AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Mano » wo sep 29, 2021 9:28 am

wimpey schreef:
wo sep 29, 2021 9:21 am
Trab schreef:
di sep 28, 2021 9:57 pm
En Sheriff gewonnen van Madrid in Bernabeu! Afbeelding
Real Madrid is de deputy. :biggthumpup.gif: De teloorgang van het Spaanse voetbal doet me deugd.

Vond het ook wel lekker dat Ajax gister niet erg overtuigde. Ten Hag ook wel, denk ik. Na een 2-0 tegen zo'n armetierige ploeg luisteren ze toch beter dan na een 5-0.
Je zet Dortmund ook op scherp als je 5-0 wint
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 29, 2021 10:19 am

Is op de lange termijn inderdaad helemaal niet zo verkeerd dat Ajax minder ging spelen. Als het allemaal te makkelijk gaat gaan ze er straks teveel in geloven. Wel heel lekker om zo comfortabel te starten. En we laten de doelpunten maken door onze miskopen. :smallgrin.gif:

Nu op naar FC Utrecht. Niet zelden een lastige tegenstander.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Yopii » wo sep 29, 2021 10:46 am

Peter schreef:
di sep 28, 2021 10:28 pm
Overigens had ik die Turken slechter verwacht. Ze missen een complete bak met spelers en dan viel me dit nog wel mee. Dit kan in Turkije nog lastig zat worden.
Ik vond ze heel matig, Ajax had op bijna elke positie een betere speler. Dit Besiktas was niet van CL-niveau.

De uitslag was natuurlijk prima, maar tegen Dortmund zal het beter moeten, zowel aanvallend als verdedigend (omschakeling!). Ten Hag gaf dat ook aan. Dortmund heeft de mensen om Haaland weg te steken.

Heel benieuwd of Ten Hag het aandurft met Berghuis op 10. Mijn gevoel zegt dat hij Klaassen daar neer gaat zetten, die is sterker in de omschakeling.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door wimpey » wo sep 29, 2021 10:54 am

Yopii schreef:
wo sep 29, 2021 10:46 am
Heel benieuwd of Ten Hag het aandurft met Berghuis op 10. Mijn gevoel zegt dat hij Klaassen daar neer gaat zetten, die is sterker in de omschakeling.
Dortmund heeft met Haaland en Bellingham 2 exceptionele talenten. Maar als ploeg sla ik Ajax hoger aan.

Berghuis speelde (weer) goed trouwens. Bij de kakkies had ie een vrije rol vanaf rechts, bij ons vanaf 10. Vult ie goed in. Op rechtsbuiten zie ik in hem voor Ajax geen meerwaarde, maar hij en Klaassen vechten het v.w.b. de 10 maar lekker uit.

Onze Haller had er gister weer 4 kunnen maken. Komt net een paar centimeter sprongkracht te kort. Maar hij speelde heel aardig, vond ik.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 29, 2021 10:59 am

Eerst maar eens zien wie we straks tegen Dortmund beschikbaar hebben. Er zit weer een interlandperiode tussen. Als ik het goed heb begrepen spelen Brazilië en Argentinië doordeweeks voor we op zaterdag Heerenveen treffen. Hoe komen die jongens terug? Klaassen was één van de hoofdrolspelers bij Oranje. Komt met een blessure terug en is zijn plek kwijt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Trab » wo sep 29, 2021 11:02 am

Hij moet echt leren koppen die Haller. Dit zijn geen incidenten meer. In de competitie heeft hij ook al diverse keren kopkansen gemist die bijna niet te missen waren. Of hij timed verkeerd of hij kopt hem recht in de handen van de keeper. Hij kopt bijna nooit naar de hoek. Het is eigenlijk best vreemd, want normaliter is hij juist rustig voor het doel. Alleen als op het op koppen aankomt dan lijkt het wel of hij hem standaard hard door het midden wil koppen waar de keeper ook staat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 29, 2021 11:06 am

Mee eens. Dat is echt onder de maat terwijl het met zijn fysiek een enorm wapen zou kunnen zijn.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Yopii » wo sep 29, 2021 11:23 am

wimpey schreef:
wo sep 29, 2021 10:54 am
Yopii schreef:
wo sep 29, 2021 10:46 am
Heel benieuwd of Ten Hag het aandurft met Berghuis op 10. Mijn gevoel zegt dat hij Klaassen daar neer gaat zetten, die is sterker in de omschakeling.
Dortmund heeft met Haaland en Bellingham 2 exceptionele talenten. Maar als ploeg sla ik Ajax hoger aan.
Die twee kunnen je wel slopen...

