Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door LucaS » di apr 03, 2012 11:10 am

Maar het is een beetje raar (bij VI deden ze dat ook al) om nu te gaan roepen dat je door zo'n scheids zo maar de titel kan mislopen. Dit gebeurt wel vaker; zo mist Ajax 2 punten (en tov Twente 3) vanwege de blunder in de wedstrijd Ajax-Twente. En zo zijn er ongetwijfeld meer voorbeelden te vinden.
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Bert » di apr 03, 2012 11:28 am

Mee eens. Sowieso is het zonde dat de NOS zich als publieke omroep laat lenen voor de wanstaltige spelletjes van Arno Vermeulen. De man probeert kiest bij conflicten binnen clubs nadrukkelijk partij en doet ook binnen de competitie geen enkele moeite om een schijn van partijdigheid op te houden. Combineer dit in Studio Voetbal met de nichterige knuffelpresentator Jack van Gelder en je hebt een programma dat nog ergens onder het niveau van Barbie's Bruiloft hangt.

Vooral zonde van iemand als Jan van Halst, die een aardige mening heeft maar in dit programma iedere vorm van context mist.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 52007
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door wimpey » di apr 03, 2012 3:42 pm

LucaS schreef:Maar het is een beetje raar (bij VI deden ze dat ook al) om nu te gaan roepen dat je door zo'n scheids zo maar de titel kan mislopen.
2 * keer geel voor Enoh resp. VDW tegen AZ resp. Groningen ging ook nergens over.

Die Vermeulen is hondsdol.

Wouter
Berichten: 18962
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Wouter » di apr 03, 2012 5:37 pm

Die tweede gele kaart voor Holman was misschien een strenge straf, maar ik heb scheidsrechters wel gekkere dingen zien doen dit seizoen. Bovendien is het ook bij lange na niet zeker dat AZ met elf man wel had gewonnen. Ik vind het een beetje stemmingmakerij.

columbus
Berichten: 5418
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door columbus » di apr 03, 2012 5:59 pm

Precies Wouter. Vind het ook allemaal gezeur om niets en een hoog calimero-gehalte. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Het zit nu even tegen voor AZ bovendien liep Holman wel erg lomp en dom door.

Studio Voetbal kijk ik al lang niet meer. Ik kan slijmjurk van Gelder niet uitstaan. Iets irriteert me verschrikkelijk aan die man.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47982
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door peter » zo apr 15, 2012 9:16 pm

Mooi donkerpaars kleurtje, Ronald. :drecul.gif:

Arno Vermeulen laat zich direct weer kennen. Wat een loser.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Thijs » zo apr 15, 2012 9:17 pm

Hahaha ik wilde het net typen. Erger me nu al helemaal dood aan die kerel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door 999 » zo apr 15, 2012 9:20 pm

Doen ze dit nu expres, dat tig keer roepen dat " wij " al kampioen zijn .. of hoopt men toch dat " we " nog op onze bek gaan ..

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Arno Vermeulen

Bericht door Lionel » zo apr 15, 2012 9:20 pm

Wat een droeftoeter! Ongelooflijk..
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Lionel » zo apr 15, 2012 9:21 pm

Ik haat hem nog meer dan Pepe..
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Arno Vermeulen

Bericht door Iniesta » zo apr 15, 2012 9:27 pm

Wat roept ie?

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Arno Vermeulen

Bericht door Lionel » zo apr 15, 2012 9:31 pm

Dat hij ook kampioen zou worden als Jans zijn snelste speler er maar uit zou halen. De lul. Vorige week ook al huilen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 15, 2012 9:37 pm

Dit soort dingen interesseert mij dus he-le-maal niks. Ik vind het alleen interessant wat Ajacieden van Ajax vinden. Als Vermeulen, of Derksen, of weet ik veel wie, ons niks vinden; nou én?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 15, 2012 9:38 pm

Ik geef wel toe dat ik geregeld op FN kijk om te zien wat ze over Ajax schrijven. Maar dat doe ik alleen als ik zin heb om te lachen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Arno Vermeulen

Bericht door Banjavi » zo apr 15, 2012 9:40 pm

Wat is nou de reden dat hij een eigen topic krijgt. Als het al zo een droeve man is. Laat hem dan droef zijn. Krijgt looser Jack nu ook een eigen topic ?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47982
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door peter » zo apr 15, 2012 9:42 pm

:smallgrin.gif:

Ik vind het allemaal niet zo interessant, maar houdt het wel een beetje objectief. Die Vermeulen roept maar wat. Roept 'ie ook dat Heerenveen het beter doet dan Ajax in uitduels. Dan ga je dus even naar VI en dan zie je dat zoiets niet waar is. Heeft niets met een mening te maken, maar meer met feitelijkheden. Daar erger ik me gruwelijk aan.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47982
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Arno Vermeulen

Bericht door peter » zo apr 15, 2012 9:44 pm

Nee dit kan prima in het voetbalprogramma topic

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Lionel » zo apr 15, 2012 10:02 pm

Buttner in Oranje...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door jabu » zo apr 15, 2012 10:05 pm

Daley in Oranje!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33943
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Arno Vermeulen

Bericht door Duke » zo apr 15, 2012 10:06 pm

Peter schreef:Nee dit kan prima in het voetbalprogramma topic
Een eigen topic voor Arno Vermeulen is inderdaad wat teveel van het goede, heb ze maar even samen gevoegd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wouter
Berichten: 18962
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Wouter » zo apr 15, 2012 10:06 pm

Büttner heeft wel een verrassend goed seizoen achter de rug (niet goed genoeg voor Oranje, hoor).

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Banjavi » zo apr 15, 2012 10:09 pm

Probleem met zo een programma is is dat zichzelf zo serieusnemen. Kantine? Die lui gaan toch niet serieus in een kantine zitten praten? En als iemand roept dat blind in oranje moet in de kantine moet je hem beschermen en weer naar huis sturen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Demosthenes » zo apr 15, 2012 10:33 pm

Dit soort dingen interesseert mij dus he-le-maal niks. Ik vind het alleen interessant wat Ajacieden van Ajax vinden. Als Vermeulen, of Derksen, of weet ik veel wie, ons niks vinden; nou én?
Weet niet wat je daarmee bedoelt, maar ik ben als Ajacied wel tevreden met de stand in de eredivisie, over het aantal jeugdspelers dat deel uitmaakt van de selectie, maar wat de spelers er zelf van vinden? Interesseert mij niet, laat voetballers voetballen, praten kunnen ze veelal niet, al is o.a. Vertonghen daar een zeer positieve uitzondering op.
Die Vermeulen roept maar wat. Roept 'ie ook dat Heerenveen het beter doet dan Ajax in uitduels. Dan ga je dus even naar VI en dan zie je dat zoiets niet waar is. Heeft niets met een mening te maken, maar meer met feitelijkheden. Daar erger ik me gruwelijk aan.
Ben Ajacied, vind het leuk om iets positiefs over Ajax te horen (Hoef dus niet naar vi.nl te kijken, kan ik iets nuttigers doen) dus vandaag maar weer eens gekeken. Er zit gelukkig iemand bij die verstand van voetbal heeft (naast Jan van Halst) : Jan Mulder. Hij is het voorbeeld van een oud-topsporter die weet waarover het gaat (Niet omdat hij mijn mening bevestigt!) Willems in Oranje, hij hoeft alleen nog maar leren te verdedigen!!!!!! Jan moest er om lachen. IK EIS SJAAK SWART ALS LINKSBACK, HIJ HOEFT ALLEEN NOG MAAR TE LEREN VERDEDIGEN.

Heb al lang de geleden de hoop opgegeven dat onjuiste opmerkingen worden gecorrigeerd. Het zal de kijkcijfers geen goed doen als blijkt dat er gelogen wordt; daarnaast, wie maakt zich nog zorgen om feiten? Het gaat toch om het gevoel, het gevoel zegt toch dat Feyenoord, AZ, Twente en PSV kampioen zijn!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door Baseman » ma apr 16, 2012 8:45 am

Voorheen was VI een stuk interessanter om te kijken dan Studio Voetbal, maar tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid. Ondanks dat de kijkcijfers vreemd genoeg stijgen, is het niveau van VI met sprongen achteruit gegaan...inhoudelijk wordt er nauwelijks iets besproken, men is voornamelijk alles aan het afzeiken (behalve het buitenland want daar is alles beter en Messi is god) en zogenaamd grappig aan het doen. Waarbij Derksen de kroon spant met allerlei achterlijke opmerkingen, zoals Toivonen een NSB'er noemen. Hij mag gerust een hekel aan de voetballer Toivonen hebben, maar dit soort schandalige uitspraken kunnen in mijn ogen echt niet door de beugel.

Studio Voetbal is wat dat betreft veel prettiger, daar wordt namelijk wel inhoudelijk over voetbal gesproken.
De rollen zijn ook duidelijk, evenals de clubvoorkeuren van de gasten.

PS: Al was het gister niet zo handig van Van Halst om een punt te maken over Willems en bij het eerste moment uit de wedstrijd Hutch te tonen en dat niet door te hebben :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbalpraatprogramma's op TV

Bericht door InnerHarbour » ma apr 16, 2012 12:11 pm

Die Toivonen is de grootste matenaaier die er in de Eredivisie rondloopt het wordt tijd dat die een longschop krijgt. Matennaaiers zijn ze sinds mensenheugenis gek op in Eindhoven. In dat kader is het niet verwonderlijk dat Lothar von Bommel er gespeeld heeft en dat ze hem weer terug willen.
YNWA

Plaats reactie