PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 08, 2013 9:54 am

Ajax ziet er ook geweldig flitsend uit in de omschakeling. Als er ruimte ligt voetbalt het een stuk makkelijker.
psv heeft nog het onbekende, dus mindere tegenstanders denken dat ze een kans maken tegen het nieuwe psv. Als straks de mindere ploegen met zijn allen voor de 16 gaan liggen, wordt het een stuk moeilijker. Benieuwd hoe ze dat dan oppakken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » do aug 08, 2013 9:56 am

Ach, hoe zouden wij reageren na zoveel jaar bagger voetbal zonder 1 fatsoenlijke prijs .. Juist.

Voor Psv telt op dit moment in eerste instantie het resultaat, zeker bij deze wedstrijden.Al ben ik er ook nog niet van onder de indruk.Tis veelal jong opportunisme, met enkele gelukkige uitschieters.Al hebben een paar spelers wel kwaliteiten om, al is dit ook veel te vroeg, goed te worden.

Als ze zich plaatsen voor de CL dan missen wij wat centjes, maar dan zal het mij benieuwen of ze dan ook maar een fatsoenlijke wedstrijd zullen spelen ..

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » do aug 08, 2013 12:42 pm

Welkom Park :headbang.gif: .

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do aug 08, 2013 12:47 pm

REN JE ROT!!!!!! :biggrin.gif:

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do aug 08, 2013 12:57 pm

generaal schreef:Welkom Park :headbang.gif: .
Iedere vorm van twijfel is al na 3 potjes tegen 2 matige tegenstander volledig over boord!

Krijg je later in het seizoen weer gezeik mee.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » do aug 08, 2013 1:15 pm

Ah, laat hem even joh. Het enthousiasme van Generaal is bijna aandoenlijk. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 08, 2013 1:24 pm

Marillion schreef:Ah, laat hem even joh. Het enthousiasme van Generaal is bijna aandoenlijk. :smile-ajax.gif:
Dat is wel te begrijpen. Hebben we zelf ook jarenlang gehad.

Ik denk ook dat psv (helaas) de goede weg is ingegaan. Je ziet bij zowel Ajax alsook feyenooit dat het snel succes kan hebben. Beleid en een goede trainingsstaf en je bent titelkandidaat in Nederland.

Of psv echt een grote concurrent voor Ajax gaat worden dit seizoen, zullen we over een paar maanden kunnen beoordelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » do aug 08, 2013 1:32 pm

Oh, ik snap het ook wel hoor. Een paar seizoenen achter elkaar ellende. En nu staat er een op het eerste gezicht leuke en frisse groep die natuurlijk veel meer credits krijgt dan die verzameling chagrijn van vorig seizoen.

Het slaat hier en daar alleen een beetje door. Maar dat is best te begrijpen van supporters. Sterker nog, het zou raar zijn als het supporters onberoerd zou laten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » do aug 08, 2013 1:44 pm

generaal schreef:Welkom Park :headbang.gif: .
En koop/huur er nog maar 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7........... wordt vervolgd. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » do aug 08, 2013 1:48 pm

Inmiddels zijn er inderdaad zeven nieuwe spelers bij PSV gekomen. En dat voor minder geld dan de gezamenlijke transfersom voor Lazovic en Koevermans :biggthumpup.gif: .

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: PSV

Bericht door Kilroy » do aug 08, 2013 2:45 pm

Iniesta schreef:Op basis waarvan had en heb je dan precies een voorkeur voor Cocu?
Op basis van: zijn voetbal intelligentie in zijn spel en gepubliceerde opinies; zijn gebleken articuleren; zijn vermogen om met een plethora van persoonlijkheden overweg te kunnen; zijn verschijning zonder een eeuwige vreselijk boze kop, en zijn consequente loyale oplossingen, vis-á-vis de manier waarop de deBoers ooit Ajax verlieten.
Als je nog meer redenen nodig heb, moet ik daar even over nadenken en daar heb ik momenteel geen tijd voor.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » do aug 08, 2013 3:20 pm

Laudrup schreef:
Boabdil schreef:
Laudrup schreef:
Ik kan mij herinneren dat Ajax onder de Boer ook zo goed begon en dat iedereen dol enthousiast was.

Dus nogmaals: laten we eerst maar eens afwachten hoe PSV presteert tegen een goede tegenstander.
nee, onder de boer is het de afgelopen 3 jaar inderdaad niet goed gekomen na een goed enthousiast begin :excited.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do aug 08, 2013 4:37 pm

Kilroy schreef: Als je nog meer redenen nodig heb, moet ik daar even over nadenken en daar heb ik momenteel geen tijd voor.
Cocu wordt flavor of the month. Frank de Boer landskampioen. Iedereen blij.
generaal schreef:Inmiddels zijn er inderdaad zeven nieuwe spelers bij PSV gekomen. En dat voor minder geld dan de gezamenlijke transfersom voor Lazovic en Koevermans :biggthumpup.gif: .
Is dat incl. Hiljemark? Die transfersom moest psv immers deze zomer nog ophoesten...

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » do aug 08, 2013 4:42 pm

Zonder Hiljemark kwam ik op 11 miljoen euro (exclusief loonkosten).

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do aug 08, 2013 4:47 pm

generaal schreef:Zonder Hiljemark kwam ik op 11 miljoen euro (exclusief loonkosten).
Tut tut tut. Rekenen is niet echt wat voor psv-erts he.

Hoort de grond onder die platte wagen met die dikke laag stof erop trouwens Philips of tóch de gemeente? :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » do aug 08, 2013 5:59 pm

Wie verdwijnt er uit het elftal voor Park, generaal?

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » do aug 08, 2013 6:10 pm

Jöhnk schreef:Wie verdwijnt er uit het elftal voor Park, generaal?
Park kan invallen voor Wijnaldum, Maher, Bakkali, en zelfs Willems. Mocht hij iemand uit de basis spelen, dan waarschijnlijk Bakkali. Vooralsnog zie ik hem als het ideale lapmiddel, in eenzelfde rol bij PSV als onder Ferguson :biggthumpup.gif: .

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » do aug 08, 2013 8:34 pm

Is de selectie nu dan rond?

Ik zou het vrij vreemd vinden als hij Bakkali uit de basis speelt, want die jongen doet het prima. Terugslagje? Prima, want dan heb je Jozefzoon. En als die een terugslag heeft dan kun je terugvallen op Narsingh. En als die weer geblesseerd raakt, dan komt Park. Nee zonder gekheid, hij kan inderdaad ook het middenveld en ik denk dat hij daar dan ook stand-in wordt. De vraag is echter of hij dan past in het systeem.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Bert » do aug 08, 2013 8:39 pm

In principe is hij als middenvelder natuurlijk allrounder dan Wijnaldum. Wel kun je je afvragen of PSV zonder Wijnaldums scorend vermogen kan. Bovendien is Wijnaldum net aanvoerder gemaakt - al is dat voornamelijk om de druk wat van Schaars af te houden, vermoed ik.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: PSV

Bericht door Khraa » do aug 08, 2013 8:41 pm

Waarom haal je een speler aan de bovenkant van je salarishuis als backup? Ik neem aan dat hij toch echt voor de basis is gehaald.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » vr aug 09, 2013 12:20 am

Utrecht uitgeschakeld tegen "iets uit Luxemburg", Vitesse uitgeschakeld tegen nummer zeven uit Roemenië, PSV wint twee keer gemakkelijk van nummer twee uit België (Wie ziet Ajax met in totaal 5-0? winnen van Anderlecht, nummer één?), kan er echt geen compliment af? Ik vind het een uitstekende prestatie, PSV ga zo door, maar word wel zevende in de eredivisie (wie o wie zullen één t/m zes worden?) :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » vr aug 09, 2013 12:34 am

Nog niet zo heel lang geleden won Ajax toch met 5-0 van Anderlecht? :confused.gif:

Daar was toentertijd een stuk minder ophef over dan over de wonderprestatie van PSV nu, dat wel.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » vr aug 09, 2013 7:14 am

Jöhnk schreef:Nog niet zo heel lang geleden won Ajax toch met 5-0 van Anderlecht? :confused.gif:

Daar was toentertijd een stuk minder ophef over dan over de wonderprestatie van PSV nu, dat wel.
Heeft met verwachtingspatroon te maken, wie had verwacht dat PSV zou spelen, zoals PSV nu speelt? Duurt dit het hele seizoen? Dat verwacht niemand, maar na de afgang van Utrecht, zien we nu Vitesse ook uitgeschakeld worden door een tegenstander die "niemand kent", wie had dat verwacht?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » vr aug 09, 2013 7:30 am

Tjonge, dat zo'n Park een groot deel van z'n salaris inlevert om op de bank te gaan zitten bij PSV. Of zou hem toch iets anders beloofd zijn?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » vr aug 09, 2013 8:21 am

Duke schreef:Tjonge, dat zo'n Park een groot deel van z'n salaris inlevert om op de bank te gaan zitten bij PSV. Of zou hem toch iets anders beloofd zijn?
Ik denk dat hij geen salaris hoeft in te leveren, op de bank zitten kan hij in Engeland ook, dat doet hij niet voor minder geld in Eindhoven; die gevulde koeken van tante Annie kan hij wel online bestellen, denk ik.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie