Champions League avontuur 18/19

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51907
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door wimpey » vr aug 31, 2018 12:27 pm

InnerHarbour schreef: BTW, je mag tegenwoordig ook niemand meer uitfluiten hè. :biggrin.gif:
Ik mag toch hopen dat het Ajax-publiek niet iemand gaat uitfluiten o.b.v. een kortstondig verleden bij edsv. Dat zou wel enorm sneu zijn.

Laat ze in Eihoven maar fluiten naar ex-Ajacieden. Dat is prima.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door InnerHarbour » vr aug 31, 2018 12:37 pm

Ik denk dat het fluiten snel begint als hij met de zoveelste schwalbe uit zijn carrière die Argentijn geel of rood bezorgd.
YNWA

wimpey
Berichten: 51907
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door wimpey » vr aug 31, 2018 12:52 pm

Bezorgt.

Bezorgd ben ik wat dat betreft niet. :smallgrin.gif: Kans dat Robben in de laatste poule wedstrijd aan de bak moet, is klein. Als ie al fit is.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13376
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Nihad » vr aug 31, 2018 1:41 pm

Tuurlijk fluiten we hem uit. Is traditie, net als bij Gullit. :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

wimpey
Berichten: 51907
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door wimpey » vr aug 31, 2018 1:45 pm

Boabdil schreef:Tuurlijk fluiten we hem uit. Is traditie, net als bij Gullit. :smallgrin.gif:
Ja, toen zat ik in de stromende regen in het OS. Ik hou daar niet van.

Seedorf uitfluiten was helemaal genant.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13773
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Jinne » vr aug 31, 2018 2:39 pm

Gullit was toen vanwege Oranje toch? Dat ie niet mee ging naar het WK.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23215
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Cruijff » vr aug 31, 2018 2:56 pm

Jinne schreef:Gullit was toen vanwege Oranje toch? Dat ie niet mee ging naar het WK.
Niet als hoofdreden. Ook in de jaren '90 was het Nederlands Elftal niet een enorm populair team onder Ajax seizoenkaarthouders.
Volgens mij had een week voor de wedstrijd Gullit iets gezegd als dat een Nederlandse club als Ajax zich geen enkele illusie hoefde te maken tegen een echte topclub. Dat hebben we dat seizoen 3 maal gezien. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Gezond verstand » vr aug 31, 2018 5:20 pm

Marillion schreef:Het is onderhand wel tijd om weer even goed op die hele CL te zeiken. Wat is dat toch voor een belachelijk gedoe met die verschillende aanvangstijden? Ze nemen de stadion bezoekende supporter gewoon compleet niet serieus. Met name die vroege wedstrijd is voor mensen best lastig met werk te combineren. En dat alles om nog weer meer geld binnen te kunnen harken via de tv uitzendingen.
Maar met de late wedstrijden maken ze het best lastig om voor mensen die verder weg wonen het met het OV te combineren. Zo is er altijd wat te zeuren.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23215
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Cruijff » vr aug 31, 2018 7:43 pm

Marillion schreef:Het is onderhand wel tijd om weer even goed op die hele CL te zeiken. Wat is dat toch voor een belachelijk gedoe met die verschillende aanvangstijden? Ze nemen de stadion bezoekende supporter gewoon compleet niet serieus. Met name die vroege wedstrijd is voor mensen best lastig met werk te combineren
Idd puur om er maar meer en meer televisie geld uit te peuren.
Op zich moet ik zeggen dat bij AEK Athene thuis 18.55 uur me niet zo heel slecht uitkomt. Wellicht kijken er mondiaal dan ook meer mensen naar Ajax aangezien er per speelavond maar 2 vroege wedstrijden, in ieder geval zullen de doelpunten die er zijn gevallen op elke zender voorbijkomen voordat de 21.00 uur wedstrijd begint.

AEK uit is de andere pot die rond de klok van 7 begint, in Griekenland is het dan 5 voor 8, op zich geen heel rot tijdstip voor Europacup voetbal.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23215
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Cruijff » vr aug 31, 2018 7:45 pm

Misschien zullen de AEK fans ook net iets minder wild zijn iets vroeger op de avond. Hoe later de avond vordert hoe gekker die Grieken worden heb ik vaak het idee.

Zal voor de uit fans zeker ook geen ongevaarlijke wedstrijd worden daar in Athene.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9063
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr aug 31, 2018 8:16 pm

Niks aan t handje. Gewoon de boys van Pana bellen als ze van AEK moeilijk doen!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23215
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Cruijff » vr aug 31, 2018 8:35 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Niks aan t handje. Gewoon de boys van Pana bellen als ze van AEK moeilijk doen!
Haha. :smallgrin.gif:
Het maakt weinig uit of ze daar onderling voetballen of dat er tussen die clubs in Athene volleybal of basketbal wordt gespeeld, het loopt geregeld flink uit de klauwen bij al die ontmoetingen tussen AEK, Olympiakos en Panathinaikos.

Mr. Ajax
Berichten: 14521
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 03, 2018 9:15 am

Lukt het iemand momenteel om passe partoutjes aan te schaffen via de site?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Leon » ma sep 03, 2018 9:34 am

Yes, ik heb er 1-tje!
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

LucaS
Berichten: 53585
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voorronde Champions League

Bericht door LucaS » ma sep 03, 2018 9:46 am

Voor de voorronde!?
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax
Berichten: 14521
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 03, 2018 9:51 am

Leon schreef:Yes, ik heb er 1-tje!
Zit sinds 09.30 klaar voor de computer, dat hele site deed 'm nauwelijks bij mij. En nu schijnt het uitverkocht te zijn. WTF?!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Leon » ma sep 03, 2018 10:20 am

Het is bizar hoor, ik had eerst ook een plek geselecteerd, en opeens was deze weg. Gelukkig later nog een andere kunnen pakken, maar is wel helemaal ruk, zeker als je zo lang achter je computer zit. Wellicht komt er nog wat vrij!
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Mr. Ajax
Berichten: 14521
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 03, 2018 10:36 am

Ongelofelijk dat ze dat nog altijd niet op orde hebben. Al jarenlang.

Er zou toch ook een losse verkoop komen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Thijs » ma sep 03, 2018 11:20 am

Die komt er ook nog. Er is gewoon enorm veel vraag, Ajax kan de ArenA wel vier keer uitverkopen...wat niet wegneemt dat zo'n site gewoon zou moeten werken.

Als je al ziet dat er de afgelopen dagen duizenden aanvragen voor een SVA-CC zijn binnengekomen. Ik vraag me al af wat voor supporter je bent als je daar nu pas mee aan komt zetten, maar goed.. Ik zie echt wel wat in een loyaliteits-systeem waarbij seizoenkaarthouders die er ook tegen Excelsior en bekerpotjes zijn een betere prijs krijgen dan de mensen die alleen maar op willen komen dagen als de tegenstander gaaf is. (En dan heb ik het ook over de seizoenkaarthouders die FC Emmen en De Graafschap te min vinden om te komen maar tegen Bayern en Benfica ineens wél tijd hebben)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Alexander
Berichten: 8559
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Alexander » ma sep 03, 2018 11:25 am

Als ik Ajax was zou ik toch eens de mogelijkheid bekijken om het stadion uit te bouwen tot 60.000+. Natuurlijk is het stadion lang niet altijd vol in de competitie, maar het is wel praktisch altijd uitverkocht. Denk dat de Arena 10.000 extra tickets er binnen 10 jaar uithaalt.

Mr. Ajax
Berichten: 14521
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 03, 2018 11:45 am

Thijs schreef:Die komt er ook nog. Er is gewoon enorm veel vraag, Ajax kan de ArenA wel vier keer uitverkopen...wat niet wegneemt dat zo'n site gewoon zou moeten werken.

Als je al ziet dat er de afgelopen dagen duizenden aanvragen voor een SVA-CC zijn binnengekomen. Ik vraag me al af wat voor supporter je bent als je daar nu pas mee aan komt zetten, maar goed.. Ik zie echt wel wat in een loyaliteits-systeem waarbij seizoenkaarthouders die er ook tegen Excelsior en bekerpotjes zijn een betere prijs krijgen dan de mensen die alleen maar op willen komen dagen als de tegenstander gaaf is. (En dan heb ik het ook over de seizoenkaarthouders die FC Emmen en De Graafschap te min vinden om te komen maar tegen Bayern en Benfica ineens wél tijd hebben)
Helemaal mee eens. Moet je ook nagaan hoeveel PPtjes er nu al op marktplaats te koop staan voor het driedubbele. :excited.gif:

Weet jij of die losse verkoop een vrij verkoop wordt of krijgen SVA-leden weer voorrang?

Overigens ben ik al flink wat jaren SVA-lid, en toch kon ik er vandaag helemaal niks voor kopen. Klote site, niet normaal.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Thijs » ma sep 03, 2018 12:11 pm

Nou idd, daar kan Ajax makkelijk een uitzendkracht op zetten natuurlijk. Zou me ook echt leuk werk lijken, die fuckers opsporen en ze een stadionverbod aansmeren. 'Zo vriend, jouw kaarten zijn inmiddels geblokkeerd, net als jouw SVA-pas, je geld ben je kwijt, jouw naam staat op de zwarte lijst en we hoeven je de komende tien jaar niet te zien. Doei!'

De kaarten verkoop je vervolgens nog een keer, dus het is nog lucratief ook. :neutral.gif:

Ik weer trouwens nu alweer hoe het gaat, want dat is altijd met de Champions League, vanaf een uur voor tijd melden zich er allemaal mensen bij de balie die geweigerd worden omdat hun kaart al is gescand. 'Hoe bent u aan die kaarten gekomen?' - Via marktplaats, hoezo?
Zucht.. Één lul verkoopt die kaarten 20 keer, stuurt 20 keer die e-tickets door en alleen nr 1 die zo slim is om al bij de stadionpoort te gaan staan komt binnen. De rest komt dus bij Ajax klagen 'hoe Ajax dit op wil gaan lossen want we willen wel naar binnen'. Nou er wordt niks opgelost, je bent 300 euro kwijt en kan lekker in de Febo de luxe gaan kijken, veel plezier. Dus echt alleen kopen van iemand die je vertrouwt of maar gewoon het risico nemen dat je genaaid gaat worden.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13376
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Nihad » ma sep 03, 2018 12:18 pm

Mr. Ajax schreef:
Thijs schreef:Die komt er ook nog. Er is gewoon enorm veel vraag, Ajax kan de ArenA wel vier keer uitverkopen...wat niet wegneemt dat zo'n site gewoon zou moeten werken.

Als je al ziet dat er de afgelopen dagen duizenden aanvragen voor een SVA-CC zijn binnengekomen. Ik vraag me al af wat voor supporter je bent als je daar nu pas mee aan komt zetten, maar goed.. Ik zie echt wel wat in een loyaliteits-systeem waarbij seizoenkaarthouders die er ook tegen Excelsior en bekerpotjes zijn een betere prijs krijgen dan de mensen die alleen maar op willen komen dagen als de tegenstander gaaf is. (En dan heb ik het ook over de seizoenkaarthouders die FC Emmen en De Graafschap te min vinden om te komen maar tegen Bayern en Benfica ineens wél tijd hebben)
Helemaal mee eens. Moet je ook nagaan hoeveel PPtjes er nu al op marktplaats te koop staan voor het driedubbele. :excited.gif:

Weet jij of die losse verkoop een vrij verkoop wordt of krijgen SVA-leden weer voorrang?

Overigens ben ik al flink wat jaren SVA-lid, en toch kon ik er vandaag helemaal niks voor kopen. Klote site, niet normaal.
er zijn 80.000 SVA leden, dus jij bent niet de enige

Sowieso, al die dagjesmensen die opeens wel naar Ajax willen wanneer het CL speelt. :excited.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9063
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 03, 2018 12:56 pm

Thijs schreef:Die komt er ook nog. Er is gewoon enorm veel vraag, Ajax kan de ArenA wel vier keer uitverkopen...wat niet wegneemt dat zo'n site gewoon zou moeten werken.

Als je al ziet dat er de afgelopen dagen duizenden aanvragen voor een SVA-CC zijn binnengekomen. Ik vraag me al af wat voor supporter je bent als je daar nu pas mee aan komt zetten, maar goed.. Ik zie echt wel wat in een loyaliteits-systeem waarbij seizoenkaarthouders die er ook tegen Excelsior en bekerpotjes zijn een betere prijs krijgen dan de mensen die alleen maar op willen komen dagen als de tegenstander gaaf is. (En dan heb ik het ook over de seizoenkaarthouders die FC Emmen en De Graafschap te min vinden om te komen maar tegen Bayern en Benfica ineens wél tijd hebben)
Staat tegenover dat ik de aanpassing van de EU-regeling door Ajax vreemd vind. Een paar vrienden van me gaan al jaren mee naar Europese uitwedstrijden op een CC met dus EU status, maar sinds dit seizoen zijn ze daarmee nu qua volgorde als een na laatste aan de beurt.

Overigens had ik graag gezien dat Ajax scc-houders een dag de tijd had gegeven om een ppt voor de eigen plaats te kopen in plaats van nu alles vrij te geven.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9063
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Voorronde Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 03, 2018 1:04 pm

Ik vind overigens ook dat Ajax de scc en supp.cc mag blokkeren van degenen die nu op Marktplaats hun ppt voor het dubbele aanbieden. Dan ben je geen supporter, dan ben je een uitvreter.

Plaats reactie