Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Duke » vr apr 15, 2011 10:40 pm

Zabski schreef:Begrijp ik nu goed bij VI TV dat de 'supporters' van Feyenoord liever van PSV verliezen zodat ons aller Ajax geen kampioen kan worden ?? Wat een sukkels zeg...
Ik heb ook zo'n collega. Prima jongen, maar die haat tegen Ajax: ongelofelijk zielig. Sterker nog, hij heeft liever dat Ajax geen kampioen wordt, ook als dat tot gevolg heeft dat Feyenoord de play offs niet haalt. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Jöhnk » vr apr 15, 2011 11:01 pm

Ik geef jullie op een briefje, Feyenoord pakt geen punt tegen PSV. Het zal inderdaad dit weekend moeten gebeuren.

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Wouter » za apr 16, 2011 2:00 am

Bij mij op de kamer hebben de Feyenoorders ruzie over de vraag of Feyenoord van PSV moet willen winnen...

Zabski
Berichten: 109
Lid geworden op: za mar 26, 2011 5:24 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Zabski » za apr 16, 2011 8:35 am

Ja, ik zou me het andersom niet kunnen voorstellen hoor, als je eigen club nog in de race is voor play-off's en dus eventueel europees voetbal (lees: broodnodige inkomsten voor je club), je bent de naam supporter niet waard dan.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door LucaS » za apr 16, 2011 8:47 am

Verbijsterend, maar wel zeer onfris. Het lullige is dat eea niet bewezen kan worden. Lastig ook, de KNVB zou eigenlijk voor volgende jaren er voor moeten zorgen dat F de laatste wedstrijden niet meer tegen een titelkandidaat speelt. Een schande voor het voetbal, die supporters.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door peter » za apr 16, 2011 11:38 am

Correctie Lucas, die supporters moet natuurlijk vervangen worden voor het Hondstrouwe Legioen.

Overigens denk ik ook niet dat Feyenoord punten pakt, maar dat komt meer omdat ze gewoon verschrikkelijk slecht zijn. Leuk dat die Feyenoordfans zich afvragen of ze punten moeten pakken tegen PSV, maar de kaarten liggen natuurlijk net wat anders. Feyenoord moet z'n best doen, maar meer kan je niet van ze verwachten.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Jesse » za apr 16, 2011 12:07 pm

Jöhnk schreef:Ik geef jullie op een briefje, Feyenoord pakt geen punt tegen PSV. Het zal inderdaad dit weekend moeten gebeuren.
Dat denk ik ook. Met Feyenoord zal het net zoals vorig seizoen gaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Pietje
Berichten: 358
Lid geworden op: do dec 30, 2010 4:19 pm
Locatie: Ergens daar ofzo.

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Pietje » za apr 16, 2011 12:40 pm

Ik vind het ook triest dat men bij VI van mening is dat het aan Ajax zelf ligt. Het zijn niet de fans van Feyenoord en andere clubs die zielig bezig zijn, Ajax heeft de slechte reputatie aan zichzelf te danken.

Blijkbaar hebben ze bij VI geen oog voor het feit dat blijkbaar dit soort fans meer aandacht hebben voor het falen van Ajax dan voor het succes van een eigen club. Dat is namelijk ontzettend zielig.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door GangstaRiB » za apr 16, 2011 4:57 pm

Pietje schreef:Ik vind het ook triest dat men bij VI van mening is dat het aan Ajax zelf ligt. Het zijn niet de fans van Feyenoord en andere clubs die zielig bezig zijn, Ajax heeft de slechte reputatie aan zichzelf te danken.

Blijkbaar hebben ze bij VI geen oog voor het feit dat blijkbaar dit soort fans meer aandacht hebben voor het falen van Ajax dan voor het succes van een eigen club. Dat is namelijk ontzettend zielig.
Ajax kan het, serieus, nooit goed doen. Maar ja, mocht Ajax weer een bloeiperiode kennen, dan hadden ze het allemaal aan zien komen. :excited.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Thijs » za apr 16, 2011 5:00 pm

Ik kan alleen maar medelijden hebben met al die Ajax-haters. Wat een gefrustreerd miezerig kutleven moet je dan hebben zeg, haha.

