AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door WP_Legend » di okt 01, 2019 7:05 am

Lionel schreef:Ik durf wel te wedden dat ik die lange slungel pak :666.gif:
heb je zelf een kleine slungel dan?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23018
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door raymon » di okt 01, 2019 7:06 am

LucaS schreef:
Lionel schreef:Dat is dus jouw mening. Vooralsnog heb ik geen enkel punt gezien waarmee je mijn mening iets hebt veranderd, laat staan je beloofde 4. En nee, ik ga die 100.000 woorden rommel van je niet lezen. Je weet zelf ook dat het 99% gelul is.
Nou vind ik het niet echt netjes als je iemand verwijt dat hij niet met zijn punten komt, hij er vervolgens flink wat tijd aan besteed, om dan doodleuk te zeggen dat je geen zin hebt om het te lezen. En dan doodleuk door te gaan met de discussie
Ik heb die eerste 4 punten ook gelezen maar daar was echt geen chocolade van te maken hoor.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51840
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door wimpey » di okt 01, 2019 7:18 am

Wouter schreef:
wimpey schreef:Kan er geen slotje op deze wedstrijd? :hypocrite.gif:
Tja, de Amsterdamse politie heeft een knokpartij tussen tuig uit Groningen en tuig uit Amsterdam weten te voorkomen, maar dat soort akkefietjes zijn niks vergeleken met deze "discussie" op AT. :hypocrite.gif: :confused.gif:
À propos tuig: ik sta er wel van te kijken dat ik nergens heb gelezen dat de KNVB ingrijpt n.a.v. alle meuk die tijdens mbesv - Ajax naar Ajacieden werd gegooid.

Wanneer dat tijdens een Europese wedstrijd gebeurt, hangt de thuisclub een zware straf boven het hoofd.

wimpey
Berichten: 51840
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door wimpey » di okt 01, 2019 7:29 am

raymon schreef: Ik heb die eerste 4 punten ook gelezen maar daar was echt geen chocolade van te maken hoor.
De schrijver leek de nachtdienst op AT voor z'n rekening te nemen. Wellicht is er een causaal verband tussen tijdstip en de kwaliteit van hetgeen er uit z'n keyboard kwam.

LucaS
Berichten: 53561
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door LucaS » di okt 01, 2019 8:07 am

Maar dat kan Lionel niet weten, want die heeft het niet gelezen
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47299
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door Lionel » di okt 01, 2019 8:12 am

Jawel, de eerste 4 regels. Daarna ben ik gestopt. Tijdstip, auteur, eerste 4 regels... toen wist ik genoeg :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51840
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door wimpey » di okt 01, 2019 8:12 am

LucaS schreef:Maar dat kan Lionel niet weten, want die heeft het niet gelezen
I don't care.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AFC Ajax - FC Groningen za 19:45

Bericht door Cruijff » di okt 01, 2019 11:21 am

wimpey schreef:
Wouter schreef:
Tja, de Amsterdamse politie heeft een knokpartij tussen tuig uit Groningen en tuig uit Amsterdam weten te voorkomen, maar dat soort akkefietjes zijn niks vergeleken met deze "discussie" op AT. :hypocrite.gif: :confused.gif:
À propos tuig: ik sta er wel van te kijken dat ik nergens heb gelezen dat de KNVB ingrijpt n.a.v. alle meuk die tijdens mbesv - Ajax naar Ajacieden werd gegooid.

Wanneer dat tijdens een Europese wedstrijd gebeurt, hangt de thuisclub een zware straf boven het hoofd.

KNVB kiest er vaak bewust voor dit soort incidenten dood te zwijgen.
Ook als psv beker speelt tegen cambuur of helmond zingen ze dit liedje, op de tribunes bij Feyenoord en Utrecht staan ze bij diezelfde potjes te springen dat iedereen die niet meespringt een jood is.

Alleen nog bij heel grote excessen gaat men moralistisch mauwen vanuit Zeist, verder proberen zij en de media dit op mute te zetten (NOS filtert 'samen verbranden ze joden want joden die branden het best' zelfs uit de samenvatting) en dan maar hopen dat kids van 11 het of niet verstaan of niet gaan meedoen.

Plaats reactie