NEC 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Poeder » di feb 07, 2012 6:25 pm

Banjavi en Ramona, gefeliciteerd eindelijk met het trauma afgerekend lang niet gek na dertig jaar!!

Heb er helaas weinig van gezien (was even druk met vader worden :pepsi.gif:) laten we nu maar hopen dat voor de komende jaren de derby weer wat gezelliger kan zijn nu de druk eraf is :)

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » di feb 07, 2012 8:13 pm

was even druk met vader worden )
Hoe moet ik dat zien? Ben je druk geweest met oefenen en is er over 9 maanden een feestje of was je vrouw/ partner al zwanger en stond ze op knappen? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » wo feb 08, 2012 12:10 am

Die 30 jaar is natuurlijk e n o r m geflatteerd, maar terzijde!!

Thnx enniewee en ik begrijp dat je papa bent geworden?
In dat geval meer dan van harte en veel geluk gewenst. Zoon of dochter? :eusa_dance.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » wo feb 08, 2012 8:02 am

Nuytinck gevolgd door Italiaanse clubs: 'Geweldig'
Geplaatst op: 07-02-12 om: 18:37 door:

Afbeelding

Bram Nuytinck is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van NEC. De 21-jarige verdediger ontwikkelt zich prima en heeft met zijn goede spel de interesse van Juventus en Napoli, beide uitkomend in de Italiaanse Serie A, gewekt, zo meldt Voetbal International. Nuytinck staat zelf niet onwelwillend tegenover een transfer.

"Afgelopen weekend heb ik met mijn zaakwaarnemer Cees van Vossen contact gehad'', vertelt de geboren Heumenaar. "Hij bevestigde dat er al langere tijd interesse vanuit Italië is en dat Napoli en Juventus me volgen. Of de interesse een verder vervolg krijgt, is natuurlijk maar afwachten, maar dit alleen al is geweldig. Zowel Juventus als Napoli behoort tot de Italiaanse en de Europese top."

Nuytinck, wiens contract in Nijmegen doorloopt tot medio 2015, werd vorig jaar ook al gelinkt aan het Spaanse Osasuna. "Toen was het voor iedereen duidelijk dat het beter was om bij NEC te blijven. Voor mijn gevoel is de situatie nu anders'', besluit de linkspoot, die dit voetbaljaar veertien competitiewedstrijden speelde voor NEC. Naar verluidt zat er afgelopen weekeinde, toen de Gelderse formatie het opnam tegen Feyenoord (0-2 verlies), een delegatie van Juventus op de tribune voor Nuytinck.

http://www.forzanec.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » za feb 11, 2012 9:51 pm

Zou Heerenveen nog interesse hebben in Pastoor?? ik zou als ik NEC was er geld bij geven... wat een onbenul is dat zeg... kolere.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » zo feb 12, 2012 12:07 pm

Pastoor: "In alle facetten de bovenliggende partij"

Geplaatst op: 12-02-12 om: 10:34 door:


Trainer Alex Pastoor vond de nederlaag van NEC bij Roda JC niet alleen onnodig.

"Onnodig dekt de lading niet eens. Het is veel meer. Op alle facetten waren we zwaar de bovenliggende partij. In de eerste helft waren er situaties die in een hele goede kans hadden moeten eindigen. Daar vond ik ons niet goed genoeg. In de tweede helft kregen we echt grote kansen, maar waren we niet goed genoeg om de bal in het net te krijgen. Zij scoren uit een halve kans."

"We tonen herhaaldelijk qua voetbal aan dat we in het linkerrijtje horen, maar scoren is een te grote opgave om daar qua punten ook terecht te komen."

Bron: Omroep Gelderland
Sjezus... wat kan die man dom lullen zeg... ik meen me te herinneren dat als je niet scoort en je tegenstander wel je het niet goed genoeg hebt gedaan en je ook niet thuis hoort bij de bovenste ploegen ... scoren is toch de bedoeling van het voetbal en niet hoe lang je een bal hebt en hoe veel goede passes je geeft??

Nee, met dit spitsenmateriaal hoort NEC echt niet in het linker rijtje thuis... sterker nog... daar hebben ze verre van wat te zoeken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18933
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » di feb 14, 2012 12:08 am

Toch nog iets moois in Nijmegen: de bushokjes...

http://vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de ... okjes.html

:drecul.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » di feb 14, 2012 6:58 am

B e l a c h e l i j k!!! :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » di feb 14, 2012 9:24 am

Hooguit 1%...kan ik me niet voorstellen, zoveel! :1evil.gif:
Simpel idd. :smallgrin.gif:

Nijmeegse reclame-ergernis

dinsdag 14 februari 2012 | 07:50 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 14 februari 2012 | 08:05

Afbeelding

NIJMEGEN - Niet zo handig. Dat is wellicht wel het minste dat je kunt zeggen over de reclameposters van het bedrijf ticketveiling.nl. In Nijmegen en grote delen rondom de NEC-stad, zoals hier bij De Oude Molen in Groesbeek, prijkt een Vitesse-logo op de posters in bushokjes.

„Daar hebben we eigenlijk niet zo over nagedacht”, zegt een woordvoerster van het bewuste bedrijf. „Of we de posters nu weghalen in verband met mogelijke beschadigingen aan bushokjes? Dat weet ik niet, dat wachten we even af.” Bij Vitesse weten ze niets van de posters in de stad van de aartsvijand. „Hooguit 1 procent van ons publiek komt uit Nijmegen dus wij adverteren daar niet."

© Gelderlander 2012, op dit artikel rust copyright.

Wouter
Berichten: 18933
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » di feb 14, 2012 10:17 pm

Zijn de eerste bushokjes al gesloopt? :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23229
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Cruijff » di feb 14, 2012 11:56 pm

Ik denk dat de mensen vooral zullen lachen en aangeven dat ze zelfs een euro nog teveel vinden voor een wedstrijdje in het Gelredome.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » wo feb 15, 2012 12:17 am

Dan ken jij een gemiddeld hard-core NECer niet...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18933
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » wo feb 15, 2012 1:14 am

Een tijdje geleden hadden die mafkezen toch ook die bus aangevallen? Het blijft toch behoorlijk tokkieachtig volk daar.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » wo feb 15, 2012 6:41 am

Renfront van jullie was ook aanwezig laatst hoor, heb ik begrepen. Maar terzijde...


Waarom dan provoceren? En maar klagen over...
Hypocriet gedoe! Bah! :1evil.gif:


:rules.gif:

Wouter
Berichten: 18933
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Wouter » do feb 16, 2012 12:33 am

Het is niet door Vitesse georganiseerd, maar door ticketveiling.nl. Daar heeft waarschijnlijk één of andere marketingmuts nog nooit van NEC gehoord.

Ik doelde overigens niet op die Glorieuze Overwinning in Nijmegen, maar op de spelersbus die soms ook voor goede doelen wordt/werd ingezet (ook in Nijmegen dus).

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » za feb 18, 2012 9:17 am

Dan ben je echt simpel...maar goed. Verder is er weinig aandacht meer aan besteed. Mooi. :rules.gif:




Tja...zondag is er weer zo'n 'fijne' wedstrijd voor mij... :eusa_silenced.gif:


Voorbeschouwing Ajax - N.E.C.

N.E.C. kan sportieve revanche nemen na de onfortuinlijke nederlaag tegen Roda JC. Daarvoor moet er zondag wel worden gestunt tegen regerend landskampioen Ajax in Amsterdam. Voor John Goossens, Nathaniel Will en Jasper Cillessen betekent dit een wedstrijd tegen hun oude club.



Afbeelding

De afgelopen wedstrijden
N.E.C. zit qua resultaten in een kleine dip. Er werden nederlagen geleden tegen Roda JC en Feyenoord. Daarvoor werd, met dezelfde speelstijl, eenvoudig gewonnen van Vitesse, ADO Den Haag en VVV. Al met al staat N.E.C. nu op een dertiende positie, zes punten verwijderd van het begeerde linkerrijtje. Voor Ajax lijkt met de huidige zesde plaats de landstitel steeds verder uit zicht te komen. Vorige week werd er wel gewonnen van NAC, maar dat was pas de eerste overwinning in 2012. Tegen Feyenoord, FC Utrecht en AZ werd namelijk slechts één punt behaald. Dit komt vooral door vele blessures en ook de onrust in de bestuurskamer zal zijn invloed hebben. De Amsterdammers verloren donderdagavond met 0-2 van Manchester United in de Europa League.

Blessures en schorsingen
De lijst afwezigen voor komende zondag is bij N.E.C. en Ajax een wereld van verschil. De Nijmegenaren kennen alleen Niels Wellenberg en Nathaniel Will als geblesseerden. Verder moeten Kevin Conboy en Nick van der Velden oppassen dat ze niet hun vijfde gele kaart pakken. Dan zijn ze voor één wedstrijd geschorst. Alex Pastoor kan weer een beroep doen op Abdisalam Ibrahim, zijn schorsing zit erop. Bij Ajax is de lijst afwezigen nog steeds erg groot. Enoh, Silva, Sightorsson, Van der Wiel, Boerrigter en Ooijer zijn geblesseerd. Janssen is een vraagteken.

De wedstrijd van toen
N.E.C. heeft in competitieverband nog nooit gewonnen bij Ajax. Toch was op 20 oktober 2007 de zege behoorlijk dichtbij. De wedstrijd eindigde in een 0-0 gelijkspel, maar Rutger Worm kreeg de kans om via een strafschop de overwinning te behalen. Zijn inzet werd helaas gekeerd door doelman Stekelenburg. Ook op 4 december 2010 werd er gelijkgespeeld. Dankzij een treffer van Bram Nuytinck werd het 1-1. Het was ook het laatste duel van Martin Jol als trainer van Ajax. Hij nam hierna ontslag en sindsdien is Frank de Boer de nieuwe oefenmeester.

Als N.E.C. een keer wil winnen van Ajax lijkt er nu een kans te zijn. De Amsterdammers kennen veel geblesseerden en kunnen dan ook lang niet in hun sterkste opstelling spelen. Ook hebben ze de wedstrijd van donderdag tegen Manchester United nog in de benen. N.E.C. moet er vol voor gaan!

Door: Victor van den Bergh
Alex Pastoor: "We staan er goed op" (+ video)

Trainer Alex Pastoor kijkt uit naar de wedstrijd aankomend weekend tegen Ajax, die a.s. zondag om 14:30 uur in de Amsterdam Arena wordt gespeeld. Wanneer hij zijn eigen ploeg vergelijkt met Ajax komt hij tot de conclusie dat zijn team een goede voorbereiding heeft gehad.

Afbeelding

"We zijn topfit. Op het moment ontbreekt alleen Nathaniel Will. Maar Abdisalam Ibrahim sluit natuurlijk weer aan. Voor de rest staan we er erg goed op." N.E.C. gaat uit van zijn eigen kwaliteiten, Nathaniel Will zal vervangen worden door Pavel Cmovs. Pavel Cmovs ontwikkelt zich goed en heeft tot nu toe alle trainingen mee gemaakt. "Hij hijgt bij iedereen in de nek." Dit is de reden om Pavel Cmovs op de rechtsback positie neer te zetten.

Pastoor constateert dat Ajax in betere doen is geweest dan nu. "Ze hebben individueel goede kwaliteiten maar hebben wat moeite met het samenwerken." Het maakt de trainer van de Nijmegenaren echter niet uit met welke equipe de tegenstander het veld op stapt. "Of nou Bulykin of Lodeiro nou in de spits staat, het maakt mij niet uit."

Over de thuiswedstrijd tegen Ajax, die met 3-0 verloren werd, heeft Alex Pastoor niet veel te zeggen. "Ik kijk hier helemaal niet naar, we gaan elke wedstrijd in om te winnen." De trainer van N.E.C. vindt het belangrijk om moedig te voetballen. "Door moedig voetbal word je beter, dus voetbal voor wat je waard bent." N.E.C. speelt met een bepaald bewustzijn, maar volgens Pastoor ontbreekt de beloning nog.

http://www.nec-nijmegen.nl/


Video zal ik jullie besparen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23229
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Cruijff » za feb 18, 2012 3:17 pm

banjavi schreef:Dan ken jij een gemiddeld hard-core NECer niet...
Ja, ken er best wel een aantal en moet er altijd wel om lachen hoe allergisch ze zijn voor dingen die toevallig geel/zwart zijn, op een fietstas lijken of uit een stad komen waar men Nijmegen ODW (Onder De Waal) noemt. Wel écht een vette derby altijd NEC-Vitesse, jammer dat de lokale overheden ermee dreigen dezelfde maatregelen te nemen als met Ajax-Feyenoord.

Ik vertelde een fanatieke NEC-er die lol om FC Limburg liep te maken dat een fusie tussen clubs in Gelderland in mijn ogen een goed idee was, mits De Graafschap erbuiten zou worden gelaten. Hij ontpofte zo ongeveer, maar was het er later mee eens dat het een goede bak zou zijn wanneer een dergelijk bericht rond 1 april in de media zou verschijnen.

In 2003 zat ik eens bij NEC-Ajax achter de goal, aan de kant waar het uitvak die wedstrijd vanwege een combi protest leeg werd gelaten. Nadat we juichten om een doelpunt van Ajax en om een beetje te provoceren Victor Sikora toezongen vanwege zijn assist, had ik even het idee dat die gasten van de Hazenkamp tribune het veld over zouden steken onze kant op. Met het merendeel van de groep vlak voor het einde van de wedstrijd naar buiten gegaan en toen ontstond er nog wel wat 'pret' in het Goffertpark. NEC uit, altijd leuk. :blub.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » vr feb 24, 2012 2:47 pm

NEC met Foor tegen Groningen

vrijdag 24 februari 2012 | 12:52


Afbeelding
Navarone Foor (links) in actie in het bekerduel tegen Achilles'29.
foto Broer van den Boom



NIJMEGEN - Alex Pastoor gunt Navarone Foor een basisplaats voor het thuisduel met FC Groningen. Het talent uit eigen opleiding krijgt de voorkeur boven Melvin Platje en John Goossens. Bij absentie van de geschorste Nick van der Velden speelt Foor vanaf de rechterflank.

NEC moet tegen FC Groningen de ommekeer bewerkstelligen. De Nijmeegse eredivisionist heeft drie competitieduels op rij - Feyenoord (2-0), Roda JC (1-0) en Ajax (4-1) - verloren. Daarmee is de degradatiezone eerder in zicht dan de play-offs om Europees voetbal.

Tegen FC Groningen, de nummer zeven van de ranglijst, voert Pastoor daarbij twee wijzigingen door. Rechts achterin keert Nathaniel Will terug. Hij is hersteld van een enkelblessure. Will heeft uiteindelijk de concurrentiestrijd bij NEC rechts achterin gewonnen van de Hongaar Zoltán Szélesi en de Tsjech Pavel Cmovs.

NEC kwam eerder dit seizoen in het noorden tegen FC Groningen uit op 3-3. Melvin Platje was als invaller tweemaal succesvol. In die wedstrijd scoorde ook Abdisalam Ibrahim. De roep om de Noorse huurling van Manchester City wordt groter, maar Pastoor geeft opnieuw de voorkeur aan de Hongaarse international Krisztián Vadócz.

Vermoedelijke opstelling NEC: Babos: Will, Van Eijden, Nuytinck, Conboy; Vadócz, Schöne, Koolwijk; Foor, Zeefuik, George.

© Gelderlander 2012, op dit artikel rust copyright.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Thijs » za feb 25, 2012 10:36 pm

4-0!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » za feb 25, 2012 10:50 pm

Tering... de hele degradatiemeuk wint vandaag... het mot niet gekker worden. Hele toto naar de klote... :1evil.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » za feb 25, 2012 11:36 pm

Boeiuh.
Heerlijk avondje NA...uhm EnieSee! :worshippy.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » zo feb 26, 2012 12:14 am

Punten zijn meer dan welkom ja... ben ik ook erg tevreden mee... alleen die Pastoor... ook na winst is hij niet grappig... kolere...

Maargoed... het blijft nog spannend. Volgende wedstrijd Utrecht uit en een beetje team moet daar zeker 2x per seizoen van kunnen winnen... dus, come onn ENIESEE
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » zo feb 26, 2012 7:40 am

banjavi schreef:Punten zijn meer dan welkom ja... ben ik ook erg tevreden mee... alleen die Pastoor... ook na winst is hij niet grappig... kolere...
Nee jij bent een feestnummer na die goede wedstrijd... :excited.gif:


:666.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Banjavi » zo feb 26, 2012 10:38 am

Nou ja.. Ramoon toch... wil je nou beweren dat ik wel eens NIET grappig ben? :)

tsss
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2011-2012

Bericht door Ramona » zo feb 26, 2012 11:20 am

:smallgrin.gif:

Wie gaat er nu lopen mauwmuizen na de beste overwinning van zijn cluppie dit seizoen over z'n toto? :offtopic.gif:

Plaats reactie