FC Twente 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » ma jul 18, 2011 9:44 pm

joey schreef:Allemaal niet serieus bedoeld. Dat weet Epi ook wel, neem ik aan.

Hoe is het met Co? Slaat hij al aan het puinruimen?
Gebrek aan animo voor die voorgestelde stille tocht zegt wel genoeg denk ik. Merendeel van de seizoenskaarthouders walgde van die suggestie. We vinden het allemaal echt verschrikkelijk maar een stille tocht, kom op zeg, waar hebben we het over. We zijn SBS6 niet.

Toch, het is gewoon driewerf kut dat we waarschijnlijk maandenlang niet in ons eigen stadion kunnen ballen. Geen idee hoe dit wordt opgelost voor de competitie. Van de UEFA mogen we blijkbaar niet in Gelsenkirchen voetballen dus moet het maar in Arnhem.

Uit de voorbereiding valt genoeg positiefs te halen. Weergaloze Berghuis soms, Ruiz achtig, Chadli prima op de nummer 10, zelfs Bajrami blijkt te kunnen voetballen af en toe, Janko krijgt het nog moeilijk genoeg als je ziet hoe Luukinho weer zijn goaltjes meepakt, en Cornelisse valt erg mee (hoe bestaat het). Er zit een echt idee achter, mega-aanvallend zoals te verwachten van Adriaanse. De spelers vinden het allemaal prachtig schijnbaar. Wat mij weer opvalt is dat zodra Brama niet in de basis staat de balans zoek is, dus ik vermoed dat als er 1 zeker is van de basis het Brama wel weer is.

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat we gaan voetballen met Berghuis en Ruiz op de flanken en De Jong voorin, Chadli op de nummer 10.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Cruijff » ma jul 18, 2011 10:37 pm

Epi Drost schreef:
Cruijff schreef:Van de 4 Europese voorrondewedstrijden die FC Twente moet gaan spelen, ga ik minimaal één thuiswedstrijd bezoeken. Epi je kunt me als je wilt met je vriendjes nog even een paar tikken verkopen naar aanleiding van mijn grapjes over jullie ingestorte dak. Of gewoon ff een biertje doen.
Ik raad je niet aan om er grapjes over te maken! Gewoon biertje doen mag altijd natuurlijk. Alhoewel in die grafbetonbak van Vitesse kan dat nooit echt gezellig worden.
Prima dan gaan we even een biertje doen, maar ik ben dus bij de 3e voorronde er nog niet bij he! De 4e Europese voorronde van jullie pak ik een thuiswedstrijd mee. Echter als die in het Gelredome wordt gespeeld pas ik naar verwachting wel. Een wedstrijd in Gelsenkirchen ga ik in overweging nemen, maar hopelijk gaat die Grolsch Veste snel weer open! Wil graag weer eens een echte thuiswedstrijd van FC Twente bezoeken, want dat is alweer een aantal jaar geleden. De laatste keer dat ik bij FC Twente - Ajax was heette jullie thuisbasis nog het Arke Stadion.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door InnerHarbour » di jul 19, 2011 7:43 am

He, de dramaqueen Epi is terug tussen ons huichelaars waar hij wel klaar mee was, weinig ruggengraat dramaqueen, weinig ruggengraat. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » di jul 19, 2011 7:59 am

Ik zeg niks ...

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door El Clavo » di jul 19, 2011 8:23 am

Ik wilde het eigenlijk ook niet doen tot ik dit las:
Gebrek aan animo voor die voorgestelde stille tocht zegt wel genoeg denk ik. Merendeel van de seizoenskaarthouders walgde van die suggestie.
Onder het mom van recht breien wat krom is. Je kan ook zeggen dat het misschien toch minder 'ingeslagen' is als je in eerste instantie dacht.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door joey » di jul 19, 2011 8:34 am

Epi Drost schreef:Gebrek aan animo voor die voorgestelde stille tocht zegt wel genoeg denk ik. Merendeel van de seizoenskaarthouders walgde van die suggestie. We vinden het allemaal echt verschrikkelijk maar een stille tocht, kom op zeg, waar hebben we het over. We zijn SBS6 niet.
Precies.
Toch, het is gewoon driewerf kut dat we waarschijnlijk maandenlang niet in ons eigen stadion kunnen ballen. Geen idee hoe dit wordt opgelost voor de competitie. Van de UEFA mogen we blijkbaar niet in Gelsenkirchen voetballen dus moet het maar in Arnhem.
Ach, die wedstrijd van niets...

Uit de voorbereiding valt genoeg positiefs te halen. Weergaloze Berghuis soms, Ruiz achtig, Chadli prima op de nummer 10, zelfs Bajrami blijkt te kunnen voetballen af en toe, Janko krijgt het nog moeilijk genoeg als je ziet hoe Luukinho weer zijn goaltjes meepakt, en Cornelisse valt erg mee (hoe bestaat het). Er zit een echt idee achter, mega-aanvallend zoals te verwachten van Adriaanse. De spelers vinden het allemaal prachtig schijnbaar. Wat mij weer opvalt is dat zodra Brama niet in de basis staat de balans zoek is, dus ik vermoed dat als er 1 zeker is van de basis het Brama wel weer is.
Hoe kun je dat beoordelen? Het is de voorbereiding maar, dus het zegt niets.

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat we gaan voetballen met Berghuis en Ruiz op de flanken en De Jong voorin, Chadli op de nummer 10.
Dat zal de bedoeling zijn, maar hoe gaat dat werken in de omschakeling?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Marillion » di jul 19, 2011 9:26 am

joey schreef:
Epi Drost schreef:Toch, het is gewoon driewerf kut dat we waarschijnlijk maandenlang niet in ons eigen stadion kunnen ballen. Geen idee hoe dit wordt opgelost voor de competitie. Van de UEFA mogen we blijkbaar niet in Gelsenkirchen voetballen dus moet het maar in Arnhem.
Ach, die wedstrijd van niets....
Als je wél iets met het stadion van je club hebt kan ik me prima voorstellen dat je daar van baalt hoor. Zeker als het alternatief is dat je in die veredelde bouwmarkt in Arnhem moet spelen.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door joey » di jul 19, 2011 9:39 am

Ja, maar Twente kan weer snel in het eigen stadion spelen, neem ik aan. De komende weken is de halve aanhang van de club op vakantie.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Duke » di jul 19, 2011 9:52 am

Wat verwacht jij van Adriaanse (en Twente), joey?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door joey » di jul 19, 2011 10:00 am

Dat is nu moeilijk te zeggen. Ze zitten nog in hun wittebroodsweken. :smallgrin.gif:

Een goede competitiestart is cruciaal voor Twente. Een paar keer verliezen (JC-Schaal tegen Ajax!) en Adriaanse wordt zenuwachtig, dan wil hij de hele boel overhoop halen. In dat geval zou hij of flinke weerstand kunnen stuiten. Bij Twente zijn ze erg trots op zichzelf, ze vinden dat ze de zaken perfect voor elkaar hebben. Een bemoeial als Adriaanse kan dan voor onrust zorgen.

Als het meteen gaat lopen daarentegen, is het allemaal hosannah. En wie weet gebeurt dat wel, want Twente heeft in principe een ingespeeld elftal.
Het stinkt aan alle kanten!

Paul1985
Berichten: 182
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:05 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Paul1985 » di jul 19, 2011 10:23 am

Is een goede competitiestart niet essentieel voor elk team Joey?

Tot nu toe ben ik tevreden over Adriaanse, positiespel oogt al stukken beter dan vorig jaar. Scheelt voor Adriaanse wel dat hij in kan stappen in een organisatie die staat en hij zich voornamelijk op het voetballende deel hoeft te richten. Tel daarbij op dat het elftal voor het grootste deel vergelijkbaar is met vorig seizoen.

Ik heb er wel vertrouwen in.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Jöhnk » di jul 19, 2011 10:27 am

Dat werd vorig jaar in het begin ook gezegd, dat Twente zulk goed positiespel speelde. Maar aan het eind van het jaar roeide men alles naar voren.

Paul1985
Berichten: 182
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:05 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Paul1985 » di jul 19, 2011 10:32 am

Jöhnk schreef:Dat werd vorig jaar in het begin ook gezegd, dat Twente zulk goed positiespel speelde. Maar aan het eind van het jaar roeide men alles naar voren.
Dat was, helaas, bijna het hele seizoen het geval onder Preud'Homme. Werd te snel voor de lange bal gekozen, wel begrijpelijk als je De Jong en Janko voorin hebt rondlopen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door LucaS » di jul 19, 2011 10:33 am

joey schreef:Dat is nu moeilijk te zeggen. Ze zitten nog in hun wittebroodsweken. :smallgrin.gif:

Een goede competitiestart is cruciaal voor Twente. Een paar keer verliezen (JC-Schaal tegen Ajax!) en Adriaanse wordt zenuwachtig, dan wil hij de hele boel overhoop halen. In dat geval zou hij of flinke weerstand kunnen stuiten. Bij Twente zijn ze erg trots op zichzelf, ze vinden dat ze de zaken perfect voor elkaar hebben. Een bemoeial als Adriaanse kan dan voor onrust zorgen.

Als het meteen gaat lopen daarentegen, is het allemaal hosannah. En wie weet gebeurt dat wel, want Twente heeft in principe een ingespeeld elftal.
Dus als het mis gaat ligt het aan Adriaanse, als het goed gaat aan het werk van Adriaanses voorgangers?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door joey » di jul 19, 2011 10:40 am

Tja, Koe werd (volgens jou) kampioen dankzij Adriaanse. Blijkbaar werkt het dus zo. :hypocrite.gif:

Maar serieus, natuurlijk maakt het uit als een ploeg al langer bij elkaar is. In dit geval: Adriaanse hoeft weinig te veranderen. Hij heeft het geluk dat Janssen weg is (niet zijn type),dan kan hij die vervangen door de nieuwe Janssen (wel zijn type).
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » di jul 19, 2011 11:21 am

El Clavo schreef:Ik wilde het eigenlijk ook niet doen tot ik dit las:
Gebrek aan animo voor die voorgestelde stille tocht zegt wel genoeg denk ik. Merendeel van de seizoenskaarthouders walgde van die suggestie.
Onder het mom van recht breien wat krom is. Je kan ook zeggen dat het misschien toch minder 'ingeslagen' is als je in eerste instantie dacht.
Daarom zei ik niks ..

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » di jul 19, 2011 11:22 am

joey schreef:Dat is nu moeilijk te zeggen. Ze zitten nog in hun wittebroodsweken. :smallgrin.gif:

Een goede competitiestart is cruciaal voor Twente. Een paar keer verliezen (JC-Schaal tegen Ajax!) en Adriaanse wordt zenuwachtig, dan wil hij de hele boel overhoop halen. In dat geval zou hij of flinke weerstand kunnen stuiten. Bij Twente zijn ze erg trots op zichzelf, ze vinden dat ze de zaken perfect voor elkaar hebben. Een bemoeial als Adriaanse kan dan voor onrust zorgen.

Als het meteen gaat lopen daarentegen, is het allemaal hosannah. En wie weet gebeurt dat wel, want Twente heeft in principe een ingespeeld elftal.
Twente wordt over het algemeen niet zo snel zenuwachtig. Adriaanse hoeft geen kampioen te worden. Het mag natuurlijk wel.

Adriaanse heeft geen assistenten meegenomen en heeft niet om nieuwe spelers gevraagd (ik citeer: "De vriezer zit vol dus we hoeven niet naar de Bijenkorf"). Dus voorlopig lijkt hij zich helemaal nergens mee te bemoeien, afgezien van het veldspel en daar is hij voor aangenomen.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » di jul 19, 2011 11:30 am

joey schreef:Ach, die wedstrijd van niets...
Als je de eerste ronde van de CL kwalificatie doorkomt verdien je 2.2 miljoen en heb je je verzekerd van de Europa league. Noem dat maar een wedstrijd van niets.

joey schreef: Hoe kun je dat beoordelen? Het is de voorbereiding maar, dus het zegt niets.
Ik vind het prettig om te zien dat Adriaanse lekker aanvallend wil ballen,dat de meeste van onze spelers zich daar goed bij voelen, en dat Berghuis wel eens zijn doorbraakseizoen zou kunnen hebben. Het lijkt erop dat we veel lol gaan beleven aan het voetbal van Twente op zich dit seizoen. Wat dat verder aan resultaten gaat opleveren moeten we afwachten.

joey schreef: Dat zal de bedoeling zijn, maar hoe gaat dat werken in de omschakeling?
Brama en Janssen moeten veel loopwerk verrichten maar het lijkt voorlopig te werken.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Epi Drost » di jul 19, 2011 11:31 am

Volgens de Engelse media krijgen we 1.1 miljoen pond voor Guidetti. Twente bevestigt dat er een deal is gemaakt (maar zoals gebruikelijk zegt de club niet voor hoeveel)

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Justin » di jul 19, 2011 11:55 am

Aardige deal van Twente. :biggthumpup.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door joey » di jul 19, 2011 12:10 pm

Maar geen snoepje van de week.
Het stinkt aan alle kanten!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Justin » di jul 19, 2011 12:15 pm

joey schreef:Maar geen snoepje van de week.
:smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Lionel » di jul 19, 2011 12:21 pm

Wordt dat geld overgemaakt aan de samenleving?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » di jul 19, 2011 12:23 pm

:smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door LucaS » di jul 19, 2011 12:27 pm

Twente is de samenleving, het antwoord is dus ja.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie