Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33420
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door zeux » wo okt 28, 2020 6:39 pm

In de strijd om de tweede plaats hebben we het toch op zich gewoon goed gedaan door uit gelijk te spelen tegen onze belangrijkste concurrent voor die plek (zeperds tegen Midtjylland daargelaten)?

Volgens mij was er een tijd dat we daar voor zouden 'tekenen'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Cruijff » wo okt 28, 2020 7:14 pm

Zeux schreef:
wo okt 28, 2020 6:39 pm
In de strijd om de tweede plaats hebben we het toch op zich gewoon goed gedaan door uit gelijk te spelen tegen onze belangrijkste concurrent voor die plek (zeperds tegen Midtjylland daargelaten)?

Volgens mij was er een tijd dat we daar voor zouden 'tekenen'.

Jep, al waren er regelmatig seizoenen waarin we niet onnodig morsten tegen de concurrent en juist fatale zeperds maakten tegen pot 4 clubs.
Bijvoorbeeld WEL 4 punten pakken tegen Milan, maar ook uit onderuit tegen Auxerre.

Of AC Milan twee maal van het lijf houden en (op een gestolen strafschop Balotelli tegen Mike van der Hoorn na) 180 minuten niet laten scoren en zelfs winnen van Barcelona, maar ook knullig verliezen van Celtic.

En dan had je nog het seizoen dat je thuis 3-1 won van Manchester City en verdienstelijk 2-2 speelde in Manchester, maar dat waren ook meteen de enige punten het hele CL seizoen.
De poule was dan ook loodzwaar: Real, Borussia Dortmund, Ajax & Manchester City. Daarbij vergeleken zitten we dit jaar niet in een poule des doods.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Lionel » wo okt 28, 2020 8:28 pm

Zeux schreef:
wo okt 28, 2020 6:39 pm
In de strijd om de tweede plaats hebben we het toch op zich gewoon goed gedaan door uit gelijk te spelen tegen onze belangrijkste concurrent voor die plek (zeperds tegen Midtjylland daargelaten)?

Volgens mij was er een tijd dat we daar voor zouden 'tekenen'.
Het is maar de vraag hoe Liverpool er ook mee omgaat straks.. verpesten die het tegen Atalanta dan hebben we een probleem.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9365
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Monkey Tonk » do okt 29, 2020 12:45 am

Trab schreef:
wo okt 28, 2020 4:43 pm
Monkey Tonk schreef:Er zit nier veel verschil tussen Liverpool in deze vorm, Ajax, en Atalanta. Maar Ajax zit nog nauwelijks in de lift, en je hebt geen moment het idee dat je naar iets bijzonders zit te kijken, terwijl dat best kan met deze groep.

Ik wordt er een beetje gestoord van dat Ten Hag telkens naar iets nieuws zoekt, terwijl Ajax twee jaar geleden, naar het nu blijkt per ongeluk, het meest moderne voetbal van de wereld speelde. Met Antony in de Ziyech rol moet je dat toch niet steeds kunnen spelen? Wat loopt hij nou te kloten de hele tijd?
Antony op 10 bedoel je? Dat is wel het proberen waard. Hij draait makkelijk weg, is bloedsnel en doet ook verdedigend zijn werk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tadic is denk ik de sleutel. In 2018 ontwikkelden hij en Ziyech een enorme chemie, die het beste tot uiting kwam als ze naast elkaar stonden (dwz niet Tadic op links en Ziyech op rechts, zoals geloof ik thuis tegen Benfica. In de eerste helft tegen Spurs was dat terug, maar toen trokken ze zich allebei niks meer aan van Dolberg).

Het jaar daarna trok Tadic zich daaruit iets terug, zodat Promes beter tot zijn recht kon komen door een goede chemie met Ziyech. Promes zag er zo goed uit door Ziyech, en valt nu weer terug omdat die chemie weg is (chemie en automatismes zijn hier hetzelfde).

De speciale afstelling van chemie begon in 2018 met Tadic/Ziyech, die elkaar wisten te vinden, zolang ze dicht bij elkaar op het veld stonden. De rest van het team kon zich daaraan optrekken. FdJ kwam er al snel bij, en die beroemde one-touch aanval tegen Juventus, die de hele wereld overging, was voetbal van de bovenste
plank. https://www.youtube.com/watch?v=6gWgAv3 ... 9%85%D8%A9

Doordat EtH de hele tijd de opstelling omhutselt is er dit jaar nog niet of nauwelijks een speciale chemie gegroeid. Dat vertraagd alles, want nu moet een speler die de bal ontvangt gaan kijken wat hij ermee gaat doen, terwijl hij dat in een ingespeeld team meestal al weet voordat hij de bal ontvangt. Je moet ergens beginnen, dus ik zou met Tadic en Antony proberen het eerste ingespeelde koppel op het veld te zetten. Het hoeft niet altijd op dezelfde posities, zolang ze dicht bij elkaar staan. Als de speciale klik er is , ziet de rest van het team dat ook, en kun je toewerken naar dat niveau voor het hele team, omdat er niet meer gezocht wordt naar iets onbekends.

