Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Mano » vr feb 21, 2020 8:08 am

The day after...

Was op alle fronten slecht en voorspelt door menig forumlid.

Ajax was echt onder de maat en Getafe is precies zo’n club waar Ajax moeite mee heeft.
Tel daarbij de blessures op van Promes en Neres en je komt gewoon te kort.

Het probleem achterin schuurs/Veltman/alvarez hebben we al het hele seizoen.


Ik zie Ajax al weken onder de maat spelen en dat baat nu echt zorgen. Ze zijn meestal voldoende om de eredivisie wedstrijd te winnen maar het houd voor de rest niet over. Als een Ziyech dan niet thuis geeft (zoals gisteren) ben je direct niks meer waard

Als Ajax dit wilt rechtzetten, moeten ze het niveau halen zoals tegen Juve en Real Madrid. Dat zie ik niet gebeuren!!
Daarnaast heeft getafe er dit seizoen nog geen 3 in één wedstrijd tegen gehad.

Europa is dus over en uit!

Het irriteert me behoorlijk dat je door slapheid eruit gaat. Beide doelpunten vallen puur door eigen gebrek aan concentratie en/of verkeerde beslissing. Je had 0-0 kunnen spelen.
En dan ook nog tegen zo’n luizeploeg met 11 acteurs die continue vallen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Wouter » vr feb 21, 2020 8:08 am

Mr. Ajax schreef:
do feb 20, 2020 11:06 pm
Wouter schreef:
do feb 20, 2020 9:44 pm
Mr. Ajax schreef:
do feb 20, 2020 9:32 pm


Ziyech had er vandaag gewoon geen zin in. Niks met getafe te maken. Als hij het wilt dan laat ie het zien. EL vindt ie gewoon niet zo boeiend meer.
Dat geloof je toch zelf niet?

Getafe won met 3-0 van Valencia en Barcelona had er ook grote moeite mee. Je kunt van hun voetbal houden of niet, maar effectief is het wel.

Het is typisch Nederlands om te zeuren over de "gemene" tactiek van de tegenstander.
Je quote mijn post, maar wat heeft jouw post verder met die van mij te maken?
De eerste zin is daar toch gewoon een reactie op? Ik geloof er niks van dat Ziyech het veld opstapte met het idee: "Vandaag ga ik er lekker met de pet naar gooien."

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Wouter » vr feb 21, 2020 8:10 am

Mano schreef:
vr feb 21, 2020 8:08 am
The day after...

Was op alle fronten slecht en voorspelt door menig forumlid.

Ajax was echt onder de maat en Getafe is precies zo’n club waar Ajax moeite mee heeft.
Tel daarbij de blessures op van Promes en Neres en je komt gewoon te kort.

Het probleem achterin schuurs/Veltman/alvarez hebben we al het hele seizoen.


Ik zie Ajax al weken onder de maat spelen en dat baat nu echt zorgen. Ze zijn meestal voldoende om de eredivisie wedstrijd te winnen maar het houd voor de rest niet over. Als een Ziyech dan niet thuis geeft (zoals gisteren) ben je direct niks meer waard

Als Ajax dit wilt rechtzetten, moeten ze het niveau halen zoals tegen Juve en Real Madrid. Dat zie ik niet gebeuren!!
Daarnaast heeft getafe er dit seizoen nog geen 3 in één wedstrijd tegen gehad.

Europa is dus over en uit!

Het irriteert me behoorlijk dat je door slapheid eruit gaat. Beide doelpunten vallen puur door eigen gebrek aan concentratie en/of verkeerde beslissing. Je had 0-0 kunnen spelen.
En dan ook nog tegen zo’n luizeploeg met 11 acteurs die continue vallen
Het eerste tegendoelpunt was bijna niet te verdedigen. Tik-tik-tik en hij lag erin.

Het belangrijkste probleem van Ajax was dat ze totaal niet over het middenveld konden voetballen.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Mano » vr feb 21, 2020 8:13 am

Achteraf gezien (altijd makkelijk) had je getafe de bal moeten geven en zelf verdedigen. Laat getafe het spel maar maken. Dat kunnen ze niet.
Counteren en zuigen is alles wat ze beheersen.
(Nadeel is alleen dat Ajax niet kan verdedigen)

Ga je misschien met 0-0 weg maar ligt het nog open thuis. Nu is het klaar omdat je ze precies in de kaart speelde

Zo’n schuurs..... in de laatste minuut opstomen als centrale verdediger en bij balverlies in zijn eentje doorjagen. Wat een clown!! Dan lees je het spel niet, heb je geen besef van tijd en weet je schijnbaar niet dat de beslissing over 2 wedstrijden is. Wat zie ik graaag een echte cv komen!
Verkoop alvarez en schuurs maar
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wouter
Berichten: 18724
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Wouter » vr feb 21, 2020 8:15 am

Mano schreef:
do feb 20, 2020 11:26 pm
Zag net interview van Babel.

Die jongen is 30+ en leest de wedstrijd nog steeds niet. Gaf de scheids de schuld :excited.gif:

Scheids is een gegeven, heb je geen invloed op, op je eigen spel wel. Schijnbaar heeft hij nog steeds geen spiegel. (Ook te zien aan haarstijl)
Babel liet zichzelf als een pupil uit de wedstrijd halen. De sukkel. De commentator vond zijn act geweldig, maar het maakte vooral duidelijk dat hij niet meer met voetbal bezig was.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Jöhnk » vr feb 21, 2020 8:36 am

Babel vond Ajax bij vlagen goed spelen. :smallgrin.gif:

Ajax is amper over de middellijn geweest, heeft geen kans gecreëerd, heeft NUL keer op doel geschoten. Hun keeper heeft geen enkele redding hoeven maken! Ik vraag me af of dit ooit eerder is gebeurd. Niet dat ik weet in ieder geval.

Blijkbaar is Getafe veel beter dan Ajax.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Toppie » vr feb 21, 2020 9:28 am

Ben al een tijdje wakker wat was de uitslag :smallgrin.gif: Leek wel een nachtmerrie

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door wimpey » vr feb 21, 2020 9:47 am

Getafe was idd veel beter. Ajax speelt al vanaf December niets meer klaar. Iedereen staat stil, de veldbezetting klopt niet. Technisch is het heel matig. Zo’n Tadic heeft de bal liever niet dan wel. Ook gisteren kwam Ajax niet verder dan breed of een kansloze lange haal. Ideaal voor zo’n opponent.

Ten Hag krijgt het toch redelijk vaak voor elkaar om een niet weerbaar Ajax op te stellen. Ondanks z’n brede selectie. :hypocrite.gif:

Hopelijk pakt Ajax de titel. Ik vrees het volgende window, want deze crisis is mede door een reeks miskopen ontstaan. En er zal veel gespendeerd worden in zomer 2020. :blush.gif:

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Mano » vr feb 21, 2020 9:47 am

Zo'n Babel is typerend voor het niveau van Ajax. Liet zich volkomen meeslepen met het niveau van de tegenstander.
Vind vervolgens dat Ajax bij vlagen goed speelde. :confused.gif:
Ajax is kansloos (letterlijk!!!) van het veld gegaan.

Dan ben jij de 'ervaren kracht' en dit is je inbreng en conclusie. :excited.gif:
Heel simpel, dan is het gedaan met Ajax en Europa.


Thuis kan Ajax beter 2 jonge vleugelspelers opstellen en Tadic in de spits.
Traore en Babel brengen niks!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Alexander » vr feb 21, 2020 10:24 am

Andermaal een schandalige wedstrijd van Ajax dit hoor. Het lukt Ten Hag helaas niet om ondanks enorme investeringen een elftal op te stellen dat tot kansen komt tegen Europese middenmoot. Dat is treurig hoor.

Overmars moet zich overigens ook doodschamen. Ajax geeft 2x zoveel uit aan salarissen dan ze hiervoor ooit hebben uitgegeven. Dan moet het mogelijk zijn om betere spelers op het veld te hebben lopen dan ik gisteren rond heb zien dartelen. En dan zie ik überhaupt net pas dat onze sterspeler Marin gisteren op de tribune mocht plaatsnemen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door 999 » vr feb 21, 2020 11:36 am

Daar heb je hem weer ...

Je verliest niet door desinteresse, of minder kwaliteit maar omdat Getafa een aanfluiting is voor wat het woord voetbal betekend en er op uit is om met alle middelen de tegenstander het voetballen te beletten.

Die smile op zijn kut-gezicht gezien van die Deyverson toen ie voor de zoveelste keer als een stervende zwaan weer ter aarde stortte ...

En als je dan ook nog een drol van een scheidsrechter ( herhaling ) hebt die pas nadat Babel zijn toneelstukje opvoerde enigszins doorhad dat heel dat Getafe de vallende ziekte onder hun leden had.Maar zelfs toen trapte hij nog regelmatig in de toneelstukjes van dit antie-voetbal elftal.

AJAX spelers zijn in dit soort wedstrijden ( gelukkig ) te netjes, maar in andere tijden had dat kut-gezicht allang een doodschop gehad en zonder smile op zijn gezicht te aarde gestort ...

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Yopii » vr feb 21, 2020 11:47 am

Na de uitschakeling in de CL is het over en uit met dit team. De spelers (zogenaamd Europese top) kunnen zich niet meer opladen voor het gewone werk. Waarschijnlijk zijn hun zaakwaarnemers en zijzelf allang met andere clubs bezig.

EL is dus voorbij, nu maar hopen dat de titel wel wordt binnengehaald.

In de wedstrijd van gisteren (en erna!) lieten de spelers zich van hun slechtste kant zien. Laksheid en gebrek aan opofferingsgezindheid straalden eraf bij hen, en dan durfden ze ook nog zeuren over de scheidsrechter. Ja, de scheidsrechter was slecht, maar niet zo slecht als onze spelers. :blush.gif:
Mooi voorbeeld van dit gedrag: Daley Blind die ergens op het middenveld een man probeerde uit te spelen (!), de bal kwijtraakte en vervolgens niet eens een sprint trok om de schade te repareren. Waar zit hij met zijn gedachten, sinds wanneer kan hij de luie spelbepaler uithangen? :1evil.gif:

Zonde dat ik voor deze vertoning een gezellige avond met vrienden heb laten lopen. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9365
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 21, 2020 11:49 am

Ten Hag heeft het gewoon heel dom gespeeld. Als je Tadic in de spits zet win je dit makkelijk. Dan houdt je de bal in de ploeg, staan de linies kort op elkaar, en steekpass je ze het bos in.

Getafe was vol ontzag voor Ajax. Toen Ajax onder impuls van Blind eindelijk begon te voetballen, in het laatste kwartier, dropen de angst en het respect ervanaf bij die Spanjaarden. De gelijkmaker hing in de lucht, maar Babel was hun beste verdediger. Op het laatst werd Schuurs hun beste aanvaller, en krijg je via een schot dat Dest makkelijk had kunnen blokkeren nog de 2-0 om je oren ook.

Ziyech leek de wedstrijd wel onder protest te spelen. Waar was de klik met Tadic? Zo lamlendig heb ik nog nooit een Ajaxied over het veld zien lopen.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Yopii » vr feb 21, 2020 11:56 am

Welke steekpass? :confused.gif:

Werkelijk elke poging tot steekpass ging mis. Dan kan Tadic wachten tot hij een ons weegt.

Ziyech was inderdaad slecht. Tadic trouwens ook. Eigenlijk iedereen...

Ik vind Ten Hag best een aardige trainer, maar als coach is hij minder. Zijn ingrepen leiden zelden tot verbetering. Daarbij doet hij soms dingen waarvan ik denk: WTF? KJH erin zetten heeft geen zin als de eindpass niet komt.
Laatst gewijzigd door Yopii op vr feb 21, 2020 11:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Gaizka1985 » vr feb 21, 2020 11:56 am

wimpey schreef:
vr feb 21, 2020 9:47 am
Getafe was idd veel beter. Ajax speelt al vanaf December niets meer klaar. Iedereen staat stil, de veldbezetting klopt niet. Technisch is het heel matig. Zo’n Tadic heeft de bal liever niet dan wel. Ook gisteren kwam Ajax niet verder dan breed of een kansloze lange haal. Ideaal voor zo’n opponent.

Ten Hag krijgt het toch redelijk vaak voor elkaar om een niet weerbaar Ajax op te stellen. Ondanks z’n brede selectie. :hypocrite.gif:

Hopelijk pakt Ajax de titel. Ik vrees het volgende window, want deze crisis is mede door een reeks miskopen ontstaan. En er zal veel gespendeerd worden in zomer 2020. :blush.gif:
Dit was toch een vrij logische opstelling? Ik zie ook het liefst Tadic centraal, maar wie zet je dan op de rechterflank? Het gemis van Neres en Promes is gewoon enorm, dat soort spelers heb je juist nodig in dit soort wedstrijden, met snelheid en diepgang.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9365
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 21, 2020 12:04 pm

Yopii schreef:
vr feb 21, 2020 11:56 am
Welke steekpass? :confused.gif:

Werkelijk elke poging tot steekpass ging mis. Dan kan Tadic wachten tot hij een ons weegt.

Ziyech was inderdaad slecht. Tadic trouwens ook. Eigenlijk iedereen...

Ik vind Ten Hag best een aardige trainer, maar als coach is hij minder. Zijn ingrepen leiden zelden tot verbetering. Daarbij doet hij soms dingen waarvan ik denk: WTF? KJH erin zetten heeft geen zin als de eindpass niet komt.
Met Tadic in de spits heb je de opstelling voor het steekpassenbal. Dat is niet te verdedigen. Magisch. Ajax geeft die hele speelwijze op door Tadic ergens anders te zetten. Zoals Ajax nu stond is het supermakkelijk te verdedigen. Verdedigers hebben moeite met het verdedigen van de ruimtes achter ze, maar niet als het spel voor ze is.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door mattie » vr feb 21, 2020 12:10 pm

Mano schreef:
do feb 20, 2020 9:35 pm
Een 1-0 kan je nog ombuigen maar een 2-0 tegen een luizeploeg waarbij je 0 kansen creëert niet.

Dus we mogen Schuurs dankbaar zijn :smallgrin.gif:

Ajax liet duidelijk zien geen zin te hebben in de El... Waarbij ik zeg prima pak de Dubbel en o.a Tadic adieu..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door GangstaRiB » vr feb 21, 2020 12:10 pm

In mijn ogen mis je duidelijk een leider. Ik dacht dat Tadic dat kon, maar hij verschuilt zich.

De Ligt ging voorop in de strijd. Won ieder fysiek duel. Frenkie was altijd aanspeelbaar en deed er altijd iets goeds mee. De Ligt tilt een team naar een mentaal hoger niveau, Frenkie tilt het team technisch naar een hoger niveau.

Gisteren werd pijnlijk duidelijk dat werkelijk niemand opstaat en de touwtjes in handen neemt. Dus je krijgt een Ajax dat angstig is en totaal gee initiatief toont. Zodra een tegenstander dat ruikt, dan worden we van het veld geblazen. Eerste kwartier toonde Getafe enig ontzag, want Ajax kreeg wat ruimte. Maar Ajax presteerde het om werkelijk alle ballen te verspelen waardoor Getafe rond onze 16 kon blijven staan. Donny die in de eerste helft aan een dribbel begint en de bal te ver voor zich uitspeelt…. :confused.gif:

Dit Ajax moet de volle 100% geven om van ploegen als Getafe te winnen, sterker nog… in de Eredivisie zie je het ook steeds moeizamer gaan. Als je dan een Ziyech hebt lopen die zich als een koning gedraagt die een vrijgeleide dient te hebben…. Misplaatste arrogantie.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Lionel » vr feb 21, 2020 12:22 pm

De dribbel van Donny was pijnlijk inderdaad. Wat een armoede.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Jinne » vr feb 21, 2020 12:24 pm

Ajax had vooral moeite met het vroeg druk zetten van Getafe. Daardoor bleef er weinig voetbal over en werd de bal vaak verspeeld. In de CL krijg je tegen de grote teams juist veel meer ruimte. Ajax van vorig seizoen had met Getafe ook moeite gehad. Voorin kan je niet zonder Neres en Promes. Babel heeft nog geen klik met Ziyech of überhaupt de bal.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Yopii » vr feb 21, 2020 12:46 pm

Lionel schreef:
vr feb 21, 2020 12:22 pm
De dribbel van Donny was pijnlijk inderdaad. Wat een armoede.

Donny moet dan ook niet dribbelen, hij moet passen.

Nog zo'n voorbeeld.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door 999 » vr feb 21, 2020 12:49 pm

Simplistisch verbond.Donny moet dit , AJAX moet dat ..

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Yopii » vr feb 21, 2020 12:50 pm

Donny moet inderdaad bepaalde dingen wel doen en andere niet.


Spelers moeten doen waar ze goed in zijn, dat gebeurde te weinig. Het werd zelfs zo erg dat het leek alsof ze nergens goed in waren.

Het Ajax van vorig seizoen had Getafe van de mat gespeeld. Kwestie van de duels ontlopen door secure passing.

Kwalitatief heeft Ajax natuurlijk zwaar ingeleverd. Dat neemt niet weg dat iedereen wel zijn taak kan doen, om met Cruijff te spreken. Gisteren deden bepaalde spelers krampachtige pogingen om zichzelf te profileren, met het team hielden ze zich dus niet bezig. Druk zetten? Geen begin van, want dat doe je samen.

Ik snap echt niet dat Ten Hag dacht voorin combinatievoetbal te spelen met Babel erbij. Dat kan die jongen toch niet? :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Yopii op vr feb 21, 2020 12:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Mano » vr feb 21, 2020 12:51 pm

mattie schreef:
vr feb 21, 2020 12:10 pm
Mano schreef:
do feb 20, 2020 9:35 pm
Een 1-0 kan je nog ombuigen maar een 2-0 tegen een luizeploeg waarbij je 0 kansen creëert niet.

Dus we mogen Schuurs dankbaar zijn :smallgrin.gif:

Ajax liet duidelijk zien geen zin te hebben in de El... Waarbij ik zeg prima pak de Dubbel en o.a Tadic adieu..
jij zegt iedereen Adieu, wat zou jij vaak van vrouw wisselen. :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11935
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League

Bericht door Zuidema » vr feb 21, 2020 12:51 pm

Waarschijnlijk al gelezen door jullie, maar ik plaats de link toch nog maar even. De analyse van AS. Hoe het tactisch plan van EtH in het water valt, omdat vooral het middenveld niet thuis geeft.

https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... adliner.nl

Plaats reactie