Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jan 25, 2021 9:04 am

Hier en daar zie en hoor ik discussie over het doorvoetballen van Ajax nadat die Fortunaspeler in ons strafschopgebied “geblesseerd” lag te zijn.

Ik snap dat niet en ben er klaar mee. Wat mij betreft wordt standaard doorgespeeld als er iemand op de grond ligt, want in 9 van de 10 gevallen doet zo’n speler dat juist omdat hij tijd wil rekken en dus onsportief is. De gozer ging overduidelijk liggen, werd niet eens geraakt en was zogenaamd zwaargewond. Fortuna had op dat moment de bal en speelt dan zelf door terwijl ie daar ligt. Als wij dan de bal veroveren en de scheids fluit niet heeft het niets met onsportief gedrag van onze kant te maken lijkt mij dan. Het is een non-discussie.

En oh ja,hij was daar gaan liggen “omdat ie kramp had” aldus hun trainer na afloop. Juist ja.

Gewoon lekker doorvoetballen in het vervolg om spelbedervers die blessures veinzen niet te belonen. De scheidsrechter is de baas.

Mr. Ajax
Berichten: 14463
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Mr. Ajax » ma jan 25, 2021 9:09 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma jan 25, 2021 9:04 am
Hier en daar zie en hoor ik discussie over het doorvoetballen van Ajax nadat die Fortunaspeler in ons strafschopgebied “geblesseerd” lag te zijn.

Ik snap dat niet en ben er klaar mee. Wat mij betreft wordt standaard doorgespeeld als er iemand op de grond ligt, want in 9 van de 10 gevallen doet zo’n speler dat juist omdat hij tijd wil rekken en dus onsportief is. De gozer ging overduidelijk liggen, werd niet eens geraakt en was zogenaamd zwaargewond. Fortuna had op dat moment de bal en speelt dan zelf door terwijl ie daar ligt. Als wij dan de bal veroveren en de scheids fluit niet heeft het niets met onsportief gedrag van onze kant te maken lijkt mij dan. Het is een non-discussie.

En oh ja,hij was daar gaan liggen “omdat ie kramp had” aldus hun trainer na afloop. Juist ja.

Gewoon lekker doorvoetballen in het vervolg om spelbedervers die blessures veinzen niet te belonen. De scheidsrechter is de baas.
+1. Lijkt me vanzelfsprekend dit. Kon me al niet echt opwinden over het gejank van die hobbit en zijn ploeg.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Mano » ma jan 25, 2021 9:17 am

+1, helemaal mee eens, hoe vaak staan ze daarna niet op, trekken benen 2 meter en lopen als een kievit terug naar hun positie.


Tegendoelpunt nog teruggekeken. Tadic had bij vertrek al 3 meter achterstand op de back. Dat heeft ie niet meer goed gemaakt.
Op het moment dat de back vertrekt vanaf eigen helft, loopt Tadic er nog 3 m achter helemaal aan de zijlijn. Die deed gewoon even niet mee.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door wimpey » ma jan 25, 2021 9:39 am

Mano schreef:
ma jan 25, 2021 9:17 am
Tegendoelpunt nog teruggekeken. Tadic had bij vertrek al 3 meter achterstand op de back. Dat heeft ie niet meer goed gemaakt.
Op het moment dat de back vertrekt vanaf eigen helft, loopt Tadic er nog 3 m achter helemaal aan de zijlijn. Die deed gewoon even niet mee.
Die back kwam geen Ajacied tegen. :excited.gif:

Blok van 4 was in geen velden of wegen te bekennen, al stond Blind nog iets wat op rugdekking moest lijken te geven. Maar haalt die voorzet er niet uit.

Verdedigen is toch echt een vak. Martinez komt erin, is agressief, gaat de duels aan en dekt tot ver op de helft van de tegenstander door.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Marillion » ma jan 25, 2021 9:43 am

Inderdaad gewoon doorspelen bij dat doelpunt hoor. Ze hebben meer dan eens de kans gehad om de bal zelf buiten te spelen.

Anders kun je zoiets op een gegeven moment zelfs als tactiek gaan inzetten. Was Tadic bij die 1-1 snel op de grond gaan liggen. Hadden we ook geen discussie gehad over de vraag of hij dat hele eind terug had moeten lopen. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Mano » ma jan 25, 2021 9:51 am

wimpey schreef:
ma jan 25, 2021 9:39 am
Mano schreef:
ma jan 25, 2021 9:17 am
Tegendoelpunt nog teruggekeken. Tadic had bij vertrek al 3 meter achterstand op de back. Dat heeft ie niet meer goed gemaakt.
Op het moment dat de back vertrekt vanaf eigen helft, loopt Tadic er nog 3 m achter helemaal aan de zijlijn. Die deed gewoon even niet mee.
Die back kwam geen Ajacied tegen. :excited.gif:

Blok van 4 was in geen velden of wegen te bekennen, al stond Blind nog iets wat op rugdekking moest lijken te geven. Maar haalt die voorzet er niet uit.

Verdedigen is toch echt een vak. Martinez komt erin, is agressief, gaat de duels aan en dekt tot ver op de helft van de tegenstander door.
klopt maar er stond niemand aan de linkerkant van het veld. niemand van Fortuna en dus ook niet van Ajax.
De back van Fortuna op eigen helft, zag dat gat en dook erin. Tadic :confused.gif: was wat anders aan het doen want stond 3 m achter de back van Fortuna.
Die pass op de back werd gedekt (en er dus niet uitgehaald) door Tagliafico btw
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door wimpey » ma jan 25, 2021 9:57 am

Mano schreef:
ma jan 25, 2021 9:51 am
Die pass op de back werd gedekt (en er dus niet uitgehaald) door Tagliafico btw
Normaal geef je zo'n tegenstander die kruist 'over' aan een medespeler. Maar in het centrum waren ze dus collectief klavertjes 4 aan het zoeken. Dat lijkt me de oorzaak. Dat Nico en Tadic te laat waren de symptomen.

Antony kwam net als tegen de kakkies niet in het stuk voor, trouwens. Niet zo vreemd, want hij komt enkel 'in' de bal. Zit de back er kort op, dan heb je niets aan hem. Die jongen is bloedsnel, maar speelt veel te statisch.

Wat zo'n speler nodig heeft, is een middenvelder met wie ie kan combineren. 1 keer raken, de diepte in en aangespeeld worden. Maar ook gisteren zat er weer zó weinig voetbal in het middenveld van Ajax.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Jöhnk » ma jan 25, 2021 10:04 am

Ajax was oorspronkelijk in de aanval, dus zo gek is het niet dat Tadic los was van die back.

Er was niemand aan die kant van het veld... Ja, dat was dus het probleem.

Met alle respect; de uitleg dat het tegendoelpunt wordt veroorzaakt door een individuele fout van Tadic of Antony, vind ik kortzichtig. Als op de helft van Fortuna balverlies wordt geleden of als een vleugelaanvaller een keer niet meeloopt met zijn directe tegenstander, moet je dat kunnen oplossen als team. Zeker met zoveel spelers achter de bal.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Marillion » ma jan 25, 2021 10:07 am

Mee eens. Anders zou je als aanvaller ook vrijwel nooit meer een actie kunnen ondernemen met enig risico.

Bij Antony zie je inderdaad dat zijn back er altijd direct heel kort op zit om te voorkomen dat hij kan een dribbel kan aangaan. Je zou verwachten dat dit bij Ajax inmiddels ook is opgevallen en dat we iets bedenken om ervoor te zorgen dat hij niet steeds met een tegenstander in zijn nek en zijn gezicht naar de zijlijn of eigen helft staat.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9365
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Monkey Tonk » ma jan 25, 2021 10:34 am

Het was gewoon een prima goal van Fortuna. Is logisch dat Ajax niet met dezelfde intensiteit speelt als tegen Real Madrid. Met het overvolle schema is het lekker om zo'n wedstrijd te spelen. Ik denk dat het leuk was voor de spelers om zo te spelen, met kansen over en weer. Winterochtendvoetbal. Weer eens iets anders dan dat zomeravondgedoe.

Haller heeft een slechte techniek met de bal aan de voet in de kleine ruimte. Dat is een behoorlijke tegenvaller. Je moet hem door de lucht gebruiken, en ballen laten terugkoppen voor makkelijke doelkansen. Daar heb ik niet veel van gezien.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58788
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door 999 » ma jan 25, 2021 10:37 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma jan 25, 2021 9:04 am
Hier en daar zie en hoor ik discussie over het doorvoetballen van Ajax nadat die Fortunaspeler in ons strafschopgebied “geblesseerd” lag te zijn.

Ik snap dat niet en ben er klaar mee. Wat mij betreft wordt standaard doorgespeeld als er iemand op de grond ligt, want in 9 van de 10 gevallen doet zo’n speler dat juist omdat hij tijd wil rekken en dus onsportief is. De gozer ging overduidelijk liggen, werd niet eens geraakt en was zogenaamd zwaargewond. Fortuna had op dat moment de bal en speelt dan zelf door terwijl ie daar ligt. Als wij dan de bal veroveren en de scheids fluit niet heeft het niets met onsportief gedrag van onze kant te maken lijkt mij dan. Het is een non-discussie.

En oh ja,hij was daar gaan liggen “omdat ie kramp had” aldus hun trainer na afloop. Juist ja.

Gewoon lekker doorvoetballen in het vervolg om spelbedervers die blessures veinzen niet te belonen. De scheidsrechter is de baas.
+1.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Mano » ma jan 25, 2021 10:42 am

Jöhnk schreef:
ma jan 25, 2021 10:04 am
Ajax was oorspronkelijk in de aanval, dus zo gek is het niet dat Tadic los was van die back.

Er was niemand aan die kant van het veld... Ja, dat was dus het probleem.

Met alle respect; de uitleg dat het tegendoelpunt wordt veroorzaakt door een individuele fout van Tadic of Antony, vind ik kortzichtig. Als op de helft van Fortuna balverlies wordt geleden of als een vleugelaanvaller een keer niet meeloopt met zijn directe tegenstander, moet je dat kunnen oplossen als team. Zeker met zoveel spelers achter de bal.
tuurlijk kon het gevaar al 3x eerder geweken worden als er goed werd ingegrepen.

We waren in de aanval, dus de back was in de verdediging, toch kwam hij sneller op dan Tadic terug kwam.
Tadic was niet de oplossing maar eerder teruglopen had hij wel de noodrem kunnen zijn. Ik herken de situatie. Andere kant van het veld staan en denken, mwoa ik heb even geen rol, vervolgens gaat jouw directe tegenstander rennen en denk je: Oh kut! en ben je te laat. :hypocrite.gif:

Anthony verspeelt de bal.
9 spelers van Fortuna staan aan één kant van het veld behalve de back bij tadic.

vervolgens grijpt Labyad niet in, die staat ouderwets alibi te verdedigen. waardoor een aanvaller (de enige btw) makkelijk ingespeeld kan worden
Op dat moment is het 6 van Ajax tegen 2 van Fortuna. Dan denk je: Schuurs kleun er maar lekker in, er staan nog 5 spelers om je heen maar die besluit op 1,5m te gaan dekken met Blind als rugdekking :excited.gif:
Tja daarna komt een steekpass en blijkt de back bij het doel te zijn en Tadic te laat.

collectief falen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58788
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door 999 » ma jan 25, 2021 11:09 am

Jöhnk schreef:
ma jan 25, 2021 10:04 am
Ajax was oorspronkelijk in de aanval, dus zo gek is het niet dat Tadic los was van die back.

Er was niemand aan die kant van het veld... Ja, dat was dus het probleem.

Met alle respect; de uitleg dat het tegendoelpunt wordt veroorzaakt door een individuele fout van Tadic of Antony, vind ik kortzichtig. Als op de helft van Fortuna balverlies wordt geleden of als een vleugelaanvaller een keer niet meeloopt met zijn directe tegenstander, moet je dat kunnen oplossen als team. Zeker met zoveel spelers achter de bal.
Als Schuurs gewoon druk ( 2 meter op schuift ) zet op Tekie nadat geklooi van Antony ( Maar ook Mazraoui ) , die ook de simpele oplossing had kunnen kiezen om Klaassen de bal in de voeten te spelen die notabene naar voren loopt en op 2 meter van hem af staat, wordt de situatie al anders.Maar we moeten nu niet steeds gaan doen als of tegenstanders nooit mogen of kunnen scoren tegen ons.Verder wel met je eens ... Maar goed, van Gelder had 13 kansen of zo geteld voor AJAX ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma jan 25, 2021 11:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door wimpey » ma jan 25, 2021 11:17 am

999 schreef:
ma jan 25, 2021 11:09 am
Maar we moeten nu niet steeds gaan doen als of tegenstanders nooit mogen of kunnen scoren tegen ons.
Probleem met de overvolle wedstrijdkalender is dat Ajax tegen ploegen als Twente, Feyenoord en Fortuna meer energie nodig heeft dan eigenlijk zou moeten. In Februari staan ook weer 7 wedstrijden op het programma...

Hopelijk maken ze het tegen Willem II wel bijtijds af, omdat zondag AZ wacht.

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Yopii » ma jan 25, 2021 11:51 am

Andere teams worden ook moe. Zeker PSV, dat maakt geen fitte indruk.

Het lijkt erop dat de titelkandidaten het kunnen opbrengen om één goede wedstrijd per week af te leveren. De andere is dan bagger.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58788
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door 999 » ma jan 25, 2021 12:09 pm

wimpey schreef:
ma jan 25, 2021 11:17 am
999 schreef:
ma jan 25, 2021 11:09 am
Maar we moeten nu niet steeds gaan doen als of tegenstanders nooit mogen of kunnen scoren tegen ons.
Probleem met de overvolle wedstrijdkalender is dat Ajax tegen ploegen als Twente, Feyenoord en Fortuna meer energie nodig heeft dan eigenlijk zou moeten. In Februari staan ook weer 7 wedstrijden op het programma...

Hopelijk maken ze het tegen Willem II wel bijtijds af, omdat zondag AZ wacht.
Tot nu toe creëren we volgens mij meer dan genoeg kansen.Wordt tijd dat daar de scherpte weer terug gaat komen, maar ook de pass-nauwkeurigheid mag omhoog, en de slappehap schoten van sommige spelers.Dat mag ook best wat venijniger.Maar soms is het ook gewoon menselijk, Fortuna, who the fuck is Fortuna nadat je tegen al die topploegen in de Champions L. hebt gespeeld, zou niet moeten maar is te begrijpen.Mijn vraag was gisteren of dat AJAX had overnacht in Sittard, mocht dat zo zijn lijkt me 1.5 - 2 uur in een bus nou ook niet ideaal als op maat naar een wedstrijd.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door wimpey » ma jan 25, 2021 12:19 pm

Ze hadden overnacht, zeiden ze bij ESPN.

Ik vond het gister meer van hetzelfde. Veel kansen weggeven vooral. Veldbezetting die niet klopt. Gebrek aan kwaliteit op diverse posities, vooral middenveld.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Marillion » ma jan 25, 2021 12:20 pm

Maar ook wel gemakzucht. Iets wat een versterkende werking heeft op de problemen die we vervolgens zien.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door peter » ma jan 25, 2021 1:37 pm

Klopt ook. Alvarez en Martinez brengen voetballend niet gek veel, maar door hun temperament en arbeid lijkt het al heel wat. Opeens win je dan meer duels en pak je de regie over de wedstrijd.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door wimpey » ma jan 25, 2021 1:57 pm

Peter schreef:
ma jan 25, 2021 1:37 pm
Klopt ook. Alvarez en Martinez brengen voetballend niet gek veel, maar door hun temperament en arbeid lijkt het al heel wat. Opeens win je dan meer duels en pak je de regie over de wedstrijd.
Schuurs en Blind verzwakken elkaar. Schuurs met Martinez is een veel beter duo.