Het blijft natuurlijk om te huilen dat zoiets moois wordt leeggekocht. Hou dat team een paar jaar bij elkaar en je wint alles.
https://www.youtube.com/watch?v=3yxhAUu ... TDFootball
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Trab » do okt 29, 2020 7:53 am

Monkey Tonk schreef:
Trab schreef:
wo okt 28, 2020 4:43 pm
Monkey Tonk schreef:Er zit nier veel verschil tussen Liverpool in deze vorm, Ajax, en Atalanta. Maar Ajax zit nog nauwelijks in de lift, en je hebt geen moment het idee dat je naar iets bijzonders zit te kijken, terwijl dat best kan met deze groep.

Ik wordt er een beetje gestoord van dat Ten Hag telkens naar iets nieuws zoekt, terwijl Ajax twee jaar geleden, naar het nu blijkt per ongeluk, het meest moderne voetbal van de wereld speelde. Met Antony in de Ziyech rol moet je dat toch niet steeds kunnen spelen? Wat loopt hij nou te kloten de hele tijd?
Antony op 10 bedoel je? Dat is wel het proberen waard. Hij draait makkelijk weg, is bloedsnel en doet ook verdedigend zijn werk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tadic is denk ik de sleutel. In 2018 ontwikkelden hij en Ziyech een enorme chemie, die het beste tot uiting kwam als ze naast elkaar stonden (dwz niet Tadic op links en Ziyech op rechts, zoals geloof ik thuis tegen Benfica. In de eerste helft tegen Spurs was dat terug, maar toen trokken ze zich allebei niks meer aan van Dolberg).

Het jaar daarna trok Tadic zich daaruit iets terug, zodat Promes beter tot zijn recht kon komen door een goede chemie met Ziyech. Promes zag er zo goed uit door Ziyech, en valt nu weer terug omdat die chemie weg is (chemie en automatismes zijn hier hetzelfde).

De speciale afstelling van chemie begon in 2018 met Tadic/Ziyech, die elkaar wisten te vinden, zolang ze dicht bij elkaar op het veld stonden. De rest van het team kon zich daaraan optrekken. FdJ kwam er al snel bij, en die beroemde one-touch aanval tegen Juventus, die de hele wereld overging, was voetbal van de bovenste
plank. https://www.youtube.com/watch?v=6gWgAv3 ... 9%85%D8%A9

Doordat EtH de hele tijd de opstelling omhutselt is er dit jaar nog niet of nauwelijks een speciale chemie gegroeid. Dat vertraagd alles, want nu moet een speler die de bal ontvangt gaan kijken wat hij ermee gaat doen, terwijl hij dat in een ingespeeld team meestal al weet voordat hij de bal ontvangt. Je moet ergens beginnen, dus ik zou met Tadic en Antony proberen het eerste ingespeelde koppel op het veld te zetten. Het hoeft niet altijd op dezelfde posities, zolang ze dicht bij elkaar staan. Als de speciale klik er is , ziet de rest van het team dat ook, en kun je toewerken naar dat niveau voor het hele team, omdat er niet meer gezocht wordt naar iets onbekends.

Het blijft natuurlijk om te huilen dat zoiets moois wordt leeggekocht. Hou dat team een paar jaar bij elkaar en je wint alles.
https://www.youtube.com/watch?v=3yxhAUu ... TDFootball
Wat heerlijk om die aanvallen weer terug te zien. Wat hadden we toch een elftal hè? Het gaat lastig worden MT. Donny, Zyiech, Frenkie, Lasse was one touch voetbal in de hoogste versnelling. Nu staat Gravenberch op het middenveld. Die loopt nog teveel met de bal. Wat dat betreft is het zo jammer dat Kudus is weggevallen. Met hem en Antony hebben we weer twee kroonjuwelen en best nog een aardig elftal. Ik hoop ook dat er chemie ontstaat tussen Tadic en Antony. Maar vooralsnog heeft Tadic bijna niet in de spits gestaan dit seizoen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door wimpey » do okt 29, 2020 9:10 am

Denk dat Ajax Gravenberch na dit seizoen maar moet verpatsen. Hij is qua voetballende kwaliteiten in alles een Pogba-kopie: veel balverlies, meer hype dan substantie. Hij kan van alles wat, maar niets dermate goed dat ie in positive zin beslissend is.

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Mr. Ajax » do okt 29, 2020 9:40 am

wimpey schreef:
do okt 29, 2020 9:10 am
Denk dat Ajax Gravenberch na dit seizoen maar moet verpatsen. Hij is qua voetballende kwaliteiten in alles een Pogba-kopie: veel balverlies, meer hype dan substantie. Hij kan van alles wat, maar niets dermate goed dat ie in positive zin beslissend is.
Veel balverlies? :confused.gif:

En dat laatste was ook van toepassing op een Clarence Seedorf bijvoorbeeld.

Gravenberch is nog maar 18 (!) en gaat al mee op CL niveau. Dat ie hier en daar een foutje maakt is niet gek op die leeftijd, maar hij voegt ook wel veel toe. Weet overigens niet meer of jij het was die voor de wedstrijd tegen Atalanta zei dat hij geen ballen verovert, geen intercepties etc. Nou, dinsdag heeft ie toch wat ballen veroverd, kopduels gewonnen en zat er vaak goed tussen. Ik vond hem sowieso goed spelen. Die moet je natuurlijk niet gaan afschrijven nu.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Lionel » do okt 29, 2020 9:43 am

Inderdaad. Ik vind hem echt een heel groot talent.

Hij heeft alleen een controleur nodig nog. Die jongen is 18 jaar. De hier bewierrookte is 20 of 21 :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door wimpey » do okt 29, 2020 12:46 pm

Mr. Ajax schreef:
do okt 29, 2020 9:40 am
Die moet je natuurlijk niet gaan afschrijven nu.
Daar zal niemand voor pleiten. Ik zie ook wel dat ie veel talent heeft. Maar z'n impact vind ik vrij gering. Waarin blinkt ie nou echt uit? Hij heeft een prima agent, is erg jong en ligt volgens de geruchten erg goed bij de Europese top. Na dit seizoen nog 2 seizoenen contract, ergo....

Ik vind Kudus een duidelijk betere speler. Al heeft Gravenberch de pech dat hij door het systeem op een positie speelt die niet z'n beste is.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40885
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Marillion » do okt 29, 2020 12:54 pm

Op een niet ideale positie spelen is voor een jongen die net komt kijken natuurlijk wel een probleem. Zeker als je dan ook nog eens op een middenveld speelt dat dus niet in balans is.

Ik herken het gevoel overigens wel. Hij oogt talentvol maar als ik nou moet uitleggen waarom hij zo'n groot talent is en wat zijn sterke punten zijn dan vind ik dat toch lastig. Dat had ik overigens ook met de hier genoemde Seedorf. Als hij net zo'n loopbaan gaat hebben dan zit 'ie goed. :smallgrin.gif:

Hij is dit seizoen af en toe wel degelijk wat dominanter aanwezig dan vorig seizoen. Zie de discussie eerder over bijvoorbeeld zijn doelpunt in de voorbereiding tegen Salzburg. Tegen Liverpool kwam 'ie ook weer goed door met een schot uit de tweede lijn. Hij is er nog lang niet maar hij heeft wel degelijk iets.

Overigens, zijn contractverlenging mocht toch niet langer gezien zijn leeftijd?
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Alexander » do okt 29, 2020 1:09 pm

Gisteren genoten van Pedri bij Barcelona. Als je het over grote talenten hebt, die jongen is 17 en heeft echt heel veel meer dan Gravenberch.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Lionel » do okt 29, 2020 1:23 pm

Die speelt tussen Messi, Griezmann, Frenkie, Pjanic etc.
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door columbus » do okt 29, 2020 1:23 pm

Zeker! Al gaat het nu al afschrijven van Gravenberch me wel te ver.

Barcelona speelde een van de betere wedstrijden tot nu toe. Dembele is een aparte maar heeft wel dreiging in de diepte. Griezmann speelde ook een aardige wedstrijd. En steeds hoop ik meer te zien van de Jong. Speelt prima maar mag van mij nu wel dwingender worden

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door wimpey » do okt 29, 2020 1:45 pm

Marillion schreef:
do okt 29, 2020 12:54 pm

Overigens, zijn contractverlenging mocht toch niet langer gezien zijn leeftijd?
zaakwaarnemer :smallgrin.gif:

Ajax heeft m.i. grotere talenten in huis. Kudus, Antony sowieso. Taylor ook, vind ik.

Met een RCV en een 'out and out' 6 win je in Bergamo. Dat frustreert. Wanneer het gros van de AT-bezoekers dé pijnpunten al maanden vaststelt...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door peter » do okt 29, 2020 1:57 pm

Gravenberch kan zich ontwikkelen tot een prima speler, maar de vraag is even of hij het beste past bij Ajax. Zijn kwaliteiten komen beter tot uiting bij een ander type spel denk ik. Denk dat hij wel aardig gedijt in Engeland of Italie bijvoorbeeld. Nu wil ik niet zeggen dat wij buitenaards voetbal spelen, maar toch.

Taylor kan een goede worden, maar heeft nog nooit een minuut gemaakt op het vlaggenschip. Vind de afstand van JA naar Ajax-1 sowieso best groot. Dat gat is (logischerwijze) gigantisch. Je moet bijna zo exceptioneel goed zijn dat je JA direct kan overslaan. Als je dat niet lukt, dan wordt het wellicht per definitie al een lastig verhaal.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40885
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Marillion » do okt 29, 2020 2:03 pm

wimpey schreef:
do okt 29, 2020 1:45 pm
Marillion schreef:
do okt 29, 2020 12:54 pm

Overigens, zijn contractverlenging mocht toch niet langer gezien zijn leeftijd?
zaakwaarnemer :smallgrin.gif:
Ik snap de hint maar het gaat echt over zijn leeftijd. Een langere contractduur is niet toegestaan.
Nil volentibus arduum

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Scherrer » do okt 29, 2020 3:57 pm

Marillion schreef:
do okt 29, 2020 2:03 pm
wimpey schreef:
do okt 29, 2020 1:45 pm
Marillion schreef:
do okt 29, 2020 12:54 pm

Overigens, zijn contractverlenging mocht toch niet langer gezien zijn leeftijd?
zaakwaarnemer :smallgrin.gif:
Ik snap de hint maar het gaat echt over zijn leeftijd. Een langere contractduur is niet toegestaan.
Wel. Hij was gewoon 18 jaar toen hij dit contract tekende en mocht langer verlengen.

Maar dat deed hij niet, door.... zijn zaakwaarnemer.
***

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40885
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Marillion » do okt 29, 2020 4:14 pm

Ah, hij was inderdaad al wel 18 jaar. Daar vergis ik me in.

Nou ja, op zich nog niet zo verkeerd hoor. Er zijn maar weinig AT'ers die met hem weglopen. Eerst maar eens kijken welke ontwikkeling hij dit seizoen doormaakt. Dan zijn er nog twee seizoenen over. In de loop van volgend seizoen moet dan duidelijk worden of we met hem doorgaan of dat het een transfer gaat worden.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Trab » vr okt 30, 2020 9:14 pm

Ik hoop dat alle azijnzeikerds over deze wedstrijd naar VI kijken. Vde Gijp en Kieft verwoorden precies zoals ik de wedstrijd ook heb beleefd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Lionel » za okt 31, 2020 9:13 am

Zij vonden het leuk. Niet goed.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door elliquido » za okt 31, 2020 9:22 am

NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Trab » za okt 31, 2020 11:01 am

Lionel schreef:Zij vonden het leuk. Niet goed.
Hahahahahaha. Kijk die link nog ff van eliquido zou ik zeggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Lionel » za okt 31, 2020 1:27 pm

Wie vond hier nou serieus dat Atalanta de eerste helft van de mat werd gespeeld? Dat is echt onmogelijk om dat te vinden, zelfs als het een mening is.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door raymon » za okt 31, 2020 1:30 pm

Lionel schreef:Wie vond hier nou serieus dat Atalanta de eerste helft van de mat werd gespeeld? Dat is echt onmogelijk om dat te vinden, zelfs als het een mening is.
De eerste 20 minuten was Atalanta heel sterk vond ik. Daarna was Ajax duidelijke betere. Atalanta werd niet van de mat gespeeld maar Ajax kon de bal makkelijk rond laten gaan en de 0-2 was logischer dan de 1-1
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Atalanta - AFC Ajax cl dinsdag 27-10 21:00

Bericht door Trab » za okt 31, 2020 1:53 pm

raymon schreef:
Lionel schreef:Wie vond hier nou serieus dat Atalanta de eerste helft van de mat werd gespeeld? Dat is echt onmogelijk om dat te vinden, zelfs als het een mening is.
De eerste 20 minuten was Atalanta heel sterk vond ik. Daarna was Ajax duidelijke betere. Atalanta werd niet van de mat gespeeld maar Ajax kon de bal makkelijk rond laten gaan en de 0-2 was logischer dan de 1-1
Precies. Het waren niet eens 20 minuten. Ajax begon sterk met een paar goede acties van Antony. Daarna was Atalanta een paar keer gevaarlijk over onze rechterkant. Waren momentjes. Daarna nam Ajax weer het initiatief en na de goal waren we heer en meester tot de rust. Na de rust begonnen we ook goed, totdat Gravenberch die bal volkomen onnodig verspeelde.
Waar het om gaat is dat iedereen voor de wedstrijd Atalanta roemde. Aanvalmachine, kwartfinale CL gehaald en in blessuretijd uitgeschakeld. De meesten tekenden voor een gelijkspel. Dat Atalanta werd volkomen lam gelegd door Ajax. De geroemde backs kwam bijna niet in het stuk voor. Gewoon prima gespeeld.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie