FC Twente 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Marillion » ma mar 12, 2012 7:44 pm

Maar bovenstaand incident is niet bij het stadion gebeurd. Kennelijk is het daar net als in sommige andere landen verplaatst naar buiten het stadion. Want ik heb van diverse mensen dezelfde ervaring gehoord zoals ik die heb meegemaakt. Bij het stadion loopt het allemaal vrij probleemloos door elkaar heen.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door wimpey » ma mar 12, 2012 9:10 pm

Peter schreef:Bij Köln hebben ze nota bene een hooligan als trainer. Helemaal niet wijs die kerel.
Wat is er mis met Solbakken? :confused.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Jöhnk » ma mar 12, 2012 9:30 pm

Nou, ik zat zaterdag naar sportschau te kijken, en hij ging helemaal los na de wedstrijd. Dat was niet echt normaal.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door peter » ma mar 12, 2012 9:31 pm

Jöhnk schreef:Nou, ik zat zaterdag naar sportschau te kijken, en hij ging helemaal los na de wedstrijd. Dat was niet echt normaal.
Dat dus. In gebaar iemand de keel afsnijden, rennen naar het uitvak en tekeer gaan als een malle.

Wat een idioot.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door wimpey » ma mar 12, 2012 9:37 pm

Peter schreef: Dat dus. In gebaar iemand de keel afsnijden,
Niks van gezien. Is me niet opgevallen.
rennen naar het uitvak en tekeer gaan als een malle.
Köln speelde thuis.
Wat een idioot.
Het was een belangrijke pot voor Köln. Er vlogen er 2 af met rood, Jajalo terecht, Poldi onterecht. De TD, die Solbakken als trainer aanstelde, was er net uitgemikt.

Kan zijn dat ie doorgedraaid was. Maar dat zou dan voor het eerst zijn dit seizoen. Die man valt verder niet op in negatieve zin.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door El Clavo » vr mar 16, 2012 10:13 am

Huntelaar :headbang.gif:

Douglas vond hem de beste spits ter wereld, maar ik heb bij die 1-1 een spits nog nooit zo vrij zien staan...

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door mattie » vr mar 16, 2012 10:42 am

voordeel of nadeel.. Feyenoord ontvangen op dit moment? F mist zijn twee voornaamste middenvelders.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door FCT-Bantje » vr mar 16, 2012 12:02 pm

mattie schreef:voordeel of nadeel.. Feyenoord ontvangen op dit moment? F mist zijn twee voornaamste middenvelders.
Twente mist Douglas en Wisgerhof speelt minder als hij geen rugdekking krijgt van Douglas.

Ik hoop op een overwinning (natuurlijk), maar denk een gelijkspelletje

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Banjavi » vr mar 16, 2012 12:46 pm

Douglas vond hem de beste spits ter wereld
INderdaad Douglas... Messi verbleekt bij deze Klaas...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Le T. » vr mar 16, 2012 1:05 pm

El Clavo schreef:Huntelaar :headbang.gif:

Douglas vond hem de beste spits ter wereld, maar ik heb bij die 1-1 een spits nog nooit zo vrij zien staan...
Die mocht hij niet missen, de penalty uiteraard ook niet. Verder verprutse hij nog twee uitstekende kansen vrij knullig, de redding van Michailhov was allesbehalve magistraal, hij was gewoon zwak ingeschoten, en dat schot dat richting hoek van het stadion ging had ook wel op doel gemogen, die tackle kwam daarna pas. Ook dat Schwalbemoment was voor een goede voetballer een kans geweest. De laatste zat er wel lekker in, al zie ik wel eens verdedigers beter verdedigen dan Tiendalli.

Het was in ieder geval aanleiding genoeg voor de Huntelaar promoclub om weer los te gaan over het EK. Zitten we zo slecht in de spitsen dat de makkelijkste van je kansen benutten tegen een eredivisieploeg die zich spaart voor de competitiein een donderdagvondtoernooitje je een basisplaats zou moeten opleveren of is er iets anders aan de hand?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » vr mar 16, 2012 1:34 pm

Twente spaarde zich niet, dat gelul is indekken en komt meestal na de inmaak partij.De Huntelaar promo club ?.Ach, Douglas zou DE versterking voor Oranje zijn, wordt te kijk gezet door ene Klaas Jan, niet een van werelds beste spelers, maar wel eentje die goed is voor goals .. En laten die goals nu juist een onderdeel zijn van het winnen tegen Twente, een van lands best voetballend teams .. afgetroeft door een stelletje hardwerkende Schalke spelers ..

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Le T. » vr mar 16, 2012 1:42 pm

999 schreef:Twente spaarde zich niet, dat gelul is indekken en komt meestal na de inmaak partij.
Twente kwam niet eens met zijn sterkste opstelling opdagen. De euroleague winnen wordt toch lastig en aan die rondjes ertussen heb je toch niet zoveel, kampioenschap en CL-kwalificatie zijn veel belangrijker. Voor Schalke is ver komen in de euroleague nou eenmaal het hoogst haalbare, dat maakt hun seizoen. Het is ook gewoon een goede tegenstander op dit niveau, maar je moet niet doen alsof elke club die erin actief is die euroleague zo belangrijk vindt.
De Huntelaar promo club ?.Ach, Douglas zou DE versterking voor Oranje zijn, wordt te kijk gezet door ene Klaas Jan, niet een van werelds beste spelers, maar wel eentje die goed is voor goals .. En laten die goals nu juist een onderdeel zijn van het winnen tegen Twente, een van lands best voetballend teams .. afgetroeft door een stelletje hardwerkende Schalke spelers ..
Volgens mij was het niet Douglas die te kijk werd gezet maar waren het anderen die de fouten maakten waar Huntelaar het van moet hebben. Doet er ook niet zoveel toe, ik zie niet in waarom het Nederlands elftal zijn keuze voor spelers zou moeten laten bepalen door wie er in de 8e finale van de euroleague een paar van zijn kansen benut tegen een niet zo sterk spelende Nederlandse club.
Wollt ihr den totalen Mensch?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door LucaS » vr mar 16, 2012 1:47 pm

Ach, hij heeft er pas een stuk of 40 gemaakt dit seizoen. En heeft in oranje ook een erg goed moyene. Er is genoeg tegen Huntelaar in te brengen, maar beginnen over 'toevallig een doelpuntje maken in de EL' is kinderachtig, denigrerend en slaat bovendien de plank mijlenver mis. Huntelaar scoort aan de lopende band, ook in oranje.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » vr mar 16, 2012 2:04 pm

Le T. schreef:Twente kwam niet eens met zijn sterkste opstelling opdagen. De euroleague winnen wordt toch lastig en aan die rondjes ertussen heb je toch niet zoveel, kampioenschap en CL-kwalificatie zijn veel belangrijker. Voor Schalke is ver komen in de euroleague nou eenmaal het hoogst haalbare, dat maakt hun seizoen. Het is ook gewoon een goede tegenstander op dit niveau, maar je moet niet doen alsof elke club die erin actief is die euroleague zo belangrijk vindt.
Vandaar dat Mcclaren als een kind zo blij stond te springen bij de 0 - 1 en de dugout een optater gaf toen het mis ging.Tis een hoop slap gelul van trainer en jou.Spelers willen winnen, Twente spelers willen een ronde verder.Verzwakt elftal, dat is ook weer zoiets.Als Twente als winnaar van het veld was gestapt had Mcclaren staan te tetteren van wat een goede selectie hij wel niet heeft.

Maar zelfs al zou dat zou zijn, dat bewust niet je sterkste elftal op stellen, als dat zou zijn dan moet je Mcclaren zeker een flinke trap onder zijn achterste geven ..
Volgens mij was het niet Douglas die te kijk werd gezet maar waren het anderen die de fouten maakten waar Huntelaar het van moet hebben. Doet er ook niet zoveel toe, ik zie niet in waarom het Nederlands elftal zijn keuze voor spelers zou moeten laten bepalen door wie er in de 8e finale van de euroleague een paar van zijn kansen benut tegen een niet zo sterk spelende Nederlandse club.
Volgens jou is het steeds iemand anders, of in ieder geval "iets " anders als het niet in het straatje van je verhaal past.Verder leuk hoe je b.v. zinnen formuleert, zoals deze :
.. maar waren het anderen die de fouten maakten waar Huntelaar het van moet hebben ..
Zou de wedstrijd nog maar eens goed bekijken, het zal je verbazen welke speler het is die er voor zorgt dat men deze " fouten " maakt ..
Laatst gewijzigd door 999 op vr mar 16, 2012 2:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mar 16, 2012 2:05 pm

Le T. is nu ook al in dit topic blasé!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Le T. » vr mar 16, 2012 2:31 pm

LucaS schreef:Ach, hij heeft er pas een stuk of 40 gemaakt dit seizoen.
Ja, laten we vooral elke bekerwedstrijd tegen amateurs mee gaan tellen omdat het Huntelaar betreft. Als je ziet hoeveel hij er maakt zonder penalties in de competitie en welke hij niet maakt en in welke wedstrijden hij niks kan brengen dan doet hij het aardig voor een echte Knipser bij een Duitse subtopper, meer niet.
En heeft in oranje ook een erg goed moyene. Er is genoeg tegen Huntelaar in te brengen, maar beginnen over 'toevallig een doelpuntje maken in de EL' is kinderachtig, denigrerend en slaat bovendien de plank mijlenver mis. Huntelaar scoort aan de lopende band, ook in oranje.
Moet hij dan die eerste naast koppen of zo? Moet hij niet meer doen met die andere kansen? Of telt dat dan niet mee in hoe hij gepresteerd heeft, maar gelden voor hem alleen de doelpunten die hij wel maakt en lag het ergens anders aan als hij ze niet maakt? Ik vind de normen die kennelijk aangelegd worden door verschillende media voor de spitspositie van het Nederlands elftal nogal raar.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door wimpey » vr mar 16, 2012 2:38 pm

In Le T.'s wondere wereld kan Huntelaar er geen zak van en is Lodeiro geweldig. :excited.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Baseman » vr mar 16, 2012 3:41 pm

Zoiets, in zijn wereld zijn Vd Vaart en Van Persie de jaarlijkse winnaars van de Gouden Bal.

Ik heb Huntelaar altijd een irritante vent gevonden, maar zijn scorend vermogen is imponerend. Hij is echt een fenomeen in de 16.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Le T. » vr mar 16, 2012 4:12 pm

Baseman schreef:Zoiets, in zijn wereld zijn Vd Vaart en Van Persie de jaarlijkse winnaars van de Gouden Bal.
Ik vind het raar dat Van Persie daar niet hoog voor genoteerd staat. Voor Sneijder vond dan iedereen dat wel heel normaal terwijl die een paar goede omschakelmomentjes had, wel een scoorde uit die vele tientallen keren dat hij op goal schoot en hij eigen goals van de tegenpartij merkwaardig genoeg kreeg toegekend.
Ik heb Huntelaar altijd een irritante vent gevonden, maar zijn scorend vermogen is imponerend. Hij is echt een fenomeen in de 16.
Ik vind zijn schot vooral sterk, en dan dus van buiten de zestien. Een dodelijke afmaker is het niet, goed in de kleine ruimte is hij ook niet en daar gaat het doorgaans om in de zestien, kopduels doet hij al een stuk beter dan een paar jaar geleden, maar ook daarin moet hij het van vrij lopen en dus ook vrij gelaten worden hebben. Ik krijg het idee dat iedereen maar Van Gaal nalult met zijn 'in de zestien', voetballen doe je op een voetbalveld en niet in de zestien. Ik kan gewoon niet zo goed tegen onzin, kennelijk ligt dat bij velen anders. Ik zal niet ontkennen dat er sprake is van een fenomeen, maar dat betreft niet de klasse van de speler in kwestie.
Wollt ihr den totalen Mensch?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door LucaS » vr mar 16, 2012 4:16 pm

Ontketende Huntelaar blijft in spoor van Messi & Ronaldo

16/03/2012 12:19

In het kielzog van alleskunners Lionel Messi en Cristiano Ronaldo is ook Schalke 04-aanvaller Klaas-Jan Huntelaar bezig aan een ongekend productief seizoen. De Oranje-spits voerde zijn seizoentotaal donderdagavond in de Europa League-wedstrijd tegen FC Twente (4-1) op naar 42 treffers.

Huntelaar staat na zijn drie goals tegen de Tukkers op 37 doelpunten voor Schalke 04 en voegde daar deze jaargang nog vijf treffers in het Nederlands elftal aan toe. De goalgetter had slechts 43 officiële wedstrijden voor zijn 42 goals nodig.

Op de Europese velden hebben momenteel alleen Messi en Cristiano Ronaldo meer gescoord dan Huntelaar. Messi staat op 55 doelpunten (vijftig voor Barcelona en vijf namens de Argentijnse nationale ploeg), terwijl Ronaldo tot dusverre 48 keer scoorde (42 keer voor Real Madrid en zes keer namens Portugal).

Voor Huntelaar was het dit seizoen al de derde keer dat hij in een Europa Cup-wedstrijd tot minimaal drie treffers kwam. Eerder deed de spits dat tegen Viktoria Plzen (3-1) en tegen HJK Helsinki (6-1). Inclusief het bekertoernooi en de Bundesliga staat Huntelaar dit seizoen al op vijf hattricks namens Schalke. (Ramon Min)

Afbeelding

Bron:vi.nl
Huntelaar onttroont Fischer met een doelpuntenrecord

15/03/2012 23:06

Klaas-Jan Huntelaar heeft door zijn drie treffers voor Schalke 04 tijdens het met 4-1 gewonnen thuisduel met FC Twente in de achtste finale van de Europa League een historische mijlpaal bereikt. Met zijn 35ste, 36ste én 37ste officiële treffer van het seizoen is de Oranje-international nu de meest productieve Schalke-speler ooit in één seizoen.

De voormalig aanvaller van onder meer Ajax, Real Madrid en AC Milan staat op negentien Bundesliga-goals, vijf treffers in de strijd om de DFB-Pokal en dertien in de Europa League. Voor zijn totaal had Huntelaar 37 duels nodig. Klaus Fischer had in het seizoen 1976/77 39 officiële wedstrijden nodig voor zijn 34 doelpunten. Daarvan werden er 24 gemaakt in de Bundesliga.

Het achterhalen van het record van Fischer werd in Gelsenkirchen jarenlang gezien als onmogelijke opgave. Ook de op drie-, vier-, vijf- en zes-na-beste doelpuntenreeksen ooit bij Schalke 04 staan op naam van de Duitse topschutter van weleer.

Bron:vi.nl
I think I lost my fucking headache

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door T82 » za mar 17, 2012 9:36 am

Baseman schreef:Ik heb Huntelaar altijd een irritante vent gevonden
Samen met Van der Vaart zo'n beetje de enige leuke vent van de Nederlandse (top)voetballers wat mij betreft. Maar de Van Aerles, Van Bommels en Waterreuzen zijn ook enorm gaaf...

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Le T. » za mar 17, 2012 10:32 am

Ik heb het altijd een leuke vent gevonden, alleen die hype om hem heen razend irritant. Inmiddels doet hij daar zelf hard aan mee en begint hij steeds meer op Van Nistelrooij te lijken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » za mar 17, 2012 10:52 am

Le T. schreef:Ik heb het altijd een leuke vent gevonden, alleen die hype om hem heen razend irritant. Inmiddels doet hij daar zelf hard aan mee en begint hij steeds meer op Van Nistelrooij te lijken.
Kun je daar wat voorbeelden van geven, uit de pers en andere media .. Of is dit weer die beruchte duim ?.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door Le T. » za mar 17, 2012 11:44 am

999 schreef:
Le T. schreef:Ik heb het altijd een leuke vent gevonden, alleen die hype om hem heen razend irritant. Inmiddels doet hij daar zelf hard aan mee en begint hij steeds meer op Van Nistelrooij te lijken.
Kun je daar wat voorbeelden van geven, uit de pers en andere media .. Of is dit weer die beruchte duim ?.
Welke beruchte duim bedoel je precies?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2011-2012

Bericht door 999 » za mar 17, 2012 11:56 am

Le T. schreef:
999 schreef:
Le T. schreef:Ik heb het altijd een leuke vent gevonden, alleen die hype om hem heen razend irritant. Inmiddels doet hij daar zelf hard aan mee en begint hij steeds meer op Van Nistelrooij te lijken.
Kun je daar wat voorbeelden van geven, uit de pers en andere media .. Of is dit weer die beruchte duim ?.
Welke beruchte duim bedoel je precies?
Ik wacht op de voorbeelden uit de pers en andere media waaruit zou blijken dat hij hard er aan meewerkt aan het creëren van een hype rondom zijn persoontje .. Le T. ..

Plaats reactie