Gisteren zegt EtH dat Blind en Martinez niet op het middenveld kunnen. OK, maar Labyad en Promes volgens hem wel. Dus twijfel ik automatisch aan z'n stelling.

Ik denk dat Blind op 6 (punt naar achteren dus) prima kan. Als Ajax nou ergens behoefte aan heeft, is het aan een rustpunt op het middenveld. Een verbindingsspeler. Een man meer achter - i,p.v. voor de bal.

Mr. Ajax
Berichten: 14463
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Mr. Ajax » ma jan 25, 2021 2:07 pm

Peter schreef:
ma jan 25, 2021 1:37 pm
Klopt ook. Alvarez en Martinez brengen voetballend niet gek veel, maar door hun temperament en arbeid lijkt het al heel wat. Opeens win je dan meer duels en pak je de regie over de wedstrijd.
Waarom worden Martinez en Alvarez steeds over een kam geschoren? Omdat ze allebei bruin getint zijn? Martinez kan fantastisch voetballen. Alvarez helemaal niet. Beiden tonen altijd veel inzet, maar voor de rest lijken ze echt in niks op elkaar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14463
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Mr. Ajax » ma jan 25, 2021 2:08 pm

wimpey schreef:
ma jan 25, 2021 1:57 pm
Peter schreef:
ma jan 25, 2021 1:37 pm
Klopt ook. Alvarez en Martinez brengen voetballend niet gek veel, maar door hun temperament en arbeid lijkt het al heel wat. Opeens win je dan meer duels en pak je de regie over de wedstrijd.
Schuurs en Blind verzwakken elkaar. Schuurs met Martinez is een veel beter duo.

Gisteren zegt EtH dat Blind en Martinez niet op het middenveld kunnen. OK, maar Labyad en Promes volgens hem wel. Dus twijfel ik automatisch aan z'n stelling.

Ik denk dat Blind op 6 (punt naar achteren dus) prima kan. Als Ajax nou ergens behoefte aan heeft, is het aan een rustpunt op het middenveld. Een verbindingsspeler. Een man meer achter - i,p.v. voor de bal.
Blind op het middenveld is niet (meer) mogelijk. Die is in de omschakeling praktisch niet bestaand. Daar loopt een 8-jarige zo overheen. En sta je dus weer met een middenveld van 1,5 man.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door wimpey » ma jan 25, 2021 2:28 pm

Mr. Ajax schreef:
ma jan 25, 2021 2:08 pm

Blind op het middenveld is niet (meer) mogelijk. Die is in de omschakeling praktisch niet bestaand. Daar loopt een 8-jarige zo overheen. En sta je dus weer met een middenveld van 1,5 man.
Ideaal is het zeker niet. Maar noem me een andere VM in deze selectie...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door Arthur » ma jan 25, 2021 2:29 pm

wimpey schreef:
ma jan 25, 2021 2:28 pm
Mr. Ajax schreef:
ma jan 25, 2021 2:08 pm

Blind op het middenveld is niet (meer) mogelijk. Die is in de omschakeling praktisch niet bestaand. Daar loopt een 8-jarige zo overheen. En sta je dus weer met een middenveld van 1,5 man.
Ideaal is het zeker niet. Maar noem me een andere VM in deze selectie...
Dan geef je Ten Hag toch gewoon gelijk dat hij met een 10 speelt?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax zondag 24-jan 12:15

Bericht door peter » ma jan 25, 2021 2:31 pm

Nee, want die opties zijn nog schaarser. Promes als 10 is minder dan Alvarez als 6. :blush.gif:

Plaats reactie