Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » wo jul 17, 2013 8:31 am

Misschien is het een goed idee om eerst eens met een compleet ontwerp te komen zodat ze precies kunnen aangeven waar dat geld voor nodig is. En het lijkt me wel handig om voor een wat meer bescheiden oplossing te kiezen waarbij ook een realistisch scenario over een succesvolle exploitatie gepresenteerd kan worden. Iedere dwaas kon toch inschatten dat de laatste versie niet haalbaar was?
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » wo jul 17, 2013 9:16 am

Blijft Gudde zitten? Hij is toch vooral gehaald vanwege zijn netwerk? :confused.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » wo jul 17, 2013 1:47 pm

Yopi schreef:Blijft Gudde zitten? Hij is toch vooral gehaald vanwege zijn netwerk? :confused.gif:
Hij kan blijven zitten en achter de schermen hetzelfde werk blijven doen, maar het is nu niet aan hem om dat te bepalen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » wo jul 17, 2013 10:12 pm

De zaakwaarnemer van Daryl Janmaat reageerde tegenover het Russische Izvestia op interesse voor zijn pupil. Volgens de zaakwaarnemer staat hij in contact met twee clubs uit Engeland, twee uit Rusland en is er Italiaanse interesse. De Russische publicatie denkt te weten dat Dynamo Moskou en Rubin Kazan de gegadigden uit Rusland zijn. Arsenal zou een van de twee Engelse clubs zijn en Inter Milaan de Italiaanse geïnteresseerde.
Feyenoord Netwerk
'Ik zal niet ontkennen dat Janmaat in de belangstelling staat van diverse clubs. Maar ik kan momenteel niet veel specifieker zijn. Clubs in Europa hebben meestal geen haast om al in juli zaken te doen. Ze wachten vaak op de laatste dagen van de transfermarkt om de prijs nog te laten dalen. Feyenoord wil Janmaat graag behouden, maar het is moeilijk in te schatten wat er deze transferperiode nog gaat gebeuren.'
Feyenoord Netwerk
Volgens Izvestia zijn de Russische clubs bereid een transferbedrag van 8 miljoen euro te betalen voor de international, die transfervrij overkwam van Heerenveen.
Hoorde in het weekend ook zoiets, maar ik deed dat af als supporterspraat van een supporter die zo'n bijzondere bron kent (zitten op ieder forum, Maher had toch al getekend bij Ajax? Had Ajax 50% soms van de transferrechten?) Hij noemde hetzelfde bedrag: toeval? Feyenoord heeft geld nodig, ze willen "iedereen" wel verkopen.

Ze snappen in Rotterdam niet dat Strootman (ex-Sparta) 20 miljoen opbrengt en de Xavi-van Nederland (Clasie voor degenen die het niet weten, volgens Van Hooidonk in 2012 al rijp voor de basis van RM) niet wordt verkocht, dat Martins Indi nog niet bij PSG, City of Barcelona speelt en dat De Vrij enz. enz.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » wo jul 17, 2013 10:27 pm

Moeten ze Van Gaal bellen. Clasie aanvoerder van Oranje, dat zou helpen. Misschien wil Truus een goed woordje doen voor haar club. :hypocrite.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » wo jul 17, 2013 10:35 pm

Yopi schreef:Moeten ze Van Gaal bellen. Clasie aanvoerder van Oranje, dat zou helpen. Misschien wil Truus een goed woordje doen voor haar club. :hypocrite.gif:
Veel te gemakkelijk, Van Gaal zou ook al verantwoordelijk zijn voor de transfer van Strootman? Van Gaal wil niet winnen (en het, in zijn ogen sterkste elftal opstellen) maar Janmaat liever reserve zien staan bij Zenith? Daar geloof ik niet in.

Het kan ook gewoon onzin zijn, want in Rotterdam moet er in de zomer iedere week een bericht over een toptransfer staan, soms naar Feyenoord, soms over de verkoop van een speler, dat gaat al decennia zo, maar Russen? Ze geven tientallen miljoenen uit, het zou zo maar kunnen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » do jul 18, 2013 6:30 am

Yopi schreef:Moeten ze Van Gaal bellen. Clasie aanvoerder van Oranje, dat zou helpen. Misschien wil Truus een goed woordje doen voor haar club. :hypocrite.gif:
Het virus van mevr. bondscoach lijkt wel overgeslagen te zijn op meneer bondscoach. Opmerkelijk hoeveel en hoe makkelijk kakkies hun opwachting hebben mogen maken in Oranje.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » do jul 18, 2013 6:42 am

Geen slecht woord over mevrouw de Bondscoach. Tijdens het EK in Engeland zou ik als begeleider op een van de hospitality bussen van de NN (haar toenmalige werkgever) meegaan. Kon dan overal bijkomen. Op het laatste moment werd dat van hogerhand afgeblazen, Truus vond dat zo lullig dat ze persoonlijk 2 kaarten voor de kwartfinale voor me geregeld heeft. Goed wijf.

Ze heeft misschien een vreemde smaak in mannen, thats all. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Jinne » za jul 20, 2013 10:12 am

De helikopter zal ook deze keer weer vliegen op de open dag, want de jongens die terugkeren van een jaartje Excelsior gaan het helemaal maken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door Duke » za jul 20, 2013 10:45 pm

Feyenoord heeft vandaag gelijk gespeeld tegen Dordrecht.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo jul 21, 2013 2:04 pm

De helikopter is geland!

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/arti ... vlucht.php

Het belang van de opleiding benadrukken? Ik wed dat Koe liever andere passagiers had gezien: Bojan, Assaidi, Guidetti... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » zo jul 21, 2013 4:54 pm

Van Geel: "Assaidi en Miyaichi kunnen iets toevoegen"

Supporters van Feyenoord zullen nog even geduld moeten hebben. De Rotterdamse club heeft niet de financiële middelen om zich op korte termijn te versterken.

De namen van Ryo Miyaichi en Oussama Assaidi zingen al enigetijd rond in De Kuip. Duidelijk is ook dat de Eredivisionist hetduo graag aan de selectie toevoegd, maar dat gaat de komende weken niet gebeuren. "Op dit moment zijn zij financieel totaal onhaalbaar", zei technisch directeur Martin van Geel tegenover RTVRijnmond.

"De eerste weken verwacht ik zeker nog niets", vervolgt Van Geel."Miyaichi en Assaidi behoren wel tot de categorie spelers die iets kunnen toevoegen aan de selectie en ervaring hebben in een grote competitie. Maar ja, het zijn wel spelers die grote contracten hebben bij grote clubs."

Van Geel zal dus creatief en geduldig moeten zijn, wil hij de twee vleugelaanvallers komend seizoen in het tenue van Feyenoord zien spelen. "Wij moeten het goede moment afwachten, zoals we dat ook gedaan hebben met Graziano Pellè en John Guidetti. Dan zouden ze kunnen komen."

Feyenoord heeft zijn talenten voorlopig nog binnenboord weten te houden. "Dat is ook wat wij willen. Sommige spelers hebben hun contract al vroeg verlengd. Ik weet natuurlijk ook uit eigen ervaring dat er nog van alles kan gebeuren. Als er iemand verkocht wordt, kunnen wij in ieder geval wel reageren, dat kon in de afgelopen jaren nog niet", aldus de technisch directeur.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » do aug 01, 2013 9:01 am

Koeman ergert zich met regelmaat aan gebrek aan professionaliteit bij Feyenoord


In de nieuwe Voetbal International laat Ronald Koeman weten dat er nog veel te verbeteren is bij Feyenoord. Hij ergert zich met regelmaat aan het gebrek aan professionaliteit binnen de club. 'Bij Feyenoord maak ik nog steeds dingen mee, waarvan ik denk: Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?' Welke dingen dat zijn? Gewoon, miscommunicatie in de club. Dat ze net het gras gaan maaien als wij willen gaan trainen. Dat het kantoor van de trainersstaf één keer in de drie dagen wordt schoongemaakt, in plaats dat mijn prullenbakje elke dag leeg is.'
Ook de situatie rond Varkenoord irriteerde hem. 'Dat we een drukke, gevaarlijke weg moesten oversteken. Ik heb toen gezegd dat we met busjes zouden gaan, maar dat kon niet, die waren voor de jeugd. Prima, zei ik, maar regel dat er busjes staan, ik ga die levensgevaarlijke weg niet meer over. Gekkenwerk, punt.'
Feyenoord Netwerk
Koeman wil dat zijn spelersgroep geen enkel excuus kan hebben. 'Hoe kun je van de spelers het maximale vragen, als zij kunnen zeggen: Maar zus en zo is het ook niet goed geregeld. Je moet spelers nooit ruimte geven voor excuses, dan ben je als club niet professioneel bezig. Juist op dat onderdeel moet Feyenoord nog heel veel stappen maken.'
FN

Zo kun je niet werken, nee. :smallgrin.gif:

Ik ga mijn prullenbak maar eens legen. :hypocrite.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord

Bericht door Thijs » do aug 01, 2013 9:04 am

Haha, wat een voorbeelden. :biggrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » do aug 01, 2013 9:09 am

Ja, zo zie je maar wat een leed er schuil gaat achter zo'n beslissing om dat nieuwe stadion niet te bouwen. Heeft de gemeente nu haar zin? :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » do aug 01, 2013 9:25 am

Hij is zich aan het indekken ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » do aug 01, 2013 9:41 am

Hij is op weg naar de uitgang. Ik voorzie een dramatisch jaar voor Feyenoord.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » do aug 01, 2013 10:01 am

Trainer Ronald Koeman dekt zich altijd graag in wanneer hij na 1 of 2 seizoenen het gevoel krijgt dat zijn kunstje bijna lijkt te zijn uitgewerkt...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » do aug 01, 2013 10:28 am

Jöhnk schreef:Hij is op weg naar de uitgang. Ik voorzie een dramatisch jaar voor Feyenoord.

Trainer van Oranje volgend jaar ?. ...

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Rijkaard » do aug 01, 2013 10:34 am

Om bondscoach te worden zal hij dit jaar met feyenoord wel moeten uitzitten natuurlijk. Hij staat echt niet meer op Pole position als Gudde hem er in de winterstop uitgooit.
Wat ik wel denk is dat er bij Koeman gewoon veel onderhuidse irritatie zit wat nu naar bovenkomt.
Is 1995 echt zolang geleden??

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » do aug 01, 2013 4:49 pm

Koe is een prestatietrainer. Bij F. heeft hij nog niets gewonnen.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » do aug 01, 2013 6:24 pm

999 schreef:Hij is zich aan het indekken ...
Dat is wel een repeterend vervelend trekje bij die man. Goede trainer, maar 'iets' ontbreekt eraan. Een stukkie personality misschien? Hij staat wel erg vaak met de eerste steen klaar...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » vr aug 02, 2013 12:24 am

Integriteit. Koe is een opportunist en een egoïst.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord

Bericht door Banjavi » vr aug 02, 2013 12:37 am

Een prima trainer voor het nl elftal dus... Kan hij zelf de spelers kiezen die hij wil...

Daar hoef je geen kampioen voor te worden met een team dat door van Geel vastgesteld wordt
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Feyenoord

Bericht door columbus » vr aug 02, 2013 12:46 am

Zou het niet zo kunnen zijn dat Koeman dacht dat er iets meer financiële middelen zouden zijn dan nu het geval is? Misschien 1 goede gerichte aankoop? Door de teleurstelling een beetje gaat afgeven op andere randzaken? Koeman verwacht, terecht, een pittig seizoen. Het nieuwe en leuke is er immers vanaf waardoor er een wat groter verwachtingspatroon is ontstaan...

Plaats reactie