AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Zuidema » wo sep 29, 2021 10:13 pm

999 schreef:
wo sep 29, 2021 1:29 pm
Zuidema, denk jij nu echt dat de AJAX spelers en staf ook niet weten dat dit niet het sterkste elftal van B. is/was ?.Ik draai het liever om, ondanks dat iedereen wist dat dit niet het beste elftal van B. was om toch zo gemotiveerd te zijn om zoveel kansen te creëren. 2e helft zou wat scherper mogen zijn kwa concentratie , maar AJAX had ondanks dat toch gewoon controle.Voor mij leek het meer op sparen van krachten voor a.s. Zondag ...

Euforie, tja, ik zie het niet zo.Commentaren waren toch meer van " Ajax slacht kreupel paard "...
Dit is de CL, Voets. Dan geven die jongens toch wel 200%. Kolkend stadion, internationaal prestige, kans op gigantische contracten straks elders. Inkakken 2e helft had wat mij betreft niet te maken met een bewussie in de zin van sparen voor later. Ineens werd er niet of veel minder gevoetbald, maar vooral vaak blind naar voren gepoeierd. En we kwamen toen door een gebrek aan drive/scherpte regelmatig een seconde of een meter tekort. Volgens mij door misplaatste arrogantie. ''We klaren de klus ook wel op 70%.'' Forget it. En let maar eens op wat er gebeurt als we per ongeluk straks toch in de EL terecht komen. Weg drive, weg elan. Zie MT. Spreekt gewoonweg niet aan.

Oh ja, Eth en staf zullen bliksemsgoed weten waar de gevaren loeren en daarop blijven hameren. Maar ook dan zal de selectie de euforische verhalen lezen in de media. Kandidaat voor de finale enz. en meer van die onzin. Ook in de forums lees ik het gehosannah en gehallelujah. Zoals door anderen al genoemd hierboven: dat landt echt wel in de spelersgroep. Hou dan je kop er nog maar eens bij. Maar goed, jouw mening en beleving, mijn mening en beleving. De tijd zal het leren. En reken maar dat ik zal genieten als het wel een geweldig parcours zal worden dit seizoen. Maar eerst zien, dan geloven.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Historicus » wo sep 29, 2021 11:02 pm

Marillion schreef:
wo sep 29, 2021 6:46 pm
De reactie van supporters op hem in het stadion is al veel positiever geworden sinds Sporting. Beetje opportunistisch natuurlijk en als hij nu vijf keer niet scoort zal het misschien weer omslaan. Maar er is wel degelijk sprake van een verbetering wat dit betreft.

Werkelijk iedereen hoopt natuurlijk ook gewoon dat hij goed speelt en doelpunten maakt.
Haller tikt ze wel binnen, maar kan niet in het combinatievoetbal meekomen. Dat gaat zich wreken.

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Lionel » do sep 30, 2021 8:07 am

Marillion schreef:
wo sep 29, 2021 9:51 pm
Hij had er zeker nog wel één moeten maken ja. Net als Tadic uiteraard. 4-0 bij de rust was gezien de kansen echt normaal geweest.
Maar bij Tadic weet je dat het een misser was. Bij de kansen van Haller vraag ik mij of het niet een gebrek aan kwaliteit is.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Mano » do sep 30, 2021 8:19 am

Blijf vooral klagen :biggthumpup.gif:

vorig seizoen: 19 potjes, 11 doelpunten en 5 assists.
dit seizoen 7 potjes, 5 doelpunten en 2 assists
CL, 2 potjes en 5 goals


hebben we een x een spits die scoort, janken we dat ie niet kan voetballen :biggrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door 999 » do sep 30, 2021 9:00 am

Zuidema schreef:
wo sep 29, 2021 10:13 pm
999 schreef:
wo sep 29, 2021 1:29 pm
Zuidema, denk jij nu echt dat de AJAX spelers en staf ook niet weten dat dit niet het sterkste elftal van B. is/was ?.Ik draai het liever om, ondanks dat iedereen wist dat dit niet het beste elftal van B. was om toch zo gemotiveerd te zijn om zoveel kansen te creëren. 2e helft zou wat scherper mogen zijn kwa concentratie , maar AJAX had ondanks dat toch gewoon controle.Voor mij leek het meer op sparen van krachten voor a.s. Zondag ...

Euforie, tja, ik zie het niet zo.Commentaren waren toch meer van " Ajax slacht kreupel paard "...
Dit is de CL, Voets. Dan geven die jongens toch wel 200%. Kolkend stadion, internationaal prestige, kans op gigantische contracten straks elders. Inkakken 2e helft had wat mij betreft niet te maken met een bewussie in de zin van sparen voor later. Ineens werd er niet of veel minder gevoetbald, maar vooral vaak blind naar voren gepoeierd. En we kwamen toen door een gebrek aan drive/scherpte regelmatig een seconde of een meter tekort. Volgens mij door misplaatste arrogantie. ''We klaren de klus ook wel op 70%.'' Forget it. En let maar eens op wat er gebeurt als we per ongeluk straks toch in de EL terecht komen. Weg drive, weg elan. Zie MT. Spreekt gewoonweg niet aan.

Oh ja, Eth en staf zullen bliksemsgoed weten waar de gevaren loeren en daarop blijven hameren. Maar ook dan zal de selectie de euforische verhalen lezen in de media. Kandidaat voor de finale enz. en meer van die onzin. Ook in de forums lees ik het gehosannah en gehallelujah. Zoals door anderen al genoemd hierboven: dat landt echt wel in de spelersgroep. Hou dan je kop er nog maar eens bij. Maar goed, jouw mening en beleving, mijn mening en beleving. De tijd zal het leren. En reken maar dat ik zal genieten als het wel een geweldig parcours zal worden dit seizoen. Maar eerst zien, dan geloven.
Wat betreft jouw conclusie 2e helft, tja ik blijf bij mijn mening En verder , 7 goals voor en 1 tegen ( had ook 18 voor en 4 tegen kunnen zijn gezien de kansen ) in CL. Over eredivisie zullen we het maar niet hebben.En ja ik weet het had, misschien , als telt niet. Maar in dat kader kan ik toch dat n
arrogantie en op 70% niet rijmen.. Mooie van voetbal is ( of niet ) dat ercaltijd wel iets kan gebeuren waar door je iets mus loopt.Schot bij Twente uit b.v. ...Maar goed ik heb probleem wat jij schets nog niet gezien .. Niet in de cijfers en niet op het veld tot nu toe ...

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Lionel » do sep 30, 2021 9:58 am

Mano schreef:
do sep 30, 2021 8:19 am
Blijf vooral klagen :biggthumpup.gif:

vorig seizoen: 19 potjes, 11 doelpunten en 5 assists.
dit seizoen 7 potjes, 5 doelpunten en 2 assists
CL, 2 potjes en 5 goals


hebben we een x een spits die scoort, janken we dat ie niet kan voetballen :biggrin.gif:
Benfica betaalde 1,5 miljoen meer Nunez. Kijk even het verschil. En dan durf ik te wedden dat die jongen minder verdient dan Haller.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door LucaS » do sep 30, 2021 11:37 am

Kuyt loopt ook al mee in de polonaise en noemt Ajax en Bayern de best voetballende ploegen in de cl
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 17884
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Yopii » do sep 30, 2021 11:46 am

Word ik achterdochtig van. Boegbeeld van de concurrentie dat Ajax de hemel in prijst, dat kan niet goed bedoeld zijn. :excited.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door brigade zuid » do sep 30, 2021 12:02 pm

Vind het leuk voor Berghuis dat hij leuk meedoet, gun het die jongen echt.

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door wimpey » do sep 30, 2021 12:05 pm

brigade zuid schreef:
do sep 30, 2021 12:02 pm
Vind het leuk voor Berghuis dat hij leuk meedoet, gun het die jongen echt.
:drecul.gif: Jou decennia kennende gun je het vooral de kakkies dat Berghuis het bij Ajax goed doet!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Nihad » do sep 30, 2021 12:14 pm

:smallgrin.gif:

Ja, zo zie je dat er in die jongen best nog rek zit die er bij 010 niet uit kwam.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door brigade zuid » do sep 30, 2021 12:31 pm

wimpey schreef:
do sep 30, 2021 12:05 pm
brigade zuid schreef:
do sep 30, 2021 12:02 pm
Vind het leuk voor Berghuis dat hij leuk meedoet, gun het die jongen echt.
:drecul.gif: Jou decennia kennende gun je het vooral de kakkies dat Berghuis het bij Ajax goed doet!
:ajaxsmiley.gif:

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Lionel » do sep 30, 2021 12:36 pm

brigade zuid schreef:
do sep 30, 2021 12:31 pm
wimpey schreef:
do sep 30, 2021 12:05 pm
brigade zuid schreef:
do sep 30, 2021 12:02 pm
Vind het leuk voor Berghuis dat hij leuk meedoet, gun het die jongen echt.
:drecul.gif: Jou decennia kennende gun je het vooral de kakkies dat Berghuis het bij Ajax goed doet!
:ajaxsmiley.gif:
Hahaha ik kan er ook van genieten hoor. Was mooi dat ze in de voorronde Conference League wonnen van een stel mongolen en Berghuis een keer op de bank zat.. En dan nu dit.. Genieten!

Berghuis is een koopje hoor.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door LucaS » vr okt 01, 2021 10:34 am

I think I lost my fucking headache

columbus
Berichten: 5287
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door columbus » vr okt 01, 2021 10:45 am

Haha! Ik kijk op dit moment erg graag naar Ajax, geniet van het spel en spelplezier bij alles en iedereen. Maar de CL winnen is vrij opportunistisch.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Thijs » vr okt 01, 2021 10:54 am

Volgens unibet heeft Ajax 2% kans op winnen (51 keer je inleg als het gebeurt).
Daarbij meer kans dan Inter, Sevilla en Milan. Maar minder kans dan alle overige topploegen.

Overigens staat bij de bookies alleen Lewandowski er nog beter voor dan Haller als het gaat om de topscorerstitel. :ajaxsmiley.gif:
In volgorde: Lewandowski, Haller, Ronaldo, Haaland, Salah, Lukaku, Messi. Haha
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40624
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Marillion » vr okt 01, 2021 11:13 am

En dat alleen omdat hij tegen Besiktas niet echt scherp was.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie