12.30 uur Ajax - ADO
14.30 uur Feyenoord - PSV
Het enige wat wij kunnen doen is Den Haag met een flinke nederlaag weer naar huis sturen.

Moderator: mods
Je kan het in dit specifieke geval ook omdraaien:Marillion schreef:Ja, de speelvolgorde is wel prettig. Het begon aardig vervelend te worden dat je weken achter elkaar al bij de aftrap wist dat er niets anders op zat dan niet verder achterop te komen. Nu speel je om dichterbij te komen en ligt de druk daarna bij PSV.
Nou, dan moet Siem de Jong ze maar maken. Op naar de Arena.Eiting debuteert in basis Ajax in thuisduel met ADO Den Haag
Carel Eiting staat zondag in de basis bij Ajax, dat het thuis opneemt tegen ADO Den Haag. Siem de Jong begint in de spits, omdat Klaas-Jan Huntelaar ontbreekt. Eiting maakt zijn basisdebuut in de Eredivisie bij de Amsterdammers. Hij was pas twee keer invaller bij competitieduels. Hij vervangt Lasse Schöne, die last heeft van zijn rug.
Huntelaar liep vrijdag op de training een blessure op. Omdat ook Kasper Dolberg nog niet fit is, kiest trainer Erik ten Hag voor Siem de Jong als centrumspits. De Colombiaan Mateo Cassierra begint op de bank.
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, F. de Jong, Tagliafico; Van de Beek, Eiting, Ziyech; Neres, S. de Jong, Kluivert.
Bron: nusport.nl
Ik vind Cassierra in de spits een stuk meer voor de hand liggend. Je eerste twee spitsen zijn geblesseerd, dan vind ik het logischer dat je derde spits - die notabene in de JL er een flink aantal goals heeft gemaakt - de kans krijgt, in plaats van een aanvallende middenvelder die nauwelijks minuten heeft gemaakt dit seizoen en al helemaal niet als spits. Maar jij ziet dat anders?999 schreef:Waarom MOET Cassierra spelen ??
Weet je , maakt Siem er vandaag 2 heeft de trainer gelijk, doet hij dat niet roepen we allemaal in koor dat Cassierra had moeten spelen, zelfs al zou hij er niks van gebakken hebben.Ik wacht gewoon even af.Overigens van wat ik van hem in JA zie wordt ik nou ook niet echt opgewonden van.Mr. Ajax schreef:Ik vind Cassierra in de spits een stuk meer voor de hand liggend. Je eerste twee spitsen zijn geblesseerd, dan vind ik het logischer dat je derde spits - die notabene in de JL er een flink aantal goals heeft gemaakt - de kans krijgt, in plaats van een aanvallende middenvelder die nauwelijks minuten heeft gemaakt dit seizoen en al helemaal niet als spits. Maar jij ziet dat anders?999 schreef:Waarom MOET Cassierra spelen ??