Leuk voetballen, kansen verprutsen, maar helaas een paar keer niet opletten, ga je eraf met X-0. :blush.gif:

Ajax waande zich gisteren heer en meester en liep in de tweede helft te klooien. Dat mag niet gebeuren.

We móeten punten pakken van Dortmund (liefst minstens 3), zodat Dortmund nog moet in de laatste twee wedstrijden van de poulefase.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door LucaS » wo sep 29, 2021 11:32 am

Ik vond het vreemd dat ze juistvdeze wedstrijd uitkozen om de 2e helft te kloten. In de competitie met een stuk minder prestige en belang weten ze dat oha te voorkomen dit seizoen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 29, 2021 11:39 am

Grote vraag is hoe Ajax na de interlandperiode speelt. We krijgen daarna echt een cruciale serie:

Za 16/10/2021 18:45 competitie: sc Heerenveen - Ajax
Di 19/10/2021 21:00 UCL: Ajax - Borussia Dortmund (Dui)
Zo 24/10/2021 16:45 competitie: Ajax - PSV
Za 30/10/2021 18:45 competitie: Heracles Almelo - Ajax
Wo 03/11/2021 21:00 UCL: Borussia Dortmund (Dui) - Ajax

Ga er maar vanuit dat we tegen Heerenveen zonder onze Zuid Amerikanen moeten spelen want die spelen woensdag/donderdag nog interlands. En dan moet je dus verder maar hopen dat je iedereen fit terug hebt voor Dortmund.

Zou ook niet de eerste keer zijn dat een interlandperiode ervoor zorgt dat een elftal het even kwijt is.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door 999 » wo sep 29, 2021 11:40 am

Zowiezo zit daar 1 wedstrijd tussen die ook cruciaal is voor de concurrentie ...

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Yopii » wo sep 29, 2021 11:42 am

Marillion schreef:
wo sep 29, 2021 11:39 am
Grote vraag is hoe Ajax na de interlandperiode speelt. We krijgen daarna echt een cruciale serie:

Za 16/10/2021 18:45 competitie: sc Heerenveen - Ajax
Di 19/10/2021 21:00 UCL: Ajax - Borussia Dortmund (Dui)
Zo 24/10/2021 16:45 competitie: Ajax - PSV
Za 30/10/2021 18:45 competitie: Heracles Almelo - Ajax
Wo 03/11/2021 21:00 UCL: Borussia Dortmund (Dui) - Ajax

Ga er maar vanuit dat we tegen Heerenveen zonder onze Zuid Amerikanen moeten spelen want die spelen woensdag/donderdag nog interlands. En dan moet je dus verder maar hopen dat je iedereen fit terug hebt voor Dortmund.

Zou ook niet de eerste keer zijn dat een interlandperiode ervoor zorgt dat een elftal het even kwijt is.
Interessant programma. Dat zal ons leren hoe Ajax er werkelijk voorstaat.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door 999 » wo sep 29, 2021 11:43 am

Marillion schreef:
wo sep 29, 2021 11:39 am
Grote vraag is hoe Ajax na de interlandperiode speelt. We krijgen daarna echt een cruciale serie:

Za 16/10/2021 18:45 competitie: sc Heerenveen - Ajax
Di 19/10/2021 21:00 UCL: Ajax - Borussia Dortmund (Dui)
Zo 24/10/2021 16:45 competitie: Ajax - PSV
Za 30/10/2021 18:45 competitie: Heracles Almelo - Ajax
Wo 03/11/2021 21:00 UCL: Borussia Dortmund (Dui) - Ajax

Ga er maar vanuit dat we tegen Heerenveen zonder onze Zuid Amerikanen moeten spelen want die spelen woensdag/donderdag nog interlands. En dan moet je dus verder maar hopen dat je iedereen fit terug hebt voor Dortmund.

Zou ook niet de eerste keer zijn dat een interlandperiode ervoor zorgt dat een elftal het even kwijt is.
Wanneer was dat dan ook ?.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Zuidema » wo sep 29, 2021 12:03 pm

Yopii schreef:
wo sep 29, 2021 10:46 am
Ik vond ze heel matig, Ajax had op bijna elke positie een betere speler. Dit Besiktas was niet van CL-niveau.
Inhakend op Raymon: Besiktas miste volgens de experts een half basiselftal. Wat blijft er min 5-6 basisspelers van Ajax over? Ondanks die sterke bank? Antony-Neres, Berghuis-Klaassen enz vind ik toch wel een stap terug. En inderdaad: in de tweede helft was Ajax slordig en nonchalant en kon dat B-elftal van B. een aantal keren verdacht gemakkelijk uitbreken en door onze linies heen combineren. Ajax kan momenteel verdomde veel en dat is prachtig om te zien. Echt genieten. Maar het moet wel degelijk 100% zijn en blijven gedurende de wedstrijd. Opnieuw: ''Onze grootste tegenstander zijn wij zelf.''

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Marillion » wo sep 29, 2021 12:10 pm

Daar gaan we dus tegen Heerenveen wellicht achterkomen. Speel je ineens zonder Alvarez, Antony, Martinez en Tagliafico. Natuurlijk is dat op nationaal niveau en houden we nog wel iets over. Maar Alvarez én Martinez tegelijk missen is bijvoorbeeld voor ons ook echt wel heel vervelend.

En Besiktas had dit dan dus in een CL wedstrijd. Dat je er dan in de eerste helft niet echt aan te pas komt zal niemand van opkijken.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door 999 » wo sep 29, 2021 12:18 pm

Zullen we het dan, als we het dan toch weer in het bange gaan trekken, niet eerst over Utrecht moeten hebben ...

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Trab » wo sep 29, 2021 12:31 pm

LucaS schreef:Ik vond het vreemd dat ze juistvdeze wedstrijd uitkozen om de 2e helft te kloten. In de competitie met een stuk minder prestige en belang weten ze dat oha te voorkomen dit seizoen
Dat was idd jammer. Een combinatie van dat ze niet teveel risico meer wouden nemen en dat Besiktas door hun wissels wat beter stond.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Zuidema » wo sep 29, 2021 12:37 pm

999 schreef:
wo sep 29, 2021 12:18 pm
Zullen we het dan, als we het dan toch weer in het bange gaan trekken, niet eerst over Utrecht moeten hebben ...
Nee, geen bankmakerij. Gewoon wat (volgens mij) realistische kanttekeningen in alle euforie. Ben jij toch ook niet vies van? Maar inderdaad, eerst Utreg thuis. First things first.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo sep 29, 2021 12:41 pm

Trab schreef:Hij moet echt leren koppen die Haller. Dit zijn geen incidenten meer. In de competitie heeft hij ook al diverse keren kopkansen gemist die bijna niet te missen waren. Of hij timed verkeerd of hij kopt hem recht in de handen van de keeper. Hij kopt bijna nooit naar de hoek. Het is eigenlijk best vreemd, want normaliter is hij juist rustig voor het doel. Alleen als op het op koppen aankomt dan lijkt het wel of hij hem standaard hard door het midden wil koppen waar de keeper ook staat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die kopbal in de eerste helft had inderdaad meer naar de hoek gemoeten al was het meer geluk dan wijsheid dat de keeper die bal eruit hield. De eerste kopbal van de tweede helft moet gewoon een goal zijn. De bal die Haller daarna nog overkopte was denk ik een iets te hoge voorzet, die bal kon niet gedrukt worden. Dat lag niet aan hem.

By the way; de aanname van Haller en de ogenschijnlijke assist op Tadic in de eerste helft (die Tadic dramatisch miste) was bizar knap; heel soms laat ie dat soort staaltjes zien. En 5 goals in de eerste twee wedstrijden is volgens mij niet eerder vertoond in de CL. En dat voor een gemankeerde spits!

Die Turkse supporters zijn trouwens wel bosmongolen zeg; heel zwaar vuurwerk in vak 117 gooien, letterlijk levensgevaarlijk. Klootzakken.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door 999 » wo sep 29, 2021 12:52 pm

Zuidema schreef:
wo sep 29, 2021 12:37 pm
999 schreef:
wo sep 29, 2021 12:18 pm
Zullen we het dan, als we het dan toch weer in het bange gaan trekken, niet eerst over Utrecht moeten hebben ...
Nee, geen bankmakerij. Gewoon wat (volgens mij) realistische kanttekeningen in alle euforie. Ben jij toch ook niet vies van? Maar inderdaad, eerst Utreg thuis. First things first.
Nee, maar de realistische kanttekeningen hebben betrekking op Heerenveen uit.Het mooie van dit elftal/selectie, mits er niet te veel langdurige blessures zich aandienen , is dat we op elke positie spelers hebben die niet onderdoen voor degene die " basis " zijn.Daarnaast hebben we ook nog spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.Als de door jouw genoemde spelers niet op tijd terug zijn voor Heerenveen uit, staat normaal gesproken weer een goed ( anders spelend ) elftal op de mat.Die misschien nog wel meer gemotiveerd zijn ...

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Zuidema » wo sep 29, 2021 1:00 pm

999 schreef:
wo sep 29, 2021 12:52 pm
Zuidema schreef:
wo sep 29, 2021 12:37 pm
999 schreef:
wo sep 29, 2021 12:18 pm
Zullen we het dan, als we het dan toch weer in het bange gaan trekken, niet eerst over Utrecht moeten hebben ...
Nee, geen bankmakerij. Gewoon wat (volgens mij) realistische kanttekeningen in alle euforie. Ben jij toch ook niet vies van? Maar inderdaad, eerst Utreg thuis. First things first.
Nee, maar de realistische kanttekeningen hebben betrekking op Heerenveen uit.Het mooie van dit elftal/selectie, mits er niet te veel langdurige blessures zich aandienen , is dat we op elke positie spelers hebben die niet onderdoen voor degene die " basis " zijn.Daarnaast hebben we ook nog spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.Als de door jouw genoemde spelers niet op tijd terug zijn voor Heerenveen uit, staat normaal gesproken weer een goed ( anders spelend ) elftal op de mat.Die misschien nog wel meer gemotiveerd zijn ...
Ik dacht niet aan H'veen. Dat we dan die interlandtrammelant hebben met de Grinta-boys en de Goddelijke Kanaries wist ik niet. Ik wil het overigens nog wel eens zien of onze weerbaarheid en aanval dan zo geweldig zijn zonder die jongens. Mijn bericht was gericht op de euforie rond B. We verslaan een B-eftal na een prima eerste helft en een matige 2e helft vol misplaatste nonchalance. Maar goed, de echte testcases komen eraan. Dan weten we echt waar Ajax momenteel staat.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door wimpey » wo sep 29, 2021 1:12 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo sep 29, 2021 12:41 pm
By the way; de aanname van Haller en de ogenschijnlijke assist op Tadic in de eerste helft (die Tadic dramatisch miste) was bizar knap; heel soms laat ie dat soort staaltjes zien.
Dat verbaast mij ook regelmatig. Hij laat soms inderdaad hele fraaie staaltjes verfijnde techniek zien. En direct daarna een actie die je op zondagochtend bij een café-team ziet. Focus, concentratie?

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Nihad » wo sep 29, 2021 1:16 pm

Nee, kwaliteit.
Dat we dan die interlandtrammelant hebben met de Grinta-boys en de Goddelijke Kanaries wist ik niet. Ik wil het overigens nog wel eens zien of onze weerbaarheid en aanval dan zo geweldig zijn zonder die jongens.
Joh, zonder hun heb je nog Rensch voor de linksback, Berghuis op rechtsbuiten en Klaassen op 10 en Johson (of hoe die ook heet) voor de plek van Alvarez.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door 999 » wo sep 29, 2021 1:29 pm

Zuidema schreef:
wo sep 29, 2021 1:00 pm
999 schreef:
wo sep 29, 2021 12:52 pm
Zuidema schreef:
wo sep 29, 2021 12:37 pm


Nee, geen bankmakerij. Gewoon wat (volgens mij) realistische kanttekeningen in alle euforie. Ben jij toch ook niet vies van? Maar inderdaad, eerst Utreg thuis. First things first.
Nee, maar de realistische kanttekeningen hebben betrekking op Heerenveen uit.Het mooie van dit elftal/selectie, mits er niet te veel langdurige blessures zich aandienen , is dat we op elke positie spelers hebben die niet onderdoen voor degene die " basis " zijn.Daarnaast hebben we ook nog spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.Als de door jouw genoemde spelers niet op tijd terug zijn voor Heerenveen uit, staat normaal gesproken weer een goed ( anders spelend ) elftal op de mat.Die misschien nog wel meer gemotiveerd zijn ...
Ik dacht niet aan H'veen. Dat we dan die interlandtrammelant hebben met de Grinta-boys en de Goddelijke Kanaries wist ik niet. Ik wil het overigens nog wel eens zien of onze weerbaarheid en aanval dan zo geweldig zijn zonder die jongens. Mijn bericht was gericht op de euforie rond B. We verslaan een B-eftal na een prima eerste helft en een matige 2e helft vol misplaatste nonchalance. Maar goed, de echte testcases komen eraan. Dan weten we echt waar Ajax momenteel staat.
Zuidema, denk jij nu echt dat de AJAX spelers en staf ook niet weten dat dit niet het sterkste elftal van B. is/was ?.Ik draai het liever om, ondanks dat iedereen wist dat dit niet het beste elftal van B. was om toch zo gemotiveerd te zijn om zoveel kansen te creëren. 2e helft zou wat scherper mogen zijn kwa concentratie , maar AJAX had ondanks dat toch gewoon controle.Voor mij leek het meer op sparen van krachten voor a.s. Zondag ...

Euforie, tja, ik zie het niet zo.Commentaren waren toch meer van " Ajax slacht kreupel paard "...

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: AFC AJAX - Besiktas Instanboel Di 28-9-21 Champions League

Bericht door Trab » wo sep 29, 2021 1:33 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Trab schreef:Hij moet echt leren koppen die Haller. Dit zijn geen incidenten meer. In de competitie heeft hij ook al diverse keren kopkansen gemist die bijna niet te missen waren. Of hij timed verkeerd of hij kopt hem recht in de handen van de keeper. Hij kopt bijna nooit naar de hoek. Het is eigenlijk best vreemd, want normaliter is hij juist rustig voor het doel. Alleen als op het op koppen aankomt dan lijkt het wel of hij hem standaard hard door het midden wil koppen waar de keeper ook staat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die kopbal in de eerste helft had inderdaad meer naar de hoek gemoeten al was het meer geluk dan wijsheid dat de keeper die bal eruit hield. De eerste kopbal van de tweede helft moet gewoon een goal zijn. De bal die Haller daarna nog overkopte was denk ik een iets te hoge voorzet, die bal kon niet gedrukt worden. Dat lag niet aan hem.

By the way; de aanname van Haller en de ogenschijnlijke assist op Tadic in de eerste helft (die Tadic dramatisch miste) was bizar knap; heel soms laat ie dat soort staaltjes zien. En 5 goals in de eerste twee wedstrijden is volgens mij niet eerder vertoond in de CL. En dat voor een gemankeerde spits!

Die Turkse supporters zijn trouwens wel bosmongolen zeg; heel zwaar vuurwerk in vak 117 gooien, letterlijk levensgevaarlijk. Klootzakken.
Ik vond Haller echt goed spelen gisteren. Niks dan lof. Alleen dat koppen is geen incident meer. Daarvoor gebeurt het in de competitie ook te vaak. Dat is gewoon zonde want hij is lang zat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie