PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di jul 30, 2013 9:30 pm

Duke schreef:Houdbare bal.

Het positivisme hier is wel hartverwarmend trouwens. :smallgrin.gif:
Dat duurt tot het moment dat we last van ze krijgen. Nu is het wel even leuk.

Ik weet het. Zwaluw, zomer enzovoort. Maar zijn er al PSV'ers die hun mening over dat jaartje met Van Bommel willen herzien? Al die zure gasten van afgelopen jaar. Dit is toch vele malen leuker om naar te kijken?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: PSV

Bericht door sander » di jul 30, 2013 9:30 pm

Knap. 11 nederlanders in het veld

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » di jul 30, 2013 9:31 pm

wimpey schreef:
Alexander schreef:Locadia is minimaal 2 klasse beter dan Matavz.
+1. Denk dat Matavz in de etalage moet.

Doyen doet er verstandig aan dat aandeel in Maher te ruilen voor een aandeel in Bakkali. Me thinks.
Eerst maar eens diens contract zien te verlengen. Het huidige loopt door tot medio 2015. In januari wordt hij 18, en dan moet PSV meteen verlengen, voordat de buitenlandse topclubs op de stoep staan.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » di jul 30, 2013 9:33 pm

Marillion schreef:
Duke schreef:Houdbare bal.

Het positivisme hier is wel hartverwarmend trouwens. :smallgrin.gif:
Dat duurt tot het moment dat we last van ze krijgen. Nu is het wel even leuk.

Ik weet het. Zwaluw, zomer enzovoort. Maar zijn er al PSV'ers die hun mening over dat jaartje met Van Bommel willen herzien? Al die zure gasten van afgelopen jaar. Dit is toch vele malen leuker om naar te kijken?
Het is zeker leuker om naar te kijken. De verdediging is bovendien stukken beter. Wel vraag ik me af hoe dit elftal zich staande houdt in stadions als De Kuip en De Arena. Het is sympathiek, fel, maar niet gemeen. In sommige wedstrijden heb je dat wel nodig. Ajax heeft Poulsen, Feyenoord die nare Immers. Maar misschien zou bij PSV Hiljemark die rol goed in kunnen vullen.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di jul 30, 2013 9:39 pm

generaal schreef: Wel vraag ik me af hoe dit elftal zich staande houdt in stadions als De Kuip en De Arena.
Eriksen en De Jong passen, lopen en denken dit middenveld van psv stuk.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: PSV

Bericht door Laudrup » di jul 30, 2013 9:41 pm

Nogmaals: fan van Bakkali.
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33600
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » di jul 30, 2013 9:43 pm

Zulte is ook niet echt een hoogvlieger. Niveau, uhm, Roda of zo?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » di jul 30, 2013 9:44 pm

Jozefzoon viel ook nog wel goed in. Wordt nog wat voor Narsingh. :biggthumpup.gif:

Het is speels en het is erg leuk om naar te kijken. Ik vind het echter wel een hoge mate van 'ren je rot', hoor. Positioneel is het allemaal nog lang niet je van het. Ze verdienen echter alle lof natuurlijk. Moet overigens wel grinniken dat al die voetbalcommentatoren dat Zulte loven omdat het een 'ingespeeld elftal is'. Die lui kunnen er geen jota van en van een ingespeeld elftal is al helemaal geen sprake. Ze doen maar wat.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 9:44 pm

Weet je wat ik denk? Dat het PSV van vorig seizoen met grote cijfers van dit ZW gewonnen had. 5-1 of 6-2, zoiets. Ze wisten wel raad moet ploegen die bleven hangen maar toch veel ruimte weggaven.

Bakkali maakte indruk, maar dit houdt die jongen niet lang vol. En gelukkig gaan ze Park op zijn plaats zetten. :666.gif:

Depay en Wijnaldum kunnen me totaal niet bekoren. PSV zal dit seizoen veeeel minder scoren dan vorig seizoen.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di jul 30, 2013 9:45 pm

Laudrup schreef:Nogmaals: fan van Bakkali.
Ik ook. Genoten van dat ventje...

Eens kijken hoe psv het doet tegen een ploeg die met de messen in de sokken speelt. En die een bal langer dan 3 seconden in de ploeg weet te houden.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di jul 30, 2013 9:47 pm

Yopi schreef: Depay en Wijnaldum kunnen me totaal niet bekoren.
Depay mag ik wel: alles of niets. Hoog Fischer-gehalte. Wijnaldum ziet het gewoon niet. Wat vond je van Maher?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 9:50 pm

Zwak. Hij wil leuke dingen doen. Nu moest hij de verbindingsspeler uithangen.

Het oogt dreigend wat Depay doet, maar het rendement van zijn gedoe is niet zo hoog.

PSV is denk ik kansloos tegen een ploeg uit een groot voetballand. Het is voor ze te hopen dat Lyon of Zenit er nog uitvliegt.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » di jul 30, 2013 9:57 pm

Lyon - Grasshoppers 1-0
Nordsjaelland - Zenit 0-1

Het moet van de Grasshoppers komen dan. Op basis van statistiekjes waren ze ook zeker niet kansloos daar in Frankrijk.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 30, 2013 10:01 pm

Juist niet :1evil.gif: € 5 miljoen naar Ajax is veeeeeel belangrijker. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » di jul 30, 2013 10:02 pm

Had niet verwacht dit voor 2025 te zeggen, maar ik voel gewoon sympathie voor dit PSV. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di jul 30, 2013 10:04 pm

wimpey schreef:
generaal schreef: Wel vraag ik me af hoe dit elftal zich staande houdt in stadions als De Kuip en De Arena.
Eriksen en De Jong passen, lopen en denken dit middenveld van psv stuk.
Denk ik ook. Daarentegen zie ik onze backs wel in de problemen komen.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di jul 30, 2013 10:05 pm

Yopi schreef: PSV is denk ik kansloos tegen een ploeg uit een groot voetballand.
Dit Zulte kwam niet eens in de duels, zat er niet kort op en speelde als elftal niet compact. Rechterrijtje eredivisie. psv zal vaak getest worden dit seizoen en regelmatig op z'n waffel gaan. Weerbaarheid en spelen tégen de bal zullen ze moeten leren.

Maar ik wil die ploeg niet afkraken: er zitten echt leuke talenten tussen. Brenet, Rekik, Bakkali zag ik voor het eerst: dat zag er veelbelovend uit. Daar sta je dan met je Marcelo, Zanka en die Zweed. Kost wat, maar dan heb je ook niks.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » di jul 30, 2013 10:05 pm

Ach, ook dit Psv heeft niks te zoeken in de CL.Ik denk dat het beter is dat ze het wel halen, ondanks dat wij dan 4-5 Miljoen mislopen, ben ik bang dat ze met een beetje " goede " poule dreun na druen zullen krijgen ...

Aan de andere kant tis leuk om te zien dit vrij van vedette neigingen, opportunistisch en met tijden jeugdige overmoed spel.

Brands heeft dan toch goed ingekocht, hoe vroeg het ook nog is, er staan wel wat talentjes op het veld.Al moet je er voor waken natuurlik dat wat vlug komt ook weer vlug inzakt.Verder in de tijd zou het dan nog beter moeten worden.Hoe vlug dat gaat gebeuren hangt er natuurlijk een beetje af van hoe goed de Technische staf en de spelers het oppakken ...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 10:11 pm

Ik vind het nog te vroeg om te oordelen. Laat PSV eerst maar eens tegen een behoorlijke ploeg spelen, een serieuze wedstrijd dan.

Geen idee hoe sterk Grasshoppers is. :confused.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » di jul 30, 2013 10:12 pm

Goede jeugdopleiding in Rotterdam trouwens. Drie Feyenoorders in de basis.

Is het trouwens een record op dit niveau; Eerste fluit voor een overtreding pas na 28 minuten?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 10:22 pm

Echt waar? Pas in de 28e minuut? :baaa.gif:

Dat zegt dan wel genoeg.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di jul 30, 2013 10:24 pm

Yopi schreef:Ik vind het nog te vroeg om te oordelen. Laat PSV eerst maar eens tegen een behoorlijke ploeg spelen, een serieuze wedstrijd dan.

Geen idee hoe sterk Grasshoppers is. :confused.gif:
Natuurlijk is het afwachten hoe het elftal zich ontwikkelt en wat ze doen als ze meer tegenstand krijgen. Maar ik denk dat dit voor veel PSV supporters een echte opluchting is. Er staat een jong en gretig elftal met een aantal spelers uit hun eigen opleiding. Een enorme omslag als je verleden jaar nog wekelijks naar een verzameling vervelende verzuurde pseudo vedettes zat te kijken. Ze weten daar niet wat ze meemaken. :smallgrin.gif:

Nu zaterdag naar ADO uit. Dat is al wel een interessant potje.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 10:26 pm

Ik begrijp het wel, hoor. Maar toch, ik heb met verbazing naar ZW zitten kijken. Het leek wel alsof die ploeg was omgekocht. Je kunt toch de duels vol ingaan?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di jul 30, 2013 10:27 pm

Die ploeg stelde niets voor inderdaad. Heel slap en gewoon echt niets bijzonders.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di jul 30, 2013 10:31 pm

Goede inschatting van generaal. :biggthumpup.gif:

Vergeet niet dat PSV vorig seizoen ook zulke wedstrijden heeft gespeeld. Ze hebben niet voor niets meer dan honderd doelpunten gemaakt. De problemen begonnen op het moment dat de tegenstander druk zette. Of ze erop vooruit gegaan zijn moet nog blijken.

Het team oogt natuurlijk wel sympathieker. Dat kan al snel, want Van Bommel, Strootman, Mertens en Toivonen zijn zeldzame etterbakken.

Plaats reactie