NEC 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » vr okt 07, 2011 7:06 pm

Ajax en Feynoord hebben ook meer supporters dan Vitesse... zijn dit nu ook mooiere clubs dan?
Niet mooier, wel groter.
Vitesse is namelijk (ookal was er wanprestatie, een slechter begroting, etc) altijd al de beste club van Gelderland geweest en NECers zijn daar altijd al stinkjaloers op geweest... blablabla...
Precies... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » vr okt 07, 2011 8:51 pm

Voor de 'mooie foto's topic' vond ik deze niet toepasselijk, Wouter.

Hopelijk is deze wel toepasselijk in die zin van koppie kleiner maken...
Misschien wat heftig, dus openen op eigen risico :hypocrite.gif:

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » vr okt 07, 2011 9:55 pm

Wat lees ik nu? Voorschutje.nl blijkt een malafide hoofdsponsor? :smallgrin.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » za okt 08, 2011 12:41 am

Lopen Alle Vitessenaren achter de feiten aan of doe jij dat alleen Wouter? :)
En heb je voorschutje zelf bedacht of heb je even de reacties gegoogled?
Voorschotje.nl negatief in het nieuws

Kredietverlener Voorschotje.nl, de shirtsponsor van eredivisieclub NEC, heeft geen vergunning van de financiële toezichthouder AFM. Aanbieders van flitskredieten moeten sinds 1 juni zo'n vergunning hebben. De AFM adviseert om geen zaken te doen met bedrijven die illegaal kredieten aanbieden.

Voorschotje. nl zegt dat het bedrijf geen vergunning nodig heeft, omdat er geen verplichte kosten in rekening worden gebracht. Alleen als er extra diensten worden afgenomen, moet daarvoor betaald worden.

Algemeen directeur van NEC, Jacco Swart, is op de hoogte van de discussie met de AFM. "Wij zijn op de hoogte gesteld door de directie van Voorschotje.nl en ze hebben ons geïnformeerd dat ze in gesprek zijn met de AFM. Wij hebben de afweging gemaakt om met hen in zee te gaan, omdat ze niet alleen via NEC, maar ook op alle andere manieren adverteren."

Vanaf september staat de naam van de kredietverlener op de shirts van NEC. Volgens directeur Gert Roepel is Voorschotje.nl marktleider in Nederland. "Wij willens ons met deze reclame bij een breed publiek goed neerzetten. Wij bieden kredieten gratis aan en dat is uniek in Nederland. Het gebeurt nergens ter wereld dat je geld uitleent voor niets."

Gratis?

Tijdens wedstrijden van NEC adverteert Voorschotje.nl nu met gratis leningen, maar op de site blijkt dat iemand die dezelfde dag nog een krediet wil ontvangen daarvoor wel moet betalen. Ook voor verzoeken die per sms worden gedaan moet worden betaald. Daarnaast moet de klant, als hij de lening niet binnen de afgesproken drie weken afbetaalt, een boete betalen van 17,50 euro.

Volgens Ger Jaarsma, directievoorzitter van kredietbank Nederland, worden die extra kosten niet duidelijk vermeld. Bovendien is rood staan bij de bank volgens hem vele malen goedkoper. "Deze aanbieders richten zich vooral op mensen die bij hun bank niet meer terecht kunnen. Die zou je tegen zichzelf moeten beschermen."

De lijsttrekker van de PvdA in de gemeente Nijmegen, Rutger Zwart, is terughoudend. NEC gaat zelf over de shirtsponsor, maar hij voegt er aan toe: "Het zou raar zijn als de shirtsponsor malafide zou zijn."

Regels

Op dit moment is er één aanbieder van het zogenoemde flitskrediet die een vergunning heeft. Alleen ondernemers die beschikken over de juiste papieren en kennis kunnen een vergunning krijgen.

De AFM onderzoekt de antecedenten van de ondernemer en gaat dus na of de ondernemer betrouwbaar is. Ook moeten de kredietverleners in reclameboodschappen duidelijk de kosten van hun lening weergeven en mag de jaarlijkse rente niet hoger zijn dan 16 procent.

Volgens aandeelhouder Joop Bruinzeel kan Voorschotje.nl aan die laatste regel niet voldoen. Als alle kosten worden meegerekend, voldoet Voorschotje.nl niet aan het wettelijk maximum van zestien procent.

Nog strenger

Sinds de strengere regels gelden, ziet de toezichthouder dat veel kredietverleners de voorwaarden hebben aangepast. Er wordt geen rente meer in rekening gebracht, maar alleen vergoedingen voor registratie en andere kosten.

De Tweede Kamer maakt zich daar grote zorgen over. Iedereen die geld uitleent, moet, zo vindt de Kamer, een bankvergunning hebben en onder financieel toezicht komen. Later deze maand wil de Tweede Kamer de regels voor flitskrediet nog verder aanscherpen.


En nou moet NEC gewoon zeggen.. dit dragen wij niet meer op het shirt... je moet je sowieso kapotschamen met zo'n achterlijke sponsor op je borst...

Wat dat betreft is Vitesse inderdaad de grote broer van NEC...
Vitesse een malafide baas... NEC een malafide sponsor. :)

Maar... noemen ze het geld wat NEC nu krijgt van Voorschutje.nl ook Swart-geld??

Vind je het ook stoer... om supporter van een "grotere" club te zijn dan NEC??
Dan houdt NEC je toch best bezig... ander moet je dat toch totaal niet bezig houden?
Van mijn part heeft Vitesse 50.000 meer supporters van NEC... dat zal me nou echt een rotzrog zijn... schijnt voor jou nogal belangrijk te zijn...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » za okt 08, 2011 7:33 pm

Vedette Schöne dreigt gratis de deur uit te lopen bij NEC

Geplaatst op: 08-10-11 om: 16:38 door:
Lasse Schöne is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van NEC. Het contract van de Deense spelmaker loopt in de zomer van 2012 af en Schöne geeft in een interview met Kanalsport aan geenszins van plan te zijn die verbintenis te verlengen.

De 25-jarige middenvelder staat voor de vierde achtereenvolgende jaargang op de loonlijst bij NEC, dat hem in 2008 overnam van De Graafschap, en is naar eigen zeggen toe aan een stapje hogerop. Schöne speelde tot op heden 81 competitiewedstrijden voor de Nijmeegse club en was daarin veertien keer trefzeker.

Vooralsnog is het onduidelijk voor welke club de vedette NEC hoopt te verlaten, al is het bekend dat Feyenoord afgelopen zomer nog naar hem informeerde. Tot een transfer kwam het uiteindelijk niet, al bestaat de kans dat de Rotterdammers volgend jaar een nieuwe poging zullen ondernemen, daar de rechtspoot dan gratis op te halen is.
Dat was te verwachten... ik vraag me af of er uberhaubt een club (beter dan NEC) geïnteresseerd is in de speler die nu zo speelt...

Als het zo doorgaat denk ik niet eens dat hij een nieuwe club krijgt.

Per direct op de bank laten plaatsnemen (eventueel tribune) en laat hem maar wegrotten... dat gelul van die spelers ... opzouten.. wegwezen.

Houwdoe en bedankt.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » zo okt 09, 2011 11:18 am

Ik dacht banjavi wel een beetje te kunnen plagen afgelopen week, maar God heeft me gelijk bestraft met een ziekte. Zelfs de korte wandeling van mijn bed naar de badkamer matte me gisteren helemaal af...

Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter. Zal toch maar een beetje lief proberen te zijn komende week...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2011-2012

Bericht door joey » zo okt 09, 2011 11:35 am

Jij ook al? Sterkte, Wouter!

Ziek... En Vitesse speelt niet eens, dus daar kan het niet van komen. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » zo okt 09, 2011 7:55 pm

Beterschap Wouter... ik miste je al... :aai.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » ma okt 10, 2011 6:23 am

Net de hele nacht op de WC gezeten met diarree...

Zou het de spanning zijn... :confused.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » ma okt 10, 2011 11:10 am

Het is dan wel een inkoppertje voor open doel, maar dat wil bij een NECer niet zeggen dat hij daadwerkelijk zit ook...

Maar ik kan me voorstellen dat je de aan de schijteritus raakt van Vitesse hoor...

pfff... wat flauauauauwww van mij :1evil.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » ma okt 10, 2011 11:45 am

Kijk jij maar uit, volgende week schijten we allemaal op NEK... :shithappens.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » ma okt 10, 2011 3:01 pm

http://www.zideo.nl/playzideo/6b3453576d313577

Dit was toch zo'n flauw filmpje toendertijd...

(moest er weer even aan denken, nu we toch bezig zijn met die flauwe onzin).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » ma okt 10, 2011 3:10 pm

CDA: 'Lenen kost geld' op shirts NEC

maandag 10 oktober 2011 | 15:20


NIJMEGEN - Regeringspartij CDA en oppositiepartij PvdA willen opheldering over de werkwijze van website voorschotje.nl, waar consumenten kosteloos snel een bedrag kunnen lenen. CDA-Kamerlid Elly Blanksma opperde maandag dat ook op de NEC-shirts de slogan ’lenen kost geld’ vermeld moet worden, zoals dat ook bij kredietreclames gebeurt.

Voorschotje.nl is sinds kort de shirtsponsor van voetbalclub NEC. Vorige week kwam naar buiten dat de kredietverstrekker geen vergunning bezit en in conflict is met toezichthouder Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Het bedrijf zegt geen vergunning nodig te hebben omdat er geen kosten verbonden zijn aan de lening. CDA en PvdA vinden de werkwijze van het bedrijf onwenselijk en vrezen dat consumenten zich te makkelijk in de schulden steken. De afgelopen jaren zijn de regels voor het verstrekken van zogenoemde flitskredieten al aangescherpt. Mocht het nodig zijn, dan willen CDA en PvdA dat minister Jan Kees de Jager (Financiën) de regels verder aanpast.

Algemeen directeur Jacco Swart van NEC was eerder al niet verrast door de berichtgeving. ,,Tijdens de onderhandelingen heeft de directie ons altijd keurig geïnformeerd over de discussie die zij met de AFM voert. Nu zijn wij een voetbalclub. En dan kom je al snel in het Journaal. Maar ze hadden ook met Google kunnen bellen. Veronica. Radiostations als Q Music, 100% NL, Radio Rijnmond. Voorschotje.nl bankiert via de SNS Bank. Allemaal partijen waar ze zaken mee doen.”

© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Poeder » ma okt 10, 2011 5:11 pm

Ontzettende non-discussie,..... Nec heeft persoonlijk toch niets met een toevallige sponsor te maken. Ja ok, het is een lullige sponsornaam so what ze betalen en da's voor Nec nu lijkt mij het belangrijkste.

Lijkt mij dat CDA en PVDA wel andere meer urgente zaken op de agenda hebben staan,..

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » ma okt 10, 2011 6:34 pm

Ja ok, het is een lullige sponsornaam so what ze betalen en da's voor Nec nu lijkt mij het belangrijkste.
Ik schaam me dood als supporter... ik heb liever dat NEC niets betaalt krijgt dan dat ze dit op hun shirt hebben staan.

NEC moet hier boven staan... voor die onzin wil je niet betaald krijgen.

Ik heb trouwens een probleem. UPC zend gratis eredivisie live uit vanaf dit weekend... dus ik moet NEC zien verliezen zondag... nu ik het gratis kan krijgen weet ik dat ik het niet kan laten om mezelf te martelen...

Ik heb er nu al geen zin in... die afslachting.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » ma okt 10, 2011 10:26 pm

ARNHEM - Net als NEC telt ook Vitesse de komende dagen letterlijk af naar de kraker zondag in De Goffert. Dat gebeurt onder meer via internet. Via de eigen clubsite wil de Arnhemse club de fans in aanloop naar de derby bovendien iedere dag op de hoogte brengen van de laatste Vitesse-nieuwtjes.

De belangstelling bij de fans van Vitese is enorm voor het duel in Nijmegen. "Het is ongelooflijk en heel anders dan voorgaande jaren", zegt Vitesse-woordvoerder Paul Meima.

Vorige week was het aantal kaarten (ongeveer 500) voor het uitvak in De Goffert in iets meer dan een uur tijd uitverkocht. Vitesse heeft honderden fans daarna moeten teleurstellen die ook belangstelling hadden.
Successuppoters... Bwerhg...

Nu weet ik ook waarom Vitesse ook maar een simpele money-club is...


Is er geld.. willen supporters wel komen... is dat er niet... komen ze ook niet.
Je zou er maar supporter van zijn... dan moet je je toch kapot schamen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » ma okt 10, 2011 10:40 pm

Ach, banjavi, zelfs in de beroerde jaren trok Vitesse meer supporters dan NEC. Ik zou dus niet weten waarom.

Wist je trouwens dat het nacompetitieduel met de meeste toeschouwers ooit (meer dan 20 duizend) in Arnhem werd gespeeld?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » ma okt 10, 2011 11:05 pm

Ach, banjavi, zelfs in de beroerde jaren trok Vitesse meer supporters dan NEC
Joehoe... we hebben weer meer supporters dan NEC... kampienuuu

Het gaat me er niet om, meneer Wouter, wie er nou werkelijk meer supporters heeft... want Vitesse heeft nou eenmaal een grotere schare mafkezen die niet weten wat ze met hun leven moeten doen... helemaal mee eens...

Het gaat me er om... dat op het moment dat het goed gaat het ineens ook met de supporters een stuk beter gaat...

Zeg me als het verkeerd is, maar volgens mij is dat bij NEC niet het geval...

Ramoon gaat ook naar NEC als het slecht gaat... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » ma okt 10, 2011 11:13 pm

Waar is dat op gebaseerd btw...dat meer 'supporters' hebben?
Bedoel, niet dat ik dat echt boeiend vind, maar de Goffert is meestal uitverkocht terwijl ik in Arnhem meer lege dan volle plekken zie...

Uhm? :confused.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » ma okt 10, 2011 11:54 pm

Ach.. NEC kan niet meer supporters kwijt dan 12.000 (geloof ik)
Dat zit telkens vol

Vitesse kan er 25.000 (misschien iets meer) kwijt en hebben er gemiddeld 17.000 .. (wellicht minder.. wellicht wat meer)...

Dan is het stoer om te zeggen dat je meer supporters hebt dan je tegenstander.... terwijl je "de wedstrijd van het jaar helemaal niet boeit"...

Maar ik ben gelukkig hoor... eindelijk zit het uitvak weer eens vol.

Nu maar hopen dat dat vak zich rustig en vriendelijk kan houden... en niet het hele stadion gaan mollen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » wo okt 12, 2011 11:05 am

Precies, als Vitesse zo'n ministadionnetje zou hebben, zou het ook elke wedstrijd uitverkocht zijn.

Banjavi, ik ben ook in slechte tijden elke keer weer vanuit Den Haag naar Arnhem afgereisd. Net zoals er pakweg 16 duizend anderen elke keer weer zijn gekomen. Ja, als de club enkele jaren lang bovenin meedraait stijgt het toeschouwersaantal weer naar 24 duizend waarschijnlijk, net als in de laatste jaren van Karel Aalbers. Dat wil nog niet zeggen dat die 16 duizend "successupporters" zijn geworden natuurlijk.

Bovendien geldt dat voor alle clubs. Denk je dat bijvoorbeeld Twente boven de 20 duizend was gekomen als ze de laatste tien jaar in het rechterrijtje waren geëindigd? Jouw NEC trok in de jaren negentig in de eerste divisie maar 1500 tot 2000 toeschouwers. Ik geef je op een briefje dat het toeschouwersaantal na degradatie drastisch zou zakken in Nijmegen.
Laatst gewijzigd door Wouter op do okt 13, 2011 12:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » wo okt 12, 2011 11:53 am

In het begin van vorig seizoen kwam er geen hond naar Vitesse...
Toen kwam er een of ander georgische flapdrol met een grote bek en ineens werden e seizoenskaarten met bosjes verkocht...

Tuurlijk...

Dat zijn succes supporters ja...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » wo okt 12, 2011 1:15 pm

Er kwamen toen meer mensen naar Vitesse dan nu mensen naar NEC. Er komt dus geen hond naar NEC?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » wo okt 12, 2011 3:34 pm

Back 2 business... :hypocrite.gif:



NEC hoopt op vrijgave Zoltán Szélesi

dinsdag 11 oktober 2011 | 15:00



Afbeelding
Zoltán Szélesi duelleert met Rafael van der Vaart in een oefenduel van Hongarije met Oranje.
foto: Toussaint Kluiters/ANP


NIJMEGEN - NEC hoopt op korte termijn Zoltán Szélesi aan de selectie toevoegen. De club is daarvoor afhankelijk van de vrijgave van de Hongaarse international door de wereldvoetbalbond FIFA.

Szélesi (29) wil transfervrij weg bij Olympiakos Volos, nu de club in Griekenland wegens corruptie is teruggezet naar een lagere divisie. De verdediger traint al mee bij NEC en deed mee in de oefenwedstrijd tegen Go Ahead Eagles, vorige week (4-2 zege NEC). ,,We zijn in afwachting van het antwoord van de FIFA”, verklaart Carlos Aalbers, technisch directeur van NEC. ,,Alleen via de wereldvoetbalbond kan Szélesi overschrijving krijgen.”

NEC hoopt op een spoedig antwoord van de overkoepelende bond.

© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » do okt 13, 2011 11:02 am

NEC heeft grote plannen met voetbal vrouwen

donderdag 13 oktober 2011 | 07:00 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 13 oktober 2011 | 07:55


NIJMEGEN - NEC start met vrouwenvoetbal. De eredivisionist begint met regiotrainingen voor meisjes van tien tot twaalf jaar. Bij succes overweegt de Nijmeegse club op termijn toe te treden tot de eredivisie voor vrouwen.

NEC heeft het project opgezet met de Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN), scholengemeenschap SSGN en het Olympisch Netwerk Gelderland. De trainingen gelden in eerste instantie nog als 'kwaliteitsimpuls' voor het meisjesvoetbal in de regio. De club zelf start geen vrouwenteams op.

NEC evalueert het project aan het einde van dit seizoen. Als het een succes is, kan er volgend jaar september een jeugdteam opgericht worden.

De meiden zijn op 23 september gestart, met de vuurdoop meteen maar in het Goffertstadion. Voortaan is De Eendracht evenwel het decor van de trainingen.

© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.

Plaats reactie