Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Cruijff » do mar 07, 2019 10:22 am

Thijs schreef:
El Clavo schreef:Cees, een dikke hoer die hard slaat? :biggrin.gif:
Haha dit bijzinnetje triggerde mij ook nogal, ja.
wimpey schreef:Na de rentree van Zuidema moest ik ineens denken aan vml. AT-ers die Real-fan zijn. :smallgrin.gif:

RGB en Omar (wiens nick me niet te binnen schiet).


RGB, Raul Gonzalez Blanco. Wat een poster inderdaad. :smile-ajax.gif:

De bijzin over de meppende hoer intrigeert mij ook. Nu heeft onze tweede stapavond zo lang geduurd dat ik ook uit eigen waarneming kan bevestigen dat de straathoertjes in de beschikbaar stand stonden direct na het sluiten van de disco's.
Eentje heeft nu zelfs een Ajax sjaal van onze groep. :smile-ajax.gif: :ajaxscarf.gif: Als ze zo nadrukkelijk op zoek is om nog iets warms binnen te krijgen moet je ook maar wat meegeven waardoor ze het niet te koud krijgt.

Maar goed, Madrid was nog net geen El Arenal op Mallorca al leek het soms wel Noord-Afrika met al die straatverkopers of sjacheraars op kleedjes. En op Mallorca bleek de 'hoeruhhhh dichtheid' dan bij Huerta/Sol in Madrid. Een maatje van mij wimpelde terwijl hij met zijn vriendin liep te telefoneren het aanbod van een straatprostituee af. Hij moest haar geloof ik ook een duwtje geven om zich los te maken uit haar vrij opdringerige greep. En KLETS, toen had ie meteen een mep in zijn gezicht te pakken. Nu deze herinnering weer boven komt word ik meer en meer benieuwd naar het verhaal van WiekentCees. :biggrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Cruijff » do mar 07, 2019 10:29 am

Maar zonder dollen: wat is er met Mr. Ajax gebeurd? Is hij zoek?

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Lionel » do mar 07, 2019 11:38 am

raymon schreef:Gele kaarten worden pas voor de halve finale kwijtgescholden.
Fuck, meen je dit?

Bizar dan hoeveel kaarten we in de groepsfase hebben gepakt en er maar twee tegen Real..
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Alexander » do mar 07, 2019 11:48 am

Net terug uit Madrid. Zonder twijfel de mooiste Ajax wedstrijd waar ik ooit live bij ben geweest. Wat een pot. Ongelofelijk en onwerkelijk. Bizar ook hoeveel Ajacieden er op de thuisvakken zaten. Hele bijzondere sfeer, dit ga ik nooit meer vergeten.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Thijs » do mar 07, 2019 12:04 pm

Overigens ook een bijzonder moment: twee keer HELEMAAL los gegaan om precies hetzelfde doelpunt!

Hahaha, wat was dat gaaf, het ging echt zo:

JAAAAAAAA (omhelst vreemden, zoekt vrienden, die liggen een rij lager, etc etc)
-WAT? WAT NOU VAR? ROT OP WAAR DAN?
Dit duurt te lang. Ze gaan 'm afkeuren. Dit gaat helemaal mis. Gvd ze naaien ons, dit gaat mis (zelfbescherming, rouwverwerking kon gaan beginnen), dit is een opsteker voor Real.
...
Fuck dat hele Madrid en UEFA MAFFIAAAA
(vriend inmiddels weer bij me aangekomen)
-Thijs als het zo lang duurt kunnen ze 'm toch niet meer afkHIIJJJGEEFTMJAAAAAAAAA
(hele proces zoals in de eerste zin herhaalt zich)
KWARTFINALEWESPELENKWARTFINALEWEMOGENNOGEENKEER
-ikhebgeengeld
IKLEENJEALMIJNGELD
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Lionel » do mar 07, 2019 12:08 pm

Thijs schreef:Overigens ook een bijzonder moment: twee keer HELEMAAL los gegaan om precies hetzelfde doelpunt!

Hahaha, wat was dat gaaf, het ging echt zo:

JAAAAAAAA (omhelst vreemden, zoekt vrienden, die liggen een rij lager, etc etc)
-WAT? WAT NOU VAR? ROT OP WAAR DAN?
Dit duurt te lang. Ze gaan 'm afkeuren. Dit gaat helemaal mis. Gvd ze naaien ons, dit gaat mis (zelfbescherming, rouwverwerking kon gaan beginnen), dit is een opsteker voor Real.
...
Fuck dat hele Madrid en UEFA MAFFIAAAA
(vriend inmiddels weer bij me aangekomen)
-Thijs als het zo lang duurt kunnen ze 'm toch niet meer afkHIIJJJGEEFTMJAAAAAAAAA
(hele proces zoals in de eerste zin herhaalt zich)
KWARTFINALEWESPELENKWARTFINALEWEMOGENNOGEENKEER
-ikhebgeengeld
IKLEENJEALMIJNGELD
Hahaha zo herkenbaar. Ik was alweer ruzie aan het maken met mijn Spaanse achter buurman.

"You buy the VAR, Madrid always cheat"
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door wimpey » do mar 07, 2019 12:23 pm

Goede vriend van me ligt met helse pijn op bed na aanval van spit!

Reden: iets te snel opgeveerd van de bank bij de 1-4! :drecul.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Cruijff » do mar 07, 2019 12:30 pm

Ja maar waarom ben jij dan ook zo'n ruziezoeker Lionel. :hypocrite.gif:
krijg trouwens nog altijd m'n glazen chocomel. :blush.gif: :blush.gif:

Thijs schreef:Overigens ook een bijzonder moment: twee keer HELEMAAL los gegaan om precies hetzelfde doelpunt!

Hahaha, wat was dat gaaf, het ging echt zo:

JAAAAAAAA (omhelst vreemden, zoekt vrienden, die liggen een rij lager, etc etc)
-WAT? WAT NOU VAR? ROT OP WAAR DAN?
Dit duurt te lang. Ze gaan 'm afkeuren. Dit gaat helemaal mis. Gvd ze naaien ons,
...
Fuck dat hele Madrid en UEFA MAFFIAAAA

Ik had voor rust en in de rust al tig keer gezegd dat we allang die derde hadden moeten maken.
Real dan 3 tegentreffers nodig en in de 1e helft al twee wissels moeten gebruiken, dit is een gigantische tik


Dit duurde allemaal bizarrr lang en ik vond het bij 0-1 al zo lang duren tot er zekerheid was. Zat ook zo laag in het stadion dat een uitbal of wat dan ook niet te zien was.

Omdat de scheidsrechter wel telkens bij de middencirkel bleef had ik steeds hoop... Hij stond de hele tijd te telefoneren maar hij ging maar niet zelf kijken.
Geen idee waarom ze "in godesnaam" dachten te gaan VARren.

Die eerste twee goals, dat waren steekpasses en dan allemaal net aan mooi randje van niet off-side staan vertrokken.
Maar dit was gewoon een prachtige knal in de kruising en een loepzuiver doelpunt, toch?? Toch?? TOCH?????

Door deze minutenlange onzekerheid en de achtbaan aan emoties wel gewoon extra lekker. Euforisch!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door 999 » do mar 07, 2019 12:59 pm

Mooi blijft toch ook de arrogantie van zonne Ramos die dus bewust een gele kaart pakt in de thuiswedstrijd ..

Geniale parodie: 'Lach-meneer' gaat stuk om Sergio Ramos

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9278
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Monkey Tonk » do mar 07, 2019 4:00 pm

999 schreef:Mooi blijft toch ook de arrogantie van zonne Ramos die dus bewust een gele kaart pakt in de thuiswedstrijd ..

Geniale parodie: 'Lach-meneer' gaat stuk om Sergio Ramos

:drecul.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Mr. Ajax » do mar 07, 2019 4:57 pm

Ik leef nog mensen. Ben over een paar uurtjes weer thuis, maar dit waren met afstand de beste twee dagen van m’n leven. Ik kon nog wel uren in dat uitvak blijven. Vanochtend heeft m’n broertje nog even overgegeven in de taxi onderweg naar het vliegveld, en zo heeft deze fenomenale voetbalreis ook een zeer passend slotstuk gekregen. Maar volgens mij heb ik ook nog steeds niet helemaal door wat we daar allemaal geflikt hebben.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Thijs » do mar 07, 2019 5:10 pm

Haha, lekker man! :headbang.gif:

Ik zit ook nog steeds in de roes.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Trab » do mar 07, 2019 6:23 pm

Zuidema schreef:
raymon schreef:
Zuidema schreef:Gefeliciteerd AT! Geweldig! :worshippy.gif: :worshippy.gif: :worshippy.gif:
Welkom terug Zuidema. Kunnen we een fijne analyse van je verwachten? Met commentaar van Trab. En misschien komt Raul Blanco ook nog even langs?? :biggthumpup.gif:
Sorry, Raymon. Had je berichtje gemist. Eh nee, geen (fijne) analyse van mijn kant. Die laat ik graag over aan Trab. Al jaren immers een fenomenale voetbalanalyticus op AT. Altijd weer een genot om zijn bijdragen te lezen. :worshippy.gif:
Wow. Wat een mooi compliment. Dank je Zuidema! Geldt andersom ook hoor. Mis onze onderonsjes wel. Goed om weer van je te horen :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Trab » do mar 07, 2019 6:35 pm

wimpey schreef:
Ziyech had na zo'n actie blind op doel geschoten, 100 pro. Heb me het laatste kwart van de wedstrijd kapot geërgerd aan die gast. Na 0-3 smeet ie iedere vorm van discipline over boord en was het ik ik ik. Ik hoopte dat Veltman voor hem zou komen en dat EtH Maz zou doorschuiven op Reguillon.

Dat kostte Ajax nog een paar goals. Tadic had alle ruimte van de wereld.
Idd. Heel ergerlijk. Leidde ook nog eens 2 grote kansen voor Real in door zich kinderlijk eenvoudig uit te laten spelen door Benzema en 1x heel wild in te komen waardoor hij ook zo uitgespeeld kon worden.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40627
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Marillion » do mar 07, 2019 7:11 pm

Het was bij beide situaties in ieder geval duidelijk dat hij aanvallend beter uit de verf komt dan in een defensieve rol. :smile-ajax.gif:

Bij die laatste actie konden er twee dingen gebeuren. Simpel uitgespeeld worden (wat gebeurde) of een strafschop omdat de tegenstander handig gebruik maakt van die manier van inkomen. Hij probeerde daar echt wel defensief te helpen maar dan moet je wel in de laatste passen richting de tegenstander iets gas terugnemen.

Maar hij maakte wel de hele belangrijke 0-1. Dat was precies wat Ajax nodig had.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2130
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Cluijffert » do mar 07, 2019 9:21 pm

man, man, wat een kater zeg... wat een avond... en kater.
Maar de noodzakelijke formule was er... pre-winterstop goed spel van Ajax, wat Bosz EL mazzel en een Real dat zeker niet in beste vorm stak. Maar goed, who cares, we zijn door :onfire.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mar 07, 2019 11:48 pm

Oké, dan, omdat jullie het zijn. Een reisverslag.

Met alle 5 leden van de onlangs aangemaakte appgroep “Het Wonder Van Madrid” vlogen we zondag naar de Spaanse hoofdstad. Vier doorgewinterde uitsupporters, 1 rookie. We landen keurig op schema en onze reisleider (we hebben altijd een reisleider en een penningmeester, geen gezeik met verrekenen enzo) had het metroschema aardig in zijn hoofd, zodat we al snel op metrostation Chueca uitstapten en 300 meter verderop een heel (nee, echt: heel) groot luxe appartement betraden, met op 20 meter een supermarkt, die leeggekocht werd, althans de bijzonder eenzijdige producten, genaamd bier, chips, water. Ui-ste-kend gefixt door de reisleider die alle complimenten (lekker pikkemoos, lekker ouwe pijp, lekkerrrrr!) dankbaar in ontvangst nam.

Het zonnetje scheen en we gingen direct door naar het terras voor metrostation Chueca, tafeltje geregeld, cerveza’s por favor, prima zo. Na enkele minuten viel het ons op dat er weinig vrouwen interesse in ons toonden en best veel mannen naar ons zaten te kijken, die er eigenlijk helemaal niet uitzagen als hooligans (je zet toch in het begin even je zintuigen daarop aan, bij een buitenlandse wedstrijd, ondanks uitstekende ervaringen 7,5 jaar geleden in Madrid, kansloze nederlaag toen, trouwens). We vonden ze er best wel gay uitzien, en er werden ook serieuze avances door hen gemaakt. Nu vielen ook die regenboogvlaggen aan de huizen op.

Er werd maar eens gegoogeld. En de rookie las voor: “In tegenstelling tot vandaag hield de kleine populatie homoseksuelen die daar woonde hun seksleven privé. Er waren toen maar enkele gaybars in de wijk te vinden, en de kleine gayscene kwam pas na middernacht tot leven. Met het ontstaan van de tegencultuurbeweging van Madrid, La Movida, begon Chueca zich verder te ontwikkelen en groeide het langzaam uit tot een meer homovriendelijke buurt. Pas in de jaren ’90 was de ontwikkeling van de wijk compleet. Sindsdien is Chueca het tolerante en ruimdenkende centrum voor homoseksuelen in Madrid, en die van Spanje, die we tegenwoordig kennen.”

Aha.

Meewarige blikken richting de reisleider die het appartement had geregeld. Hebben we iets tegen homo’s? Absoluut niet! Maar dat betekent niet dat we perse door ze versierd willen worden. De reisleider mompelde iets over “volgende keer beter mijn huiswerk doen” en “focus op luxe appartement gehad”. We besloten maar eens richting centrum te gaan en daalden af in het metrostation, om vervolgens diep in de nacht, rond de klok van 4.30 uur lopend (met onvaste tred, dat wel) terug te keren, om een afzakkertje (of wat) en een vreetkick later te gaan snurken, maar niet voordat we een magnesiumpil en flesje water hadden weggetikt (“juh moet hiedrateeruh ouwe”).

Het werd maandagochtend. Op zoek naar een ontbijttentje werden English breakfast en door twee ongelukkigen iets ondefinieerbaars met hollandaise saus besteld. Het bleek stopverf, althans daar kwam het het dichtst bij in de buurt. “Maar het zag er zo lekker uit op het plaatje gap!” Vervolgens op naar Metropolitan, om een rondleiding mee te pakken. Conclusie: “wel aardig, dit heb ik eerder gezien, klein Wembley, heeft geen ziel, oké, daar gaan we 1 juni staan”. Even poepie laten in de dugout, over embleem Atleti lopen dat het veld staat (boze bewaker!) en weer weg! Metrorit later (onderweg het onderwerp: welleku joduh hebbuh ooit voor Atletico gespeeld?) op de Playa’s en de Puerta’s en de Calles rondgehangen, bierrrrrrrrr op, kaartje halen (Wat een lange rij man!), tapas verorberd en het nachtleven in! Iemand had gezegd dat we naar Fucking Monday moesten, dé nachtclub van Madrid. De reisleider had ons op de guestlist gekregen (“zijn daar zeker veel homo’s gappie?” ‘Nee, lulhoofd") en naar binnen. Gezelligheid! Vervolgens afzakkertje in een nachttent die verdacht veel op een zaak van lichte zeden leek, want anders konden we de in lingerie geklede dames die bij ons op schoot kropen en bedelden om GT’s a € 20,— niet duiden..

Op naar het appartement dan maar, het was 05.00 uur inmiddels en we wilden “wel een beetje fris zijn voor de wedstrijd”. Onderweg kwamen we al strompelend straathoertjes tegen, waarvan een héél dikke vieze. Maar echt. Lelijk. Dik. Wat doe je dan als ze naast je loopt? Lief negeren uiteraard. Zo niet Rookie. Hij besloot haar onder stevige invloed (het is normaal een lieve jonge, doet ie anders nooit!) in het Engels uit te leggen hoe dik en lelijk ze wel niet was. Wij waarschuwden dat dit niet superhandig was en toen.... maakte zij een vlakke hand en sloeg LOEIhard van onderaf omhoog in zijn ballen. Maar echt. Loei. Hard. Ze liep parmantig weg, Rookie ging van verbijstering naar diepe pijn en we hebben hem op sleeptouw genomen. Indrukwekkende klap (‘ze heeft juh wel gratis gehollupuh maatje”). Ontroerend om te zien hoe iemand een levensles leerde.

Enfin. Hoe het vervolgens is gebeurd, we weten het niet, er zijn verschillende versies. Maar bottom line: de slaapkamerdeur van de kamer waar mijn gabber en ik sliepen was op slot gedraaid en dat slot ging niet meer open; we zaten vast! Komt tijd komt raad dus eerst 4 uurtjes helende slaap gemaakt. Toen gingen de mannen aan de andere kant van de deur op zoek naar hulp. Paniek bij de receptie, “two men are locked up!”, en ze zouden een conciërge sturen. Aangezien we twee douches in “en suite’ op onze kamer hadden gingen we maar vast douchen, want het zou nog wel even duren. Terwijl we ons afdroogden hoorden we ineens vanaf de gang roepen: “ik geloof dattie de deur gaat intrappuh!” En zo geschiedde. We zagen een conciërge die de kamer in kwam met duvels geweld. En hij zag ons. Terwijl wij in onze blote tollies stonden, want immers net afgedroogd. Uiteraard blijf je dan cool en zeg je: “Buenos dias Señor, gracias!”. Hij was minder cool, stamelde dat hij “komzuh bek leetur toe fix zuh door” en vloog het appartement uit. We hadden verwacht dat ie in deze buurt wel wat gewend was., aldus de unanieme gedachte.

Weer ontbeten (niemand nam stopverf) en op naar de stad voor een biertje! En nog een! En zo door, tot de entrada! Lekker meegezongen en gesprongen (Pi Alfa heeft uw Weekend Cees in beeld gebracht in zijn filmpje, nee piemels, ik zeg niet waar), ontroerd over hoe toeristenbussen met open daken lekker biertjes en water toegeworpen kregen door Ajax-supporters, gingen we maar vast wat eten en voor de meute uit met de metro naar Santiago Bernabeu. Vier (4!) fouilleringen later naar binnen en de spanning opbouwen.. Sinds maandagochtend zaten we elkaar op te naaien over Het Wonder Van Madrid! We gaan het DOENNNNNN, HET KANNNNNN!!! Hoe meer we aan elkaar uitlegden hoe en waarom het kon, hoe groter het geloof! En toen kwam de wedstrijd. Zeg ik niet veel over. Jullie hebben het gezien. 5 x juichen (immers 1 bonusjuich door de VAR). JUUUUIIIIICHENNN (dixit L. van Gaal), over stoelen lopen, wildvreemde naar zweet stinkende kerels knuffelen, schreeuwen tot je niet meer kan, springen, vloeken, tieren, los gaan, kapot gaan, de volgende dag blauwe plekken op je lijf vinden die je niet kunt verklaren.

En wat we hebben gezongen? Dat weten jullie, lieve AT-kijkbuiskinderen. Want jullie hoorden ons “90 minuten laaaaaang” boven Madridsupporters uitkomen op tv. Niet zo moeilijk trouwens, want ze doen niks, die lui, ook die gefakete nepshitsupporters in hun pathetische witte sfeervakje aan de overzijde niet. Gelukzalig naar buiten gerold, vonden we dat het moesten vieren in “onze’ wijk en na zoveel mannenliefde in het uitvak besloten we heel open minded een homobar te bezoeken. Dikke humor!

Lekker luidruchtig aan het bier en tapa’s , en er kwamen al snel een lieve man op ons af. Uit Barcelona! Hij huilde bijna van emotie, he lovend us só much for fucking Madrid in the ass (en deed dat voor met expliciete bewegingen) trakteerde ons op bier, haalde zijn vriendjes erbij en ze eisten een selfie met ons voor hun “Barcafriends”! En dat deden we natuurlijk graag! De gedachte dat half homo Barcelona op ons gaat rukken deed ons vooral even schuin naar de reisleider kijken. Die bestelde maar even San Miguel. Onze nieuwe best friends wilde de foto ook wel even aan ons doorsturen, maar, zal je net zien, we wisten onze telefoonnummers niet meer, too drunk, you know!

De reisleider greep rond 3.50 in (mannen, we vliegen om 9.30 uur!). Verdomd, da’s waar ook, reality calls. Nadat we uitgezwaaid werden door zo’n beetje de hele kroeg en na 2 uur verkwikkende slaap teruggevlogen naar Amsterdaaaaaaam ole ole! Daar tamelijk brak thuisgekomen de Volkskrant opengeslagen en wat denk je focking wát? De kop boven het artikel van Willem Vissers luidde: “Ajax beleeft wonder van Madrid”! Een beetje plagiaat? Maakte niet uit. De cirkel was nu écht rond (dixit Louis van Gaal), bedacht ik licht emotioneel! Dit was historisch mensen. Historisch.

Disclamer: niemand is gewond geraakt door mijn toedoen. Bovendien ben ik mevrouw De Wolf trouw gebleven. Ik heb vandaag geen auto gereden en verwacht dat morgen het alcoholpromillage weer binnen de daarvoor wettelijke grenzen valt.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Giacomo Puccini » vr mar 08, 2019 12:18 am

Schitterend verslag! Dit tripje vergeet je nooit meer :biggthumpup.gif:
Ajax!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Ramona » vr mar 08, 2019 5:37 am

:rofl.gif:

Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Geweldig. Dank WeekendCees! :biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Cruijff » vr mar 08, 2019 6:59 am

Haha hij is erg lekker. :big grin:
Hoe oud zal rookie zijn, vraag ik me dan af.

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:rond de klok van 4.30 uur lopend (met onvaste tred, dat wel) terug te keren, om een afzakkertje (of wat) en een vreetkick later te gaan snurken, maar niet voordat we een magnesiumpil en flesje water hadden weggetikt (“juh moet hiedrateeruh ouwe”).
Een magnesiumpil, dat heb ik echt nog nooit genomen.
Maar dat flesje water zit idd tegenwoordig standaard in het repertoire, scheelt toch weer een boel koppijn.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Op zoek naar een ontbijttentje werden English breakfast en door twee ongelukkigen iets ondefinieerbaars met hollandaise saus besteld. Het bleek stopverf, althans daar kwam het het dichtst bij in de buurt. “Maar het zag er zo lekker uit op het plaatje gap"
Een (voetbal)maatje van mij acteert zo elitair te zijn dat hij eettenties waar bijv een bord paella met een plaatje op het menu is afgebeeld, een no-go vindt,
Diezelfde gozer heeft echter ook al diverse keren een worst incl plastic verpakking --had helemaal niet in de gaten dat die er nog omheen zat-- opgevreten en nast ook heel wat junkfood, dat is dan weer tegenstrijdig.

Ajax Rules
Berichten: 31186
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Ajax Rules » vr mar 08, 2019 9:00 am

Ik heb lang gedacht dat de meeste andere mannen ook heimelijk baalden als de sociale situatie hen 'dwong' om zoveel te zuipen en met knallende hoofdpijn wakker te worden, maar volgens mij houden de meesten echt van dergelijke uitspattingen!
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door raymon » vr mar 08, 2019 9:19 am

Ajax Rules schreef:Ik heb lang gedacht dat de meeste andere mannen ook heimelijk baalden als de sociale situatie hen 'dwong' om zoveel te zuipen en met knallende hoofdpijn wakker te worden, maar volgens mij houden de meesten echt van dergelijke uitspattingen!
Dat is het mooie van ouder worden, je weet nu tenminste dat je teveel gaat zuipen en brak bent voor een aantal dagen. Het stopt je niet maar het is vooral een geruststelling.

Hoewel ervaring ook betekent dat je even een liter water wegtikt voordat je slapen gaat.

Verder natuurlijk een geweldig verhaal Cees.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Mano » vr mar 08, 2019 9:35 am

3 dagen zuipen in een row. Dat is een stuk moeilijker nu dan 20 jaar geleden. :biggrin.gif:
Toen ging ik 15 dagen Rimini en zoop je dus 15 dagen.


Goed verhaal :biggthumpup.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Thijs » vr mar 08, 2019 11:55 am

Hahaha dank Cees, heb me helemaal kapot gelachen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Ajax Rules
Berichten: 31186
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Real Madrid - Ajax 05-03-2019 (21:00)

Bericht door Ajax Rules » vr mar 08, 2019 12:39 pm

Thijs schreef:Hahaha dank Cees, heb me helemaal kapot gelachen!
Als ik de auteur niet had gezien, had ik gemeend aan Thijsiaanse stijl te bespeuren!
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Plaats reactie