekocht is. Dat die Vida een centje bijverdient, moge duidelijk zijn. Die Vida kán er trouwens echt niets van kan, dat zagen we in de wedstrijden tegen Ajax. Onwil en onkunde liggen bij hem dicht bij elkaar.

Mourinho wilde coute que coute winnen en de beste ploeg aller tijden in de voorronde worden. Madrid deed met Ajax wat het wilde. Wanneer het 2-2 zou hebben gestaan en José zou 2-5 hebben geroepen, dan was het 2-5 geworden.
Dat had Mourinho alleen nooit geroepen. Die had ongetwijfeld de wedstrijd willen winnen, maar met een 2-3 had de wereld er echt anders uit gezien. Zoals ik al zei had Lyon dan de handdoek wel in de ring gegooid bij een 2-2 (dan zouden ze in 1 helft nog steeds 7 goals moeten goedmaken) en dat Real de wedstrijd dan alsnog bij ons wint...soit. Ik stond na de wedstrijd toevallig naast Mourinho en Butragueño en ze boden aan iedereen van Ajax hun excuses aan dat het zo zuur gelopen was uiteindelijk. (Met die twee afgekeurde doelpunten)

edit: overigens ben ik het met de rest van je verhaal eens, maar dat vind ik een 'terzijde' in het verhaal van gisteravond.

Ik heb wel het idee dat ze het ons gunden, die tweede ronde.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door wimpey » do dec 08, 2011 10:32 am

Thijs schreef: Ik stond na de wedstrijd toevallig naast Mourinho en Butragueño en ze boden aan iedereen van Ajax hun excuses aan dat het zo zuur gelopen was uiteindelijk. (Met die twee afgekeurde doelpunten)
Ajax roept wel vaker medelijden op...

RKC-uit is véél belangrijker, Thijs. Wanneer je in 6 wedstrijden CL enkel van Zagreb wint, kun je eruit vliegen. Da's nu dus ook gebeurd.

Het vizier op RKC, geen fuckin excuses, geen Blind en Ebecilio en daar gewoon winnen. Hoe dan ook. Dat is echt het enige dat telt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door 999 » do dec 08, 2011 10:33 am

wimpey schreef:
Mourinho wilde coute que coute winnen en de beste ploeg aller tijden in de voorronde worden. Madrid deed met Ajax wat het wilde. Wanneer het 2-2 zou hebben gestaan en José zou 2-5 hebben geroepen, dan was het 2-5 geworden.
Feit is dat er twee terechte goals zijn afgekeurd, de rest zijn aannames ...

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door wimpey » do dec 08, 2011 10:38 am

999 schreef: Feit is dat er twee terechte goals zijn afgekeurd, de rest zijn aannames ...
Feit is dat Madrid (B) ongelooflijk veel beter was dan een ongelooflijk slecht Ajax (B).

Het is een financiele strop voor de club en dat doet pijn. Maar sportief kan ik er niet wakker van liggen. Liever anoniem in de EL onderuit dan een dozijn goals vangen tegen Barcelona.

RKC-uit, 999. Daar gaat het om. Zal lastig zat worden.

Het is trouwens geen aanname dat Mourinho de beste voorronde aller tijden wilde spelen. Dat gaf ie nl. in interviews aan, hij wilde hoe dan ook ruim winnen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door Thijs » do dec 08, 2011 10:50 am

wimpey schreef:Dat gaf ie nl. in interviews aan, hij wilde hoe dan ook ruim winnen.
Dat hebben we gemerkt. Real deed er helemaal niets aan, het is dat wij zo weinig kwaliteit hebben tov Madrid.

Maargoed, het gaat om RKC-uit. Eens. Een heel jaar knallen voor die Champions League, dat schitterende podium. Waar we volgend jaar misschien wel weer genaaid worden, keihard. En dan? Gaat het dan weer om De Graafschap-uit, waar we dan tegen spelen?

Dat hele kut-RKC kan me nu nog even gestolen worden. Het doet echt pijn.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011

Bericht door 999 » do dec 08, 2011 10:51 am

wimpey schreef:
999 schreef: Feit is dat er twee terechte goals zijn afgekeurd, de rest zijn aannames ...
Feit is dat Madrid (B) ongelooflijk veel beter was dan een ongelooflijk slecht Ajax (B).

Het is een financiele strop voor de club en dat doet pijn. Maar sportief kan ik er niet wakker van liggen. Liever anoniem in de EL onderuit dan een dozijn goals vangen tegen Barcelona.

RKC-uit, 999. Daar gaat het om. Zal lastig zat worden.

Het is trouwens geen aanname dat Mourinho de beste voorronde aller tijden wilde spelen. Dat gaf ie nl. in interviews aan, hij wilde hoe dan ook ruim winnen.
Heeft er toch allemaal niks mee te maken.Of dat AJAX slechter was of niet of dat Real beter was of niet.Dit doe jij steeds.

Feit is dat er twee TERECHTE goals zijn afgekeurd.Wat er daarna zou zijn gebeurd weet jij niet, dat is raden maar.Zelfs al zou je alleen maar de EERSTE onterechte goal meetellen ( want misschien zou dan die tweede AJAX goal wel helemaal niet zijn gevallen ) dan nog.Die stand gaat richting Zagreb - Lyon en dan vraag ik me af of dat Lyon dan nog gemotiveerder gaat voetballen.

Nou, volgens mij wilde Mourinho winnen.Ruim ?, niet gehoord en dan nog ( als ie ruim wilde winnen waren er mijn inziens best wat andere spelers te vinden geweest bij R. M. dan wat er nu op het veld stond ) ..

Ah, Rkc uit daar gaat het om ?.Tja, daar dacht toch niemand aan voor deze wedstrijd.Dan maar hopen dat de grens niet TWEE terechte goals gaat annuleren ..

Wat ook jammer is dat jij in andere topics het altijd hebt dat men zich aan de feiten moet houden maar dan ineens hoeft het weer niet :confused.gif:

Plaats reactie