AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Yopii » ma mar 22, 2021 12:37 pm

Over de wedstrijd van gisteren: waarom kwam ADO opdagen? Zonde van de moeite en van de benzine, als je ook kunt kiezen voor een reglementaire nederlaag van 5-0. Wat een wanvertoning. Je zult supporter van die club zijn... ongehoord hoe de spelers van ADO zichzelf te kakken zetten.

Dat is wel een probleempje van de ED: clubs calculeren, bepalen als de weerstand sterk is dat er toch niets te halen valt. Dan wordt de wedstrijd dus gewoon cadeau gedaan. Eergevoel ho maar.

Gisteren prima voor Ajax, maar ik vind het helemaal niets.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Lionel » ma mar 22, 2021 1:24 pm

Dit is toch in iedere competitie?
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Mano » ma mar 22, 2021 4:43 pm

Jöhnk schreef:
ma mar 22, 2021 12:27 pm
De gekende axioma’s. Tadic is op zijn best op links en Haller is sterk en snel.

Mijn uitgangspunten zijn compleet anders. Tadic is een geweldenaar in de as en Haller is eerder een beetje slap dan fysiek sterk.

Maar goed: Ten Hag zit op de eerste lijn. Ik hoop van harte dat Haller een daverend succes wordt.
Nee, Ajax moet gewoon winnen. Met of zonder Haller en met Tadic op links of in de as.

Ik ontken niet dat Tadic lekker in de as speelt. Alleen wat ik zie is dat EtH Tadic uit de as haalt zodra het kan.
dat doet hij al 3 jaar. Dat betekent A) EtH ziet Tadic liever op de flank of B) Tadic wil niet in de as.

maar ondanks deze constatering, hoor en lees ik elke week weer dat men Tadic liever in de as ziet...
ja, dat weten we nu wel. Haal je diploma en wordt coach van Ajax. :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Marillion » ma mar 22, 2021 6:50 pm

Je constatering klopt. Maar het is lastig om op te houden over die variant als Ajax telkens haar beste wedstrijden speelt wanneer Tadic dus wel in het centrum staat. En nu liet Brobbey dus ook betere prestaties zien (al was dat een losse wedstrijd tegen ADO).

Ik hoop uiteraard ook nog steeds dat Haller slaagt en hij krijgt daarvoor wat mij betreft ook de tijd voor. Maar het begint allemaal wel wat ongemakkelijk te worden de laatste weken. We moeten ons er maar aan vast houden dat hij ook een aantal goede dingen heeft laten zien. En hopelijk komt er in de laatste competitiewedstrijden nog meer van dat om wat perspectief te tonen richting volgend seizoen.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Cruijff » di mar 23, 2021 12:12 pm

Lionel schreef:
ma mar 22, 2021 1:24 pm
Dit is toch in iedere competitie?
Inderdaad.

Yopii schreef:
ma mar 22, 2021 12:37 pm
Over de wedstrijd van gisteren: waarom kwam ADO opdagen? Zonde van de moeite en van de benzine, als je ook kunt kiezen voor een reglementaire nederlaag van 5-0. Wat een wanvertoning. Je zult supporter van die club zijn... ongehoord hoe de spelers van ADO zichzelf te kakken zetten.

De wedstrijd dus gewoon cadeau gedaan.
De ploeg die keihard aan het degraderen is verliest van de nummer 1, terwijl de nummer 1 in een heel beste vorm steekt. Is dat zo gek? :confused.gif:

Kort geleden was het thuis tegen Feyenoord plus tegen Willem II, Fortuna Sittard & Twente en ook PSV uit ontzettend stroef en moeizaam.
Vorig seizoen verdween de ruime voorsprong van 8 punten in minder dan een maand. Het Bayern van Nederland of het Juventus van Nederland is Ajax nog lang niet.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Dubbel » di mar 23, 2021 12:51 pm

Cruijff schreef:
di mar 23, 2021 12:12 pm

De ploeg die keihard aan het degraderen is verliest van de nummer 1, terwijl de nummer 1 in een heel beste vorm steekt. Is dat zo gek? :confused.gif:
Ideaal speelveld voor match fixing want je kunt natuurlijk ook 'per ongeluk' die bal aan Neres hebben gegeven, bewijs het maar eens.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Cruijff » wo mar 24, 2021 12:26 am

https://www.ajax1.nl/vergeten-voetballe ... t-delorge/

In België en in Nederland zijn er wel spelers voor matchfixing veroordeeld in de periode dat Ajax met nog maar twee sterren op het shirt speelde.

Dubbel schreef:
di mar 23, 2021 12:51 pm
Cruijff schreef:
di mar 23, 2021 12:12 pm

De ploeg die keihard aan het degraderen is verliest van de nummer 1, terwijl de nummer 1 in een heel beste vorm steekt. Is dat zo gek? :confused.gif:
Ideaal speelveld voor match fixing want je kunt natuurlijk ook 'per ongeluk' die bal aan Neres hebben gegeven, bewijs het maar eens.
Mwa.
Voetbal is niet het ideale speelveld.
O.a. Darts en Snooker zijn veel idealer terrein natuurlijk, waar 1 persoon, op een manier dat helemaal niemand incl. de tegenstander er enkele weet van heeft, gewoon een paar missers kan produceren.

Maar Dubbel, jij doelt op lieden als oud Willem II speler Kargbo die levenslang geschorst is voor matchfixing?
Die zou tegen o.a. Utrecht, Ajax en Feyenoord expres wedstrijden hebben laten lopen.

Maar FC Emmen toonde dit weekend dat, ook als je op de 18e plek staat, het verrekte lastig is om met ruime cijfers van Feyenoord te verliezen. Of om überhaupt van Feyenoord te verliezen.

Laurent Delorge, ook veroordeeld wegens matchfixing, heeft nadat hij zijn schorsing voor die misstappen heeft moeten uitzitten nog onder meer bij Ado en ons aller Ajax gespeeld.

Afbeelding

Afbeelding

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: AFC AJAX - ADO DH zondag 21 maart 20:00 uur

Bericht door Wouter » wo mar 24, 2021 7:38 am

Ajax blijkt steeds duidelijk gewoon een boevenclub. :confused.gif:

Plaats reactie