AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Lionel » wo okt 05, 2022 1:19 pm

Yopii schreef:
wo okt 05, 2022 12:54 pm
Wees eerlijk, deze zeperd zat eraan te komen.

Ajax ging nat tegen Liverpool: een kansloze nederlaag. Dan verwacht de dat de spelers wraak nemen tegen AZ. Dat gebeurt niet, dan verwacht je... En dan...

Het zal wel een combinatie van factoren zijn: kwaliteitsverlies, nieuwe spelers, minder focus, enz. Daarbij lijkt Schreuder de zaak niet in goede banen te kunnen leiden, oftewel: de geest is uit de fles.

Na de afgelopen interlandperiode zijn verschillende spelers al zeker van het WK, dat zal ook meespelen. Onbewust vinden ze wellicht Ajax minder belangrijk, wie weet hebben ze zelfs een zogenaamde 'vertrekwens'.
We hebben inderdaad wat mindere spelers op dit moment dan vorig jaar, veel nieuwe spelers maar ik snap dat punt van de minder focus niet. Daarbij leidt Schreuder ons niet alleen in minder goede banen, hij bakt er echt weinig van. Dit is geen incident meer. We hebben geen absolute topspelers maar het moet echt wel beter dan dit. Alsof ze dachten tegen AGOVV te spelen in plaats van Napoli :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door zeux » wo okt 05, 2022 1:33 pm

Mano schreef:
wo okt 05, 2022 1:12 pm
Mindere spelers? :confused.gif:
Er stonden 2 aankopen in, de rest speelde vorig seizoen al bij Ajax.
Dat is zo, maar de spelers van vorig jaar stonden misschien ook terecht niet altijd basis.

Antony, Martinez, Haller, Gravenberch, Mazraoui, Tagliafico,

Dat zijn normaal gesproken vijf basisspelers (waarom Nico niet speelde was niet altijd duidelijk). Dus hoewel er maar twee nieuwe spelers in stonden, heb je op vijf plekken verandering. Da's een half elftal (buiten de keeper).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Nihad » wo okt 05, 2022 1:46 pm

We hebben Bergwijn, Brobbey, Bassey, Wijndal, Grillitsch, etc gehaald.

Van dat rijtje die je noemt, wie missen we nu echt? Haller? Nico?

We missen Martinez, Mazrouai en Anthony. Ja, maar daarvoor hebben we weer Bergwijn, Bassey en Wijndal gehaald. Is het kwaliteitsverlies zo groot? Dacht het niet.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Wouter » wo okt 05, 2022 1:59 pm

Nihad schreef:
wo okt 05, 2022 1:46 pm
We hebben Bergwijn, Brobbey, Bassey, Wijndal, Grillitsch, etc gehaald.

Van dat rijtje die je noemt, wie missen we nu echt? Haller? Nico?

We missen Martinez, Mazrouai en Anthony. Ja, maar daarvoor hebben we weer Bergwijn, Bassey en Wijndal gehaald. Is het kwaliteitsverlies zo groot? Dacht het niet.
Mwah. Anthony was toch wel buitencategorie.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Jöhnk » wo okt 05, 2022 2:26 pm

Kudus maakt ook gewoon Haller-goals. Iedereen die in de spits rondloopt bij Ajax loopt weleens tegen een bal aan.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Nihad » wo okt 05, 2022 2:34 pm

Wouter schreef:
wo okt 05, 2022 1:59 pm
Nihad schreef:
wo okt 05, 2022 1:46 pm
We hebben Bergwijn, Brobbey, Bassey, Wijndal, Grillitsch, etc gehaald.

Van dat rijtje die je noemt, wie missen we nu echt? Haller? Nico?

We missen Martinez, Mazrouai en Anthony. Ja, maar daarvoor hebben we weer Bergwijn, Bassey en Wijndal gehaald. Is het kwaliteitsverlies zo groot? Dacht het niet.
Mwah. Anthony was toch wel buitencategorie.
Die veel wedstrijden ook niet thuis gaf.

Maar het idee dat we ' zoveel kwaliteit' hebben ingeleverd deel ik gewoon niet. Dit is een prima selectie om in Nederland fluitend kampioen te worden en Europees hoef je echt niet met 1-6 af te gaan.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door GangstaRiB » wo okt 05, 2022 2:40 pm

Ik vind Bassey steeds minder worden trouwens. Beer van een gozer, maar kan niet koppen. Sterk in de duels, maar hopeloos als ie vrijgelaten wordt.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Nihad » wo okt 05, 2022 2:44 pm

In een elftal dat als los zand aan elkaar hangt, worden alle spelers minder.

Tadic, Bergwijn, Brobbey, Timber, Bassey, etc. Dat kan geen toeval zijn.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Arthur » wo okt 05, 2022 2:48 pm

GangstaRiB schreef:
wo okt 05, 2022 2:40 pm
Ik vind Bassey steeds minder worden trouwens. Beer van een gozer, maar kan niet koppen. Sterk in de duels, maar hopeloos als ie vrijgelaten wordt.
Voetballend is hij inderdaad niet de sterkste, maar door de manier van opbouwen van Ajax kan hij ook geen kant op met de bal.
Een fatsoenlijke trainer zorgt dat spelers in hun kracht worden gezet.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Yopii » wo okt 05, 2022 3:18 pm

Wouter schreef:
wo okt 05, 2022 1:59 pm
Nihad schreef:
wo okt 05, 2022 1:46 pm
We hebben Bergwijn, Brobbey, Bassey, Wijndal, Grillitsch, etc gehaald.

Van dat rijtje die je noemt, wie missen we nu echt? Haller? Nico?

We missen Martinez, Mazrouai en Anthony. Ja, maar daarvoor hebben we weer Bergwijn, Bassey en Wijndal gehaald. Is het kwaliteitsverlies zo groot? Dacht het niet.
Mwah. Anthony was toch wel buitencategorie.
Yep, en een harde werker bovendien.

Toen hij eind vorig seizoen geblesseerd raakte, draaide Ajax opeens een stuk minder. Toeval? Dat denk ik niet.

Overigens, Liverpool en Napoli zijn wel iets sterker dan de tegenstanders van vorig seizoen in de CL. En vorig seizoen gingen we er uit tegen Benfica, dat vervolgens geen potten kon breken.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door zeux » wo okt 05, 2022 4:07 pm

Nihad schreef:
wo okt 05, 2022 1:46 pm
We hebben Bergwijn, Brobbey, Bassey, Wijndal, Grillitsch, etc gehaald.

Van dat rijtje die je noemt, wie missen we nu echt? Haller? Nico?

We missen Martinez, Mazrouai en Anthony. Ja, maar daarvoor hebben we weer Bergwijn, Bassey en Wijndal gehaald. Is het kwaliteitsverlies zo groot? Dacht het niet.
Martinez is zo'n 'onzichtbare kracht'. Ik denk dat we die zeker missen. Gravenberch was wiselvallig. Mazraoui gaf regelmatig aanvallende impulsen. Tja, Haller, volgens mij heeft het geen zin om voor de 542ste keer de discussie te voeren, maar voor mij persoonlijk geldt dat in alle zes de CL-poulewedstrijden scoren nog niet heel vaak is vertoond.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Toppie » wo okt 05, 2022 7:10 pm

We hadden Nico nooit moeten weg doen die Bassey speelt als een kip zonder kop

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Trab » wo okt 05, 2022 8:30 pm

Ik heb de eerste helft nog eens rustig teruggekeken. Mijn gevoel na de wedstrijd was - zoals bij velen - dat we compleet waren weggespeeld. Kan ook niet anders met zo’n uitslag.
Het eerste halfuur echter was dat helemaal niet zo en zaten we nog prima in de wedstrijd. Er kwam zelfs een staatje voorbij in de 25e minuut waarop stond doelpogingen 4 om 5 voor Napoli, waarvan on target zelfs 2-1 voor Ajax. Balbezit 45 om 55% voor Napoli. En na de 1-1 van Napoli in de 18e minuut kregen we zelfs nog 2 goede kansen via Taylor en Bergwijn en nog wat aanvallen waarbij de laatste bal net niet goed was. Ik hoor de commentator na een halfuur nog zeggen wat een heerlijke wedstrijd en wat een strijd.
En wat gesuggereerd werd dat onze linkerkant werd overlopen was ook niet zo in het eerste halfuur. Vrijwel geen gevaarlijke aanval over links. Blind zat er kort op bij Lozano. Af en toe afgefloten voor een overtreding. Slechts 1x liet hij zich aftroeven toen hij binnendoor wegdraaide. Maar goed, dat was ergens op de middenlijn. Geen direct gevaar. Qua foute passes van Blind viel ook mee. 1x een misverstand met Bergwijn.
De organisatie staat ook nog redelijk. De kansen die worden weggeven komt door een foute aanname van Alvarez en Pasveer die Timber verkeerd aanspeelt. De 1-1 in de 18e minuut valt vooral Rensch aan te rekenen. Die verliest daar veels te makkelijk het duel waardoor het op rechts open ligt.
De 1-2 in de 32e minuut wordt ook indirect ingeleid door Rensch die de Georgiër kwijt is en tegen de scheids aanloopt. Het schot van de Georgiër is een slap rollertje, maar Timber geeft onnodig een corner weg. Had hem gewoon kunnen laten lopen voor Pasveer. Uit de corner wordt gescoord.
Vervolgens in de 39e minuut de eerste keer dat we echt uit positie staan. Dit na een lange bal van Pasveer. Totaal onnodig. Kan de bal gewoon meegeven. Al mag Timber wel wat fanatieker vrijlopen. Gebeurt allemaal in een sukkeldraf. Blind staat vervolgens te diep waardoor onze linkerkant open ligt na balverovering. De bal wordt uiteindelijk tegen Pasveer aangeschoten.
In de 44e minuut weer een totaal onnodige lange bal van Pasveer. Vlak ervoor waren we notabene zelf in de aanval wat bijna tot een grote kans leidde. Hij kan gewoon de bal meegeven aan Bassey die helemaal vrij staat naast hem. Met nog 40 seconden op de klok kiest hij echter toch voor een lange bal. Gevolg: we verliezen 2 kopduels en het ligt helemaal open. 1-3. Dan binnen 2 minuten na rust die fout van Pasveer. 1-4. Ja dan ben je mentaal geknakt.
Al met al viel het in het eerste halfuur nog mee en zaten we nog goed in de wedstrijd. Het verschil zit hem vooral in het druk zetten. Napoli doet dat fanatiek met veel man en dwingt hiermee veel lange ballen af. Bij Ajax is het een stuk minder. Kudus zet wel druk, maar loopt niet fanatiek door op de keeper. Is allemaal in een sukkeldraf. Bovendien doet niet altijd iedereen mee. Bergwijn houdt zich een paar keer afzijdig.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door peter » do okt 06, 2022 7:50 am

Ik zei in de eerste helft nog tegen een maat van me dat ze bij Napoli wel makkelijk de vrije man vonden. Makkelijker dan wij. En dat wij wel enorm slordig waren op cruciale plekken. Tot slot heb ik me kapot geërgerd aan die lange ballen van Pasveer op met name Tadic. Tadic moest het kopduel aan gaan met die linksback en won dat volgens mij geen 1x.

Ik lees her en der dat nu Tadic de gebeten hond is en dat we daar Conceicao voor willen. Nou, dan mag Schreuder wel met een ander plan komen, want het plan is tot op heden dat we niet kunnen opbouwen en Tadic er dan maar om mag vechten en strijden in de lucht. Als je die rol bij Conceicao wil neer leggen, dan wordt dat nogal pijnlijk. Ook de wisselwerking met Rensch loopt niet, maar ik vind dat Rensch de laatste wedstrijden wel een erg slechte indruk maakt. Begin steeds meer te twijfelen of die jongen daar wel gaat slagen. Maar het voornaamste probleem blijft wat mij betreft de opbouw vanuit achteruit. Die Schreuder heeft daar echt geen idee hoe je dat doet met vier man en onze doelman is ook een accident waiting to happen. Niveau Vitesse, waarbij het vorig jaar minder opviel omdat de organisatie zo goed was.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Trab » do okt 06, 2022 8:25 am

Peter schreef:Ik zei in de eerste helft nog tegen een maat van me dat ze bij Napoli wel makkelijk de vrije man vonden. Makkelijker dan wij. En dat wij wel enorm slordig waren op cruciale plekken. Tot slot heb ik me kapot geërgerd aan die lange ballen van Pasveer op met name Tadic. Tadic moest het kopduel aan gaan met die linksback en won dat volgens mij geen 1x.

Ik lees her en der dat nu Tadic de gebeten hond is en dat we daar Conceicao voor willen. Nou, dan mag Schreuder wel met een ander plan komen, want het plan is tot op heden dat we niet kunnen opbouwen en Tadic er dan maar om mag vechten en strijden in de lucht. Als je die rol bij Conceicao wil neer leggen, dan wordt dat nogal pijnlijk. Ook de wisselwerking met Rensch loopt niet, maar ik vind dat Rensch de laatste wedstrijden wel een erg slechte indruk maakt. Begin steeds meer te twijfelen of die jongen daar wel gaat slagen. Maar het voornaamste probleem blijft wat mij betreft de opbouw vanuit achteruit. Die Schreuder heeft daar echt geen idee hoe je dat doet met vier man en onze doelman is ook een accident waiting to happen. Niveau Vitesse, waarbij het vorig jaar minder opviel omdat de organisatie zo goed was.
Napoli vond zeker makkelijk de vrije man. Maar daar peerde de keeper ook niet alles naar voren. Zag je zelfs crossballen achterin om er onderuit te voetballen. Zo’n type missen wij ook. Eigenlijk moet je op 6 zo’n speler hebben die tussen de cv’s komt en het spel verlegd naar de zijkanten.
Pasveer is echt dramatisch als hij wordt opgejaagd. Die lange ballen op Tadic en Kudus zijn kansloos. Hij leidde in feite de afgang in vlak voor en vlak na de rust.
Ja Rensch was ook zwak. Af en toe een goede tackle, maar zit er op beslissende momenten ook vaak naast. Te wild en ongecontroleerd het duel in. Ligt ook wel erg vaak en snel op de grond. En liet zich weer eens binnendoor verassen waar uiteindelijk de corner uitkwam die tot de 1-2 leidde.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Mr. Ajax » do okt 06, 2022 8:39 am

Peter schreef:
do okt 06, 2022 7:50 am
Ik zei in de eerste helft nog tegen een maat van me dat ze bij Napoli wel makkelijk de vrije man vonden. Makkelijker dan wij. En dat wij wel enorm slordig waren op cruciale plekken. Tot slot heb ik me kapot geërgerd aan die lange ballen van Pasveer op met name Tadic. Tadic moest het kopduel aan gaan met die linksback en won dat volgens mij geen 1x.

Ik lees her en der dat nu Tadic de gebeten hond is en dat we daar Conceicao voor willen. Nou, dan mag Schreuder wel met een ander plan komen, want het plan is tot op heden dat we niet kunnen opbouwen en Tadic er dan maar om mag vechten en strijden in de lucht. Als je die rol bij Conceicao wil neer leggen, dan wordt dat nogal pijnlijk. Ook de wisselwerking met Rensch loopt niet, maar ik vind dat Rensch de laatste wedstrijden wel een erg slechte indruk maakt. Begin steeds meer te twijfelen of die jongen daar wel gaat slagen. Maar het voornaamste probleem blijft wat mij betreft de opbouw vanuit achteruit. Die Schreuder heeft daar echt geen idee hoe je dat doet met vier man en onze doelman is ook een accident waiting to happen. Niveau Vitesse, waarbij het vorig jaar minder opviel omdat de organisatie zo goed was.
Eens met alles.

Hoe je als team drukzet en wie waar moet staan in de opbouw zijn echt de basics. Schreuder kan die basics er echter niet in krijgen. Een grote motivator is het ook niet. Wegwezen dus.

En Pasveer is inderdaad helemaal niet zo goed, maar dat lijkt mij geen verassing. Had vorig jaar aan het begin van het seizoen weinig te doen. Zodra het erop aankwam en het niveau wat hoger werd begon het geblunder ook (Benfica uit, bijv.).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Alexander » do okt 06, 2022 9:01 am

Waar is onze vriend Wimpey eigenlijk gebleven?

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Lionel » do okt 06, 2022 9:06 am

Maar naar wie kan Pasveer de bal kwijt dan?
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Alexander » do okt 06, 2022 9:13 am

Waarom lukte dat vorig jaar wel? 3 van de 5 spelers die daar vorig seizoen altijd stonden, staan er nu weer. En Rensch heeft ook behoorlijk wat minuten gemaakt, dus misschien wel 4 van de 5. Het zal toch niet alleen komen door Bassey?

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Mr. Ajax » do okt 06, 2022 9:23 am

Het gaat niet eens zozeer om de specifieke spelers, maar de structuur bij de opbouw. Daar moet je bepaalde basis-afspraken hebben en altijd nakomen. De 3+1 van Ten Hag bijvoorbeeld. Of als CV’s breed gaan staan als Pasveer de bal heeft om drukzetten van de tegenstander moeilijk te maken.

Nu doen ze maar wat. Staan ze op een kluitje te kutten. Alvarez kan niks met een bal met een man in z’n rug, terwijl Taylor vaak veel te diep staat opgesteld in plaats van de Frenkie/Gravenberch-rol te vervullen. Dat is al een dikke maand het geval, maar Schreuder blijft maar met die standaard nietszeggende teksten komen en voor de rest niks.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door ferry » do okt 06, 2022 9:24 am

Lionel schreef:
do okt 06, 2022 9:06 am
Maar naar wie kan Pasveer de bal kwijt dan?
Niemand. Nou ja, bij Bassey vaak. Maar die wil je de opbouw niet laten verzorgen. Dus gaat de bal weer lang, wat een beter alternatief is dan een verdediger aanspelen die de bal vervolgens meteen weer kwijt is. (Timber :blush.gif: ) Iedereen lijkt zwak als de organisatie niet goed staat en er geen plan is over hoe op te bouwen.

Ik ben vooralsnog niet onder de indruk van Schreuder, en het lijkt erop dat de spelers dat ook niet zijn. En dat zal lang door gaan etteren vrees ik. Maar ja, moet je Schreuder eruit gooien, en dan? :confused.gif: Reiziger of Heitinga het laten overnemen tot er een beter alternatief beschikbaar is?

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door Lionel » do okt 06, 2022 9:43 am

Alexander schreef:
do okt 06, 2022 9:13 am
Waarom lukte dat vorig jaar wel? 3 van de 5 spelers die daar vorig seizoen altijd stonden, staan er nu weer. En Rensch heeft ook behoorlijk wat minuten gemaakt, dus misschien wel 4 van de 5. Het zal toch niet alleen komen door Bassey?
Martinez en Mazraoui zorgden ervoor dat je onder de druk uit kon spelen. Zelfs Haller is een beter aanspeelpunt dan Kudus. Tadic heeft op rechts ook nog geen enkel duel gewonnen na een lange bal.

Je ziet nu ook dat Bassie om ruimte te creëren op de achterlijn gaat staan. Dat werkt alleen als je 6 van het niveau Frenkie of Thiago is. Nu is Alvarez niet alleen geen Frenkie of Thiago… hij kan echt heel slecht voetballen.

2 van de 3 spelers in je as kunnen niet voetballen. Dat is teveel. Tel daarbij op dat Taylor een compleet ander type is dan Gravenberch, die in de opbouw een veel grotere rol speelde dan Taylor, en je komt niet aan voetballen toe.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Napoli; 4 oktober 21.00 Champions League

Bericht door LucaS » do okt 06, 2022 5:03 pm

Fijn Trab, ik begon bijna aan mezelf te twijfelen nadat ik gisteren na een half uur poste dat ik vond dat Ajax het behoorlijk deed.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie