AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door 999 » za sep 10, 2022 8:00 pm

Volgens Schreuder valt het mee met Bassey , schop op zijn kuit .. zou normaal gesproken geen probleem zijn voor Dinsdag .. ik zeg morgen niet dik dan valt het mee.

Maar mogen toch zeggen dat , ondanks wat concentratie momentjes, het genieten was ..

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Mano » za sep 10, 2022 8:09 pm

Heerenveen had een plan en die was met 4 minuten al aan duigen. Daarna niet meer gezien. Vanaf 35min werden we wat slordiger en kregen ze kansjes.

Tweede helft gelijk weer focus en Heerenveen was weer toeschouwer.

Netjes gespeeld en mooie stabiele serie neergezet


Anderen gaan nog moeite krijgen met Heerenveen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door 999 » za sep 10, 2022 9:01 pm

Ajax kraakt code SC Heerenveen-trainer Van Wonderen: 5-0

Door MIKE VERWEIJ

Updated 19 min geleden
1 uur geleden
in voetbal

AMSTERDAM - Ajax heeft ook na zes competitiewedstrijden nog de volle buit. Het elftal van Alfred Schreuder won in de aanloop naar het Champions League-duel van dinsdag in en tegen Liverpool overtuigend van SC Heerenveen (5-0) en reist maandag met een goed gevoel naar Engeland.

Na de klinkende zege op Rangers FC (4-0) was het de vraag of de Amsterdammers in staat zouden zijn om de code van Kees van Wonderen te kraken. De coach van de Friezen was vorig seizoen – nog in dienst van Go Ahead Eagles – de plaaggeest van Ajax. In de ArenA hield hij de latere kampioen op 0-0 en in de Adelaarshorst werd het zelfs 2-1.

Ook nu parkeerde Van Wonderen de bus. Hetgeen hij dit seizoen bij Feyenoord ook al succesvol had gedaan (0-0). Maar de koploper van de Eredivisie voetbalde in de hoogste snelheid door en om de bus heen. De Friese doelman Andries Noppert, die werd geprezen om het feit dat hij in de eerste vijf duels maar één tegentreffer incasseerde, moest in de Johan Cruijff ArenA in ruim een kwartier al twee keer de gang naar het net maken.

Kudus
De 1-0 viel na vier minuten en was het resultaat van een prachtige aanval. Via Daley Blind kwam de bal bij Devyne Rensch, die Mohammed Kudus aan het werk zette. Na diens balletje op Dusan Tadic en de voorzet van de Serviër had ’Mister 1-0’ Davy Klaassen de bal voor het inknikken. Uit een ingestudeerde vrije trap stelde Tadic oliemannetje Kenneth Taylor in staat de 2-0 te maken.

In de 37e minuut was daar ineens een grote kans voor SC Heerenveen, waar Alex Timossi alleen op Remko Pasveer af mocht gaan, maar de sluitpost stond zijn mannetje.

Het publiek genoot ook na rust van het flitsende combinatiespel en het druk zetten door Schreuders ploeg, die door treffers van Kudus (2x) en invaller Brian Brobbey uiteindelijk met won 5-0. De enige tegenvaller leek het uitvallen van Calvin Bassey te zijn.

Bassey kan met Ajax tegen Liverpool spelen
Bassey kan dinsdagavond met Ajax de uitwedstrijd tegen Liverpool in de Champions League voetballen. De Nigeriaanse verdediger viel zaterdag in de slotfase van het thuisduel met sc Heerenveen (5-0) geblesseerd uit. „Maar het ziet er niet ernstig uit”, zei trainer Alfred Schreuder. „We zijn schadevrij uit dit duel gekomen.”

Voor Owen Wijndal komt de wedstrijd op Anfield waarschijnlijk te vroeg. De linksback is op de weg terug van een enkelblessure. „Hij doet al best veel op de training”, zei Schreuder. „Maar ik denk dat dinsdag te vroeg voor hem komt.”

Schreuder ziet Ajax met veel plezier en energie winnen
Schreuder was een tevreden trainer na de thuiszege van Ajax op sc Heerenveen (5-0). „Ik ben heel blij met de prestatie van mijn ploeg”, zei Schreuder. „We hebben de lijn na de zege op Rangers gewoon doorgetrokken. Het plezier en de energie spatten ervan af. En na iedere goal hebben ze honger naar nog een goal.”


„We weten dat Heerenveen heel goed kan verdedigen en dan is het fijn dat het na 16 minuten 2-0 voor ons staat”, zei Schreuder. „Ik heb lekker kunnen wisselen en iedereen was gretig. Dat moet ook. We doen het echt met z’n allen. Dat blijf ik ook benadrukken.”

Schreuder ziet ook dat sommige spelers het moeilijk vinden als ze niet aan de aftrap mogen verschijnen. Spits Brian Brobbey liet woensdag duidelijk zijn teleurstelling blijken toen hij pas in de slotfase mocht invallen. „Aan de ene kant snap ik dat wel”, zei Schreuder. „Hij is nog jong. Maar als trainer kan ik dat niet accepteren. We hebben even gesproken. Maar ik vond hem nu weer heel gedreven invallen. Hij gaat echt nog voldoende wedstrijden spelen.”

De T

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Nihad » za sep 10, 2022 9:27 pm

Iemand wimpey al gespot? :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door 999 » za sep 10, 2022 9:37 pm

Die is Dinsdag als de kippen bij mochten we daar een slecht resultaat halen :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Lionel » za sep 10, 2022 10:57 pm

Genoten zeg!
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door wimpey » zo sep 11, 2022 12:00 am

Nihad schreef:
za sep 10, 2022 9:27 pm
Iemand wimpey al gespot? :hypocrite.gif:
Hier. Wat is het probleem? Ik vond het vanavond erg goed. Motm Tadic.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Giacomo Puccini » zo sep 11, 2022 1:42 am

Heb genoten van het spel. Goed ook dat veel verschillende spelers aan speeltijd toekomen.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Lionel » zo sep 11, 2022 6:33 am

Ik vind vooral de sfeer in het team heel slecht… onder Ten Hag was nooit ontevreden en nu… :smallgrin.gif: :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Jöhnk » zo sep 11, 2022 8:00 am

Nihad schreef:
za sep 10, 2022 9:27 pm
Iemand wimpey al gespot? :hypocrite.gif:
Wat vond je van Kudus? :smallgrin.gif:

Het spel ziet er erg goed uit nu. We zien zoveel combinaties… dat heft Schreuder goed voor elkaar. Het kiezen voor een echte voetballer in de spits vind ik slim en je ziet: deHaller-goals maakt hij ook wel.

Aandachtspunten zijn wel de grote ruimtes in de omschakeling; Liverpool had er een paar gemaakt, denk ik. En ja, toch ook het peoplemanegement van de trainer. Teleurgestelde spelers drie minuten voor tijd inbrengen is niet slim en Alvarez blijft geïrriteerd ogen, had rood moeten krijgen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40627
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Marillion » zo sep 11, 2022 8:33 am

In de loop van de tweede helft zakte Ajax even weg en toen kreeg Heerenveen wat kansen. Buiten die periode was het erg goed. Heb genoten. Tadic schrijft drie assists bij. Ik denk dat voor iedereen wel weer duidelijk is dat hij gewoon nog altijd één van onze meest belangrijke spelers is. Taylor ook weer een doelpunt. Heeft er nu al meer gemaakt dan Gravenberch in een heel seizoen. Maar ik kan bijna iedere speler wel noemen. Een sterke teamprestatie. :biggthumpup.gif:

Dinsdag moeten we die ruimte die Heerenveen dus even kreeg niet weggeven. Vergeet ook niet dat bij hun Sarr niet speelde. Die had daar wellicht beter gebruik van gemaakt. De aanwezigheid van Bassey lijkt me voor dinsdag ook echt wel van groot belang. Hoop dat het inderdaad meevalt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40627
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Marillion » zo sep 11, 2022 8:55 am

Jöhnk schreef:
zo sep 11, 2022 8:00 am
....En ja, toch ook het peoplemanegement van de trainer. Teleurgestelde spelers drie minuten voor tijd inbrengen is niet slim en Alvarez blijft geïrriteerd ogen, had rood moeten krijgen.
Ocampos was de laatste in de 72e minuut. Daar lijkt me weinig mis mee.

Alvarez nu inderdaad al wel tot twee keer toe onnodig geel. En hij trapte nog even de bal weg. Zou wel héél erg flauw zijn om hem dan weg te sturen maar heb je pech met een scheidsrechter dan zou het kunnen gebeuren.

Hij had wel een heerlijke voorassist in huis met die bal op Sanchez.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door raymon » zo sep 11, 2022 9:32 am

Jöhnk schreef:
Nihad schreef:
za sep 10, 2022 9:27 pm
Iemand wimpey al gespot? :hypocrite.gif:
Wat vond je van Kudus? :smallgrin.gif:

Het spel ziet er erg goed uit nu. We zien zoveel combinaties… dat heft Schreuder goed voor elkaar. Het kiezen voor een echte voetballer in de spits vind ik slim en je ziet: deHaller-goals maakt hij ook wel.

Aandachtspunten zijn wel de grote ruimtes in de omschakeling; Liverpool had er een paar gemaakt, denk ik. En ja, toch ook het peoplemanegement van de trainer. Teleurgestelde spelers drie minuten voor tijd inbrengen is niet slim en Alvarez blijft geïrriteerd ogen, had rood moeten krijgen.
Je kunt ook zeggen dat Brobbey nu weet hoe het gaat in de top. Hij gaf toe gefrustreerd te zijn maar dat hij nu, na een gesprek met Schreuder, begreep dat hij gewoon nog harder z’n best moet doen.

In deze groep is het overduidelijk je haakt aan of je haakt af.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Trab » zo sep 11, 2022 9:59 am

Marillion schreef:
Jöhnk schreef:
zo sep 11, 2022 8:00 am
....En ja, toch ook het peoplemanegement van de trainer. Teleurgestelde spelers drie minuten voor tijd inbrengen is niet slim en Alvarez blijft geïrriteerd ogen, had rood moeten krijgen.
Ocampos was de laatste in de 72e minuut. Daar lijkt me weinig mis mee.

Alvarez nu inderdaad al wel tot twee keer toe onnodig geel. En hij trapte nog even de bal weg. Zou wel héél erg flauw zijn om hem dan weg te sturen maar heb je pech met een scheidsrechter dan zou het kunnen gebeuren.

Hij had wel een heerlijke voorassist in huis met die bal op Sanchez.
Zou idd heel flauw zijn om daar een tweede gele kaart voor te geven. De scheidsrechter had die rat van een Noppert geel moeten geven toen die hem opzocht in de rust. Wat zijn dat voor NSB praktijken? Volledig weggespeeld worden en dan zeiken bij de scheids om een tweede gele kaart. Alsof wij tijd aan het rekken waren. Kotsmisselijk van die Noppert Afbeelding
Alvarez wordt ondertussen steeds meer een cult held in de Arena. Wordt continu toegezongen. Wie had dat ooit gedacht Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Alexander » zo sep 11, 2022 10:04 am

Ik heb me zelden in een speler zo erg vergist als in Alvarez. Die jongen heerst op het middenveld. Is echt geweldig aan het seizoen begonnen. Die voorassist op Sanchez was echt van hele grote kwaliteit.

Met terugwerkende kracht vraag je je wel af wat je met die Ocampos moet. Tadic begint te draaien, Kudus kan daar goed spelen en we hebben ook nog die Portugees. Moest hij dan echt voor zoveel geld gehaald worden?

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Nihad » zo sep 11, 2022 10:14 am

Ik ben nog steeds geen groot fan van Alvarez. Ik vind hem aan de bal niet sterk en zijn handelingsnelheid ook niet om naar huis te schrijven. In de eredivisie komt ie er mee weg omdat ie alle tijd krijgt.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door raymon » zo sep 11, 2022 10:16 am

Alexander schreef:Ik heb me zelden in een speler zo erg vergist als in Alvarez. Die jongen heerst op het middenveld. Is echt geweldig aan het seizoen begonnen. Die voorassist op Sanchez was echt van hele grote kwaliteit.

Met terugwerkende kracht vraag je je wel af wat je met die Ocampos moet. Tadic begint te draaien, Kudus kan daar goed spelen en we hebben ook nog die Portugees. Moest hij dan echt voor zoveel geld gehaald worden?
Dat was misschien ook het argument van de RvC en waarom hij nu enkel gehuurd is. Maar persoonlijk vind ik wel dat je een echte linksbuiten in de selectie moet hebben en CCC is gewoon nog te onervaren om die rol op zich te nemen. Ocampos had de pech gisteren dat Ajax een beetje gas terugnam en daarna met 10 man kwam te staan. Maar je zag hem wel jagen en hard werken dus ik denk dat we aan hem ook nog wel plezier gaan hebben.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 11, 2022 12:32 pm

Trab schreef:
Marillion schreef:
Jöhnk schreef:
zo sep 11, 2022 8:00 am
....En ja, toch ook het peoplemanegement van de trainer. Teleurgestelde spelers drie minuten voor tijd inbrengen is niet slim en Alvarez blijft geïrriteerd ogen, had rood moeten krijgen.
Ocampos was de laatste in de 72e minuut. Daar lijkt me weinig mis mee.

Alvarez nu inderdaad al wel tot twee keer toe onnodig geel. En hij trapte nog even de bal weg. Zou wel héél erg flauw zijn om hem dan weg te sturen maar heb je pech met een scheidsrechter dan zou het kunnen gebeuren.

Hij had wel een heerlijke voorassist in huis met die bal op Sanchez.
Zou idd heel flauw zijn om daar een tweede gele kaart voor te geven. De scheidsrechter had die rat van een Noppert geel moeten geven toen die hem opzocht in de rust. Wat zijn dat voor NSB praktijken? Volledig weggespeeld worden en dan zeiken bij de scheids om een tweede gele kaart. Alsof wij tijd aan het rekken waren. Kotsmisselijk van die Noppert Afbeelding
Alvarez wordt ondertussen steeds meer een cult held in de Arena. Wordt continu toegezongen. Wie had dat ooit gedacht Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De scheidsrechter zei na afloop in een interview dat ie Noppert uitnodigde in de scheidsrechterskamer. For the record. Zou Noppert wat voor Ajax zijn volgend seizoen of in de winterstop? Lange gast, maar best snel bij de grond. Lekker eigenwijs zoals keepers horen te zijn Ben alleen nog niet zo onder de indruk van zijn voetballende kwaliteiten.

columbus
Berichten: 5289
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door columbus » zo sep 11, 2022 12:44 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Trab schreef:
Marillion schreef: Ocampos was de laatste in de 72e minuut. Daar lijkt me weinig mis mee.

Alvarez nu inderdaad al wel tot twee keer toe onnodig geel. En hij trapte nog even de bal weg. Zou wel héél erg flauw zijn om hem dan weg te sturen maar heb je pech met een scheidsrechter dan zou het kunnen gebeuren.

Hij had wel een heerlijke voorassist in huis met die bal op Sanchez.
Zou idd heel flauw zijn om daar een tweede gele kaart voor te geven. De scheidsrechter had die rat van een Noppert geel moeten geven toen die hem opzocht in de rust. Wat zijn dat voor NSB praktijken? Volledig weggespeeld worden en dan zeiken bij de scheids om een tweede gele kaart. Alsof wij tijd aan het rekken waren. Kotsmisselijk van die Noppert Afbeelding
Alvarez wordt ondertussen steeds meer een cult held in de Arena. Wordt continu toegezongen. Wie had dat ooit gedacht Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De scheidsrechter zei na afloop in een interview dat ie Noppert uitnodigde in de scheidsrechterskamer. For the record. Zou Noppert wat voor Ajax zijn volgend seizoen of in de winterstop? Lange gast, maar best snel bij de grond. Lekker eigenwijs zoals keepers horen te zijn Ben alleen nog niet zo onder de indruk van zijn voetballende kwaliteiten.
Zat ik ook aan te denken. Best een goede keeper om in de gaten te houden.

Voetballende kwaliteiten vind ik zelf altijd dat het veel te groot gemaakt wordt. Een balletje inspelen op je back kan iedereen toch, kortom, een keeper moet eerst gewoon ballen tegenhouden en dat voetballen komt wel

Maar hoe hij vorige week de bal uit de kruising tikte was wel mooi

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door raymon » zo sep 11, 2022 12:51 pm

columbus schreef:
zo sep 11, 2022 12:44 pm
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Trab schreef: Zou idd heel flauw zijn om daar een tweede gele kaart voor te geven. De scheidsrechter had die rat van een Noppert geel moeten geven toen die hem opzocht in de rust. Wat zijn dat voor NSB praktijken? Volledig weggespeeld worden en dan zeiken bij de scheids om een tweede gele kaart. Alsof wij tijd aan het rekken waren. Kotsmisselijk van die Noppert Afbeelding
Alvarez wordt ondertussen steeds meer een cult held in de Arena. Wordt continu toegezongen. Wie had dat ooit gedacht Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De scheidsrechter zei na afloop in een interview dat ie Noppert uitnodigde in de scheidsrechterskamer. For the record. Zou Noppert wat voor Ajax zijn volgend seizoen of in de winterstop? Lange gast, maar best snel bij de grond. Lekker eigenwijs zoals keepers horen te zijn Ben alleen nog niet zo onder de indruk van zijn voetballende kwaliteiten.
Zat ik ook aan te denken. Best een goede keeper om in de gaten te houden.

Voetballende kwaliteiten vind ik zelf altijd dat het veel te groot gemaakt wordt. Een balletje inspelen op je back kan iedereen toch, kortom, een keeper moet eerst gewoon ballen tegenhouden en dat voetballen komt wel

Maar hoe hij vorige week de bal uit de kruising tikte was wel mooi
Het verleggen van het spel dat Pasveer over het algemeen uitstekend doet is wel een extra wapen hoor. Dan kan je ook eens een linie overslaan en het spel versnellen. En zeker bij Ajax waar de keeper veelvuldig wordt betrokken bij de opbouw moet je er op kunnen vertrouwen dat je keeper een bal goed kan aannemen en passen terwijl er tegenstanders omheen staan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Trab » zo sep 11, 2022 2:29 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Trab schreef:
Marillion schreef: Ocampos was de laatste in de 72e minuut. Daar lijkt me weinig mis mee.

Alvarez nu inderdaad al wel tot twee keer toe onnodig geel. En hij trapte nog even de bal weg. Zou wel héél erg flauw zijn om hem dan weg te sturen maar heb je pech met een scheidsrechter dan zou het kunnen gebeuren.

Hij had wel een heerlijke voorassist in huis met die bal op Sanchez.
Zou idd heel flauw zijn om daar een tweede gele kaart voor te geven. De scheidsrechter had die rat van een Noppert geel moeten geven toen die hem opzocht in de rust. Wat zijn dat voor NSB praktijken? Volledig weggespeeld worden en dan zeiken bij de scheids om een tweede gele kaart. Alsof wij tijd aan het rekken waren. Kotsmisselijk van die Noppert Afbeelding
Alvarez wordt ondertussen steeds meer een cult held in de Arena. Wordt continu toegezongen. Wie had dat ooit gedacht Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De scheidsrechter zei na afloop in een interview dat ie Noppert uitnodigde in de scheidsrechterskamer. For the record. Zou Noppert wat voor Ajax zijn volgend seizoen of in de winterstop? Lange gast, maar best snel bij de grond. Lekker eigenwijs zoals keepers horen te zijn Ben alleen nog niet zo onder de indruk van zijn voetballende kwaliteiten.
Hij kan z’n naam beter veranderen in Moppert. Pannenkoek


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door 999 » zo sep 11, 2022 3:46 pm

:smallgrin.gif:

Ajax Rules
Berichten: 31186
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Ajax Rules » zo sep 11, 2022 5:11 pm

columbus schreef:
zo sep 11, 2022 12:44 pm
Voetballende kwaliteiten vind ik zelf altijd dat het veel te groot gemaakt wordt. Een balletje inspelen op je back kan iedereen toch, kortom, een keeper moet eerst gewoon ballen tegenhouden en dat voetballen komt wel
Hier ben ik het mee eens.

Wat ik wel heel belangrijk vind is goed zijn op hoge en diepe ballen. Ik vind het voor een Ajax-keeper dus belangrijker dat hij niet schrikt van verdedigers die 50 meter voor hem staan (waardoor hij de tussenliggende ruimte moet bespelen en situaties moet kunnen inschatten) dan dat hij goed is met de voeten.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door wimpey » ma sep 12, 2022 9:24 am

Marillion schreef:
zo sep 11, 2022 8:55 am
Ocampos was de laatste in de 72e minuut. Daar lijkt me weinig mis mee.
Die valt me erg tegen tot dusver. Had gedacht dat hij in het speltype zou passen, omdat ie anders is. Lijkt voorlopig niet in het speltype te passen, omdat ie anders is. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: AFC Ajax - SC Heerenveen; tien september 18.45u Eredivisie

Bericht door Liberty » ma sep 12, 2022 10:06 am

wimpey schreef:
ma sep 12, 2022 9:24 am
Marillion schreef:
zo sep 11, 2022 8:55 am
Ocampos was de laatste in de 72e minuut. Daar lijkt me weinig mis mee.
Die valt me erg tegen tot dusver. Had gedacht dat hij in het speltype zou passen, omdat ie anders is. Lijkt voorlopig niet in het speltype te passen, omdat ie anders is. :smallgrin.gif:
Dan heeft scholletje het toch maar goed gezien..... :hypocrite.gif:
Tijd voor iets nieuws.

Plaats reactie