Ik drink nog een biertje op m'n mooie cluppie vanavond. En alle andere clubs: lekker boeiend.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door wimpey » za apr 16, 2011 7:24 pm

Jesse schreef: Dat denk ik ook. Met Feyenoord zal het net zoals vorig seizoen gaan.
Verliest Heracles van psv om Twente dwars te zitten? De kakkies van psv en ADO van Twente om Ajax een loer te draaien?

Voor eigen publiek?

Ik denk dat het wel los zal lopen.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Jesse » za apr 16, 2011 11:33 pm

Nee, alleen Feyenoord. Laat ik het zo zeggen: het zal me niet verbazen als ze er niet met volle overtuiging in gaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door wimpey » zo apr 17, 2011 6:32 am

Jesse schreef:Nee, alleen Feyenoord. Laat ik het zo zeggen: het zal me niet verbazen als ze er niet met volle overtuiging in gaan.
Dat deden ze tegen ons ook 2 keer dit seizoen. Speelden totaal apatisch. Die gasten kunnen er gewoon geen hol van. Die wetenschap wil nog wel eens totaal verlammen.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Hoeladans » zo apr 17, 2011 10:04 pm

Bij Studio voetbal zijn ze het er allemaal over eens dat Toni bij Roma speelt. :excited.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door peter » zo apr 17, 2011 10:08 pm

Lachwekkend inderdaad. :excited.gif:

Schelvis was vanavond ook al niet zo scherp op Sport1. Al verbeterde hij zich nog binnen de tijd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Jöhnk » zo apr 17, 2011 10:27 pm

Jack over Siem de Jong: 'er ligt een neus op de grond'.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Scherrer » zo apr 17, 2011 10:30 pm

Vond ik ook een rare opmerking.
***

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door 999 » vr apr 29, 2011 12:16 pm

Hadden jullie dit al gezien .. tjesus ..

Ruzie Genee - Derksen over Yolanthe

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Pride of Amsterdam » vr apr 29, 2011 12:55 pm

Echt iets om op televisie te gaan bespreken........ :confused.gif:
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Duke » vr apr 29, 2011 1:21 pm

Twee haantjes. :excited.gif:

Ik moest even nakijken waar het nu precies om ging:
Yolanthe belde dus niet met de vrouw van Guus

Deze week kreeg ik een telefoontje van Wesley Sneijder. Hij wilde me even vertellen dat Yolanthe niet had gebeld met de vriendin van Guus Hiddink om te vragen of Guus volgend jaar de nieuwe trainer van Inter zou willen worden. De avond ervoor had collega Derksen dit verhaal namelijk in de wereld gebracht.

'Ze kent de vriendin van Guus niet eens!' vervolgde Sneijder zijn gloedvolle betoog. 'Bovendien zit ze voor haar werk in Los Angeles.'

Het vuur waarmee hij het voor zijn echtgenote opnam, was aandoenlijk. Kom je aan Yolanthe, dan kom je aan Wesley. Dreigde hij in het verleden met een rechtszaak, nu probeert hij vooral op normale wijze zijn verhaal te doen. Het maakt hem een stuk sympathieker.
Ik probeerde hem met een 'Van der Gijpje' ('Laat toch gaan, joh') gerust te stellen, maar dat was duidelijk niet genoeg.

Wesley vertelde dat hij het allemaal wel kon relativeren, maar dat de Italiaanse kranten dit verhaal allemaal groot zouden overnemen. Ook in Italië is Derksen klaarblijkelijk een autoriteit. Hij baalde daarbij vooral van het beeld dat er in Italië van zijn echtgenote zou ontstaan. 'Yolanthe is een jonge vrouw, die keihard aan haar carrière werkt en nog veel moet en wil leren.'

Het klonk uit de mond van de nagenoeg even oude Sneijder vertederend. Al moeten we niet vergeten dat de bijna 27-jarige middenvelder al bezig is aan zijn tiende (!) seizoen op het hoogste niveau. Of ik het misschien recht wilde zetten. Aangezien ik de laatste tijd een zwak voor de middenvelder van Inter heb gekregen, wilde ik dat best doen.

Mede ook omdat het gesprek nog enige journalistieke waarde kreeg door zijn opmerking: 'Wat zou ik moeten zeggen over een nieuwe trainer, ik weet zelf nog niet eens waar ik volgend jaar speel.' Daarmee de geruchtenstroom over een eventuele overgang naar Manchester United versterkend. Nou maar hopen dat dit niet wordt opgepikt door de Italiaanse media.

Het blijft als journalist toch lastig om je objectiviteit volledig te bewaren als je mensen beter leert kennen. Als ik lees dat persvoorlichter Marij Peters van NEC na twaalf jaar trouwe dienst op non-actief wordt gesteld, omdat ze via een digitaal berichtje haar vreugde heeft geuit over het vertrek van trainer Wiljan Vloet, kies ik onbewust toch haar kant. Niet eens omdat ik Vloet een eikel vind, maar vooral omdat ik weet hoe toegewijd zij deze functie altijd heeft uitgeoefend. In het verleden namen zij en haar vriend zelfs spelers in huis om hen te begeleiden.

Betrokkenheid mag echter uiteindelijk geen doorslaggevende rol spelen in de beoordeling van een persoon. Dan is eerlijkheid geboden. Al wordt je dat zelden in dank afgenomen.

André Ooijer is bijvoorbeeld een prima gozer, maar ik was erg verbaasd toen Ajax zijn contract met nog een jaar verlengde. Eric Gudde heb ik leren kennen als een uiterst correcte man, maar als boegbeeld van een volksclub als Feyenoord schiet hij toch echt tekort. Met Ron Jans heb ik een prima contact, maar hij heeft het dit jaar bij SC Heerenveen domweg niet goed gedaan.

Met Fred Rutten heb ik misschien een minder sterke band, maar de keren dat ik hem sprak, maakte hij indruk op me door zijn passie en echtheid. Iemand die weigert om een rol te spelen. 'Ik sla mezelf niet graag op de borst, maar ik probeer me te profileren via het voetbal van mijn team', zei hij me enkele jaren geleden. Als dat nog steeds geldt, probeert Fred zich vooral te verstoppen. Net als vorig jaar zakt zijn team na de winterstop ver weg. Had hij vorig jaar na de winterstop een gemiddelde van 1,05 verliespunten, dit jaar is dat al 1,15.

Enkel het bizarre verloop van deze competitie kan 'm nog redden. Stiekem hoop ik dat voor hem. Niet erg objectief. Ik weet het. (Wilfred Genee)
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Banjavi » za apr 30, 2011 1:36 pm

Johan Derksen kan gewoon niet discussieren... da's al lang duidelijk. Hij wil altijd erg graag het laatste woord hebben. Laat zo'n man... niet zo serieus nemen. Dat doet hij zelf wel... zo te horen.

Hij is voor dit soort dingen ook ingehuurd... anders is de tv niet meer 'leuk'
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door InnerHarbour » zo mei 01, 2011 4:41 pm

Morgen weer een zure van der Gijp die maar niet kan/wil begrijpen dat Ajax nog gewoon kampioen kan worden en zijn homie Been ook verloren. `Wordt weer smullen. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Marillion » zo mei 01, 2011 6:32 pm

Van der Gijp zal trots zijn op onze aftrap. Kan hij eens wat anders laten zien dan al die ballen die zo de tribune in gingen. Twee doelpunten!
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door wimpey » ma mei 02, 2011 4:32 pm

Wat is die Mulder irritant (geen mens laten uitpraten) en slecht geinformeerd (Uchebo-verhaal).

Ik zie dat programma nooit, maar was dit weekend in NL. FdB maakte van alle aanwezigen veruit de beste indruk. Al had ie weinig concurrentie.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Duke » ma mei 02, 2011 5:35 pm

Inderdaad, viel me ook op dat Mulder het helemaal verkeerd had. Die Japanner deed niet eens mee! En niemand die hem corrigeerde. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie